Şimdi Ara

Eurovision 2015 - Ana Konu (19 / 21 / 23 Mayıs) - Kazanan İsveç

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.563
Cevap
3
Favori
17.132
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 5 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 177
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 81
  • Ortalama Mesaj Aralığı 7 saat 20 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 41
  • Favoriye Eklediklerim 3
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • zorradam (198 mesaj) Götterfunken (116 mesaj) İmpreZaa xd (93 mesaj) SayisalMan (85 mesaj) Francesco Gabbani (81 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (197 mesaj) Mobil (377 mesaj) Tablet (137 mesaj) Mini (107 mesaj)
  • @
Tüm Forumlar >> Sinema - Dizi - Televizyon - Müzik - Kitap >> Müzik >> Müzik genel >> Eurovision 2015 - Ana Konu (19 / 21 / 23 Mayıs) - Kazanan İsveç
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1562 Mesaj
    Konu Sahibine Özel


    Tarihler

    Eurovision.TV aracılığıyla yapılan resmi açıklamaya göre 2015 Eurovision Şarkı Yarışması'nın tarihleri şu şekilde

    1. Yarı Final: 19 Mayıs 2015 Salı
    2. Yarı Final: 21 Mayıs 2015 Perşembe
    Büyük Final: 23 Mayıs 2015 Cumartesi

    - Kaynak



    Yeni Logo

    Eurovision.TV aracılığıyla 31 Temmuz 2014'te yapılan resmi açıklamaya göre Eurovision, 2004 yılında İstanbul'da düzenlenen Eurovision Şarkı Yarışması'ndan bugüne on yıldır kullanmakta olduğu logoda düzenlemeye gitmeye karar verdi.

    Logolar şu şekilde karşılaştırılabilir,



    - Kaynak



    Slogan

    12 Eylül 2014 tarihinde Eurovision'un facebook sayfasında resmi olarak duyurduğu habere göre bu yılın sloganı Building Bridges, yani Köprüleri İnşa Et olarak belirlendi.

    - Kaynak



    Ev Sahipliği Yapacak Şehir

    6 Ağustos 2014 tarihinde Eurovision.TV'de yapılan resmi açıklamaya göre içlerinde Graz ve Innsbruck gibi aday şehirlerin de yer aldığı ev sahibi seçimi Viyana'daki Wiener Stadthalle ile sonuçlandı.

    - Kaynak




    Türkiye'nin Katılım Durumu

    Yarı resmi kaynaklara göre 25 Ağustos 2014 tarihinde TRT Uluslararası Halkla İlişkiler başkanı Yağmur Tüzün, "Türkiye, 2015'te Avusturya'daki yarışmada yer almayacaktır. Görünen o ki, ilerleyen yıllarda da bir katılım söz konusu değil." açıklamasını yaptı.

    - Kaynak

    TRT, 5 Eylül 2014 tarihinde internet sitesinde yaptığı resmi açıklamaya göre, TRT'nin yeniden katılıma dair bir planı olmadığı belirtilerek Türkiye'nin 2015 Eurovision Şarkı Yarışması'nda da yer almayacağı resmi olarak duyruldu.

    - Kaynak


    Katılımcı Ülkeler

    Yarışmaya katılım süreci sona erdi. Bu doğrultuda, bu yıl yarışmaya toplam katılan ülke sayısı 40. Bu sayı geçen yıl 37 idi.

    1. Yarı Final

    01 Moldova - Eduard Romanyuta - I Want Your Love
    02 Ermenistan - Genealogy - Face The Shadow
    03 Belçika - Loïc Nottet - Rhytym Inside
    04 Hollanda - Trijntje Oosterhuis - Walk Along
    05 Finlandiya - Pertti Kurikan Nimipäivät - Aina Mun Pitää
    06 Yunanistan - Maria Elena Kiriakou - One Last Breath
    07 Estonya - Elina Born & Stig Rästa - Goodbye To Yesterday
    08 Makedonya - Daniel Kaymakoski - Autumn Leaves
    09 Sırbistan - Bojana Stamenov - Beauty Never Lies
    10 Macaristan - Boggie - Wars For Nothing
    11 Beyaz Rusya - Uzari & Maymuna - Time
    12 Rusya - olina Gagarina - A Million Voices
    13 Danimarka - Anti Social Media - The Way You Are
    14 Arnavutluk - Elhaida Dani - I'm Alive
    15 Romanya - Voltaj - De la capăt (All over Again)
    16 Gürcistan - Nina Sublatti - Warrior


