Şimdi Ara

EV İNTERNETİ MILLENICOM’DAN ALINIR! AYNI ALTYAPI AYNI FİBER AYDA SADECE 79,90!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
970
Cevap
15
Favori
104.925
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 7 sa. önce
  • Cevaplayan Üyeler 450
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 80
  • Ortalama Mesaj Aralığı 6 saat 24 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 24
  • Favoriye Eklediklerim 15
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • millenicom (80 mesaj) LEAME (30 mesaj) Echonight83 (23 mesaj) vitriol (15 mesaj) Kernel Panic (15 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (567 mesaj) Mobil (278 mesaj) Mini (35 mesaj) Uygulama (90 mesaj)
  • @
Tüm Forumlar >> Haberleşme >> İnternet Servis Sağlayıcılar >> Millenicom >> EV İNTERNETİ MILLENICOM’DAN ALINIR! AYNI ALTYAPI AYNI FİBER AYDA SADECE 79,90!
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    17441 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: namor

    Sitede superonline altyapisi seçenekleri kalkmış, süperonline ile anlaşmanız mı bitti ? Sadece telekom altyapisi üzerinden mi hizmet vericeksiniz bundan sonra ?
    Bunu bende merak ediyorum.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________




    Cold Fusion Energy, Inc.
  • Yarbay
    3071 Mesaj
    74,90 tl'ye 16mbit hızda internet satmak.
    |
    |
    _____________________________
  • Firma Yetkilisi
    1586 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: Arisaka

    Benim olayım biraz farklıydı birinden kapatıp diğerine tekrardan geçtim kutudan işlem yapılması gerekiyordu vs. ondan 15 gün bekledim. Normal şartlarda evrakların adamların eline ulaştıktan 1-2 gün sonra internetini açıyorlar çok uzun sürmüyor.

    Bu arada Turknet'de istenen evrakları kargo ile ücretsiz yolluyorsun 2 güne ellerine ulaşıyor. Millenicom da evraklar için hiç bir şey yapmana gerek yok hatta normal şartlarda kapına gelip imza attırması, kimlik fotokopisi için fotoğraf çekmesi vs. lazım ama zahmet edip gelmiyorlar. Adam whatsapp dan benimle iletişime geçti kimliğin önlü arkalı fotosunu çek gönder dedi daha sonra da gelen kodu istedi tabi hitap şekli de ''iyi akşamlar genco'' :)

    Ben rezalet bir şirket deyince abartıyorum sanıyorsunuz galiba? düşün bir firma çalışanı kapına gelmekten aciz senin bilgilerini whatsapp üzerinden alıp abonelik başlatıyor. Ben zaten sonradan pişman oldum kimlik bilgilerimi attığıma ama iş işten geçti tabi adam istese benim adıma taahhütlü abonelik bile başlatabilirdi.



    Alıntıları Göster
    Merhaba, Forumda yazmış olduğunuz şekilde, göndermiş olduğunuz ekran görüntüsünde yapılan yazışmaların Millenicom firması ile ilgili bir işlemi bulunmamaktadır. Dilerseniz iletişim bilgilerinizi iletebilirsiniz. Böyle bir yazışma mevcut ise konu ile ilgili gerekli aksiyonu alarak sizlere yardımcı olmak isteriz.
    _____________________________




  • Firma Yetkilisi
    1586 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: Ignite

    milleni için forumdan birine yazın diyip duruyorlardı alper di sanırım.

    o zaman ben şimdiden interneti başlatayım nasılsa 1 ay sürüyor gelmesi ?

    Alıntıları Göster
    Merhaba, PM üzerinden iletişim bilgilerinizi iletebilir misiniz? Konu hakkında sizlere yardımcı olmak isteriz. İyi günler dileriz.
    |
    |
    _____________________________
  • Firma Yetkilisi
    1586 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: Arisaka

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    Merhaba, PM üzerinden iletişim bilgilerinizi iletebilir misiniz? Konu hakkında sizlere yardımcı olmak isteriz. İyi günler dileriz.
    |
    |
    _____________________________
  • Firma Yetkilisi
    1586 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: MaXENeO

