Şimdi Ara

EV İNTERNETİ MILLENICOM’DAN ALINIR! AYNI ALTYAPI AYNI FİBER AYDA SADECE 79,90!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: wtx06 Daha Az
1 Kayıtlı Üye (1 Mobil) ve 5 Misafir (4 Mobil) - 1 Masaüstü5 Mobil
5 sn
1.225
Cevap
18
Favori
203.359
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 8 sa. önce
  • Cevaplayan Üyeler 579
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 104
  • Ortalama Mesaj Aralığı 7 saat 1 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 28
  • Favoriye Eklediklerim 19
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • millenicom (104 mesaj) LEAME (30 mesaj) vitriol (25 mesaj) Echonight83 (23 mesaj) Kernel Panic (15 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (733 mesaj) Mobil (360 mesaj) Mini (41 mesaj) Uygulama (91 mesaj)
  • @
16 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Haberleşme ve Dijital Platformlar >> İnternet Servis Sağlayıcılar >> Millenicom >> EV İNTERNETİ MILLENICOM’DAN ALINIR! AYNI ALTYAPI AYNI FİBER AYDA SADECE 79,90!
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Çavuş
    87 Mesaj
    Arkadaşlar bilginiz olsun ; BENİM KAMPANYA KODUMLA ÜYE OLANLARA 30 TL VERİYORUM
    |
    |
  • Yüzbaşı
    702 Mesaj

    Alt yağına bağlı bu ama Türknet kurumsal bir firma. 2 ayrı noktada Türknet kullandım birinde 100 diğerinde 75 geliyordu. Alt yapı alt yapı



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    -dehşet- kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    702 Mesaj

    Rezalet benim teldeymiş. TV pc ve diğer telefonlarda hız mükemmel telin ağ ayarlandı sıfırladım.
    Netice.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    Mustaka89 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    702 Mesaj

    Telekom modemi taktı ve 48 saat sonra aktif ettiler 3 defa aradım. Telefonda yeni abone olmak istiyorumu seçince temsilciye ulaşırsınız.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    wade96 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    592 Mesaj

    Merhaba.

    Ben millenicom 100mbps paketi kullanıyorum. Öncesinde türknete başvurmuştum atlak hat sorunum vardı. 1 ay boyunca çözemediler. Ben de millenicoma geçiş yaptım sorunumu 1 saatte çözüp 100 mbps yi direk verdiler.

    Detaylı bilgi istersen DM atabilirsin.
    |
    |
    -dehşet- kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Çavuş
    59 Mesaj
    Arkadaşlar hiçbir sıkıntı yok.Sadece oyun oynayamıyorsunuz.Gündüzleri 65mbps aldığım internetim akşam 22.00 gece 01.30 arası devamlı olarak bu şekilde.Aradığımda iç tesisatı kontrol ettirmelisiniz diyor telefondaki arkadaşlar ısrarla.Yahu gece bozulan tesisat gündüz tamir mi oluyor kendi kendine?






    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • Yarbay
    5943 Mesaj

    Cevabınız için teşekkürler.
    Sanırım Millenicom'a geçiş yapacağım. Turknet'ten daha kötü olma ihtimali yok gibi.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    onur5545 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    592 Mesaj

    Bence tamamen lokasyonla ilgili.

    https://www.speedtest.net/result/a/6085182655

    Yenimahalle/Ankara dan WiFi ile telefondan yaptığım test



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    FurkanKy123 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    592 Mesaj

    DM den yazarsanız kod paylaşayım. 1 ay ücretsiz kullanın



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    -dehşet- kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    5943 Mesaj

    Firma yetkilisine bazı konularda sorular sordum, vereceği cevaplara göre hareket edeceğim.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    onur5545 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1956 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: FurkanKy123

    Arkadaşlar hiçbir sıkıntı yok.Sadece oyun oynayamıyorsunuz.Gündüzleri 65mbps aldığım internetim akşam 22.00 gece 01.30 arası devamlı olarak bu şekilde.Aradığımda iç tesisatı kontrol ettirmelisiniz diyor telefondaki arkadaşlar ısrarla.Yahu gece bozulan tesisat gündüz tamir mi oluyor kendi kendine?



