Şimdi Ara

Euro NCAP'ten Renault Zoe'ye 'sıfır', Dacia Spring'e 'bir' yıldız (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
46
Cevap
0
Favori
4.252
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
15 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • TheNewAtilla kullanıcısına yanıt

    Senin söylediklerinin üzerinden ortaya konuştuğumu anlayamadın mı?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • QralCess Q kullanıcısına yanıt
    Karşında salak yok. Bu sana, beni rahatsız etme hakkını vermiyor.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • TheNewAtilla kullanıcısına yanıt

    😅😅 forumda böyle bir kural var da haberimiz mi yok.

    Beni rahatsız edemezsinmiş,alıntıladım diye padişahımız rahatsız olmuş


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • QralCess Q kullanıcısına yanıt

    sen yaşıyomuydunEuro NCAP'ten Renault Zoe'ye 'sıfır', Dacia Spring'e 'bir' yıldız 

  • jng90 nerede kaldı acaba? dacia avrupada en çok satan otomobil diye bahsetmesi gerekiyordu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fiyatı düşürmek için kartondan yapmışlar herhalde

  • Milletin şuan bindiği çoğu 2020 modelden aşağı arabalardan sağlam Zoe, neresi eğilmiş bükülmüş?
    Yaşam alanı da sapasağlam.
    Euroncap istiyorki araçların en boş standardında dahi otonom yardımcılar olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Carsever kullanıcısına yanıt
    Seninki yanlış bir bilgi. Otonom kullanım sadece bir yıldız eksik veriyor.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Consiecould C kullanıcısına yanıt

    Otonom sistemlerin yokluğu tek bir yıldızla aciklanamaz. Kimden duyduysaniz çok hatalı bir bilgi.


    Örneğin yolcu koruma güvenliğinde %43 almış, burada diyorki, "Zoe yandan carpmalarda yolcunun yolcuya çarpmasını engelleyecek orta havayastigina sahip değil. Ayrica coklu carpisma freni yok, ecall sistem yok".


    Çocuk guvenliginde de "Grup II/III ISOFIX çocuk koltuğunun montaj kontrolünün, CRS üreticisi ile Renault arasındaki çelişkili bilgiler nedeniyle başarısız kabul edildi".


    Yaya guvenliginde "AEB mevcut ama opsiyon" denmiş.


    Güvenlik asistanlari kategorisinde "yorgunluk sistemi olmadığı ve diger otonom sistemler opsiyon olduğu için sadece hız sinirlayici ve kemer ikaz uyarısından puan alabilmiş.


    Yani demem o ki, yardimci güvenlik sistemleri ve donanimlar tüm katogorilere etki ediyor. Sandığın gibi bir yıldız olayı değil.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Carsever -- 9 Aralık 2021; 15:58:27 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • haberelectro kullanıcısına yanıt

    Gidip geldim.Senin için pek iyi şeyler söylemiyorlar

    Euro NCAP'ten Renault Zoe'ye 'sıfır', Dacia Spring'e 'bir' yıldız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • QralCess Q kullanıcısına yanıt

