Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Eskişehir'liler; ve Eskişehir'de yaşayanlar

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir Kullanıcı, 2 Masaüstü Kullanıcı
6.478
Cevap
49
Favori
371.544
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> Eskişehir'liler; ve Eskişehir'de yaşayanlar
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    862 Mesaj
    büyükerşen varken avcunuzu yalarsınız.taraflı boyalı basın her zamanki gibi iş başında.büyükerşen ifadeye bile çağrılmamış yapılan yazılan çizilen haberlere bakın.soruşturmanın sebebi ise kentsel dönüşüm projesiyle ilgili,her zamanki gibi fısss çıkacak sonucunda.
    |
    |
    _____________________________
  • Emekli Yönetici
    16178 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: engin_er_26

    quote:

    Orijinalden alıntı: Eoudoxias

    quote:

    Orijinalden alıntı: Yazılımcı Online

    quote:

    Orijinalden alıntı: nieve

    quote:

    Orijinalden alıntı: Yazılımcı Online




    O boş alan eskiden tarlaydı, daha güzeldi yahu. 2. resimde soldaki apartmanda çocukluğumu geçirdiydim. Hasan Polatkan'a bakan tarafında en üst katta en soldaki dairede oturuyordum. Migros'un yeni yapıldığı zamanları da hatırladım.

    :) o boş alan değerlendirilse alsında çok güzel olurda niye odun pazarı belediyesi oraya bişey yapmıyor anlamıyorum. bina falan olmaz zaten zemin kötü sanırım fakat büyük bir park olabilir aslında. Bol yeşillik olacak, güzel bir yapay havuz falan mis gibi olur. Yaz kış işleyecek birde çay bahçesi tarzında bişey de yapılabilir.

    şahsa ait ise odunpazarı belediyesi el atamıyordur yoksa çoktan park olmuştu
    eskişehirin bu yönünün seviyorum adamlar beton yerine yeşillik yapıyor.

    tepebaşı belediyesine bağlıyım ama odunpazarı belediyesini kıskanıyorum valla

    odunpazarı bld.yesine hiç imrenme derim bunca zamandır hiç bir şey yapmadı, sadece büyükşehire inat bir şeyler yapmaya çalışıyor ama yaptığı şeylerin çoğu boş şeyler.


    Atatürk cad. kaldırımları yenilendi işte sadece. Onu da odunpazarı mı yaptı büyükşehir mi emin değilim. Fakat bildiğim kadarıyla mahalle araları hariç ana sokak ve caddeler Büyükşehir'in ilgilenmesi gereken yerler diye biliyorum.

    Aslında eleştirilecek şeyler var da rahatsızlık duyan çok. Beğenmeyenler hemen siyasi mesaj diye şikayet edip mesajları silinmesini istiyorlar.

    Büyükerşen olmasaydı şu anda haberlere bile çıkamazdı Eskişehir :) Demekki gerçekten göze batan ve gelişmekte olan bir şehir ki her seçimde ortam kızışıyor.
    _____________________________

    Egemenlik kayıtsız şartsız milletindir
    Ne mutlu Türküm Diyene





  • Yüzbaşı
    371 Mesaj
    Arkaaslar gece 3 den sonra bu mekanlari kapatma kararini kim versi ya butun eskisehir hevesim kacti bi cikip corba icemiyoruz



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3732 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: engin_er_26

    quote:

    Orijinalden alıntı: Eoudoxias

    quote:

    Orijinalden alıntı: Yazılımcı Online

    quote:

    Orijinalden alıntı: nieve

    quote:

    Orijinalden alıntı: Yazılımcı Online




    O boş alan eskiden tarlaydı, daha güzeldi yahu. 2. resimde soldaki apartmanda çocukluğumu geçirdiydim. Hasan Polatkan'a bakan tarafında en üst katta en soldaki dairede oturuyordum. Migros'un yeni yapıldığı zamanları da hatırladım.