    2. Yarı Final

    01 Litvanya - Monika Linkyté & Vaidas Baumila - This Time
    02 İrlanda - Molly Sterling - Playing With Numbers
    03 San Marino - Michele Perniola & Anita Simoncini - Chain of Lights
    04 Karadağ - Knez - Adio
    05 Malta - Amber - Warrior
    06 Norveç - Mørland & Debrah Scarlett - A Monster Like Me
    07 Potekiz - Leonor Andrade - Há Um Mar Que Nos Separa
    08 Çek Cumhuriyeti - Marta Jandová & Václav Noid Bárta - Hope Never Dies
    09 İsrail - Nadav Guedj - Golden Boy
    10 Letonya - Aminata - Love Injected
    11 Azerbaycan - Elnur Hüseynov - Hour of The Wolf
    12 İzlanda - María Ólafs - Unbroken
    13 İsveç - Måns Zelmerlöw - Heroes
    14 İsviçre - Mélanie René - Time To Shine
    15 Kıbrıs - John Karayannis - One Thing I Should Have Done
    16 Slovenya - Maraaya - Here For You
    17 Polonya - Monika Kuszyńska - In The Name of Love


    Büyük Final

    14 Avusturya (Ev Sahibi) - The Makemakes - I Am Yours
    Almanya - Ann Sophie - Black Smoke
    Avustralya - Guy Sebastian - Tonight Again
    Birleşik Krallık - Electro Velvet - Still In Love With You
    Fransa - Lisa Angell - N’oubliez Pas
    İspanya - Edurne - Amanecer
    İtalya - Il Volo - Grande Amore

    Avustralya'nın Dahil Edilmesi

    2009'dan bu yana yarışmayı canlı olarak yayınlayan Avustralya'ya bir istisna sunuldu ve bu yıl için yarışmaya katılmasına izin verildi. Eurovision TV'nin haberine göre bu yıl direkt finale yerleşecekler ve diğer ülkelerin finale çıkma şansını örtmemek için finalde 27 ülke yarışacak.

    - Kaynak



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Francesco Gabbani -- 24 Mayıs 2015; 2:23:47 >



    |
    |
    _____________________________
    Predestination · Gone Girl · 500 Days of Summer · La La Land
    True Blood · Parks and Recreation · Lost · American Horror Story · Fargo · Fringe · How I Met Your Mother · Six Feet Under
    The Maze Runner (J Dashner) · The Mysterious Affair at Styles (A Christie) · Harry Potter and the Deathly Hallows (JK Rowling) · Of Mice and Men (J Steinbeck)
    Elfen Lied · Death Note · Dragon Ball · Tonari no Totoro · Spirited Away · Dororo · Another

    Eurovision 2021 Rotterdam




  • Yarbay
    2476 Mesaj
    Konuyu yine sizin açmanız güzel olmuş. Geçen sene baya ilgilenmiştiniz konuyla. Umarım bu sene katılırız. Katılacağımıza dair ciddi söylentiler de var. Hayırlısı bakalım.
    _____________________________
  • Binbaşı
    1562 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: JamesKırkRobertLars

    Konuyu yine sizin açmanız güzel olmuş. Geçen sene baya ilgilenmiştiniz konuyla. Umarım bu sene katılırız. Katılacağımıza dair ciddi söylentiler de var. Hayırlısı bakalım.

    Teşekkür ederim

    Ben katılacağımıza ihtimal vermiyorum ne yazık ki. TRT'nin devlet baskısı altındaki tutumu devam ettiği sürece de geri dönmemiz söz konusu dahi olamaz.

