Şimdi Ara

ev avantaj 100 kalan dakika öğrenme

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
20
Cevap
0
Favori
24.972
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 100 dakikalık konuşma süremden ne kadar kaldığını nasıl öğreneceğim? 800lü numaradan toplam konuşma dakikaları geliyor ama 100 dakikaya dahil mi değil mi belli değil. Sabit-cep-milletlerarası diye ayrı ayrı söylüyor. Bunlara akşam 7den sabah 7ye dahil. O yüzden birşey ifade etmiyor.



  • yanlış hatırlamıyorsam telekomun sitesinde online işlemlerde görünüyordu.
  • göremedim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: barisdragon

    göremedim

    şuan kendi bilgisayarımda değilim o yüzden bakamıyorum, bulamazsanız yarın tekrar yazarım bu konuya,eğer değiştirmedilerse vardı kalan dakika bilgisi.
  • Zaten bir sonraki fatura dönemi başlıyormuş, ay ortasında geçmiyor yani. Ama akşam 7den sabah 7ye olan ücretsiz görüşmeleri ayırmamız lazım bir şekilde.
  • 0800 lü bir numara vardi sanirim

    arayinca kalan dakikayi bildiriyordu ?
  • 0800 314 1516 numarasino aradim ev avataj 300deyim. 230 sehir ici 0 sehir disi 5 dk gsm 1.5dk diger yonlere diyor anlam veremedm. ev avataj
    dklari ile her yon aranmiyormuydu neden ayri soyluor acaba?
  • numara icin tsk.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fusem

    numara icin tsk.


    Rica ederim de enteresan bi numara çözene halal olsun :)
  • telekoma defalarca mail atmamın faydası oldu mu bilemiyorum ama sorun nihayet çözülmüş durumda artı online işlemler merkezinde akşam 7 sabah 7 de kullanılan süre tanımlanan süre,ev avantaj için 100 dakikadan kalan süre,şu an tanımlanan akşam yedi sabah yedi cep telefonlarını ayda bin dakika arama gibi ne kadar kampanyanız varsa şu an görebilirsiniz en nihayettt.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mrtsrky45

    telekoma defalarca mail atmamın faydası oldu mu bilemiyorum ama sorun nihayet çözülmüş durumda artı online işlemler merkezinde akşam 7 sabah 7 de kullanılan süre tanımlanan süre,ev avantaj için 100 dakikadan kalan süre,şu an tanımlanan akşam yedi sabah yedi cep telefonlarını ayda bin dakika arama gibi ne kadar kampanyanız varsa şu an görebilirsiniz en nihayettt.

    ben göremedim

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Online işlem merkezine girdikten sonra;
    Fatura İşlemleri > Kullanım Detay Bilgilerine tıklarsanız görebilirsiniz.
  • Ben de paketten kalan sürelerin online işlemlerden görülebilmesi gerektiğini uzun zamandır düşünüyordum ve nihayet gerçekleşti. O yüzden bu güzel bir paylaşım oldu (özellikle de akşamları cep telefonu aramalarının 1000 dakikayı aşma tehlikesine karşı katmerli güzel oldu). Çevremle de paylaşacağım.

    @mrtsrky45 arkadaşa teşekkürler.
  • Türk Telekom'un Turkcell'den neyi eksik:) Turkcell'in yaptığı gibi aslında telekomunda o ekrana güncel fatura tutarı ve tutarın detayları bölümünü koyması lazım:) ayrıca hatta taahhüd tanımlı ise taahhüdün biteceği tarihinde belirtilmesi lazım.Bunları biz düşünmeden yapmaları lazım ama malesef sürekli taleple olabiliyor.
  • aslında 1000 dakika gsm görüşme hakkı bittiğinde irtibat cep numarasına sms gelse? ya da dakikalar bittiğinde bir ses kaydı birkaç defa sabit telefonu arasa?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TT Kullanım Miktarı Sınırlı Hizmetler Servisi kapsamında limitli paket sahibi müşterilerimiz (Ev Avantaj 100 gibi), paketlerine ilişkin kullanımları %80’ini aştığında ve %100’üne ulaştığında bilgilendirilmektedir. Bilgilendirme efatura servisimizden faydalanan müşterilerimize SMS veya email kanalı ile, diğer müşterilerimize ise sabit hatları üzerinden yapılmaktadır.
    Servisi istediğiniz taktirde Online Hizmet Merkezimizden, Ofislerimizden ya da 0800 314 15 16 üzerinden ücretsiz olarak iptal edebilir ya da tekrar aktifleştirebilirsiniz.

    var olan bu hizmet yeterli bence..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mrtsrky45 -- 25 Nisan 2013; 21:22:11 >
  • Bana da mail geldi az önce ev avantaj 100 den 18 dk biz kereyle konuştuk ki bu kadar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • iptal için turk telekoma gidin 1 yıl taahüt karşılığında ev avantaj 100 tarifesini %20 indirimli her yöne 500 dakika olarak veriyorlar

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Online İşlemler'de Kullanım Detayları dakika olarak düzgün görünmüyor. Özellikle farklı bir tarifeye geçiş yaptıysanız sapıtıyor. En doğrusu ay sonunda çıkarılan fatura ve görüşme detayını gösteren döküm.



    Ev Avantaj tarifesinden Standarthat'ta geçtim ama eskisi saçma şekilde yüksek dk kullanmışım gibi görünüyor. Neyse dediğim gibi faturaya ve görüşme dökümüne bakın siz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.