    :) o boş alan değerlendirilse alsında çok güzel olurda niye odun pazarı belediyesi oraya bişey yapmıyor anlamıyorum. bina falan olmaz zaten zemin kötü sanırım fakat büyük bir park olabilir aslında. Bol yeşillik olacak, güzel bir yapay havuz falan mis gibi olur. Yaz kış işleyecek birde çay bahçesi tarzında bişey de yapılabilir.

    şahsa ait ise odunpazarı belediyesi el atamıyordur yoksa çoktan park olmuştu
    eskişehirin bu yönünün seviyorum adamlar beton yerine yeşillik yapıyor.

    tepebaşı belediyesine bağlıyım ama odunpazarı belediyesini kıskanıyorum valla

    odunpazarı bld.yesine hiç imrenme derim bunca zamandır hiç bir şey yapmadı, sadece büyükşehire inat bir şeyler yapmaya çalışıyor ama yaptığı şeylerin çoğu boş şeyler.

    Tepebaşı belediyesi hiç bişey yapmıyo be



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    elma değil bu yediğimiz galiba ......




  • Yarbay
    14630 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Yazılımcı Online

    quote:

    Orijinalden alıntı: engin_er_26

    quote:

    Orijinalden alıntı: Eoudoxias

    quote:

    Orijinalden alıntı: Yazılımcı Online

    quote:

    Orijinalden alıntı: nieve

    quote:

    Orijinalden alıntı: Yazılımcı Online




    O boş alan eskiden tarlaydı, daha güzeldi yahu. 2. resimde soldaki apartmanda çocukluğumu geçirdiydim. Hasan Polatkan'a bakan tarafında en üst katta en soldaki dairede oturuyordum. Migros'un yeni yapıldığı zamanları da hatırladım.

    :) o boş alan değerlendirilse alsında çok güzel olurda niye odun pazarı belediyesi oraya bişey yapmıyor anlamıyorum. bina falan olmaz zaten zemin kötü sanırım fakat büyük bir park olabilir aslında. Bol yeşillik olacak, güzel bir yapay havuz falan mis gibi olur. Yaz kış işleyecek birde çay bahçesi tarzında bişey de yapılabilir.

    şahsa ait ise odunpazarı belediyesi el atamıyordur yoksa çoktan park olmuştu
    eskişehirin bu yönünün seviyorum adamlar beton yerine yeşillik yapıyor.

    tepebaşı belediyesine bağlıyım ama odunpazarı belediyesini kıskanıyorum valla

    odunpazarı bld.yesine hiç imrenme derim bunca zamandır hiç bir şey yapmadı, sadece büyükşehire inat bir şeyler yapmaya çalışıyor ama yaptığı şeylerin çoğu boş şeyler.


    Atatürk cad. kaldırımları yenilendi işte sadece. Onu da odunpazarı mı yaptı büyükşehir mi emin değilim. Fakat bildiğim kadarıyla mahalle araları hariç ana sokak ve caddeler Büyükşehir'in ilgilenmesi gereken yerler diye biliyorum.

    Aslında eleştirilecek şeyler var da rahatsızlık duyan çok. Beğenmeyenler hemen siyasi mesaj diye şikayet edip mesajları silinmesini istiyorlar.

    Büyükerşen olmasaydı şu anda haberlere bile çıkamazdı Eskişehir :) Demekki gerçekten göze batan ve gelişmekte olan bir şehir ki her seçimde ortam kızışıyor.

    ana caddeler büyükşehire ait sokaklar alt belediyelere ait. sayın büyükerşen kentpark ve sazova parkı gibi iki büyük park ve tranvay kazandırdı güzel şehrimize daha ne olsun. diğer belediyelerde bilhassa odunpazarı yapılmış yolları kaldırımları söktü parkları yıktı tekrar yaptı, amacı yandaşlarını ihaleye sokmak bizzat benim evimin önünde özenerek yaptığım 30 metre kaldırımı parçalayıp yerine kilit taşı koydurdular ve 3 gün sonrada kaldırım çökerek engebeli hale geldi yayaların yürümesi ne mümkün. yapboz tahtasına çevirdiler,
    erenköy mah. yollarına ilk başkan olduğunda kilit taşı döşeten sakallı bu yılda onları söktürüp asfalt attırdı, her 3-5 yılda bir yol sökülüp yapılacaksa işimiz var demektir, istimlak edilecek yerleri istimlak edemiyor belediyede para yok diye yıkıp yolları genişletemiyor. ama yandaş doyurma işi olursa koşa koşa gidiyor.
    _____________________________