    Sayın Milenicom kullanıcıları konumunuz doğru görünüyormu ? Ben Ankarada yaşıyorum Gaziantep Hatay Hatay bilmem ne gibi yerlerde görünüyorum ve buda Bazı online oyunlarda problem çıkarıyor. Modemi resetlesem Gaziantep se Hatay oluyor ve bu nezamandır böyle bir firkrim yok ...
    Merhaba, PM üzerinden iletişim bilgilerinizi iletebilir misiniz? Konu hakkında sizlere yardımcı olmak isteriz. İyi günler dileriz.
    _____________________________
  • Yarbay
    4441 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: millenicom

    Merhaba, Forumda yazmış olduğunuz şekilde, göndermiş olduğunuz ekran görüntüsünde yapılan yazışmaların Millenicom firması ile ilgili bir işlemi bulunmamaktadır. Dilerseniz iletişim bilgilerinizi iletebilirsiniz. Böyle bir yazışma mevcut ise konu ile ilgili gerekli aksiyonu alarak sizlere yardımcı olmak isteriz.

    Alıntıları Göster
    Firmanıza abonelik için başvuruyorum ve biri beni arıyor, whatsapp dan kimlik bilgilerimi istiyor gönderiyorum ve aboneliğim başlatılıyor. Evet sizinle bir ilgisi yok ondan aboneliğim başladı :)

    Birde böyle bir yazışma mevcutsa diye eklemişsin yok ya hepsi yalan, düzmece benim tek derdim sizi karalamak
    _____________________________
    ❖ Ryzen 5 3600 @4.2ghz ❖ XFX RX5600 XT Thicc II Pro ❖ ASUS B350 Prime Plus ❖ Gskill Ripjaws V 16GB 3200mhz ❖ ACER XF272UP 1440p 144Hz Freesync HDR400 ❖ XPG XS8200 Pro 512GB ❖ Crucial BX100 240GB ❖ WD 2TB Blue ❖ Corsair 300R ❖ Corsair VS650 80+ ❖ Asus TUF M3 7000DPI ❖ Hyper X Cloud II ❖ Razer Goliathus XXL ❖




  • Firma Yetkilisi
    1586 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: Arisaka

    Firmanıza abonelik için başvuruyorum ve biri beni arıyor, whatsapp dan kimlik bilgilerimi istiyor gönderiyorum ve aboneliğim başlatılıyor. Evet sizinle bir ilgisi yok ondan aboneliğim başladı :)

    Birde böyle bir yazışma mevcutsa diye eklemişsin yok ya hepsi yalan, düzmece benim tek derdim sizi karalamak

    Alıntıları Göster
    Merhaba, Sizlere herhangi bir şekilde ithamda bulunmamaktayız. Bu şekilde bir yazışma Müşteri hizmetleri tarafından sağlanmamaktadır. Dilerseniz PM üzerinden iletişim bilgilerinizi iletebilirsiniz. Detaylı bir şekilde kontrol sağlayarak sizlere yardımcı oluruz. Şikayetinizi iletmeniz durumunda her türlü aksiyon alınacaktır. Bu konu da içiniz rahat olsn.
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    582 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: millenicom

    Merhaba, PM üzerinden iletişim bilgilerinizi iletebilir misiniz? Konu hakkında sizlere yardımcı olmak isteriz. İyi günler dileriz.

    Alıntıları Göster
    mesajla ilettim kullanıcı numaramı size 1 gün oyaladınız ama dönüş olmadı, Whatsupp grubu insanı snir stres sahibi yapmak için kurulmuş sanırım !
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    4441 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: millenicom

    Merhaba, Sizlere herhangi bir şekilde ithamda bulunmamaktayız. Bu şekilde bir yazışma Müşteri hizmetleri tarafından sağlanmamaktadır. Dilerseniz PM üzerinden iletişim bilgilerinizi iletebilirsiniz. Detaylı bir şekilde kontrol sağlayarak sizlere yardımcı oluruz. Şikayetinizi iletmeniz durumunda her türlü aksiyon alınacaktır. Bu konu da içiniz rahat olsn.

