Şimdi Ara

EV İNTERNETİ MILLENICOM’DAN ALINIR! AYNI ALTYAPI AYNI FİBER AYDA SADECE 79,90!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.265
Cevap
19
Favori
227.774
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum geçen hafta
  • Cevaplayan Üyeler 607
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 108
  • Ortalama Mesaj Aralığı 7 saat 17 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 32
  • Favoriye Eklediklerim 20
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • millenicom (108 mesaj) LEAME (30 mesaj) vitriol (25 mesaj) Echonight83 (23 mesaj) Kernel Panic (15 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (759 mesaj) Mobil (371 mesaj) Mini (44 mesaj) Uygulama (91 mesaj)
  • @
18 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Haberleşme ve Dijital Platformlar >> İnternet Servis Sağlayıcılar >> Millenicom >> EV İNTERNETİ MILLENICOM’DAN ALINIR! AYNI ALTYAPI AYNI FİBER AYDA SADECE 79,90!
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj

  • Adsl, Vdsl, Fttx 2 ve GPON tip altyapı var Türk Telekom 'da.

    Adsl ve Vdsl 'i tüm firmalar kiralayabiliyor. Diğerlerini bazıları kiralıyorlar. Örneğin:

    Türk Telekom : Adsl, Vdsl, Fttx 2 ve GPON
    Superonline : Adsl, Vdsl
    Vodafone : Adsl, Vdsl, Fttx 2
    Türknet : Adsl, Vdsl
    Millenicom : Adsl, Vdsl, Fttx 2 ve GPON

    Sana denk gelen altyapı en yeni olan GPON (bazı yerlerde fiber v1 olarak yazar) Türknet bu altyapı anlaşması olmadığı için alamazsın..
    |
    |
    Ignite kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Çavuş
    99 Mesaj
    Millenicom u uzun süredir kullanıyorum vodafone adsl paketinden millenicom vdsl e geçtim ilk başta taahhütsüz 35mbps e geçtim daha sonrasında 50mbit taahhütlü pakete geçtim 2 ay sonra aradılar hattınız en fazla 81mbit destekliyor sizi isterseniz 75mbit pakete geçirebiliriz dediler tamam dedim şuan da aynı paketten devam ediyorum ödediğim ücret modem ücreti de dahil 97.90 TL.

    Modemim yoktu ve verdikleri Zyxel VMG1312-T20B modemi de satın almak zorunda kaldım bağlanırken test etmeleri için. Millenicom da şöyle problemler var bunları sırasıyla aşağıya maddeler halinde yazacağım:


    1- Verdikleri modem ip almıyor. İnternet kesintileri sonrasında modemde ışıkların tamamı yanmasına rağmen çoğu zaman ip almadığı için mecbur müşteri hizmetlerini arıyorum. Fişi çıkart tak düzelir diyorlar düzeliyor da fakat bunu aramadan yaptığımda değişen bir şey olmuyor orasını hiç anlamadım. Aynı olayı 50 den fazla yaşadığımı müşteri temsilcisine belirttiğimde "Ben her bu problemi yaşadığım zaman sizi arayıp modemin fişini çıkarıp takmak zorundamıyım?" şeklinde soru yönelttiğimde "Evet beyfendi zorundasınız biz buradan modeminizi ayarlıyoruz." şeklinde cevap aldım. Benzer sorunu farklı müşteri temsilcisiyle görüştüğümde "Farklı modem ile deneyin sorun düzelirse modeminizdendir" şeklinde yanıt aldım. Modemi kendilerinden almama rağmen modemin ip almaması benim suçum oluyor kısacası yeni modem almak zorundayım ve aldım da şuan da keenetic extra dsl ac 1200 modemini aldım kargoyu bekliyorum eminim VMG1312-T20B modemden daha kaliteli ve bir daha modeme suç atıldığında böyle bir problem yaşarsam iss değişeceğim. Bu konudaki fikrim bu.

    2- Canlı yayın izlenen tüm platformlarda sürekli olarak her 3 5 saniyede bir internet kopuyor fakat bunu kopmuş olarak görmüyorum. Sayfayı yenilemek gerekiyor her seferinde izleyebilmek için.(Örneğin twitch platformunda network hatası veriyor 3000 hata kodlu.) Kablolu bağlantıyı rj45 uç kontrol eden cihaz ile kontrol ettim ve sonuç kablodan kaynaklı değil. Elektrik direğinden gelen bağlantıda sıkıntı varsa bilemiyorum fakat bu sorunu son 2 aydır yaşıyorum. (Corona vs insanların internete yüklenmesi sadece bahane aynı hat değerlerimi şuan ki durumda da alıyorum önceden de aynıydı.)

