Şimdi Ara

EV İNTERNETİ MILLENICOM’DAN ALINIR! AYNI ALTYAPI AYNI FİBER AYDA SADECE 79,90!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1.037
Cevap
15
Favori
131.231
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 15 sa. önce
  • Cevaplayan Üyeler 492
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 81
  • Ortalama Mesaj Aralığı 6 saat 42 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 26
  • Favoriye Eklediklerim 15
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • millenicom (81 mesaj) LEAME (30 mesaj) Echonight83 (23 mesaj) vitriol (17 mesaj) Kernel Panic (15 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (607 mesaj) Mobil (302 mesaj) Mini (37 mesaj) Uygulama (91 mesaj)
  • @
4 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Haberleşme >> İnternet Servis Sağlayıcılar >> Millenicom >> EV İNTERNETİ MILLENICOM’DAN ALINIR! AYNI ALTYAPI AYNI FİBER AYDA SADECE 79,90!
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1375 Mesaj
    Millenicom YouTube, Netflix ve Twitch gibi platformların hızını yavaşlatıyor, 100 MBPS FTTH Daireye Kadar Fiber İnternet, Youtube'da hız 6MBPS'i geçmiyor. 1080P video bile izliyemiyorsunuz arkadaşlar. Sorun yaşayan arkadaşlar olarak sesimizi duyuramıyoruz, desteğinizi bekliyoruz. Konu linki:https://forum.donanimhaber.com/millenicom-youtube-u-throttle-ediyor-hizini-kesiyor--144424988-3#144597155
    |
    |
    _____________________________
    Dolandırıcıyı paketledim: @Dr. Hannibal Lecter
  • Yarbay
    4221 Mesaj
    Kesinlikle uzak durunuz. Ben bunları 1,5 sene önce çözdüm.Biraz fazla para verin ttnet falan deneyin. Başınız ağrımasın.
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    971 Mesaj
    Cumartesi başvurmuştum, görevli arkadaş hatalı olarak geçiş yerine yeni abonelik olarak doldurulduğu için Çarşamba yeniden başvurduk, bugün evraklar teknofix ile geldi, akşamına sesli onay için arandım 2 iş gününü geçmeyecek şekilde tamamlanır geçiş dendi. Umuyorum sorun yaşamayız.
    _____________________________
  • Binbaşı
    1375 Mesaj
    100MBPS ve 35MBPS iki Millenicom aboneliğimiz var, biri daireye kadar fiber olandan (FTTH) diğeri sokağın başına kadar fiber daha sonra bakır olandan (VDSL)
    İkisinde de speedtest ve fast.com ile test yaptığımızda hızları görüyoruz, hatta 100MBPS Fiber olan genelde 122MBPS-300MBPS arasında çıkıyor, ama YouTube, Netflix ve Twitch'de hız 6MBPS geçmiyor, 1080P video bile izliyemiyorsunuz kaldı ki ben Netflix 4K paketi kullanıyorum, Youtube premium'a her ay para ödüyorum. Monitörüm 4K, Televizyon'um 4K ama faydalanamıyorum, pakete her ay 110 lira ödüyorum modem ücreti ile beraber, sanıyorum bu pakete de zam yapmışsınız 125 lira olduğu konuşuluyor, eğer öyle olursa Türk Telekom'a 12 ay tahhüt vererek fiyat artışlarına karşı kendimi koruyacağım çünkü zırt pırt zam yapıyorsunuz, ayrıca Türk Telekom'da ben Youtube'nin yavaşlatıldığı ile ilgili bi şikayet görmedim. 125 lira size vereceğime 20 lira daha ekler 145 liraya Türk Telekom alırım, en azından sorun olduğu zaman karşında muhattabın direkt altyapı sağlayıcısı ve servis sağlayıcısı oluyor. Millenicom alacak arkadaşlar speedtest sonuçlarına bakmayın hiç, Superonline altyapısı üzerinden FTTH Milleni kullananlarda sıkıntı yokmuş sanırım, bizim binanın altyapısı Türk Telekom'a ait, artık aralarında nasıl bi ilişki varsa kullanıcıyı feci zora sokuyorlar. Çamur gibi dona takıla video izlemekten bıktım, 2020 yılındayız farkında mısın Millenicom?
    |
    |
    _____________________________
    Dolandırıcıyı paketledim: @Dr. Hannibal Lecter




