Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

EURO 2016 | Şampiyon PORTEKİZ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir Kullanıcı, 3 Masaüstü Kullanıcı
25.437
Cevap
34
Favori
207.641
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Spor >> Futbol >> Dünyadan Futbol >> EURO 2016 | Şampiyon PORTEKİZ
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    7971 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: DoSöDoKöKo

    quote:

    Orijinalden alıntı: DoSöDoKöKo

    finali Almanya - Portekiz oynar.... kupayı Almanya alır.... net....

    dedik ya...... :))))

    dedik ama patladık

    şimdi de fransa alır diyorum....

    portekiz kupayı kaldırırsa artık şaşırmayacağım....

    kesin birşey var ki euro 2016 bizi çok şaşırtan turnuva oldu...
    |
    |
    _____________________________

    NE MUTLU "TÜRKÜM" DİYENE




  • Yüzbaşı
    464 Mesaj

    kadroda vardı hocam,oynayamacak gibi olsa alınmazdı sanki kadroya ..
    |
    |
    Tekne Kazıntısı kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1988 Mesaj
    fransanın hakettiğini düşünmüyorum final almanya italya olmalıydı bence
    |
    |
    _____________________________
    chp bjk
  • Teğmen
    166 Mesaj
    İtalya bu geceki fransayı cezasahasına yaklaştırmazdı be Gömerlerdi sahaya.
    _____________________________
  • Binbaşı
    1324 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: captan reznov

    kadroda vardı hocam,oynayamacak gibi olsa alınmazdı sanki kadroya ..

    maç başlarken tv de kadrodaymış gibi gösterdiler. sakatları da yazıyorlar oraya diye biliyorum. yoksa maç boyu hata yapan löw bu halde bile sağlam bi gomez i alırdı oyuna veya direk onunla başlardı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tekne Kazıntısı -- 8 Temmuz 2016; 1:29:56 >
    |
    |
    _____________________________

  • Yarbay
    2204 Mesaj
    Griezman yüzde 99 gol kralı olacak. 6 gol atmış. En yakını ronaldo 3 golde
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    Almanlar iyi oynamadı ama ilk yarıda Almanlar bastırırken hakemin vermediği penaltıya ek 3 net faul pozisyonu aslında maçın kaybedilmesinde ana etkendi. Dinamo gibi işleyen takımın şevkini kırdı.

    Ayrıca Platini iş başında.

    -Hakem İtalyan,

    -Maç Almanya'ya en uzak yerlerden birinde,

    -Diğer Fransa maçlarında yapılmamış bu maçta yapılan Fransa lehine stad prodüksiyonları.

    Bu futbol maçında futbolun önemi diğer maçlara göre daha azdı.
    _____________________________
    Life it seems will fadeaway
    Drifting further everyday
    Getting lost within myself
    Nothing matters noone else
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    1 Not
    Ronaldo ve Pepe reyiz ikilisi kupayı kaldıracak.2004ün hesabı var bunu kazanmamız lazım.
    _____________________________
  • Yarbay
    8615 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: os_lnx

    quote:

    Orijinalden alıntı: RaiTrQ

    quote:

    Orijinalden alıntı: os_lnx



    Kusura bakmayın kendi düşen ağlamaz..

    Maçın ortasında geçmiş olsun almanya diye mesaj atmıştım. İnanmayanlar için mesajı bulup getirebilirim sorun değil..

    Çok erken bilmişin maçın ortasında be maç sonu bilseydin nasıl inanmazdık ama maç ortası almanya ezilirken bilmek büyük başarı

    Elbette erken bildim. 2. gole kadar durum hiç belli değildi. Almanya nın kendi hatası çukura düşmesine neden oldu. Penaltı falan olmasa Fransa nın gol atması çok ama çok zordu zaten. Futbolun doğrularını yapmadı bugün Almanya.

    Helal olsun hocam milyonda 1 tutma ihtimali olan şeyi bilmişsin



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Yarbay
    16912 Mesaj
    Yazık oldu.

    Çapulcu Fransızlar hakemin itmesiyle hak etmedikleri finale yükseldiler.