    Alıntıları Göster
    Müşteri hizmetleriyle konuştum diye bir cümle kurmadım. Aboneliğimi başlatırken kapıya imza almak için bir çalışanınız geliyor işte o çalışan gelmedi bu konuşmalar da o çalışanınızın yazdıkları. Gerçi Allah bilir o çalışanınız sandığım da müşteri hizmetleri gibi taşeron çalıştırdığınız firmalardan birinin çalışanıdır.
    _____________________________
    ❖ Ryzen 5 3600 @4.2ghz ❖ XFX RX5600 XT Thicc II Pro ❖ ASUS B350 Prime Plus ❖ Gskill Ripjaws V 16GB 3200mhz ❖ ACER XF272UP 1440p 144Hz Freesync HDR400 ❖ XPG XS8200 Pro 512GB ❖ Crucial BX100 240GB ❖ WD 2TB Blue ❖ Corsair 300R ❖ Corsair VS650 80+ ❖ Asus TUF M3 7000DPI ❖ Hyper X Cloud II ❖ Razer Goliathus XXL ❖




  • Firma Yetkilisi
    1586 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: Arisaka

    Müşteri hizmetleriyle konuştum diye bir cümle kurmadım. Aboneliğimi başlatırken kapıya imza almak için bir çalışanınız geliyor işte o çalışan gelmedi bu konuşmalar da o çalışanınızın yazdıkları. Gerçi Allah bilir o çalışanınız sandığım da müşteri hizmetleri gibi taşeron çalıştırdığınız firmalardan birinin çalışanıdır.

    Alıntıları Göster
    Merhaba, Eğer PM üzerinden iletişim bilgilerinizi iletirseniz. Konu ile ilgili yaşamış olduğunuz mağduriyeti gidermek adına ilgili birim ile görüşme sağlanacaktır ve konu ile ilgili geri bildirim sağlanarak bir daha böyle bir problem yaşanmaması adına işlem sağlanacaktır.
    |
    |
    _____________________________




  • Teğmen
    163 Mesaj

    Bu konuyu açtığınızda da sormuştum cevap verilmedi, tekrar sormak istiyorum. Sitenizde artık neden süperonline altyapısı fiyat seçenekleri yok ? Superonline ile anlaşmanız mı sona erdi ? Eğer bitti ise bu benim gibi millenicom müşterisi olanları nasıl etkileyecek ? Yurtdışı çıkışları süperonline tarafından çıkarılıp telekom altyapısına mı geçirilecek ? Cevaplarsanız sevinirim.
    _____________________________
  • Er
    6 Mesaj

    Ocak 2019'dan beri kullanıcısıyım.
    Fakat son 3 aydır öyle bir kinlenmiş durumdayım ki.
    Evinde internet kullanmayan birisine bile millenicom firmasından uzak dur diyorum.
    O derece sinir bozucu ve bir o kadar da işe yaramaz bir firmadır kendileri.

    3 ayda soruna ne bir çözüm bulabilmişler ne de aboneliğimi cayma bedelsiz iptal edebilmişlerdir.
    İstemiş oldukları evrakları/dilekçeleri de iletmiş olmama rağmen 2 haftadır genel merkezlerinden gelecek cevabı bekliyorum.

    Düşünen varsa sakın bulaşmayın.
    Abone olurken güler yüz ilgi alaka ama sıkıntı olduğunda çözüm ve diğer işleriniz için arasanız da bulamayacağınız bir firmadır.

    Tüketici Hakem Heyeti, BTK ve Cimer üzerinden sayısız şikayet kaydım var ama ilgilenen bir Allah'ın kulu yok.

    En son da whatsapp destek hizmetlerinden de engellediler galiba orada da yazdığımda ilgilenen kimse yok.

    Firma tarafından kara listeye alındıysam onu da bileyim ki ona göre hareket edeyim.

    Firma için şikayetvar üzerinden açtığım konulara da bakmak isterseniz bu ve buradan buyrun.






  • Binbaşı
    1482 Mesaj
    100mbps internetitr indirme hızı ne oluyor?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Firma Yetkilisi
    1586 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: _graphicsart

    Ocak 2019'dan beri kullanıcısıyım.
    Fakat son 3 aydır öyle bir kinlenmiş durumdayım ki.
    Evinde internet kullanmayan birisine bile millenicom firmasından uzak dur diyorum.
    O derece sinir bozucu ve bir o kadar da işe yaramaz bir firmadır kendileri.

    3 ayda soruna ne bir çözüm bulabilmişler ne de aboneliğimi cayma bedelsiz iptal edebilmişlerdir.
    İstemiş oldukları evrakları/dilekçeleri de iletmiş olmama rağmen 2 haftadır genel merkezlerinden gelecek cevabı bekliyorum.