    _____________________________
    Predestination · Gone Girl · 500 Days of Summer · La La Land
    True Blood · Parks and Recreation · Lost · American Horror Story · Fargo · Fringe · How I Met Your Mother · Six Feet Under
    The Maze Runner (J Dashner) · The Mysterious Affair at Styles (A Christie) · Harry Potter and the Deathly Hallows (JK Rowling) · Of Mice and Men (J Steinbeck)
    Elfen Lied · Death Note · Dragon Ball · Tonari no Totoro · Spirited Away · Dororo · Another

    Eurovision 2021 Rotterdam
  • Yarbay
    2476 Mesaj

    İnsan umut ediyor işte
    |
    |
    L&#39;enfer kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    2936 Mesaj
    Sanırım yine katılmayacağız. Müziğin değil,siyasetin konuştuğu bir yarışma ama,inşallah katılırız renk gelir biraz
    |
    |
    _____________________________
    NZXT S340 Elite ~ i7 4790 @3.6 GHz ~ Kingston HyperX Savage 2x8 16 GB ~ Sandisk Ultra II SSD 120 GB ~ WD 1 TB ~
    Sapphire Nitro+ RX570 ~ Evga GQ 650W 80+ Gold ~ Viewsonic 24" 1080p 1ms @75Hz ~ Razer Ornata Chroma ~
    Razer Kraken Chroma 7.1 ~ Razer Deathadder Chroma ~ Razer Goliathus Medium ~ Acer V3-772G ~

    #Ankaragücü!
  • Yarbay
    4755 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: JamesKırkRobertLars

    Konuyu yine sizin açmanız güzel olmuş. Geçen sene baya ilgilenmiştiniz konuyla. Umarım bu sene katılırız. Katılacağımıza dair ciddi söylentiler de var. Hayırlısı bakalım.

    Katılalım da pop bir şarkı olmasın. Son katıldığımız 3 yılın şarkıları gibi olsa iyi olur. Gerçi o son kazanan canlıyı görünce böyle bir yarışmaya hiç katılmayalım diyorum



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________


    Bayrakları bayrak yapan üstündeki kandır;
    Toprak, eğer uğrunda ölen varsa vatandır!
  • Yarbay
    2476 Mesaj

    Valla katılalım da arabeske bile razıyım... dermişim. Açıkçası eurovision'da popa pek soğuk bakmıyorum. Aynur Aydın falan gitse adam gibi şarkı ve sahne şovuyla rahat ilk 3'e girer.
    |
    |
    Xabir kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1562 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Geçen yılın ikinci gelen şarkısı efsaneydi yalnız, hala favorim



    _____________________________
    Predestination · Gone Girl · 500 Days of Summer · La La Land
    True Blood · Parks and Recreation · Lost · American Horror Story · Fargo · Fringe · How I Met Your Mother · Six Feet Under
    The Maze Runner (J Dashner) · The Mysterious Affair at Styles (A Christie) · Harry Potter and the Deathly Hallows (JK Rowling) · Of Mice and Men (J Steinbeck)
    Elfen Lied · Death Note · Dragon Ball · Tonari no Totoro · Spirited Away · Dororo · Another

    Eurovision 2021 Rotterdam
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    18 Not
    Zaten ilgilenmiyordum.Son yarışmayı kazanandan sonra hayatta bakmam daha
    _____________________________

    Jim Carrey Fan Club
    Sessizce gitmek en iyisi
  • Yarbay
    4755 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Jim Carrey

    Zaten ilgilenmiyordum.Son yarışmayı kazanandan sonra hayatta bakmam daha

    Aynen gözümden çok düştü yarışma o kazanan neydi ya rresmen katılan ülkeler ile alay etmişler.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________


    Bayrakları bayrak yapan üstündeki kandır;
    Toprak, eğer uğrunda ölen varsa vatandır!
  • Yarbay
    4755 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: JamesKırkRobertLars

    Valla katılalım da arabeske bile razıyım... dermişim. Açıkçası eurovision'da popa pek soğuk bakmıyorum. Aynur Aydın falan gitse adam gibi şarkı ve sahne şovuyla rahat ilk 3'e girer.

    Ya her pop bir değil ki benim kastettiğim bu 2006'daki Superstar gibi saçma sapan şarkılar Atiye falan gidecek diyorlardı geçen senelerde. Benim favorilerim Model ve Aynur Aydın.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________


    Bayrakları bayrak yapan üstündeki kandır;
    Toprak, eğer uğrunda ölen varsa vatandır!