  • Yarbay
    4347 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Eoudoxias


    quote:

    Orijinalden alıntı: engin_er_26

    quote:

    Orijinalden alıntı: Eoudoxias

    quote:

    Orijinalden alıntı: Yazılımcı Online

    quote:

    Orijinalden alıntı: nieve

    quote:

    Orijinalden alıntı: Yazılımcı Online




    O boş alan eskiden tarlaydı, daha güzeldi yahu. 2. resimde soldaki apartmanda çocukluğumu geçirdiydim. Hasan Polatkan'a bakan tarafında en üst katta en soldaki dairede oturuyordum. Migros'un yeni yapıldığı zamanları da hatırladım.

    :) o boş alan değerlendirilse alsında çok güzel olurda niye odun pazarı belediyesi oraya bişey yapmıyor anlamıyorum. bina falan olmaz zaten zemin kötü sanırım fakat büyük bir park olabilir aslında. Bol yeşillik olacak, güzel bir yapay havuz falan mis gibi olur. Yaz kış işleyecek birde çay bahçesi tarzında bişey de yapılabilir.

    şahsa ait ise odunpazarı belediyesi el atamıyordur yoksa çoktan park olmuştu
    eskişehirin bu yönünün seviyorum adamlar beton yerine yeşillik yapıyor.

    tepebaşı belediyesine bağlıyım ama odunpazarı belediyesini kıskanıyorum valla

    odunpazarı bld.yesine hiç imrenme derim bunca zamandır hiç bir şey yapmadı, sadece büyükşehire inat bir şeyler yapmaya çalışıyor ama yaptığı şeylerin çoğu boş şeyler.

    Tepebaşı belediyesi hiç bişey yapmıyo be

    Neye dayanarak dedin ki bunu ?
    _____________________________




  • Yarbay
    3732 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: .Runaway.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Eoudoxias


    quote:

    Orijinalden alıntı: engin_er_26

    quote:

    Orijinalden alıntı: Eoudoxias

    quote:

    Orijinalden alıntı: Yazılımcı Online

    quote:

    Orijinalden alıntı: nieve

    quote:

    Orijinalden alıntı: Yazılımcı Online




    O boş alan eskiden tarlaydı, daha güzeldi yahu. 2. resimde soldaki apartmanda çocukluğumu geçirdiydim. Hasan Polatkan'a bakan tarafında en üst katta en soldaki dairede oturuyordum. Migros'un yeni yapıldığı zamanları da hatırladım.

    :) o boş alan değerlendirilse alsında çok güzel olurda niye odun pazarı belediyesi oraya bişey yapmıyor anlamıyorum. bina falan olmaz zaten zemin kötü sanırım fakat büyük bir park olabilir aslında. Bol yeşillik olacak, güzel bir yapay havuz falan mis gibi olur. Yaz kış işleyecek birde çay bahçesi tarzında bişey de yapılabilir.

    şahsa ait ise odunpazarı belediyesi el atamıyordur yoksa çoktan park olmuştu
    eskişehirin bu yönünün seviyorum adamlar beton yerine yeşillik yapıyor.

    tepebaşı belediyesine bağlıyım ama odunpazarı belediyesini kıskanıyorum valla

    odunpazarı bld.yesine hiç imrenme derim bunca zamandır hiç bir şey yapmadı, sadece büyükşehire inat bir şeyler yapmaya çalışıyor ama yaptığı şeylerin çoğu boş şeyler.

