Şimdi Ara

EV İNTERNETİ MILLENICOM’DAN ALINIR! AYNI ALTYAPI AYNI FİBER AYDA SADECE 79,90!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.037
Cevap
15
Favori
131.230
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 15 sa. önce
  • Cevaplayan Üyeler 492
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 81
  • Ortalama Mesaj Aralığı 6 saat 42 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 26
  • Favoriye Eklediklerim 15
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • millenicom (81 mesaj) LEAME (30 mesaj) Echonight83 (23 mesaj) vitriol (17 mesaj) Kernel Panic (15 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (607 mesaj) Mobil (302 mesaj) Mini (37 mesaj) Uygulama (91 mesaj)
  • @
4 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Haberleşme >> İnternet Servis Sağlayıcılar >> Millenicom >> EV İNTERNETİ MILLENICOM’DAN ALINIR! AYNI ALTYAPI AYNI FİBER AYDA SADECE 79,90!
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Çavuş
    61 Mesaj

    79 olarak başlıyan seriven 2. veya 3. ayında 88 , geçen ayda 98 e çıktı.

    Habersiz zamlarından bıkıp başka sağlayıcıya başvurdun.

    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1079 Mesaj

    2 haftadır ping sorunu ile boğuşuyorum.4-5 kez arıza kaydı bırakmama rağmen Hattınızda sorun diye otomatik cevaplar ile geri dönüyorlar


    Bugün son kez arıza kaydı bıraktım yine düzeltmezler ise aboneliğimi sonlandırıyorum. Bunlar ile uğraşacak zamanım yok benim.1 yıl güzel verdikleri internet ilk arızada bu hale geldi.


    Ping değerleri:


    https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/41/85/23/4185232e36ec271be01d20f4229f0003.jpeg&t=0&width=480&text=1
    https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/b7/50/27/b75027e4417082fb0b0327911286cc09.png&t=0&width=480&text=1


    @millenicom




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kernel Panic -- 11 Ekim 2020; 12:59:43 >
    _____________________________




  • Yarbay
    3360 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Kernel Panic

    2 haftadır ping sorunu ile boğuşuyorum.4-5 kez arıza kaydı bırakmama rağmen Hattınızda sorun diye otomatik cevaplar ile geri dönüyorlar


    Bugün son kez arıza kaydı bıraktım yine düzeltmezler ise aboneliğimi sonlandırıyorum. Bunlar ile uğraşacak zamanım yok benim.1 yıl güzel verdikleri internet ilk arızada bu hale geldi.


    Ping değerleri:


    https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/41/85/23/4185232e36ec271be01d20f4229f0003.jpeg&t=0&width=480&text=1
    https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/b7/50/27/b75027e4417082fb0b0327911286cc09.png&t=0&width=480&text=1


    @millenicom

    Ping olmasada loss ve choke sorunu yaşıyorum ben de. Gerçi pingde 55 falan gördüğüm oluyordu csgo'da şimdi 70-80 az bir miktar artış gösterdi mesajla belirttim durumu, whatsaptaki pek bi şey yapamıyoz dedi hat değerlerini yenilemiş sorun gözükmüyormuş iss değiştirmek zorunda kalacağım ben de.

    |
    |
    _____________________________




  • Er
    2 Mesaj
    20 gündür nakil gerçekleşmedi yazıklar olsun. 100mbps fibere geçelim dedim, demez olaydım. Yarın 21. gün.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1079 Mesaj

    Kendi sayfalarından hız testi


    https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/7e/3d/c1/7e3dc1238774053baa0977202e27d10b.png&t=0&width=480&text=1
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    292 Mesaj

    Meraba


    Ben VDSL2 kullanıyorum millenicomda. Bu resimdeki 100mbps lik kampanyanız sadece evinde fiber olanlar içinmi geçerli ?



    https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/11/de/a3/11dea348900662b9bd1ae82c25576328.png&t=0&width=480&text=1



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sadakat16 -- 12 Ekim 2020; 2:24:49 >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1079 Mesaj

    2 haftadır yaşadığım yüksek ping sorununa inatla Sorun yok dedikleri, hatta açtığım arıza kaydını 10 Saniyede kapadıkları için aboneliğimi bugün itibari ile iptal ettiriyorum.