    Hocam wifi ile yapmayin testi kabloyla yapin.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Çavuş
    93 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Adorratm

    Millenicom u uzun süredir kullanıyorum vodafone adsl paketinden millenicom vdsl e geçtim ilk başta taahhütsüz 35mbps e geçtim daha sonrasında 50mbit taahhütlü pakete geçtim 2 ay sonra aradılar hattınız en fazla 81mbit destekliyor sizi isterseniz 75mbit pakete geçirebiliriz dediler tamam dedim şuan da aynı paketten devam ediyorum ödediğim ücret modem ücreti de dahil 97.90 TL.

    Modemim yoktu ve verdikleri Zyxel VMG1312-T20B modemi de satın almak zorunda kaldım bağlanırken test etmeleri için. Millenicom da şöyle problemler var bunları sırasıyla aşağıya maddeler halinde yazacağım:


    1- Verdikleri modem ip almıyor. İnternet kesintileri sonrasında modemde ışıkların tamamı yanmasına rağmen çoğu zaman ip almadığı için mecbur müşteri hizmetlerini arıyorum. Fişi çıkart tak düzelir diyorlar düzeliyor da fakat bunu aramadan yaptığımda değişen bir şey olmuyor orasını hiç anlamadım. Aynı olayı 50 den fazla yaşadığımı müşteri temsilcisine belirttiğimde "Ben her bu problemi yaşadığım zaman sizi arayıp modemin fişini çıkarıp takmak zorundamıyım?" şeklinde soru yönelttiğimde "Evet beyfendi zorundasınız biz buradan modeminizi ayarlıyoruz." şeklinde cevap aldım. Benzer sorunu farklı müşteri temsilcisiyle görüştüğümde "Farklı modem ile deneyin sorun düzelirse modeminizdendir" şeklinde yanıt aldım. Modemi kendilerinden almama rağmen modemin ip almaması benim suçum oluyor kısacası yeni modem almak zorundayım ve aldım da şuan da keenetic extra dsl ac 1200 modemini aldım kargoyu bekliyorum eminim VMG1312-T20B modemden daha kaliteli ve bir daha modeme suç atıldığında böyle bir problem yaşarsam iss değişeceğim. Bu konudaki fikrim bu.

    2- Canlı yayın izlenen tüm platformlarda sürekli olarak her 3 5 saniyede bir internet kopuyor fakat bunu kopmuş olarak görmüyorum. Sayfayı yenilemek gerekiyor her seferinde izleyebilmek için.(Örneğin twitch platformunda network hatası veriyor 3000 hata kodlu.) Kablolu bağlantıyı rj45 uç kontrol eden cihaz ile kontrol ettim ve sonuç kablodan kaynaklı değil. Elektrik direğinden gelen bağlantıda sıkıntı varsa bilemiyorum fakat bu sorunu son 2 aydır yaşıyorum. (Corona vs insanların internete yüklenmesi sadece bahane aynı hat değerlerimi şuan ki durumda da alıyorum önceden de aynıydı.)

    3- İnternette bazen kesilmeler oluyor ve bunlar planlı çalışmalar değil düzgün şekilde çalıştığı zamanlarda birden internet kesilip modemin ip almamasına ve kırmızı ışık yanmasına neden oluyor.Bu kesilmeleri çok takmıyorum çabuk düzeliyor bazen düzelmezse ip almıyor yine 1.maddedeki uzun uzun aşamaları yapıyorum.

    4-Taahhüt fiyat problemi: Benim 75 mbit kullandığımı ve 97.90 tl ödediğimi öğrenen arkadaşım millenicom müşteri temsilcisini arayıp 100mbit pakete 100tlye geçiyor (50mbps pakete 100tl ödüyordu.) Hızlarda değişiklik varken fiyatlar neden böyle sabit anlamıyorum. Aslında iyi bir şey fakat 100mbit e 100 tl ödemek varken ben neden 75 mbit internete 100 tl ödüyorum? İşin acaip kısmı bu.

    Keenetic AC 1200 Extra DSL modemim geldiğinde 1.maddedeki kronik sorunu yaşarsam bu iss yi değiştirme kararım çok sabit.