    Tepebaşı belediyesi hiç bişey yapmıyo be

    Neye dayanarak dedin ki bunu ?

    23 yıldır tepebaşı belediyesşne ait bir yerde oturuyorum. Bizim mahalleye hiç bir şey yapılmadı. Seçim arifesi göstermelik asfalt attılar o kadar.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    elma değil bu yediğimiz galiba ......




  • Yarbay
    4347 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Eoudoxias


    quote:

    Orijinalden alıntı: .Runaway.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Eoudoxias


    quote:

    Orijinalden alıntı: engin_er_26

    quote:

    Orijinalden alıntı: Eoudoxias

    quote:

    Orijinalden alıntı: Yazılımcı Online

    quote:

    Orijinalden alıntı: nieve

    quote:

    Orijinalden alıntı: Yazılımcı Online




    O boş alan eskiden tarlaydı, daha güzeldi yahu. 2. resimde soldaki apartmanda çocukluğumu geçirdiydim. Hasan Polatkan'a bakan tarafında en üst katta en soldaki dairede oturuyordum. Migros'un yeni yapıldığı zamanları da hatırladım.

    :) o boş alan değerlendirilse alsında çok güzel olurda niye odun pazarı belediyesi oraya bişey yapmıyor anlamıyorum. bina falan olmaz zaten zemin kötü sanırım fakat büyük bir park olabilir aslında. Bol yeşillik olacak, güzel bir yapay havuz falan mis gibi olur. Yaz kış işleyecek birde çay bahçesi tarzında bişey de yapılabilir.

    şahsa ait ise odunpazarı belediyesi el atamıyordur yoksa çoktan park olmuştu
    eskişehirin bu yönünün seviyorum adamlar beton yerine yeşillik yapıyor.

    tepebaşı belediyesine bağlıyım ama odunpazarı belediyesini kıskanıyorum valla

    odunpazarı bld.yesine hiç imrenme derim bunca zamandır hiç bir şey yapmadı, sadece büyükşehire inat bir şeyler yapmaya çalışıyor ama yaptığı şeylerin çoğu boş şeyler.

    Tepebaşı belediyesi hiç bişey yapmıyo be

    Neye dayanarak dedin ki bunu ?

    23 yıldır tepebaşı belediyesşne ait bir yerde oturuyorum. Bizim mahalleye hiç bir şey yapılmadı. Seçim arifesi göstermelik asfalt attılar o kadar.

    Şimdi 23 yılın acısını şimdiki belediyeye mal ediyorsan yanlışın var. Hangi mahallede oturuyorsunuz ?
    _____________________________




  • Yarbay
    3732 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: .Runaway.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Eoudoxias


    quote:

    Orijinalden alıntı: .Runaway.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Eoudoxias


    quote:

    Orijinalden alıntı: engin_er_26

    quote:

    Orijinalden alıntı: Eoudoxias

    quote:

    Orijinalden alıntı: Yazılımcı Online

    quote:

    Orijinalden alıntı: nieve

    quote:

    Orijinalden alıntı: Yazılımcı Online




    O boş alan eskiden tarlaydı, daha güzeldi yahu. 2. resimde soldaki apartmanda çocukluğumu geçirdiydim. Hasan Polatkan'a bakan tarafında en üst katta en soldaki dairede oturuyordum. Migros'un yeni yapıldığı zamanları da hatırladım.

    :) o boş alan değerlendirilse alsında çok güzel olurda niye odun pazarı belediyesi oraya bişey yapmıyor anlamıyorum. bina falan olmaz zaten zemin kötü sanırım fakat büyük bir park olabilir aslında. Bol yeşillik olacak, güzel bir yapay havuz falan mis gibi olur. Yaz kış işleyecek birde çay bahçesi tarzında bişey de yapılabilir.