    3- İnternette bazen kesilmeler oluyor ve bunlar planlı çalışmalar değil düzgün şekilde çalıştığı zamanlarda birden internet kesilip modemin ip almamasına ve kırmızı ışık yanmasına neden oluyor.Bu kesilmeleri çok takmıyorum çabuk düzeliyor bazen düzelmezse ip almıyor yine 1.maddedeki uzun uzun aşamaları yapıyorum.

    4-Taahhüt fiyat problemi: Benim 75 mbit kullandığımı ve 97.90 tl ödediğimi öğrenen arkadaşım millenicom müşteri temsilcisini arayıp 100mbit pakete 100tlye geçiyor (50mbps pakete 100tl ödüyordu.) Hızlarda değişiklik varken fiyatlar neden böyle sabit anlamıyorum. Aslında iyi bir şey fakat 100mbit e 100 tl ödemek varken ben neden 75 mbit internete 100 tl ödüyorum? İşin acaip kısmı bu.

    Keenetic AC 1200 Extra DSL modemim geldiğinde 1.maddedeki kronik sorunu yaşarsam bu iss yi değiştirme kararım çok sabit.

    Zamanında ttnet(adsl) superonline(adsl) vodafone net(adsl) kullanmış olmama rağmen ilk zamanlarında sevmiştim bu firmayı şuan için eziyet çekiyorum. Kronik sorunun çözümü için ekip çağırmam gerektiğini söyleseler de evimin içindeki kablolu bağlantıyı kontrol edecek ekipmanım var zaten bu sıkıntı oturduğum mahalledeki kutudan gelen bağlantıda olabilir fakat o ekibin bunu çözeceğini zannetmiyorum. Kaldı ki benden başka millenicom kullanan olduğunu da düşünmüyorum.

    İlk vdsl deneyimim olarak aslında diğer firmalara oranla paket fiyatları yine iyi kalıyor fakat kendi içerisinde 4. maddedeki bahsettiğim bana saçma gelen durum var.

    Ağ gecikmesi sorunu millenicom da da var ayrıca speedtestte ping olmasa bile oyunlarda ping olduğunu kendi gözünüzle görüyorsunuz zaten. Paket kaybını vdsl hat üzerinde en aza indirmek zor fakat bir çalışma olduğunu düşünmüyorum. Kendi deneyimimle Cs go üzerinde sabit 100 ping league of legends da 28-34 (Bu değerlerin az olduğuna bakmayın tıkladıktan sonraki tepkime süresi bu kadar düşük milisaniye cinsinden değil.) Rainbow six oyununda 100 ve üzeri nadiren 77 ping. Verdikleri modemde (VMG-1312-T20B) Qos özelliğini ethernet yapsanız bile ağ da diğer kullanıcılar bir video izlese ping fırlıyor 20 30 olan oyunda 80 100 100 olanda 200 ve üzerine çıktığı için bahsettikleri bu konuya pek iyimser bakamıyorum. Twitch gibi platformda vdsl üzerinde canlı yayın denemesine sadece test amaçlı OBS üzerinden 1000kbps bitrate verince bile paket kaybı o kadar fazla oluyor ki bu bağlantının stabil olmamasından kaynaklı. (Hali hazırda 8mbit upload alıyorum 1000kbps bitrate verince bile böyleyse paket kaybını siz düşünün. Değerler stabil değil.)

    Yeni modemim haftaya gelecek bir de onunla deneyeceğim bir gelişme olursa bu yaşadığım sorunlarla ilgili mesajımı güncelleyeceğim. Modem kaynaklı bu sorunlar modemi değiştiğimde çözülürse de modem ücretini modemi iade edip faturadan düşmelerini talep edeceğim fakat bunu yapacaklarını zannetmiyorum.




  • Yüzbaşı
    798 Mesaj
    Millenicom vdsl kullanıyorum modem arayüzü ile browser deki ip bir birini tutmuyor CGN İP çağrı merkezinde hemen çözüyorlarmı bu sorunu yoksa CGN dediğimizde anlamadım ayağına mı yatıyorlar.
    |
    |
  • Çavuş
    59 Mesaj

    Hocam ben geçeli 20 gün oldu.1.5 hafta kadar problem yaşadım ama buradaki millenicom görevlisiyle görüştükten sonra hat değerlerim stabilleşti.Son 1 haftadır twitchte 4500bitrate ile yayın yapabilir konuma geldim(evde çok sayıda kişi interneti kullanmasına rağmen). Daha önce denemediysen forumdaki yetkili ile bir görüş istersen



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    Adorratm kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Çavuş
    99 Mesaj

    Çözebileceklerini zannetmiyorum şu saatlerde bile internetim kesiliyor sürekli her 2 saniyede bir CS:GO da düşmekten rank düştüm mesela her iki saniyede bir kopma sorunu saçmalıktan başka bir şey değil.