    Zamanında ttnet(adsl) superonline(adsl) vodafone net(adsl) kullanmış olmama rağmen ilk zamanlarında sevmiştim bu firmayı şuan için eziyet çekiyorum. Kronik sorunun çözümü için ekip çağırmam gerektiğini söyleseler de evimin içindeki kablolu bağlantıyı kontrol edecek ekipmanım var zaten bu sıkıntı oturduğum mahalledeki kutudan gelen bağlantıda olabilir fakat o ekibin bunu çözeceğini zannetmiyorum. Kaldı ki benden başka millenicom kullanan olduğunu da düşünmüyorum.

    İlk vdsl deneyimim olarak aslında diğer firmalara oranla paket fiyatları yine iyi kalıyor fakat kendi içerisinde 4. maddedeki bahsettiğim bana saçma gelen durum var.

    Ağ gecikmesi sorunu millenicom da da var ayrıca speedtestte ping olmasa bile oyunlarda ping olduğunu kendi gözünüzle görüyorsunuz zaten. Paket kaybını vdsl hat üzerinde en aza indirmek zor fakat bir çalışma olduğunu düşünmüyorum. Kendi deneyimimle Cs go üzerinde sabit 100 ping league of legends da 28-34 (Bu değerlerin az olduğuna bakmayın tıkladıktan sonraki tepkime süresi bu kadar düşük milisaniye cinsinden değil.) Rainbow six oyununda 100 ve üzeri nadiren 77 ping. Verdikleri modemde (VMG-1312-T20B) Qos özelliğini ethernet yapsanız bile ağ da diğer kullanıcılar bir video izlese ping fırlıyor 20 30 olan oyunda 80 100 100 olanda 200 ve üzerine çıktığı için bahsettikleri bu konuya pek iyimser bakamıyorum. Twitch gibi platformda vdsl üzerinde canlı yayın denemesine sadece test amaçlı OBS üzerinden 1000kbps bitrate verince bile paket kaybı o kadar fazla oluyor ki bu bağlantının stabil olmamasından kaynaklı. (Hali hazırda 8mbit upload alıyorum 1000kbps bitrate verince bile böyleyse paket kaybını siz düşünün. Değerler stabil değil.)

    Yeni modemim haftaya gelecek bir de onunla deneyeceğim bir gelişme olursa bu yaşadığım sorunlarla ilgili mesajımı güncelleyeceğim. Modem kaynaklı bu sorunlar modemi değiştiğimde çözülürse de modem ücretini modemi iade edip faturadan düşmelerini talep edeceğim fakat bunu yapacaklarını zannetmiyorum.
    10 günlük kargo bekleyişimin ardından çıkardığım bazı net sonuçlar var bunları şimdi alıntı yaptığım metinime istinaden yazıyorum.

    Gün içerisinde beklediğim modemin kargosu geldi ve kurulumu gayet hızlıca yaptım hakikaten de övüldüğü kadar iyi bir arayüze sahip bir modem tek eksiği gigabit port fakat dosya transferi nas cihaza aktarım gibi işleri yapmadığım için 100mbit kablolu bağlantı gayet yeterli şuan da kullandığım paket ise 27 ay taahhütlü millenicom 75mbps paketi.

    Modemin vdsl ayarlarını yaptıktan sonra ip alması kendi verdikleri modeme göre çok daha hızlı gerçekleşiyor cidden ip almamasının Zyxel VMG 1312-T20B modem ile alakalı olduğundan başından beri emindim modem gelince bunu da kendimce ispatlamış oldum.

    Modem hızlıca ip aldıktan sonra wifi ağından bağlanması gereken cihazları bağladım (4 adet cihaz (3 adet telefon 1 adet notebook)) kablolu bağlantı ile toplamda 5 adet cihaz bağlanıyor. Laptop ve bir adet telefon sürekli kullanılmıyor fakat bağlı bırakıyorum.

    Dikkatimi çeken önemli nokta modem değiştikten sonra saat 18:00 öncesine kadar internet hızı ve ping değerleri paketin değerleri ile neredeyse kafa kafaya olduğundan oyunlardaki testim sonucu ve modem değişimi sonucu ping düşüşü bir nebze olsun gördüm fakat iş bununla bitmiyor.

