DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Yeni DH Portal arayüzümüz herkese açık ALFA sürümüne girmiştir, siz de bu deneyime davetlisiniz. Gizle Detaylar ve Geri Bildirim
ev avantaj 100 kalan dakika öğrenme
17
Cevap
0
Favori
21.504
Tıklama
Tüm Forumlar >> Mobil Cihazlar >> Mobil Operatörler >> Türk Telekom >> ev avantaj 100 kalan dakika öğrenme
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
    • Yarbay
      3452 Mesaj
      22 Temmuz 2011 15:08:24 Konu Sahibi
      100 dakikalık konuşma süremden ne kadar kaldığını nasıl öğreneceğim? 800lü numaradan toplam konuşma dakikaları geliyor ama 100 dakikaya dahil mi değil mi belli değil. Sabit-cep-milletlerarası diye ayrı ayrı söylüyor. Bunlara akşam 7den sabah 7ye dahil. O yüzden birşey ifade etmiyor.


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

      Gigabyte p55US3L rev2,I5 750,2X2 Kingston DDR3 1333 CL7,Akasa x4,Gigabyte GTX 480,Creative xfi music edition,Xilence 1000w,CoolerMaster haf 932,Philips 8694,PS3
    • Yarbay
      8240 Mesaj
      22 Temmuz 2011 15:21:13
      yanlış hatırlamıyorsam telekomun sitesinde online işlemlerde görünüyordu.


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      3452 Mesaj
      22 Temmuz 2011 16:33:06 Konu Sahibi
      göremedim


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      _____________________________

      Gigabyte p55US3L rev2,I5 750,2X2 Kingston DDR3 1333 CL7,Akasa x4,Gigabyte GTX 480,Creative xfi music edition,Xilence 1000w,CoolerMaster haf 932,Philips 8694,PS3
    • Yarbay
      8240 Mesaj
      22 Temmuz 2011 16:34:29
      quote:

      Orijinalden alıntı: barisdragon

      göremedim

      şuan kendi bilgisayarımda değilim o yüzden bakamıyorum, bulamazsanız yarın tekrar yazarım bu konuya,eğer değiştirmedilerse vardı kalan dakika bilgisi.



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      3452 Mesaj
      22 Temmuz 2011 17:03:33 Konu Sahibi
      Zaten bir sonraki fatura dönemi başlıyormuş, ay ortasında geçmiyor yani. Ama akşam 7den sabah 7ye olan ücretsiz görüşmeleri ayırmamız lazım bir şekilde.


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

      Gigabyte p55US3L rev2,I5 750,2X2 Kingston DDR3 1333 CL7,Akasa x4,Gigabyte GTX 480,Creative xfi music edition,Xilence 1000w,CoolerMaster haf 932,Philips 8694,PS3
    • Yarbay
      7369 Mesaj
      25 Temmuz 2011 00:01:49
      0800 lü bir numara vardi sanirim

      arayinca kalan dakikayi bildiriyordu ?



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      272 Mesaj
      28 Temmuz 2011 23:18:08
      0800 314 1516 numarasino aradim ev avataj 300deyim. 230 sehir ici 0 sehir disi 5 dk gsm 1.5dk diger yonlere diyor anlam veremedm. ev avataj
      dklari ile her yon aranmiyormuydu neden ayri soyluor acaba?



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      7369 Mesaj
      12 Ağustos 2011 23:17:57
      numara icin tsk.


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      272 Mesaj
      14 Ağustos 2011 14:50:43
      quote:

      Orijinalden alıntı: fusem

      numara icin tsk.


      Rica ederim de enteresan bi numara çözene halal olsun :)



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Çavuş
      63 Mesaj
      11 Nisan 2013 22:21:00
      telekoma defalarca mail atmamın faydası oldu mu bilemiyorum ama sorun nihayet çözülmüş durumda artı online işlemler merkezinde akşam 7 sabah 7 de kullanılan süre tanımlanan süre,ev avantaj için 100 dakikadan kalan süre,şu an tanımlanan akşam yedi sabah yedi cep telefonlarını ayda bin dakika arama gibi ne kadar kampanyanız varsa şu an görebilirsiniz en nihayettt.


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      619 Mesaj
      11 Nisan 2013 23:12:13
      quote:

      Orijinalden alıntı: mrtsrky45

      telekoma defalarca mail atmamın faydası oldu mu bilemiyorum ama sorun nihayet çözülmüş durumda artı online işlemler merkezinde akşam 7 sabah 7 de kullanılan süre tanımlanan süre,ev avantaj için 100 dakikadan kalan süre,şu an tanımlanan akşam yedi sabah yedi cep telefonlarını ayda bin dakika arama gibi ne kadar kampanyanız varsa şu an görebilirsiniz en nihayettt.

      ben göremedim



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Onbaşı
      30 Mesaj
      14 Nisan 2013 15:09:05
      Online işlem merkezine girdikten sonra;
      Fatura İşlemleri > Kullanım Detay Bilgilerine tıklarsanız görebilirsiniz.



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      692 Mesaj
      25 Nisan 2013 03:03:30
      Ben de paketten kalan sürelerin online işlemlerden görülebilmesi gerektiğini uzun zamandır düşünüyordum ve nihayet gerçekleşti. O yüzden bu güzel bir paylaşım oldu (özellikle de akşamları cep telefonu aramalarının 1000 dakikayı aşma tehlikesine karşı katmerli güzel oldu). Çevremle de paylaşacağım.

      @mrtsrky45 arkadaşa teşekkürler.



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

      Kanıtın yokluğu, yokluğun kanıtı değildir.
    • Çavuş
      63 Mesaj
      25 Nisan 2013 16:50:16
      Türk Telekom'un Turkcell'den neyi eksik:) Turkcell'in yaptığı gibi aslında telekomunda o ekrana güncel fatura tutarı ve tutarın detayları bölümünü koyması lazım:) ayrıca hatta taahhüd tanımlı ise taahhüdün biteceği tarihinde belirtilmesi lazım.Bunları biz düşünmeden yapmaları lazım ama malesef sürekli taleple olabiliyor.


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      25 Nisan 2013 18:52:37
      aslında 1000 dakika gsm görüşme hakkı bittiğinde irtibat cep numarasına sms gelse? ya da dakikalar bittiğinde bir ses kaydı birkaç defa sabit telefonu arasa?


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Çavuş
      63 Mesaj
      25 Nisan 2013 21:22:15
      TT Kullanım Miktarı Sınırlı Hizmetler Servisi kapsamında limitli paket sahibi müşterilerimiz (Ev Avantaj 100 gibi), paketlerine ilişkin kullanımları %80’ini aştığında ve %100’üne ulaştığında bilgilendirilmektedir. Bilgilendirme efatura servisimizden faydalanan müşterilerimize SMS veya email kanalı ile, diğer müşterilerimize ise sabit hatları üzerinden yapılmaktadır.
      Servisi istediğiniz taktirde Online Hizmet Merkezimizden, Ofislerimizden ya da 0800 314 15 16 üzerinden ücretsiz olarak iptal edebilir ya da tekrar aktifleştirebilirsiniz.

      var olan bu hizmet yeterli bence..



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      559 Mesaj
      14 Mart 2014 21:21:44
      Bana da mail geldi az önce ev avantaj 100 den 18 dk biz kereyle konuştuk ki bu kadar


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      619 Mesaj
      15 Mart 2014 00:23:02
      iptal için turk telekoma gidin 1 yıl taahüt karşılığında ev avantaj 100 tarifesini %20 indirimli her yöne 500 dakika olarak veriyorlar


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.