    Düşünen varsa sakın bulaşmayın.
    Abone olurken güler yüz ilgi alaka ama sıkıntı olduğunda çözüm ve diğer işleriniz için arasanız da bulamayacağınız bir firmadır.

    Tüketici Hakem Heyeti, BTK ve Cimer üzerinden sayısız şikayet kaydım var ama ilgilenen bir Allah'ın kulu yok.

    En son da whatsapp destek hizmetlerinden de engellediler galiba orada da yazdığımda ilgilenen kimse yok.

    Firma tarafından kara listeye alındıysam onu da bileyim ki ona göre hareket edeyim.

    Firma için şikayetvar üzerinden açtığım konulara da bakmak isterseniz bu ve buradan buyrun.


    Merhaba, PM üzerinden iletişim bilgilerinizi iletebilir misiniz? Konu hakkında sizlere yardımcı olmak isteriz. İyi günler dileriz.
    |
    |
    _____________________________




  • Firma Yetkilisi
    1586 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: namor

    Bu konuyu açtığınızda da sormuştum cevap verilmedi, tekrar sormak istiyorum. Sitenizde artık neden süperonline altyapısı fiyat seçenekleri yok ? Superonline ile anlaşmanız mı sona erdi ? Eğer bitti ise bu benim gibi millenicom müşterisi olanları nasıl etkileyecek ? Yurtdışı çıkışları süperonline tarafından çıkarılıp telekom altyapısına mı geçirilecek ? Cevaplarsanız sevinirim.
    Merhaba, Süperonline Firması ile anlaşmamız devam etmektedir. Müşteri Hizmetlerini arayarak Süperonline paket ve fiyatlar hakkında bilgi talep edebilirsiniz. Müşteri Hizmetleri İrtibat No: 0 850 333 0 333 bu şekildedir. İyi günler dileriz.
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    911 Mesaj
    Merhabalar,
    Telekom altyapısıyla hizmet veren yeni geçtiğim netgalakside ciddi ping ve jitter sıkıntım var. Çözmezlerse 15 gün dolmadan cayasım var. Size bazı sorularım olacak:

    Kaç farklı natınız var? CGNATtan bahsediyorum. Zannettiğim şu an yaşadığım sıkıntının nata gereğinden fazla abone tanımlanmasıyla alakası var. Mümkünse bana kendi değerlerimle doğrudan karşılaştırabilmem adına bir ülke içi (mesela istanbuldaki lol sunucusu) bir de ülke dışı (mesela avrupadan bir resmi cs:go sunucusu) ping ve jitter ölçümü yapabilir misiniz?

    Alırsam 100 mbit almayı düşünüyorum, jpon bölgesinde yaşıyorum, daha önce telekomdan 100Mbit aldım. Bunları söylememin sebebi hattımın hızı kaldırıyor olduğunu bildiğimi belirtmek. Herhangi bir şekilde yoğunluktu ıvırdı zıvırdı diye hızım 100ün altına düşecek mi (99 98 falan değil mesela 90a, belki daha altına?) Bunu baştan bilmek istiyorum. Düşerse ne olacak? Bu "100mbit'e kadar" lafzının açıklaması "fiziki altyapı izin verirse" mi "band genişliğimiz el verirse" mi?

    Statik IP kaç para? Hoş cgnatınızdan dolayı sıkıntı yaşamazsam zaten ihtiyacım yok ama baştan dürüstçe üç kişilik nata beş kişi bağladık derseniz +statik IP olarak firmanızı gözden geçiririm.

    Ağdan çok anlamamakla beraber en azından kendi işime yarayan kısımlarından anlıyorum, anlamadığım yerde de bu işlerin pîri bir arkadaşım var ona soruyorum. Dolayısıyla müşteri hizmetleri tarafından sıkılan palavralara karnım tok. En baştan herkes dürüst olsa hiç sıkıntımız olmaz. 99 liraya 100 mbiti şuanki operatörüm işi çözse de düşünebilirim açıkçası. Cevaplarınızı özelden değil buradan bekliyorum ki başka insanlar da faydalanabilsin.