  • Yüzbaşı
    743 Mesaj
    100mbs internetim var. Upload hızı 8mb oluyordu şimdi 1 - 2 arasına düştü. Benzer sorun yaşayan var mı?
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    124 Mesaj
    Gerçekten uzak durulmasi gereken bir servis sağlayıcısı. Bunu neden söylüyorum, yaklasik 1 senedir millenicom kullaniyorum, arkadasimin genel merkezlerinde satis ekibinde calismasi nedeni ile zamaninda deneyelim diye gectim. Öncesinde Türk telekom kullaniyordum, fiyatlar yukselince deneyelim dedim. Çeşitli platformlardaki hiz sınırlandırılmalarini gectim, covid nedeni ile evden calistigimdan internete girebileyim mail atabileyim idare etsin mantigi ile kullaniyordum. Dün bir anda internet kesildi, arada duzenli kopmalar yaşandığından biraz bekledim duzelir diye, duzelmeyince musteri hizmetlerini aradim, kayit aldilar vs aksam olunca tekrar aradim, kaydiniz var zaten dediler, gece tekrar aradim kaydinizi hizlandiralim dediler, sabah tekrar aradim tekrar hizlandiralim dediler halen bekliyorum. İsimi bilgisayardan yaptigim icin pc yi alip cafe / Starbucks tarzi bir yere gidip raporlarimi yapmak zorunda kalacagim.

    Demem o ki özetle, ucuz etin yahnisinin tadı gerçekten hoş olmuyor, zira benzer arizalari diger servis sağlayıcısında yaşandığında 1 saat sonrasinda teknik ekip geri aramis, 1-2 saat sonrasinda sorunu çözmüşlerdi.

    Burada sorun yaşadığınız da, sadece kayıt alan bir call center ve surekli otomatik cevap veren whatsapp musteri hizmetleri ile muhattapsiniz, artık kader kısmet ne zaman çözülürse...



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    390 Mesaj

    Gece upload 6dan 3e düştü. Stabilite felan kalmadı. Upload yaparken ping fırlıyor oyun oynarken durup dururken fırlıyor. Leş gibi oldu internet.

    |
    |
    Bahsedilenler: millenicom
    _____________________________
  • Teğmen
    124 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: KaLpiN

    Gerçekten uzak durulmasi gereken bir servis sağlayıcısı. Bunu neden söylüyorum, yaklasik 1 senedir millenicom kullaniyorum, arkadasimin genel merkezlerinde satis ekibinde calismasi nedeni ile zamaninda deneyelim diye gectim. Öncesinde Türk telekom kullaniyordum, fiyatlar yukselince deneyelim dedim. Çeşitli platformlardaki hiz sınırlandırılmalarini gectim, covid nedeni ile evden calistigimdan internete girebileyim mail atabileyim idare etsin mantigi ile kullaniyordum. Dün bir anda internet kesildi, arada duzenli kopmalar yaşandığından biraz bekledim duzelir diye, duzelmeyince musteri hizmetlerini aradim, kayit aldilar vs aksam olunca tekrar aradim, kaydiniz var zaten dediler, gece tekrar aradim kaydinizi hizlandiralim dediler, sabah tekrar aradim tekrar hizlandiralim dediler halen bekliyorum. İsimi bilgisayardan yaptigim icin pc yi alip cafe / Starbucks tarzi bir yere gidip raporlarimi yapmak zorunda kalacagim.

    Demem o ki özetle, ucuz etin yahnisinin tadı gerçekten hoş olmuyor, zira benzer arizalari diger servis sağlayıcısında yaşandığında 1 saat sonrasinda teknik ekip geri aramis, 1-2 saat sonrasinda sorunu çözmüşlerdi.

    Burada sorun yaşadığınız da, sadece kayıt alan bir call center ve surekli otomatik cevap veren whatsapp musteri hizmetleri ile muhattapsiniz, artık kader kısmet ne zaman çözülürse...
    Cumartesinden beri internet sorunum devam edıyor. Sanırım 1 kere aramıslar ama açamayınca daha aramayı kesip konuyu Türk telekom ekibine iletmisler. Artık çözüm kaç gün sürecek Allah bilir. Alternatif servis sağlayıcılarında en azından arızanızda bir kişiye ulaşıp görüşebiliyorsunuz. Millenicomda aradığınızda call center sureklı aynı cevabı verıyor " Talebınız ilgili teknik ekibe iletildi"... Hepsi bu, whatsapp servisinden yazıyorsun 6 7 saat sonra otomatik bir cevap gelıyor, Online işlemleri kullanın diye oraya giriyorsun, Teknik arıza kısmına tıklayınca " Değerli müşterimiz arızanızla ilgili çalışmalar devam etmektedir. Çalışmalar sonlandığında tarafınıza bilgi iletilecektir. Anlayışınız için teşekkür ederiz." yazıyor..