    Arayüze girip modem resetleyeyim dedim ve karşıma çıkan hata da bu şekilde zaten:

    Bir sorun oluştu: VMG1312-T20B İnternete bağlanılamıyor. Lütfen WAN ayarlarınızı kontrol ediniz veya İnternet Servis Sağlayıcınızla (ISP) irtibata geçiniz.

    Tamamen kendilerinden kaynaklı hata. Verdikleri modem de bunu söylüyor fakat çağrı merkezini aradığımda corona meselesi yüzünden son günlerde muhatap bulamıyorum.

    Kendilerinden kaynaklı olmasına rağmen modem aldım kargolanmasını bekliyorum o derece sinir bozucu duruma geldi.
    |
    |
    FurkanKy123 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Firma Yetkilisi
    1678 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: HonneurNs

    Bide size yazayım belki çözersiniz...Aktivasyon bekliyorum geçiş için imza sesli onay alındı.Sonrası yok

    Alıntıları Göster
    Merhaba, PM üzerinden iletişim bilgilerinizi iletebilir misiniz? Konu hakkında sizlere yardımcı olmak isteriz.
  • Çavuş
    61 Mesaj

    Okumadan cevap ohoo zaten konuşma ssi var kardeş bari buna copy paste yapma



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    millenicom kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    870 Mesaj
    World of Warcraft'a girin Error 319 almadan oyun oynayında görelim boyunuzun ölçüsünü...
    |
    |
  • Er
    10 Mesaj
    Erken boşalma



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Çavuş
    83 Mesaj
    Check out my Speedtest result! How fast is your internet?https://www.speedtest.net/result/a/6059751271

    Şöyle bırakayım ben de hız testimi.

    Gerçekten bağlattığım gunden beri cok memnunum. Hep şikayet ederken yazıyoruz, memnuniyetimi belirtmek istedim.

    Şu sıralar windows da isyerine vpnle bağlanırken birden wifi aglarini görmeme sorunu yaşıyorum. Bunun da Milleni ile alakası yok.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |




  • Yüzbaşı
    520 Mesaj
    Bağlatana kadar biraz uğraştım ama Şuanda CGN hariç bir sorunum yok. Gayet memnunum.
    Bağlandığı günden bu güne kasıtlı olarak benim modemi kapatmalarım hariç 1 defa bile kopma yaşamadım.
    Modemin kapandıktan sonra açılırken Dsl ışığı yanıp sönmeye başlıyor 5-10 saniye sonra Ip alıyor. Yani kopsa bile 1 dakika bile olmadan geri gelebilir.

    Altyapı: TürkTelekom Vdsl

    Tarife: 100 mbps

    Jitter : 4-0,20 ms

    Ping yuriçi: 30-35 ms

    Ping Cs-Go: 60-65 ms

    Loss yok

    Choke yok.

    Hız sabit 85-95 mbps arasında.


    Kablolu Bağlantı (100 MB/s): Cat 5e mesafe 15 metre



    Wifi 5 GHz : Çekim gücü -73 Db (Orta)





    Wifi 2.4 GHz : Çekim gücü -70 Db (Orta İyi)





    Hat değerlerim





    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |




  • Teğmen
    237 Mesaj
    Cumartesi günü milenicoma başvurdum bugün telekom gelip ankastreye kablo bıraktı şimdi milenicomun evde kurulum hizmeti ekibi gelince bu kabloyu benim ankastre kutusundan evin içindeki telefon kablosuna mı bağlayacak yoksa ankastre kutusundan direkt yeni kablo ile eve mi çekecek bilen arkadaşlar yardımcı olabilir mi? Ben evin içindeki telefon prizinden gelen kabloya bağlanmasını istiyorum eve gelen ekibe bunu yaptırma şansımız var mı?
    |
    |
  • Çavuş
    49 Mesaj
    almayın aldırmayın leş gibi bir firma
    |
    |
  • Yüzbaşı
    705 Mesaj
    Abone olduk modem takıldı. Telekom fiber buluşuyor. Birtek Millenicom kullanıcı ataması kaldı. Bu adım 2 dakikalık iş ama öldürmezlerse Türk firması olmazlar.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Teğmen
    198 Mesaj

    Son zamanlarda çok bozdu kendini çok pişmanım, 1 Ayda rahat 20 kere kopma, 3 kere uzun süreli internet kaybı yaşıyorum. Sorunlar çok geç çözülüyor.
  • Teğmen
    112 Mesaj
    Kumar oynamak istiyorsanız bağlatın... İstanbul Anadolu tarafında değilseniz şanslı azınlıktan sayılabilirsiniz belki...

