Şimdi Ara

Euro NCAP, 2017 yılının sınıfında en güvenli otomobillerini duyurdu (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
77
Cevap
0
Favori
3.447
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Kusura bakmayında bu teste göre gidip vw almam... Daha ucuza Aynı güvenliği sağlayan Japon araçları alırım net...

  • lojistisyen kullanıcısına yanıt
    Ne olursa olsun bu işlerde para konuşuyor. Geçtiğimiz bir kaç yıl önce yılın otomobili skandalını ne çabuk unuttunuz! Sıkıntı değil bu da ortaya çıkar bu da unutulur. Araç güvenliği mi dediniz kamyonların arkasını hesaba katmayın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2017 yılının en güvenli otomobilleri bence fazla iddalı olmuş, NCAP tamamiyle yanlı ve parayı veren düdüğü çalar politikasını güden bir şirket konumuna geldi.

  • Kapısı düşen CC'den sonra Arteon'a çalışmışlar o zaman.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Farmer Jax -- 15 Ocak 2018; 8:45:47 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sonra geliyorlar Vag grubu almayın şöyle kötü böyle kötü diyorlar :)

  • Yok Japon en sağlammış da bilmem neymiş de.. Honda Civicleri biliyoruz arabanın adı The GÖÇÜK olarak kaldı bee..

  • Yola tutunamayınca güvenli olması şart tabi.







  • quote:

    Orijinalden alıntı: ArslanF

    Boşline araçlarla yapılsa japonlar 1. Olur . Çünkü japon araçlarında en boş donanım ile en yuksek donanım arasında güvenlik farkı yok. En azından honda ve toyota için durum bu.

    Fordta öyle ona bakarsan ki fordun yanında honda ve toyotanın esamesi okunmaz sağlamlıkta
  • frat98 F kullanıcısına yanıt
    Ford da mı öyle, yeni fiesta bütün donanımlarda 2 hava yastıklı mesela... Daha fazlasına gerek duymamışlar.



    Focus da baz donanımda 4, diğerlerinde 6

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hey

    Gidin en güvenli araci alin sonra arka tampon demiri olmayan bir kamyonun altina girin türkiyede buyrun cenaze namazina.

    Niye cam filmine takiyoruz da kamyon kamyonetin arka kasa tampon demirini sallamiyoruz? Ben trafikte yiginla görüyorum tamponsuz kamyon kamyonet

    Euro NCAP, 2017 yılının sınıfında en güvenli otomobillerini duyurdu

    Bunun uygulanması için en az 20000 kişi bu şekilde çlmesi lazım 19500 kişi ölmüş 500 daha lazım. Bizi düşünenmi var. iyiliğimizi güvenliğimizi düşünen mi var. Hala kör nokta muhabbeti dönerken bunumu uygulayacaklar. Yasalar nasıl vatandaşdan kolay vergi toplarız nasıl cezaları ödenebilir yaparız derdinde. Güvenlikmiş emniyetli sürüşmüş hikaye. Daha düne kadar sms ile bilgilendirme yapmak için proje üretenler bunlar değil mi.

    Samimiyetsiz bunlar ama bunları anlıyabilen bir avuç insan geri kalanı koyun diyince kızıyorlar. Sanki bu ülkede yaşamıyorum onun hakkınıda savunuyoruz ama fanatik gibi siyasi partileri arkasından yürüyenler ne sorguluyor ne düşünüyor yazık. Yaşadığınız ülkeye saygınız olsun. Biliyorum ne kadar yazsam boş ta bu ülkede emniyeti ve ferahı için ,en ufak kıpraşma yok daha dün bimer e cam film için yüzbinlere şikayet gelince düzenleme yaptılar seçim korkusundan adam derya ulen bu dolar haline bak ekonomi mafiş bune diye yüzbinlerce mesaj atılsa belki birşeyler olur ama yok ülke batsın konforumdan taviz veremem tayfası.

    Müstehak kardeşim. Üzüldüğüm nokta bunca şey oluyor hala anlamıyorlar. Koca bir yazık.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 1ses1 -- 15 Ocak 2018; 10:35:27 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: viper17

    Yola tutunamayınca güvenli olması şart tabi.







    Bu geyik testlerinde Mercedes de çok başarısız :)




  • Ölümden fren mesafesi ile kurtuldum.

    Madem herşeyde güvenlik ekipmanları öncelikli; aynı hızdaki ve aynı mesafedeki araçların kimisi 60, kimisi daha fazla ya da az hız ile çarpacağına göre, fren mesafesi yetersiz bir araç 5 yıldızlı pekiyi alsın umurumda değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • General. kullanıcısına yanıt
    Almanya'nın Tofaş'ı derler bir de :D

  • Nightmare70 kullanıcısına yanıt
    Sadece geyik testine bakarak karar verilemez bence. Porsche bile en fazla 82 ile falan geçebiliyor.Bu demek değildir ki 82 ile geçen her araç Porsche kadar iyidir. Geyik testi yanıltmasın sizi.

  • Bugünün 5 yıldızlıları bir kaç sene sonra kriterler güncellenince tekrar teste girse 3 yıldız bile alamayacak, ama şu da bi gerçek ki bu testler olmasa hala tenekelere biniyor olacaktık, daha önemli bir konu ise burda teste tabi tutulan araçlarda hangi donanımlar varsa satışa sunulan araçlarda da en az aynı donanımın olması gerektiği, yoksa araç 6 airbag ile 5 yıldız alıyor, buraya bi geliyor araç 2 airbagli
  • Yeni Polo Comfortline ve Highline paketler 6 hava yastıklı. Ncap testine giren araçla aynı sayıda hava yastığı var. Sitede 2 göründüğüne bakmayın. İstediğiniz bayiye sorabilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bana hiç inandırıcı gelmedi nedense bütün araçlar alman neredeyse herkes birbirini kollar olmuş ncap değil adı üstünde euro ncap.. Güven vermez böyle tekelci olurlarsa..

  • polo hmm
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Insigniaa

    Vw yine kendini kanıtlamış, foruma sorsak neler söyleyler Allah bilir :)

    hile uzmanı olarak 2015 te kanıtladılar zaten
  • Vw düşmanları konuya girip geri çıkıyorlar
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.