    hahahahaha

    Euro NCAP'ten Renault Zoe'ye 'sıfır', Dacia Spring'e 'bir' yıldızThe Wheel Networkyoutube
    The latest Latin NCAP results were published today with the first 5 star car under the new protocols for the Volkswagen Taos and a disappointing zero stars for the Fiat Argo/Cronos. ▪ Volkswagen Taos – https://www.youtube.com/watch?v=hCZSytvRsa4 The Volkswagen Taos, produced in Argentina and Mexico, with 6 airbags and Electronic Stability Control (ESC) as standard, is the first model to achieve 5 stars under Latin NCAP latest protocols. The recently launched SUV model achieved 90.23% in Adult Occupant score, 89.80% in Child Occupant score, 60.61% in Pedestrian Protection and Vulnerable Road Users score and 85.04% in the Safety Assist score. The Taos was tested in frontal impact, side impact, pole impact, whiplash and pedestrian protection. Moreover ESC, ‘Moose’ and Autonomous Emergency Braking (AEB) tests were performed. The model offers as standard equipment 6 airbags and ESC as well as ISOFIX anchorages and all of them together performed well during the tests. The Taos also offers optional AEB systems for low speed, pedestrian and high speed and it is fitted in at least 50% of the production volume meeting Latin NCAP fitment requirements. The car also offers Blind Sport Detection (BSD) however it was not validated by Latin NCAP. Latin NCAP tested Argentinean and Mexican versions and the 5 stars result is valid for both of them. This first 5 stars model under the latest Latin NCAP protocol shows the potential of local industry to offer state of the art safety to Latin American consumers in the short term. The Fiat Argo/Cronos produced in Argentina and Brazil, with 2 frontal airbags and no standard ESC achieved zero stars under Latin NCAP latest protocols. The popular model achieved 24.37% in Adult Occupant score, 9.91% in Child Occupant score, 36.91% in Pedestrian Protection and Vulnerable Road Users score and 6.98% in the Safety Assist score. The Argo/Cronos was tested in frontal impact, side impact, whiplash and pedestrian protection. The model showed average to low protection in the frontal impact and poor protection in the side impact for adult safety leading to zero points for side impact protection. The lack of standard side body and side head protection airbags and the poor whiplash protection limited the car’s result in the adult protection score. Child occupant protection score was poor mainly because the marking in the vehicle does not meet Latin NCAP requirements. As the car manufacturer improves marking the result will likely improve for child occupant protection. Pedestrian protection was the lowest since Latin NCAP started assessing pedestrian protection in 2020, the car has poor passive safety and does not have AEB pedestrian to compensate, mitigate or eventually avoid pedestrian contact. The safety assist score showed only driver SBR points as the car does not offer ESC as standard as well as other relevant technologies like BSD, AEB and Lane Support Systems (LSS). Despite this scenario, Fiat announced that they will improve this model soon and will volunteer for testing to demonstrate the improvements. Fiat Argo/Cronos 2019 result audit test As part of the regular procedures, Latin NCAP has performed an audit test on the Fiat Argo/Cronos published in 2019. Latin NCAP tested the Argo/Cronos in 2019, manufactured in Argentina and Brazil, achieving three stars for adult occupant and four stars for child occupant protection. According to the requirements of the assessment protocols, Latin NCAP has the right to audit any voluntary test at any time. The result of the audit tests showed that in the side impact the head of the adult recorded high values exceeding the allowed limit values leading to zero points in the head (red head) and zero stars for the result of this model. Consequently, the safety rating was recalculated and it resulted in a downgraded to zero stars for adult occupant protection. Data for 2019 was updated on the Latin NCAP website. Fiat Argo/Cronos (2 airbags) The Fiat Argo/Cronos was tested in frontal impact, side impact, whiplash, pedestrian protection. In the frontal impact the model showed unstable structure performance and average to low protection. Side impact test showed poor protection. Whiplash test showed poor protection to the neck with a large backrest deflection angle during the test that presents also a risk for rear seat occupants. The car offers decent protection to both children however the decision of not providing marking according to Latin NCAP requirements affected the scoring of dynamic points. Protection to pedestrians in passive safety is low and it is not compensated with the presence of AEB VRU with good performance. ESC is not standard in the Argo/Cronos and together with a driver only Seatbelt Reminder (SBR) led to low scores in the Safety assist box.
    https://www.youtube.com/watch?v=ZeNF2z2ZHeM&feature=youtu.be

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dromerokan kullanıcısına yanıt

    bence dandik senin düşüncendekiler renault un zoe haricinde n-cap ta ne kadar başarılı olduğunu 2006 dan beri her segmentte başarılı olduğunu sağır sultan bilirken senin gibi forum ergenleri dandik marka diye laf eder senin ülken daha iğne bir üretemezken komedi gibi renault a fiat a laf atar sorsan araç rijitliği , şase mukavemeti nedir bunlardan haberi yoktur ama dandik der geçer tipik forum cahili işte

  • sharkemre kullanıcısına yanıt
    Valla haklısın kral ya araba bilgim yok pek 🧐

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • dromerokan kullanıcısına yanıt

    belli olmadığı yııllardır motor sporlarında ödüller alan , yaptığı motor ve blok üniterle birçok markaya satan ( mercedes , nissan vs.) birinci dünya savaşından beri hem avrupa da hemde diğer ülkelerde orta segment başarılı modeller üreten bir firmaya dandik demek cahilliktir.Ha sadece symbol e binip renault kötülemesi yapan senin gibi çok var oda ayrı konu.

  • sharkemre kullanıcısına yanıt
    Renault ya biniyosun galiba çok alındın üstat :) ben hiç bişeye binmiyom arabam yok

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • dromerokan kullanıcısına yanıt

    şuan renault marka aracım yok ford kullanıyorum ancak önceki aracım renault megane dı 7 sene bindim hiçbir sorun yaşamadım pederde şuan kadjar var 2016 model 0 almıştı oda sorunsuz 5 senedir biniyor.Orta segmentte renault her zaman iyidir ben bunu bilir bunu söylerim.

  • sharkemre kullanıcısına yanıt
    Valla üstat tecrübeni dikkate alacağım. Benim pek tecrübem yok yaşım olmasına rağmen :(

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • İsterse -5 yıldız alsın şu spring ulaşılabilir ucuz fiyatlarla çıkarda hem yakıt hem bakım hem eski araç masraflarından kurtuluruz inşallah.

  • Zamannında tofaşlara biniyorduk bunlar tabut ise onlara nedemeli bilemedim :)

  • Bir zamanlar 8 arabası da 5 yıldız almıştı Renault un. Hatta reklamı bile vardı. O noktadan bu noktalara gelmesi çok kötü.

  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.