    Gerçekten bu devirde bu çözümsüzlük bana komik geliyor, muhtemelen Turk Telekom harici diğer özel servis sağlayıcılarını kullanıyorsanız, arıza durumunda sorunu türk telekoma iletiyorlar, onlarda çözümü ağırdan alıyor..Aracı kurum çözümsüzlüğü yani tek kelime ile...
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    973 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: KaLpiN

    Cumartesinden beri internet sorunum devam edıyor. Sanırım 1 kere aramıslar ama açamayınca daha aramayı kesip konuyu Türk telekom ekibine iletmisler. Artık çözüm kaç gün sürecek Allah bilir. Alternatif servis sağlayıcılarında en azından arızanızda bir kişiye ulaşıp görüşebiliyorsunuz. Millenicomda aradığınızda call center sureklı aynı cevabı verıyor " Talebınız ilgili teknik ekibe iletildi"... Hepsi bu, whatsapp servisinden yazıyorsun 6 7 saat sonra otomatik bir cevap gelıyor, Online işlemleri kullanın diye oraya giriyorsun, Teknik arıza kısmına tıklayınca " Değerli müşterimiz arızanızla ilgili çalışmalar devam etmektedir. Çalışmalar sonlandığında tarafınıza bilgi iletilecektir. Anlayışınız için teşekkür ederiz." yazıyor..


    Gerçekten bu devirde bu çözümsüzlük bana komik geliyor, muhtemelen Turk Telekom harici diğer özel servis sağlayıcılarını kullanıyorsanız, arıza durumunda sorunu türk telekoma iletiyorlar, onlarda çözümü ağırdan alıyor..Aracı kurum çözümsüzlüğü yani tek kelime ile...

    Alıntıları Göster
    Hocam bu aracı kurumdan çok firmayla ilgili bir durum. Yazdıklarınız çok tanıdık geliyor. 3 gün boyunca internetim kesildiğinde müşteri hizmetleri robot gibi aynı şeyleri tekrarladı.

    Önceden netspeed kullanıyordum. Onlar da telekom altyapısını kullanıyor. 2 senede 3 4 kez arıza oldu. Onda da netspeedin müşteri hizmetlerini aradığımda aynı gün içinde telekom ekipleri geldi. Hatta eve gelen fiber optik kablonun üstüne farketmeden koltuğu koymuştum. Sorun tamamen benden kaynaklı olmasına rağmen çok güzel ilgilendiler ve ekipler aramamdan 3 saat sonra geldi eve.

    Ben bunu millenicomun beceriksizliğine bağlıyorum açıkçası.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Teğmen
    124 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: LEAME

    Hocam bu aracı kurumdan çok firmayla ilgili bir durum. Yazdıklarınız çok tanıdık geliyor. 3 gün boyunca internetim kesildiğinde müşteri hizmetleri robot gibi aynı şeyleri tekrarladı.

    Önceden netspeed kullanıyordum. Onlar da telekom altyapısını kullanıyor. 2 senede 3 4 kez arıza oldu. Onda da netspeedin müşteri hizmetlerini aradığımda aynı gün içinde telekom ekipleri geldi. Hatta eve gelen fiber optik kablonun üstüne farketmeden koltuğu koymuştum. Sorun tamamen benden kaynaklı olmasına rağmen çok güzel ilgilendiler ve ekipler aramamdan 3 saat sonra geldi eve.

    Ben bunu millenicomun beceriksizliğine bağlıyorum açıkçası.

    Alıntıları Göster
    Sanırım haklısınız,

    Tam 3 gündür toplamda 10 defa aradim musteri hizmetlerini ama bolgede genel bir arizami var, yoksa benim hatta mı sorun var, yoksa Türk Telekom kaynaklimi birsey soyleyemiyorlar.