    şahsa ait ise odunpazarı belediyesi el atamıyordur yoksa çoktan park olmuştu
    eskişehirin bu yönünün seviyorum adamlar beton yerine yeşillik yapıyor.

    tepebaşı belediyesine bağlıyım ama odunpazarı belediyesini kıskanıyorum valla

    odunpazarı bld.yesine hiç imrenme derim bunca zamandır hiç bir şey yapmadı, sadece büyükşehire inat bir şeyler yapmaya çalışıyor ama yaptığı şeylerin çoğu boş şeyler.

    Tepebaşı belediyesi hiç bişey yapmıyo be

    Neye dayanarak dedin ki bunu ?

    23 yıldır tepebaşı belediyesşne ait bir yerde oturuyorum. Bizim mahalleye hiç bir şey yapılmadı. Seçim arifesi göstermelik asfalt attılar o kadar.

    Şimdi 23 yılın acısını şimdiki belediyeye mal ediyorsan yanlışın var. Hangi mahallede oturuyorsunuz ?

    Acısını tek şu anki belediye başkanından çıkartmıyorum ki. Hepsi aynıydı. Ben taa lise de hazırlık okurken 2004 yılı olmsı lazım mahallemize altyapı geldi. Onuda büyükşehir belediyesi yaptı. Yalan olmasın bu sene seçimler var ve evimizşn 2 tarafındanki caddeler yeniden asfaltlandı. Şimdi hakkını yememek lazım fakt koca 3 sene neredeydi bu belediye başkanı?
    Sütlüce mh oturuyorum. Esentepe ve yeşiltepenin arasında kalıyor. Uluzafer camiinin bir sokak aşağısında.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    elma değil bu yediğimiz galiba ......




  • Yarbay
    4347 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Eoudoxias


    quote:

    Orijinalden alıntı: .Runaway.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Eoudoxias


    quote:

    Orijinalden alıntı: .Runaway.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Eoudoxias


    quote:

    Orijinalden alıntı: engin_er_26

    quote:

    Orijinalden alıntı: Eoudoxias

    quote:

    Orijinalden alıntı: Yazılımcı Online

    quote:

    Orijinalden alıntı: nieve

    quote:

    Orijinalden alıntı: Yazılımcı Online




    O boş alan eskiden tarlaydı, daha güzeldi yahu. 2. resimde soldaki apartmanda çocukluğumu geçirdiydim. Hasan Polatkan'a bakan tarafında en üst katta en soldaki dairede oturuyordum. Migros'un yeni yapıldığı zamanları da hatırladım.

    :) o boş alan değerlendirilse alsında çok güzel olurda niye odun pazarı belediyesi oraya bişey yapmıyor anlamıyorum. bina falan olmaz zaten zemin kötü sanırım fakat büyük bir park olabilir aslında. Bol yeşillik olacak, güzel bir yapay havuz falan mis gibi olur. Yaz kış işleyecek birde çay bahçesi tarzında bişey de yapılabilir.

    şahsa ait ise odunpazarı belediyesi el atamıyordur yoksa çoktan park olmuştu
    eskişehirin bu yönünün seviyorum adamlar beton yerine yeşillik yapıyor.

    tepebaşı belediyesine bağlıyım ama odunpazarı belediyesini kıskanıyorum valla

    odunpazarı bld.yesine hiç imrenme derim bunca zamandır hiç bir şey yapmadı, sadece büyükşehire inat bir şeyler yapmaya çalışıyor ama yaptığı şeylerin çoğu boş şeyler.

    Tepebaşı belediyesi hiç bişey yapmıyo be

    Neye dayanarak dedin ki bunu ?

    23 yıldır tepebaşı belediyesşne ait bir yerde oturuyorum. Bizim mahalleye hiç bir şey yapılmadı. Seçim arifesi göstermelik asfalt attılar o kadar.

    Şimdi 23 yılın acısını şimdiki belediyeye mal ediyorsan yanlışın var. Hangi mahallede oturuyorsunuz ?