    İyi günler, iyi çalışmalar.
    _____________________________




  • Firma Yetkilisi
    1586 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: AREryilmaz

    Merhabalar,
    Telekom altyapısıyla hizmet veren yeni geçtiğim netgalakside ciddi ping ve jitter sıkıntım var. Çözmezlerse 15 gün dolmadan cayasım var. Size bazı sorularım olacak:

    Kaç farklı natınız var? CGNATtan bahsediyorum. Zannettiğim şu an yaşadığım sıkıntının nata gereğinden fazla abone tanımlanmasıyla alakası var. Mümkünse bana kendi değerlerimle doğrudan karşılaştırabilmem adına bir ülke içi (mesela istanbuldaki lol sunucusu) bir de ülke dışı (mesela avrupadan bir resmi cs:go sunucusu) ping ve jitter ölçümü yapabilir misiniz?

    Alırsam 100 mbit almayı düşünüyorum, jpon bölgesinde yaşıyorum, daha önce telekomdan 100Mbit aldım. Bunları söylememin sebebi hattımın hızı kaldırıyor olduğunu bildiğimi belirtmek. Herhangi bir şekilde yoğunluktu ıvırdı zıvırdı diye hızım 100ün altına düşecek mi (99 98 falan değil mesela 90a, belki daha altına?) Bunu baştan bilmek istiyorum. Düşerse ne olacak? Bu "100mbit'e kadar" lafzının açıklaması "fiziki altyapı izin verirse" mi "band genişliğimiz el verirse" mi?

    Statik IP kaç para? Hoş cgnatınızdan dolayı sıkıntı yaşamazsam zaten ihtiyacım yok ama baştan dürüstçe üç kişilik nata beş kişi bağladık derseniz +statik IP olarak firmanızı gözden geçiririm.

    Ağdan çok anlamamakla beraber en azından kendi işime yarayan kısımlarından anlıyorum, anlamadığım yerde de bu işlerin pîri bir arkadaşım var ona soruyorum. Dolayısıyla müşteri hizmetleri tarafından sıkılan palavralara karnım tok. En baştan herkes dürüst olsa hiç sıkıntımız olmaz. 99 liraya 100 mbiti şuanki operatörüm işi çözse de düşünebilirim açıkçası. Cevaplarınızı özelden değil buradan bekliyorum ki başka insanlar da faydalanabilsin.

    İyi günler, iyi çalışmalar.
    Merhaba, sizlere yardımcı olabilmemiz için pm üzerinden ad,soyad,iletişim bilgilerinizi paylaşabilir misiniz.
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    911 Mesaj

    paylaştım ama buradan devam edelim mümkün olduğunca
    |
    |
    millenicom kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    163 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: AREryilmaz

    Merhabalar,
    Telekom altyapısıyla hizmet veren yeni geçtiğim netgalakside ciddi ping ve jitter sıkıntım var. Çözmezlerse 15 gün dolmadan cayasım var. Size bazı sorularım olacak:

    Kaç farklı natınız var? CGNATtan bahsediyorum. Zannettiğim şu an yaşadığım sıkıntının nata gereğinden fazla abone tanımlanmasıyla alakası var. Mümkünse bana kendi değerlerimle doğrudan karşılaştırabilmem adına bir ülke içi (mesela istanbuldaki lol sunucusu) bir de ülke dışı (mesela avrupadan bir resmi cs:go sunucusu) ping ve jitter ölçümü yapabilir misiniz?

    Alırsam 100 mbit almayı düşünüyorum, jpon bölgesinde yaşıyorum, daha önce telekomdan 100Mbit aldım. Bunları söylememin sebebi hattımın hızı kaldırıyor olduğunu bildiğimi belirtmek. Herhangi bir şekilde yoğunluktu ıvırdı zıvırdı diye hızım 100ün altına düşecek mi (99 98 falan değil mesela 90a, belki daha altına?) Bunu baştan bilmek istiyorum. Düşerse ne olacak? Bu "100mbit'e kadar" lafzının açıklaması "fiziki altyapı izin verirse" mi "band genişliğimiz el verirse" mi?

    Statik IP kaç para? Hoş cgnatınızdan dolayı sıkıntı yaşamazsam zaten ihtiyacım yok ama baştan dürüstçe üç kişilik nata beş kişi bağladık derseniz +statik IP olarak firmanızı gözden geçiririm.