    Canımız ciğerimiz Almanlar'ı katletmeseydi mis gibi finale çıkacaklardı.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    6711 Mesaj
    Kupa Portekizin



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Onbaşı
    23 Mesaj
    Almanların elenmesine şaşırdim.Gerci şaşırmamak lazımdı turnuva bizi çok şaşırttı yani İzlanda olsun İngiltere olsun Galler olsun Portekiz de alamayacak gibiydi ilk önce aldı ,Almanlar şaşırttı,ilginc heyecanlı bir turnuva oldu klişe görmedik fazla



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2679 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Asil Türk Kanı

    quote:

    Orijinalden alıntı: Jake Gyllenhaal


    quote:

    Orijinalden alıntı: Asil Türk Kanı

    quote:

    Orijinalden alıntı: Cane®

    adolf hitler yaşıyor olsaydı,maç sonu alman milli takımını sabun yapardı.

    qnq hitlerin almanyayı sabun yapması için maçlara gerek yok renkten kaybeden bi dünya adam var zaten

    Özellikle boatengten 10 kilo sabun çıkarırdı

    Hitler önce alsas-loren'i elinde tutmasını bilseydi

    Bu boateng'de nasıl en iyi stoper anlamıyorum. Yine yakmış takımı. Bizimle olan maçlarında da messi belini kırmıştı.

    boateng hangi konuda yaktı takımı ?Ben bi hatasını görmedim kusursuza yakın oynadı , dehşet uzun toplar attı .Sakatlanmasaydı almanya maçı alırdı bence

    Hacı günaydın öncelikle.

    Dün yorumları okurken kimmich hata yaptı kısmını boateng diye hatırladım nasıl becerdiysem meğersem adam almanya'nın en iyisiymiş. Bu yorumu yapmadım sayalım



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    803 Mesaj
    Bu sewiyede bir turnuwanin yari finalinde hakemin bi takimi boyle bicebilmesi ilginc. Fransa sifir hakedisle finale cikti. Almanlarida sewmem bu arada.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    i7 4770 + Xigmatek DarkKnight \\ Asus H81M-D R2.0 \\ Sapphire RX580 Nitro+ 4GB \\ Geil 2x4gb 1600Mhz CL7 \\ Asus Xonar DGX 5.1 \\ Ocz Trion 150 240GB SSD \\ Seagate Barracuda 1TB HDD \\ Xigmatek Vanguard Case \\ Ocz ZS 650W 80+ \\ Samson GoMic \\ Superlux HD668B Headphone \\ Razer BlackWidow Torunament Ed. \\ StellSeris Sensei RAW + Razer Bungee \\ Corsair MM300 Ext. \\ Logitech C310 \\ Aoc E2461FWH @75Hz + Acer K222HQL

    PS4 Slim


    Origin ID : darkwizard_tur
    BattleTag : darkwizard #1322
    Steam : darkwizardgame(mojoffical)
    PSN: mojoffical
  • Yarbay
    4180 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Kriger

    Griezman yüzde 99 gol kralı olacak. 6 gol atmış. En yakını ronaldo 3 golde

    Gol kralı oldu zaten ronaldo finalde 4 gol mu aticak. Hadi diyelim atti grizman armut mu toplucak



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    129 Mesaj
    Bana portekiz alır kupayı gibi geliyor ama
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    715 Mesaj
    Sanki Portekiz alacak gibime geliyor.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    4547 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: UltraFast

    İtalya bu geceki fransayı cezasahasına yaklaştırmazdı be Gömerlerdi sahaya.

    Kesinlikle.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    11836 Mesaj
    Turnuvaya bu yeni sistemin yaramadığını düşünüyorum.

    Biz yeni sistemin kaymağını yiyip, şansa bala elemeleri geçtik zaten. Boyumuzun ölçüsünü aldık.

    Grup üçüncüsü takım, daha kolay rakiplerin olduğu bir rotada eşleşme sistemi sayesinde ilerleye ilerleye finale geldi. Diğer rotada da güçlü takımlar birbirini eledi.

    Eski sistem daha iyiydi. Saçma sapan bir turnuva oldu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi teoska -- 8 Temmuz 2016; 12:14:55 >
    _____________________________
  • Yarbay
    4180 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Kral.


    quote:

    Orijinalden alıntı: os_lnx

    quote:

    Orijinalden alıntı: RaiTrQ

    quote:

    Orijinalden alıntı: os_lnx



    Kusura bakmayın kendi düşen ağlamaz..

    Maçın ortasında geçmiş olsun almanya diye mesaj atmıştım. İnanmayanlar için mesajı bulup getirebilirim sorun değil..

    Çok erken bilmişin maçın ortasında be maç sonu bilseydin nasıl inanmazdık ama maç ortası almanya ezilirken bilmek büyük başarı

    Elbette erken bildim. 2. gole kadar durum hiç belli değildi. Almanya nın kendi hatası çukura düşmesine neden oldu. Penaltı falan olmasa Fransa nın gol atması çok ama çok zordu zaten. Futbolun doğrularını yapmadı bugün Almanya.

    Helal olsun hocam milyonda 1 tutma ihtimali olan şeyi bilmişsin

    Turnuva basinda bir söz verdin. Turnuva bitiyor hala tutmadın adam olan sözünde durur.




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




HızlıCevap
Reklamlar
SEO
üniversite
Bey Azura
son dakika
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,422
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.