    Modemden qos ayarını açıp paket hızımı (76541 kbps) olarak girdim ve gece twitch yayını izlemeye çalıştım sonuç : izlenemeyecek kadar kopmalar oluyor. Bu kopmaları gördükten sonra online oyunlara girmek istedim (oyuncularla ranked maç atmak yerine normal oyunlar oynadım keyiflerini bozmamak adına) online oyunlarda aldığım deneyim ise şu şekildeydi : Yeniden bağlanılıyor...

    Yoğunluk kaynaklı olduğunu zannetmiyorum aynı altyapıyı kullanan kullanıcı sayısı oturduğum mahallede çok az çoğu internetin i harfini bilmeyecek kadar yaşlı kimisinin evine internet bağlı değil o derece.

    Gelelim bu problem neden kaynaklanıyor?

    Farkettiğim bir konu var ve o konuya şöyle açıklık getirmek isterim : Bilinçli hız düşürme politikası

    Aslında internet hızınızda düşüş yok gibi görünüyor fakat gece yaptığım hız testlerinde 10mbps düşüş gözlemliyorum bağlantı kopmaları da bilinçli şekilde yapılıyor.

    Evin iç tesisatında problem olmadığını da üstte alıntıladığım yazımda belirttim. Modem değişince ekstra artısını gördüm hatta.

    Son 2 aydır sürekli aynı problemi yaşıyorum ve çözüm yolu yok gibi bir şey. Para harcayıp modem de aldım bir de modem ücreti ödüyorum ekstradan değişen bir şey olmadı.

    Hattı yoğun kullanmadıklarına da eminim oturduğum bölgedeki hattan kaynaklanması imkansız (çoğu insan evinden çıkmıyor 18:00 a kadar böyle bir problem yok şuan için) sadece akşam ve geceleri bu şekilde olmasını corona vb durumlara bağlamıyorum ben.

    Servis çağırmak boşa masraf olduğu için (akşam ve gece yaşanan problem için gelen kişiler sabah gelince bir problem bulamayıp ücretini alıp gider.) uğraşmaya değilmeyecek bir durum. Bir çok iss kullanmama rağmen son 2 ayda yaşattıkları şey diğer iss leri aratır olmadı değil.

    Taahhüt bitince farklı firmalara yönelme eğilimindeyim. Hoş, taahhüt bitene kadar bu durum çekilir mi orası ayrı problem.

    Ek olarak upload işlemi için diğer modemdeki sorunların aynısını yaşamaya devam ettim. VDSL hattından gelen sinyalin akşam ve gece böyle bilerek ve isteyerek bozulmasının nedeni olduğunu da anlamış oldum. Testi öğle vakitlerinde yaptığımda da problem ile karşılaşmadım. Öğle vaktinde test yaptığımda diğer cihazlar kullanımda değildi tam olarak test sayılmaz aslında fakat kullanıma geçtiklerinde yine aynı problemi yaşatacağını düşünüyorum.

    Problemin çözümü için müşteri hizmetlerine ulaştığımda da telefondaki sesli yanıt hattınızda problem yok diyip telefonu kapatmayı unutmayın şeklinde geri dönüş yaptığı için artık ulaşamıyorum. Ulaşırsam da "Aramak zorundasınız beyfendi" diyen kişiye de birkaç cümle kuracağım denk gelir mi? bilmiyorum.




  • Çavuş
    59 Mesaj

    Daha önce turknetteydim, yaklaşık 1.5 ay kadar önce orda hiçbir problem yaşamadım hocam.Sırf warzone oyununa bağlantılarında sorun var diye geçiş yaptım.ilk zamanlarda böyle bir problem ile karşılaşmadım, Son 2 haftadır durum bu.Lokasyonda ne değişmiş olabilir 2 hafta önce ve neden sorun yaşamaya başlamışımdır belirttiğim saatler arasında?