    Ağdan çok anlamamakla beraber en azından kendi işime yarayan kısımlarından anlıyorum, anlamadığım yerde de bu işlerin pîri bir arkadaşım var ona soruyorum. Dolayısıyla müşteri hizmetleri tarafından sıkılan palavralara karnım tok. En baştan herkes dürüst olsa hiç sıkıntımız olmaz. 99 liraya 100 mbiti şuanki operatörüm işi çözse de düşünebilirim açıkçası. Cevaplarınızı özelden değil buradan bekliyorum ki başka insanlar da faydalanabilsin.

    İyi günler, iyi çalışmalar.
    Kendi tecrübelerimden örnek veriyim ama unutma ki bu tip şeyler senin de söylediğin gibi tamamen bölgeye bağlı. Geçen yıl mayıs ayına kadar Türk telekom VDSL 50 mbit kullanıyordum. Ayın en az 4-5 akşamı World of warcraft veya Overwatch da 150 lere cikardı ve 0:00 -1:00 olana dek düzelmezdi. Youtube genelde sorunsuz nadiren sorunlu olurdu. Twitch ayın 10 günü sorunlu 20 günü sorunsuz gibi diyelim , mail.ru odnoklasski falan gibi diger streaming siteleri tamamen kısıtlı, bildigin bandwith i kısmışlar o kadar kötüydü yani. Netflix son 2 ayda (nisan-mayıs 2019) inanılmaz kötüydü en kötü kalitede bile kasılarak açıyordu gündüz vakti bile.

    Mayısta TT ile taahhütüm bittiği gibi millenicoma geçmeye karar verdim. Deneyip görecektim, beğenmezsem anında iptal edip netspeed, türknet falan denemeye devam edicektim. Sonuçta taahhüt yok. Çoğu kişinin başına gelen benim de başıma geldi 17 günde ancak geçebildim. Millenicom bu konuda çok yavaş. Bunu bilerek başvurmanı tavsiye ediyorum.

    Gelelim bağlantı açısından tecrübelerime: Oynadığım oyunlarda frankfurt serverlarını kullanan sunucular haricinde nerdeyse oynadıgım her oyunda 10-20 ping daha kötü. Frankfurt a serverı olan oyunlarda 45-50 ping alıyorum. World of warcraftda ttnetde 55-70 ping alıyordum, millenicom sonrası 65-80 ortalama. Ama şunu belirtmek istiyorum. TTnetde başıma gelen o kronik ayın 4-5 akşamı 150 pinglere cikma durumu hiç olmadı.Ping 10-20 fazla olsa dahi stabil. Twitch youtube netflix mail.ru aklına gelicek tüm stream siteleri twitch hariç bir kez bile teklemedi, yavaşlamadı. Twitch sadece toplamda 9-10 kez akşamları yavaşladı o da sadece CGnatli ipdeyken oldu. Yani mayısdan bu yada sadece 9-10 kez hiçbirşey gibi. CGnat demişken , CGnatlı cgnatsız iplerde ping ve hız hiç farketmedi bu dediğim 9-10 akşam harici. Bazen CGNatlı ipnin daha düşük ping verdigi dahi oldu.

    100mbitlik paket kullanıyorum, hattımın alabildigi enyüksek hıza sabitlediler şu an 80mbit kullanıyorum. Ping olayları senin için ne kadar önemli falan bunları düşünüp almalısın, bir de bölgende TTnet sorunlumuydu sorunsuzmuydu onları göz önüne alarak karar ver. Bana TTnetden illallah gelmişti hem bahsettigim aptal hız problemlerinden, hem de taahhütlü olup üstüne bir de 100mbitlik paketi satmıyorlardı inatla bana, diyordum 100lük paket alayım 80 tanımlayın yapamayız diyorlardı. Şu anda millenicomdan çok memnunum, olur da bozarsa taahhütsüz olduğu için anında bırakırız öyle bir avantajı da var. Hani bu millenicomun aynı altyapı fark yok sloganı var yeni türeyen, aynı altyapi olsaydı ben şu an sürünüyordum demekki yurtdışı altyapisi olarak süperonline kullandığı için ve belki de firmaca ttnetin kullandıgı bandwith throttle işlerini yapmadıklarından daha iyi diyebilirim benim bölgemde. Başka kişiler için belki de daha kötü olacak denemeden bilinemez kanımca. O yüzden bir dene ve gör diyorum.
    _____________________________




Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Cancer Clinical Trials
SEO
kripto para haberleri
Sohbet
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR6
0,234
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.