  • Yarbay
    2476 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Xabir


    quote:

    Orijinalden alıntı: JamesKırkRobertLars

    Valla katılalım da arabeske bile razıyım... dermişim. Açıkçası eurovision'da popa pek soğuk bakmıyorum. Aynur Aydın falan gitse adam gibi şarkı ve sahne şovuyla rahat ilk 3'e girer.

    Ya her pop bir değil ki benim kastettiğim bu 2006'daki Superstar gibi saçma sapan şarkılar Atiye falan gidecek diyorlardı geçen senelerde. Benim favorilerim Model ve Aynur Aydın.

    Yok artık öyle şarkılarla gitmeyiz akıllandı herkes. Yalnız Hadise'den sonra Trt yönetimi kadın yarışmacı göndermemeye karar vermişti. Aynur Aydın hayal gibi yani biraz. Model iyi olur. Ama onun da vokal kadın. Gerçi o kadardan bir şey olmaz. Bir de Model'in İngilizce performansını bilmiyoruz ben hiç duymadım İngilizce söylediklerini.
    _____________________________




  • Yarbay
    4755 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: JamesKırkRobertLars

    quote:

    Orijinalden alıntı: Xabir


    quote:

    Orijinalden alıntı: JamesKırkRobertLars

    Valla katılalım da arabeske bile razıyım... dermişim. Açıkçası eurovision'da popa pek soğuk bakmıyorum. Aynur Aydın falan gitse adam gibi şarkı ve sahne şovuyla rahat ilk 3'e girer.

    Ya her pop bir değil ki benim kastettiğim bu 2006'daki Superstar gibi saçma sapan şarkılar Atiye falan gidecek diyorlardı geçen senelerde. Benim favorilerim Model ve Aynur Aydın.

    Yok artık öyle şarkılarla gitmeyiz akıllandı herkes. Yalnız Hadise'den sonra Trt yönetimi kadın yarışmacı göndermemeye karar vermişti. Aynur Aydın hayal gibi yani biraz. Model iyi olur. Ama onun da vokal kadın. Gerçi o kadardan bir şey olmaz. Bir de Model'in İngilizce performansını bilmiyoruz ben hiç duymadım İngilizce söylediklerini.

    Söylemediler çünkü hiç. Düşündüm de Fatma Turgut'un sesi de iyi gitmez İngilizce'ye. Model'de olmaz gibi. Aslında Hayko Cepkin çıksa bir brutal çaksa Avrupa yerinden oynar :D



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________


    Bayrakları bayrak yapan üstündeki kandır;
    Toprak, eğer uğrunda ölen varsa vatandır!




  • Yarbay
    2476 Mesaj

    Aynen Hayko'nun sahne şovları da manyak oluyor. Yeni bir Lordi doğabilirdi. Ama kendi 2-3 kere açıkladı teklif gelirse gitmem diye.
    |
    |
    Xabir kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    4755 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: JamesKırkRobertLars

    Aynen Hayko'nun sahne şovları da manyak oluyor. Yeni bir Lordi doğabilirdi. Ama kendi 2-3 kere açıkladı teklif gelirse gitmem diye.

    Gitse ölür sanki :D Aslında düşünüyorum da Toygar Işıklı'dan bir Akexandr Rybak olabilir mi :D Bir de Eurovision'da en iyi şarkı ile temsil edecek kişi Demir Demirkan'dır. Her şarkısı ayrı süper. Zaten Every Way That I Can'ı da o yazmıştı bildiğim kadarıyla.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________


    Bayrakları bayrak yapan üstündeki kandır;
    Toprak, eğer uğrunda ölen varsa vatandır!
  • Yüzbaşı
    695 Mesaj
    Logoda pek bir değişiklik olmamış gibi.Umarım katılırız bu sene
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1463 Mesaj
    Yine katılmayız gibi hissediyorum.
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1562 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: Xabir


    quote:

    Orijinalden alıntı: JamesKırkRobertLars

    quote:

    Orijinalden alıntı: Xabir


    quote:

    Orijinalden alıntı: JamesKırkRobertLars

    Valla katılalım da arabeske bile razıyım... dermişim. Açıkçası eurovision'da popa pek soğuk bakmıyorum. Aynur Aydın falan gitse adam gibi şarkı ve sahne şovuyla rahat ilk 3'e girer.