    Digerleri 1 saatte ariza giderirken, millenicom 3 günde ariza tespit edemiyor :)

    Bu sebeple bende sanirim bugun Türknete online basvuru yapacagim. Allah geride kalanlara sabir versin



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    971 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: wade96

    Cumartesi başvurmuştum, görevli arkadaş hatalı olarak geçiş yerine yeni abonelik olarak doldurulduğu için Çarşamba yeniden başvurduk, bugün evraklar teknofix ile geldi, akşamına sesli onay için arandım 2 iş gününü geçmeyecek şekilde tamamlanır geçiş dendi. Umuyorum sorun yaşamayız.
    Çarşamba sabahı itibariyle geçişim tamamlandı.Şimdilik sorun yok kablosuz 92 mbps alıyorum.
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    838 Mesaj
    başka servisde mileniye geçerken cayma bedelini karşılıyormu mileni ?
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1375 Mesaj
    Sentetik testlere bakarak abonelik alırsanız benim gibi Millenicom tarafından mağdur edilirsiniz. Testlerde görüldüğü gibi 110-120MBPS indirme- 10-15MBPS yükleme hızlarını görmeme rağmen YouTube ve Twitch'de hızım 6MBPS geçmiyor ve 4K'yı geçtim, FULL HD 1080P video bile izleyemiyorsunuz, sürekli takılıyor donuyor.

    Steam, Origin, Uplay, Epic gibi servislerde 300MBPS bile gördüğüm oluyor anlık olarak, ortalama 110MBPS çok sık gördüğüm değerler fakat buna rağmen sonuç ortada, Youtube ve Twitch'in bant genişliğini daraltmışlar, Türk Telekom altyapısı üzerinden FTTH (Daireye kadar fiber) Millenicom 100/5MBPS paketi kullanıyorum.

    |
    |
    _____________________________
    Dolandırıcıyı paketledim: @Dr. Hannibal Lecter




  • Yüzbaşı
    255 Mesaj
    arkadaşlar dün gece dalgınlığımdan türktelekomdan mileniye geçiş işlemini telefondan başlattım. ancak şimdi geçmek istemiyorum. sadece telefonda onay verdim. aradım mileniye geçişimi iptal edin dedim. iptal birimi gündüz çalışıyor diyo. ben hiçbirşeyi imzalamadan bunlar zorla geçiş işlemi yapar mı acaba. telefonda onay vermiş olmam sorun olur mu..telekoma devam etmek istiyorum.
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    67 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Zala_

    Kesinlikle uzak durunuz. Ben bunları 1,5 sene önce çözdüm.Biraz fazla para verin ttnet falan deneyin. Başınız ağrımasın.
    Neyi çözdünüz hocam mesela
    |
    |
    _____________________________
  • DH Yönetici
    1524 Mesaj

    20 gün önce başvuru yaptık, 2 gün önce kuruluma geldiniz,
    Ekibiniz kurulumu bitirdi, her şey bağlandı, aktifleştirmek için ekip telefon açtı, başvuru iptal olmuş deyip, tüm kablo ve modemi vesaire söküp gittiler.
    Bu nasıl bir saçmalık?
    |
    |
    Bahsedilenler: millenicom
    _____________________________
    I was not caught, I crossed the line.
  • Teğmen
    205 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    477ugur



    Bir modem değiştirmek bu kadar mı zor kaldı ki modem bana ait değilken telefonumda modemden kaynaklı vowifi kopması (başka yerde denedim kopmadı) ve 5 GHz bağlantı problemi yaşamam modem değişimi için yeterli sebep değil mi? Ya uzun zamandır arıyorum kayıt oluşturuyorum kaydımı sorun yok deyip kapatıyorsunuz dalga mı geçiyorsunuz modemi değiştirin yoksa memnun olduğum halde sırf modem yüzünden bir müşteri kaybedeceksiniz (tabii müşteri memnuniyeti sizin için önemli ise)



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Bahsedilenler: millenicom, Alper_Karaer
    _____________________________
  • Er
    1 Mesaj
    Nereye gidiyor bu msj



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    2653 Mesaj
    müşteri hizmetleri var deniyor ama kimseye ulaşılamıyor..hele whatsapp destek hattı tam komedi
    _____________________________
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Europatrans evden eve nakliyat '' 444 69 95''
Radyo Dinle
Webtures SEO;SEO Nedir?
kripto para haberleri
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR1
0,543
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.