    Bu yaklaşım ile daha çok abone kaybedersiniz.



    https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/c2/1e/fa/c21efa5ca61bc8eca021cea1fbde4dda.png&t=0&width=480&text=1


    https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/da/a3/20/daa3200d61eb8dbae87d235edc7b33f3.png&t=0&width=480&text=1



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kernel Panic -- 12 Ekim 2020; 10:56:0 >
    _____________________________




  • Teğmen
    186 Mesaj

    milleni ile iptal o kadar kolay da olmuyor 


    en iyisi ve en kestirmesi; başka bir İSS 'ye online başvuru yapıp internet hattının taşınmasıdır 


    aynı altyapı hazırda olduğundan Millenicomdan farklı bir İSSye geçiş çok kolay oluyor 


    millenicomun müşteri ilgisizliği çektirdiği mağduriyetler ve sürpriz faturalarından bir nebze korunabiliyorsun 


    ben 5 seneden fasla abonesi olduğum Millenicomun son yaptığı işkencelerden sonra Turknete anında geçerek kurtuldum 


    nacizane tavsiyem ; aman iptalle uğraşmayın başka İSSye geçiş yapın 

    |
    |
    Kernel Panic kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________




  • Binbaşı
    1079 Mesaj

    Yok zaten internete ihtiyacım olduğu için başka bir iss'ye geçiş yapacağım.

    |
    |
    vitriol kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    128 Mesaj
    Fatura 110 liraya çıktı bunlar hâlâ başlığı bile değiştirmemiş.
    Her iss aynı, abone toplarken herkesle ilgilenir, abone aldıktan sonra çeker gider...



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    86 Mesaj
    Merhabalar yeni başvuru yaptım 35 mbit olanına ayda 85 lira ama 15 lira modem kirası var ben elimdeki fiber modemi kullanmak istesem oluyormu yolladiklarini iade edebiliyorum?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2238 Mesaj

    Uzak durun bu vampirlerden. Hem internetin kalitesi süründü, berbat hale geldi, hem sormadan zamladılar hem de kapattırmıyorlar.


    Ülkede bir tane düzgün firma yok. Bulaşmayın, eski milleni değil bunlar...

    _____________________________
  • Binbaşı
    1079 Mesaj

    Aynen bugün başka bir iss' ye geçiş yaptım.


    2 haftadır 400-500 ping var diyorum,ne video izleniyor nede online oyun oynanıyor diyorum, adamlar hattınızda sorun yok deyip arıza kaydını kapatıyorlar.


    Al şu andaki ping.


    https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/ef/02/b3/ef02b37b5ac91e5af3d5bccb9c72b473.png&t=0&width=480&text=1



    tracert


    https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/9b/c0/f8/9bc0f88e4795af796a39640659f9b045.png&t=0&width=480&text=1

    Cloudping


    https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/52/e6/57/52e657739e86e08fe67de5f3a2215a73.png&t=0&width=480&text=1





    Ülke zaten bitmiş. Ne denetleyen var nede dürüst iş yapan...




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kernel Panic -- 12 Ekim 2020; 23:16:39 >
    |
    |
    mcake± kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________




  • Teğmen
    186 Mesaj

    aynen


    bunlar Gemi ağzına almış ; kudurmuş


    kuduz aşısı yapacak biri de bir Kurum da yok

    |
    |
    mcake± kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    2299 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    lautream0nt


