Şimdi Ara

EV İNTERNETİ MILLENICOM’DAN ALINIR! AYNI ALTYAPI AYNI FİBER AYDA SADECE 79,90!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.265
Cevap
19
Favori
227.817
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 2 hafta
  • Cevaplayan Üyeler 607
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 108
  • Ortalama Mesaj Aralığı 7 saat 17 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 32
  • Favoriye Eklediklerim 20
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • millenicom (108 mesaj) LEAME (30 mesaj) vitriol (25 mesaj) Echonight83 (23 mesaj) Kernel Panic (15 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (759 mesaj) Mobil (371 mesaj) Mini (44 mesaj) Uygulama (91 mesaj)
  • @
18 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Haberleşme ve Dijital Platformlar >> İnternet Servis Sağlayıcılar >> Millenicom >> EV İNTERNETİ MILLENICOM’DAN ALINIR! AYNI ALTYAPI AYNI FİBER AYDA SADECE 79,90!
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orijinalden alıntı: FurkanKy123

    Dostum geçme.Ben şu an kullanıyorum pingim speedtestte 7-9-13 bazen 120-140 falan.Ip den kaynaklı bir sıkıntıları var ve bir türlü çözemiyorlar.Sürekli modem resetleyip adam gibi bir ip ile oyun oynamaya çalışıyorum.Böyle devam ederse 3 ay dolar dolmaz tekrar transfer olacağım farklı bir iss ye.
    Edit: Buyur hocam demin 7 pingim vardı sana yazarken.5 dakika sonraki durum bu.

    Anladım.. Teşekkür ederim hocam



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |




  • Binbaşı
    1142 Mesaj

    Hocam turknette konuşmuştuk nasıl mileni açıldı mı



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    ozhanbayram kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    706 Mesaj

    Açıldı açıldı Gpon fiber İnternet gör süper. 100 mbit fiber bu. Hayır anlamadın cam elyaf fiber dünyadaki en son teknoloji bu.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozhanbayram -- 17 Mayıs 2020; 0:12:11 >
    |
    |
    Mustaka89 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1142 Mesaj

    Hocam çok berbat olmuş ya



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    ozhanbayram kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    706 Mesaj

    Rezalet ya almayı düşünen varsa 5 6 kere daha düşünsün bence. Modemin aldığı ip ye göre hız değişiyor. 93 mbit aldığımda oldu. Bakalım arıza kaydı açtım. Ne olacak yazarım. Keşke Türknet in fiberi olsa



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    Mustaka89 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1142 Mesaj

    Ben 30-40 lira fazla olsun ama en azından kopma vs olmasın karşımda canlı müşteri hizmetleri olsun diye Türk Telekom a tekrar başvurdum Türknet rezalet oldu. Geçeli 3 hafta oldu internet başvurusunu yeni yapmışlar DSL ışığı kırmızı oldu net yok sanırım Çarşamba’ya kadar gelmez



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    ozhanbayram kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Er
    11 Mesaj
    İnverter motor nasıl çalışıyor



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    575 Mesaj
    2 yılı aşkın süredir taahatsuz kullanıyordum geçen modem kullanım ücreti diye 10 TL bir ücret yansıtmışlar daha önce olmayan sözleşmede olmayan kafalarına göre eklenmiş bir ücret kesınlıkle modem kullanım ücreti ödemem gerekirken,şıkayet kaydı açtım geri dönüş yapan yok kimsenin kimseden haberi yok



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    976 Mesaj
    Yakın zamanda fiber abonelik başlatan var mı? TT kurduktan sonra bir de sözleşme evrağı gelmesini mi bekliyoruz? O sürede internet açılmıyor mu?
  • Yüzbaşı
    269 Mesaj
    Arkadaşlar geçiş yapıcaklara belki faydam olur. Önceden bu firmadan çok memnundum. Çalıştığım yazılım firmamı bile milleniye geçirdim. İş arkadaşlarım çevrem vs. ama kabak tadını geçtiler. Artık müşteri hizmetleri de çuvalladı. Yaklaşık 1 aydır aynı sıkıntıyı yaşıyorum ama çözmüyorlar. Sizde mağdur olmak istemiyorsanız uyarıları göz ardı etmeyin. Buyrun resim atıyorum.

    |
    |




  • Yarbay
    5971 Mesaj
    Sizce Turknet mi daha kötü Millenicom mu? Daha az kötüyü seçmek istiyorum. Çaresizlik böyle birşey.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teğmen
    112 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: -dehşet-

    Sizce Turknet mi daha kötü Millenicom mu? Daha az kötüyü seçmek istiyorum. Çaresizlik böyle birşey.
    Tamamen lokasyon ile alakali mesele. Ikisinden birini secerek yazi tura atiyorsun. Cevrende baglantisini deneyimleyebilecegin veya bu firmalari denemis birilerini bulmaya calisabilirsin bence.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AndJusticeForAll -- 17 Mayıs 2020; 22:28:30 >
  • Yarbay
    5971 Mesaj

