Şimdi Ara

esnaf arkadaşım: İmamoglu'nun tutuklanmasından beri sinek avlıyoz

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
384
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
1 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • tatlıcı dükkanı var, ufak bi ilçe ve ilçenin yarısı AKP'li yani. İmamoğlu krizinden beri sadece kendi dükkanı değil aynı sokakta bulunan tüm dükkanlar sinek avlıyomuş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-430D04FC4 -- 3 Haziran 2025; 12:45:35 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



  • arkadaş diyo ki 50 milyar yakıldı piyasaya nakit akışı kesildi. arkadaş söyledim yani insanların maaşları yatıyo hani neden dükkanlara gelmeyi kesiyorlar dedim. çok anlam veremedim. herkes tırstı diyo.

    dün öğleden akşama kadar dükkanda onunla oturduk. 3-5 müşteri anca geldi.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Hiç inandırıcı değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    radyoterapi-radyasyon güvenliği soruları cevaplanır.
  • Ekonomide ciddi bir deprem oldu tam bir seyler rayina girmeye başlamıştı

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    -----------------------------THE FORUMLORIAN--------------------------
  • Arkadaşınızın fiyat listesini paylaşır mısınız ?

    _____________________________
  • Emrah_d kullanıcısına yanıt
    bilmiyom ki. ben çıkarken 5 tane şambali aldım 170 TL tuttu.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Esnaf hep ağlar ama insanlarda motivasyon yok.

    Bende 6 ay gibi işi bırakacağım.Keyif almıyorum (bizim işler iyi)

    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • imamoğluyla alakası yok insanlarda para yok kurban mı alsın tatlımı ben eskiden bayramda bir tshirt ayakkabı pantolon alırdım mesala şimdi almıyorum neden pahalı mecburen bir yerden kısmak lazım alım gücü düşük ülkenin gecen sene baklava almıştım ramazandada şuan almadım mesala 35bin lira kurban parası 2binlira yoluydu kestirmesiydi masrafı vs




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tundra202006 -- 5 Haziran 2025; 14:19:32 >
    _____________________________
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.