    Ya her pop bir değil ki benim kastettiğim bu 2006'daki Superstar gibi saçma sapan şarkılar Atiye falan gidecek diyorlardı geçen senelerde. Benim favorilerim Model ve Aynur Aydın.

    Yok artık öyle şarkılarla gitmeyiz akıllandı herkes. Yalnız Hadise'den sonra Trt yönetimi kadın yarışmacı göndermemeye karar vermişti. Aynur Aydın hayal gibi yani biraz. Model iyi olur. Ama onun da vokal kadın. Gerçi o kadardan bir şey olmaz. Bir de Model'in İngilizce performansını bilmiyoruz ben hiç duymadım İngilizce söylediklerini.

    Söylemediler çünkü hiç. Düşündüm de Fatma Turgut'un sesi de iyi gitmez İngilizce'ye. Model'de olmaz gibi. Aslında Hayko Cepkin çıksa bir brutal çaksa Avrupa yerinden oynar :D

    Hayko Cepkin'in seçilmesi mümkün değil. Ermeni asıllı olduğu için politik karmaşa olur, hoş karşılanmaz. O yüzden TRT bundan bir adım geri durur.

    _____________________________
    Predestination · Gone Girl · 500 Days of Summer · La La Land
    True Blood · Parks and Recreation · Lost · American Horror Story · Fargo · Fringe · How I Met Your Mother · Six Feet Under
    The Maze Runner (J Dashner) · The Mysterious Affair at Styles (A Christie) · Harry Potter and the Deathly Hallows (JK Rowling) · Of Mice and Men (J Steinbeck)
    Elfen Lied · Death Note · Dragon Ball · Tonari no Totoro · Spirited Away · Dororo · Another

    Eurovision 2021 Rotterdam




  • Yarbay
    4755 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: L'enfer

    quote:

    Orijinalden alıntı: Xabir


    quote:

    Orijinalden alıntı: JamesKırkRobertLars

    quote:

    Orijinalden alıntı: Xabir


    quote:

    Orijinalden alıntı: JamesKırkRobertLars

    Valla katılalım da arabeske bile razıyım... dermişim. Açıkçası eurovision'da popa pek soğuk bakmıyorum. Aynur Aydın falan gitse adam gibi şarkı ve sahne şovuyla rahat ilk 3'e girer.

    Ya her pop bir değil ki benim kastettiğim bu 2006'daki Superstar gibi saçma sapan şarkılar Atiye falan gidecek diyorlardı geçen senelerde. Benim favorilerim Model ve Aynur Aydın.

    Yok artık öyle şarkılarla gitmeyiz akıllandı herkes. Yalnız Hadise'den sonra Trt yönetimi kadın yarışmacı göndermemeye karar vermişti. Aynur Aydın hayal gibi yani biraz. Model iyi olur. Ama onun da vokal kadın. Gerçi o kadardan bir şey olmaz. Bir de Model'in İngilizce performansını bilmiyoruz ben hiç duymadım İngilizce söylediklerini.

    Söylemediler çünkü hiç. Düşündüm de Fatma Turgut'un sesi de iyi gitmez İngilizce'ye. Model'de olmaz gibi. Aslında Hayko Cepkin çıksa bir brutal çaksa Avrupa yerinden oynar :D

    Hayko Cepkin'in seçilmesi mümkün değil. Ermeni asıllı olduğu için politik karmaşa olur, hoş karşılanmaz. O yüzden TRT bundan bir adım geri durur.



    Makarasına demiştim zaten
    |
    |
    _____________________________


    Bayrakları bayrak yapan üstündeki kandır;
    Toprak, eğer uğrunda ölen varsa vatandır!




  • Yarbay
    2476 Mesaj
    Maria en azından ilk 3'ü hak ediyordu yazık oldu.

    |
    |
    _____________________________
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Sohbet
Cancer Clinical Trials
kripto para haberleri
Radyo Dinle
Gülüş Tasarımı
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR1
0,875
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.