    Şöyle anlatayım. Şu anda Turknet bağlı. Direkten eve gelen kabloda sıkıntı var. Ancak Turknet değiştirmemekte ısrar ediyor. Parasını da vereyim diyorum hattınız bu kadar destekliyor diyor. Diyorum ki ben bu hattan 75 mbit aldım şimdi 35 mbit bile alamıyorum NATO mermer nato kafa. En sonunda aboneliği iptal edip direkten gelen kabloyu kesip atacağım o zaman mecburen yenileyecek gelen ekip.
    Millenicom'un rezillikleri de arşa çıkmış ama TR'de malzeme bu kadar. Kablonet, Superonline da yok ki geçelim. Türk Telekom ise yakın zamanda başka bir sebepten canımı çok sıktı. İnsanlıktan çıkmış kan emiciler. Şaşırdım kaldım. Az önce Netspeed'e Messenger'dan yazdım verilen cevapları en son ise cevap veremediklerini görünce usulca uzaklaştım. Netspeed'in hâli Turknet'ten de beter bence.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    AndJusticeForAll kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Teğmen
    218 Mesaj
    Lokasyondan lokasyona, kişiden kişiye memnuniyet durumu değişir, Turknet sayfasına girerseniz orda bir sürü şikayet, buraya girdiğinizde burayla ilgili şikayetler mevcut, memnun olan zaten özellikle konu açıp paylaşmaz, memnundur işte uğraşmaz, şikayeti görürüz sadece... Ben Solden geçtim bu firmaya, ilk hataları, solün taahhüt süresi bitmeden abonelik başlatmalarıydı neyse ki fazla bi miktar çıkmadı üstelemedim, bir ara akşamları hız düşme sorunu oluyordu onu da sağolsun DH üzerinden yetkili bi hanımefendiyle hallettik, bu süreçten sonra yaşadığım ufak tefek bi sorun olursa da kendisine aramasını rica ederek çağrı isteğinde bulunuyorum, ilgili ve yardımcı olmaya çalışan birisi keşke diğer çalışanlar da bu niyetle işlerini yapsalar.. Bunların dışında hız konusunda ping konusunda memnunum bir sıkıntım yok...
    Son olarak Teşekkürler hanımefendi, Millenicom da kalma sebebimsiniz,sevgiler
    |
    |




  • Çavuş
    61 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    legendfb



    İzmir de türknet başka bir il'de ise milleni kullanıyorum ikisinden de internet hızı (35 mbs)olarak memnunum çok şükür ama müşteri hizmetleri iki firmanın da malum herkesin bildiği üzere berbat ötesi çözümlemeye yönelik bilgilere sahip değiller sadece taahhütsüz olmalarının verdiği bir albenileri var o kadar, bana sorarsanız milleni bir tık önde türknete göre..
    |
    |
    -dehşet- kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Çavuş
    61 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    legendfb


    quote:

    Orijinalden alıntı: -dehşet-

    Şöyle anlatayım. Şu anda Turknet bağlı. Direkten eve gelen kabloda sıkıntı var. Ancak Turknet değiştirmemekte ısrar ediyor. Parasını da vereyim diyorum hattınız bu kadar destekliyor diyor. Diyorum ki ben bu hattan 75 mbit aldım şimdi 35 mbit bile alamıyorum NATO mermer nato kafa. En sonunda aboneliği iptal edip direkten gelen kabloyu kesip atacağım o zaman mecburen yenileyecek gelen ekip.
    Millenicom'un rezillikleri de arşa çıkmış ama TR'de malzeme bu kadar. Kablonet, Superonline da yok ki geçelim. Türk Telekom ise yakın zamanda başka bir sebepten canımı çok sıktı. İnsanlıktan çıkmış kan emiciler. Şaşırdım kaldım. Az önce Netspeed'e Messenger'dan yazdım verilen cevapları en son ise cevap veremediklerini görünce usulca uzaklaştım. Netspeed'in hâli Turknet'ten de beter bence.
    Merhaba, bir defa kurulumu kablo modem vs yaptıktan sonra tekrar kablo çekmek için asla gelmiyorlar benim de daha önce başıma geldi ancak dışarıdan bir çözüm üretmeniz lazım (elektirikçi) yada elinizden geliyorsa siz yapabilirsiniz, ama aboneliği iptal edip ankastreden gelen kabloyu kesmek daha mantıklı olur tabi sorun gerçekten kabloda ise bir sürü etken olabilir bağlantı hızınız ile alakalı.




  • Yarbay
    5971 Mesaj

    Geçenlerde yan eve hat bağlarken benim hattı bozdu Telekom'dan gelen kişi. Turknet'e arıza kaydı bıraksam da bu işin Turknet tarafından çözülmesinin zor olacağını düşünürek Telekom ilçe müdürlüğüne gidip olanı söyledim. Onlarda bugün yetiştirmeye çalışacaklarını söylediler, ertesi gün bozan kişi geldi direğe çıktı kabloyla oynadı internet geldi ama aldığım hız düşmüştü, zaten hat değerlerim sağlıklı değildi. Gelen kişi kablonun değişmesi gerektiğini söyledi ben de değiştir dedim, böyle olmuyor önce Turknet saha ekibinjn gelip onay vermesi lazım dedi. Kendisi sözde bildirecekti ama bildirmedi. Ben de Turknet'e ilk kurulum için 66 lira ücret ödendiği için aynı hizmeti para karşılığı almak istediğimi söyledim. Bana az önce bulunduğum bölgede Telekom kaynaklı çalışma yapıldığını, 19 Mayıs'a kadar süreceğine dair anasayfaya bildirim bırakmışlar. Bugün şikayet için aradım dedim ki parasıyla değil mi sağlamsa da değiştirin kardeşim. Durumun aciliyetini bildiriyorum dedi sonra bu bildirim geldi işte. Ben ne diyorum onlar ne cevap veriyor. Tek derdim muhatabımın benim ne dediğimi anlamaya çalışması. Turknet'te müşteri abartır, yanlış bilgi verir gibi bir algı var. Ne dediğime hiç mi bakmazlar. Bir kez olsun söylediğime karşılık bir cevap alamadım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi -dehşet- -- 18 Mayıs 2020; 2:12:6 >
    |
    |
    legendfb kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör




Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Radyo Dinle
Pubg mobile uc
Masal Oku
backlink paketleri
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,437
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.