Şimdi Ara

ESŞ alacağım ama?

Koronavirüs Özel
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
14
Cevap
0
Favori
405
Tıklama
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Teğmen
    101 Mesaj
    Fasikülleri de alıcam ve çok pahalı tutacak o paraya daha iyi bir kombin yapabilir miyim?

    Ve satın alan arkadaşlar fasiküller 126 tl ye gelecek yazıyor ben videoları satın aldıktan sonra mı indirim kuponu tarzı bir şey gelecek?



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >



    |
    |
  • Teğmen
    101 Mesaj
    Up acil



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
  • Er
    8 Mesaj
    Sadece zorlandığın konuları alıp kendin not tutabilirsin kalan paranı da umut öncül soru paketine harcayabilirsin tabii bu bir alternatif karar vermek sana kalmış. İndirim konusunu da mesai saatlerinde sitedeki canlı desteğe sorabilirsin.
    _____________________________
  • Onbaşı
    25 Mesaj
    Bana kalırsa sadece zorlandığın konuları al hepsini alırsan hem zamanın çok gider hem paran ama yine de sen bilirsin tabi kupon için de önce dersleri satın alman gerekiyor daha sonrasında destek ekibine mesaj atıyorsun kupon veriyorlar
    _____________________________
  • Teğmen
    101 Mesaj

    Teşekkür ederim



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    karpuzcu11 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Uzaklaştırılmış 2 gün cezanın, 1 gün 4 saat 15 dakika kadarı kaldı.
    1 Not
    herkeste farklı etki yapıyo kullanıp fulledim diyen de var hiç bi işe yaramadı diyen de youtubeda 2-3 dersi ücretsiz yayınladı onları izleyip bi fikir sahibi olman daha iyi
    _____________________________
  • Teğmen
    101 Mesaj

    Sen nasıl ilerledin fizikten neler çözdün hangi hocayı kullandın



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    kırmizi şortli kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Çavuş
    42 Mesaj
    Ders alinca 126 tl oluyor fasikuller sana indirim kuponu veriyorlar



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
  • Uzaklaştırılmış 2 gün cezanın, 1 gün 4 saat 15 dakika kadarı kaldı.
    1 Not

    daha pek ilerleyemedim :D esş den çalışıyorum
    |
    |
    Scath kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    101 Mesaj

    Hangi sb leri çözüyorsunuz hocam tyt ve ayt ikisini de yazar mısınız



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    kırmizi şortli kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Uzaklaştırılmış 2 gün cezanın, 1 gün 4 saat 15 dakika kadarı kaldı.
    1 Not

    tyt için bilgi sarmal esş de 1 soru bankası kadar soru var zaten ayt de yayın denizi nihat bilgin düşünüyorum
    |
    |
    Scath kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Er
    9 Mesaj
    hocam tamamen fizikteki durumunuza bağlı. benim 2019da dört yanlış geldi fizik en kötü ders olarak, halbuki ben fiziğime güvenerek girmiştim ama konuların mantığını tam anlayamamışım. bu açıdan ezberlemeden sindire sindire fizik öğrenmek için esş kesinlikle tercih edilmesi gereken bir hoca. şimdi onunla gidiyorum ve fiziği önceden ne kadar kötü öğrendiğimi fark ediyorum



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1151 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Jane Rizzoli

    Sadece zorlandığın konuları alıp kendin not tutabilirsin kalan paranı da umut öncül soru paketine harcayabilirsin tabii bu bir alternatif karar vermek sana kalmış. İndirim konusunu da mesai saatlerinde sitedeki canlı desteğe sorabilirsin.
    umut öncülün soru paketinde yeni nesil sorular var mı
    |
    |
    _____________________________
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
Sohbet
Canlı Tv izle
bankalar.org
Media Sözlük
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,266
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.