    Şikayetim üzerinden aylar geçti, buraya konu açtım 14 gün geçmiş... Daha iyiye gitmesi gerekirken her geçen gün kötüleşiyor! KONUYLA İLGİLENEN YOK RESMEN!

    ŞURAYA BAKIN YAHU, YORUMSUZ!!!



    O kadar bariz ki artık. 10.40.148.77 ip'li gateway'de problem var, kabak gibi gözükyor! Sorunun kaynağı ortada, üç maymunu oynuyorlar resmen! Yapamıyorsanız yapamıyoruz deyin kardeşim artık yeter...

    @millenicom
    |
    |




  • Yarbay
    4374 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Arisaka

    Direk başımdan geçeni aktarayım da millenicoma geçmek isteyenler kendi karar versin.

    Hattımı turknet'den millenicoma taşıdım taşırken de 35mbit VDSL kullandığımı yine aynı hızı istediğimi söyledim tabi ki direk VDSL olarak hizmet vericez diye tonla vaat ardından hattımı ADSL olarak açtılar sonra aradım dedim VDSL istemiştim tabi ki hemen geçişinizi yapalım deyip beni başka bir ADSL e taşıdı taşıdığı da neymiş telefonsuz ADSL miş yani VDSL e geçmek için telefonlu ADSL den telefonsuz ADSL e taşımış 5-6 gün sonra telefonsuz ADSL açıldı bu sefer aradım dedim VDSL e geçişimi yapın artık çok oyaladınız tabi hemen paket bilgileri veriyorum dedi baktım 1-2 yıl taahhütler havada uçuşuyor dedim hanımefendi internet sitenide koskocaman 80 liraya 35mbit hız yazıyor üstelik taahhütsüz siz neyin taahhütünden bahsediyorsunuz? bana dediği tek şey şu ÜZGÜNÜM O YENİ MÜŞTERİLERİMİZ İÇİN

    Düşünün hattımı millenicoma taşımışım daha bir gün kullanmadan beni ADSL paketinden bir diğerine sürükleyip duruyor VDSL e geçireceği zaman da taahhüt istiyor taahhüt yoksa 100 küsür fiyat çıkarıyor. Ertesi gün direk iptal için mail çektim sonra birileri arıyor yok size 80 liraya aynı hızı verelim yok mağduriyetiniz için indirim yapalım (5 TL) dedim kardeşim ne sen kendini yor ne de beni ben sizin gibi firmadan internet almak istemiyorum..

    Tabi bunlar dışında müşteri hizmetlerinin defalarca kez yüzüme kapattığı telefondan bahsetmiyorum. Sözde müşteri hizmetleri var ama bilgi ve yardım sıfır.

    Açık açık söylüyorum gerçekten uğraşacak zamanı olan millenicoma geçebilir ama ben tavsiye etmiyorum.
    böyle kıytırık firmalarla uğraşılmaz en temizi gidip telekom genel müdürlükten bizzat başvuracaksın. ben 3 senedir ttnet vdsl kullanıyorum 3 senede 3 defa aramamışımdır arıza için, ciddiyim. evet pahalı ama ucuz olunca da lanet olsun ayda 30 fazla vereyim sorunsuz internetim olsun. superonline'dan ne çektim ne.. en temizi ttnet vdsl




  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    Herkese selam..

    Hali hazırda Türknet vdsl kullanmaktayım.Türk Telekom altyapısı üzerinden Türknet ile vdsl hizmet alıyorum.Binada bulunan kabin bu



    Hat değerlerim bu



    Hız testim bu



    Online oyun için ping değerleri daha iyiyse Milleni.com a geçmelimiyim yoksa maceraya gerek yok mu? Ne düşünürsünüz arkadaşlar ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi chngrn1905 -- 16 Mayıs 2020; 19:3:56 >




  • Çavuş
    59 Mesaj

    Dostum geçme.Ben şu an kullanıyorum pingim speedtestte 7-9-13 bazen 120-140 falan.Ip den kaynaklı bir sıkıntıları var ve bir türlü çözemiyorlar.Sürekli modem resetleyip adam gibi bir ip ile oyun oynamaya çalışıyorum.Böyle devam ederse 3 ay dolar dolmaz tekrar transfer olacağım farklı bir iss ye.
    Edit: Buyur hocam demin 7 pingim vardı sana yazarken.5 dakika sonraki durum bu.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FurkanKy123 -- 16 Mayıs 2020; 22:30:54 >
    |
    |
    chngrn1905 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Pubg mobile uc
Radyo Dinle
Masal Oku
backlink paketleri
konkasör
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR5
0,375
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.