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    onur5545 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Çavuş
    59 Mesaj

    Testim kablolu ile zaten dostum.Komple masaüstü çekeyim istersen yarın aynı saat aralığında kablolu başlantıyı sende görebilirsin orada 😂



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    Hamikisi kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Çavuş
    59 Mesaj

    Birebir aynı problemleri yaşıyorum... saat 22-22.30 gibi başlıyor pingim 100 üstüne çıkmaya gece 01.00-01.30 a kadar devam ediyor.O saatlerden sonra tekrar normale düşüyor.Farkettiğim şey şu her modem restartımda ip değiştikçe değerler değişiyor. Bu tarz konularda bilgisi olan biri değilim ama cgn havuzunda ip başına düşen kişi sayısı fazla olduğu için bu tarz problemler yaşıyor olabiliriz.Bilen birisi bizi aydınlatırsa iyi olur arkadaşlar.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    Adorratm kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    557 Mesaj
    Herkez gibi malının başına veya sonuna gamer ibaresi koy sat üçkağıtcılar sizi

    türk telekoödan hızımın düşük olması sebebiyle milenicoma 24 mb lık pakete geçmek için müşteri hizmetlerine beni ara talebi bıraktım herneyse 1 gün sonra aradılar 24 mb paket normalde 20tl falan düşük türk telekomdan yinede 20 lirada olsa iyidir dedim tamam dedim sonrasında en son toplam ödiceğiniz tutar şukadar dedim önce daha düşük dediniz ee modemi siz türk telekoma iade etmiceksiniz o modemi biz size kiralık vereceğiz ücretide 15 tl aylık yaw siz ne ayaksınız yani insanları aptalmı sanıyorsunuz müşteri temsilcinede söyledim bunun avantajı nerde ulan okadar reklam ediyonuz belki 3 5 avanak düşer he akıllılar sizi
    weselam hiçbir operatör 5 kuruş etmez ama napalım mecburiyet den böyleyiz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi selçux -- 19 Mayıs 2020; 2:52:38 >
    |
    |
  • Çavuş
    93 Mesaj

    Az önce cmd üzerinden google.com ve google.com.tr üzerine ping attım ikisine de 80 ms verip her 30 saniyede bir timed out mesajı verdi (bir kaç saniyelik kesinti) ardından tekrar 80 ms

    Aldığım modemi fabrika ayarlarına döndürdüm ve bir daha ping attım 28 ve 32 ms arasında değişiklik gösterdi.Timed out almadım.

    Bir oyuna girip ping denemesi yaptım bağlantı kopmaları yaşadım ve geri geldi sürekli oyundan çıktım ve baktım google a ping atınca yine 80ms ve yine timed out mesajı

    Anlam veremiyorum cidden. İnatlaşıyorlar galiba.

    Yarın kablo uçlarımı bir daha kontrol edeceğim.

    Wifi üzerinden hız testi yaptığımda normalde modemin yanındayken 5ghz üzerinden almam gereken değer 75mbit pakette veri kaybını hesaba kattık 50mbit oldu diyelim fakat benim aldığım hız 24 mbit ve ping 23 civarında.

    Speedtest sitesinde hızım 70mbit çıkıyor modem içerisinde hız testi yapıyorum 20mbit hız görüyorum.

    Lokasyon olarak ikisi de izmir seçiyor otomatik algılama ile. Anlam veremiyorum.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    FurkanKy123 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör




  • Yüzbaşı
    592 Mesaj

    Direk wan bağlantısının dns adresini değiştirmeyi denemek sanırım bir şeylere deva olur gibime geliyor.

    Sorunu ben şahsen yaşamıyorum. Şu an bile İnternet tam hızda. Herhangi bir kısma yok.

    Haa ben dns kullanıyorum o ayrı. Onu da dün akşam aktifleştirdim. Sebebi de sanki bana biraz bekleme yapıyor gibime geliyordu.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    FurkanKy123 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    972 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ozhanbayram

    Telekom modemi taktı ve 48 saat sonra aktif ettiler 3 defa aradım. Telefonda yeni abone olmak istiyorumu seçince temsilciye ulaşırsınız.
    Sözleşmeyi ne zaman imzalamıştınız acaba hocam?
  • Yüzbaşı
    702 Mesaj

    Perşembe günü modem takıldı cumartesi günü İnternet açıldı ve sözleşme için kurye geldi ve imzaladım.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    wade96 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Masal Oku
Ekonomi
Radyo Dinle
Sohbet
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,734
1.2.165

Kripto Paralar
Sembol
Fiyat
Değişim
    Tümünü Gör
    Reklamlar
    - x
    Bildirim
    mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.