    Ben anlamıyorum bu internet sağlayıcıları hangi akıla hizmet ederek "en düşük ping biz de" "paket kaybı yok" gibi reklamlar yapıyorlar ? Kendilerine soru soruyorum ve yanıt olarak aldığım cevaplar hiçbir şekilde tatmin edici değil. Madem düşük ping ve paket kayıpları konusunda kendinize güvenip bu tür reklamlar yapıyorsunuz, o zaman neden bu konular hakkında size sorulan cevaplara alakasız yanıtlar veriyorsunuz ? Türkiye'de ki ADSL/VDSL fiziksel altyapı tamamen telekoma ait değil mi ? Ve bunun dışında hangi firma kendisine ait ADSL/VDSL fiziksel hatta sahip ? Bir tek Superonline kendisine ait fiber bağlantı türü var. Bu durumda Türkiye genelinde internet kullanan kitlenin neredeyse hepsi ADSL ve VDSL bağlantı türü kullanarak internet erişim sağlıyor. Çok basit bir soru sordum Millenicom yetkilisine, ama hiçbir şekilde benimle ilgilenmiyor, ve karşısında sanki zamanını boşa harcayan birisi varmış gibi bir an önce kaçmak istiyor. Söz konusu direkt abonelik olsaydı eminim gün içinde beni 20 defa arayıp güle güle saatlerce konuşurdunuz. 2 defa kendilerini aradım ve bağlantı türümün VDSL olduğunu söyledim. Yani XXX firma da Millenicom gibi olacaksa ben neden kalkıp Millenicom sağlayıcısına abone olayım ? Sizin extranız nedir ? Herşey aylık fatura fiyatı ve download hızı mıdır ? Yurtdışı için yüksek ping değerlerim oluyor. Ve bu sorun TTnet'in sunucularından kaynaklı. Superonline sunucuları daha kaliteli, zaten bunu bilen biliyor. Ben de bu konuda bilgi almak istedim Millenicom'dan. 2 defa cağrı merkezini arayıp VDSL bağlantı türü sağlanırsa TTnet'in sunucularını mı kullanacağım yoksa Superonline mı diye sordum, 2 defa bana geri dönüş sağlayacaklarını söylediler ama aramadılar. Eminim ama abonelik konusu olsaydı "size geri dönüş yapacağız" demeden 50 defa gün içinde aranırdım. İşte sizin de kullanıcı kitlenize olan hizmet anlayışınız bu. Herşey kullanıcıyı kendinize abone edene kadar, sonra hep aynısınız. Al birini vur ötekine...


    Çok mu zor bir şey istiyorum sizden ? Burada hiç mi Millenicom aboneniz yok, ya da bu kısımda ki altyapı anlayışınızdan haberdar değil misiniz ? Nasıl bir sistemleriniz var yani adresimi veriyorum, gerekli olan bu bilgi size yetmiyor mu ? İlla abone mi olmam lazım size merak etttiğim şeyi öğrenmek için ? Neden bana 2 defa "size geri dönüş sağlanacaktır" deyip aramadınız ? Parası neyse söyleyin vereyim arayın.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lautreamont -- 13 Ekim 2020; 13:29:52 >
    |
    |
    _____________________________




  • Binbaşı
    1359 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: vitriol

    milleni ile iptal o kadar kolay da olmuyor 


    en iyisi ve en kestirmesi; başka bir İSS 'ye online başvuru yapıp internet hattının taşınmasıdır 


    aynı altyapı hazırda olduğundan Millenicomdan farklı bir İSSye geçiş çok kolay oluyor 


    millenicomun müşteri ilgisizliği çektirdiği mağduriyetler ve sürpriz faturalarından bir nebze korunabiliyorsun 


    ben 5 seneden fasla abonesi olduğum Millenicomun son yaptığı işkencelerden sonra Turknete anında geçerek kurtuldum 


    nacizane tavsiyem ; aman iptalle uğraşmayın başka İSSye geçiş yapın 

    Geçen ay evi taşıdım, 18 gün öncede nakil talebinde bulundum, bugün 19 veya 20. gün olabilir net hatırlamıyorum ama geçen hafta türk telekomdan gelen ekip nakil işini halledemedi, millenicom la görüşün dedi, görüştük sorun yok nakil işleminiz devam ediyor dedi, sanki amerikadan konteynırla mal çekiyoruz anasını satayım.. dün yazdım nakil olmayacaksa aboneliği iptal edin diye, şikayet kaydınızı oluşturduk dediler..


    yeni evde internetsiz şekilde bekliyoruz, taahütümüz yok, ne yapsam bi akıl verin arkadaşlar

    |
    |
    _____________________________
    HSE Chief




Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Europatrans evden eve nakliyat '' 444 69 95''
Gülüş Tasarımı
Webtures SEO;SEO Nedir?
Ekonomi
Canlı Tv izle
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR1
1,615
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.