    Acısını tek şu anki belediye başkanından çıkartmıyorum ki. Hepsi aynıydı. Ben taa lise de hazırlık okurken 2004 yılı olmsı lazım mahallemize altyapı geldi. Onuda büyükşehir belediyesi yaptı. Yalan olmasın bu sene seçimler var ve evimizşn 2 tarafındanki caddeler yeniden asfaltlandı. Şimdi hakkını yememek lazım fakt koca 3 sene neredeydi bu belediye başkanı?
    Sütlüce mh oturuyorum. Esentepe ve yeşiltepenin arasında kalıyor. Uluzafer camiinin bir sokak aşağısında.

    Neleri eksik gördüğünüzü kabaca yazarsanız yardımcı olmaya çalışacağım. Tabi yetki alanı Tepebaşı Belediye'sinde olduğu sürece.
    _____________________________




  • Yarbay
    3732 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: .Runaway.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Eoudoxias


    quote:

    Orijinalden alıntı: .Runaway.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Eoudoxias


    quote:

    Orijinalden alıntı: .Runaway.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Eoudoxias


    quote:

    Orijinalden alıntı: engin_er_26

    quote:

    Orijinalden alıntı: Eoudoxias

    quote:

    Orijinalden alıntı: Yazılımcı Online

    quote:

    Orijinalden alıntı: nieve

    quote:

    Orijinalden alıntı: Yazılımcı Online




    O boş alan eskiden tarlaydı, daha güzeldi yahu. 2. resimde soldaki apartmanda çocukluğumu geçirdiydim. Hasan Polatkan'a bakan tarafında en üst katta en soldaki dairede oturuyordum. Migros'un yeni yapıldığı zamanları da hatırladım.

    :) o boş alan değerlendirilse alsında çok güzel olurda niye odun pazarı belediyesi oraya bişey yapmıyor anlamıyorum. bina falan olmaz zaten zemin kötü sanırım fakat büyük bir park olabilir aslında. Bol yeşillik olacak, güzel bir yapay havuz falan mis gibi olur. Yaz kış işleyecek birde çay bahçesi tarzında bişey de yapılabilir.

    şahsa ait ise odunpazarı belediyesi el atamıyordur yoksa çoktan park olmuştu
    eskişehirin bu yönünün seviyorum adamlar beton yerine yeşillik yapıyor.

    tepebaşı belediyesine bağlıyım ama odunpazarı belediyesini kıskanıyorum valla

    odunpazarı bld.yesine hiç imrenme derim bunca zamandır hiç bir şey yapmadı, sadece büyükşehire inat bir şeyler yapmaya çalışıyor ama yaptığı şeylerin çoğu boş şeyler.

    Tepebaşı belediyesi hiç bişey yapmıyo be

    Neye dayanarak dedin ki bunu ?

    23 yıldır tepebaşı belediyesşne ait bir yerde oturuyorum. Bizim mahalleye hiç bir şey yapılmadı. Seçim arifesi göstermelik asfalt attılar o kadar.

    Şimdi 23 yılın acısını şimdiki belediyeye mal ediyorsan yanlışın var. Hangi mahallede oturuyorsunuz ?

    Acısını tek şu anki belediye başkanından çıkartmıyorum ki. Hepsi aynıydı. Ben taa lise de hazırlık okurken 2004 yılı olmsı lazım mahallemize altyapı geldi. Onuda büyükşehir belediyesi yaptı. Yalan olmasın bu sene seçimler var ve evimizşn 2 tarafındanki caddeler yeniden asfaltlandı. Şimdi hakkını yememek lazım fakt koca 3 sene neredeydi bu belediye başkanı?
    Sütlüce mh oturuyorum. Esentepe ve yeşiltepenin arasında kalıyor. Uluzafer camiinin bir sokak aşağısında.

    Neleri eksik gördüğünüzü kabaca yazarsanız yardımcı olmaya çalışacağım. Tabi yetki alanı Tepebaşı Belediye'sinde olduğu sürece.

    uluzafer caddesi daha yeni asfaltlandı. ama su patladığı için mi yoksa başka bir sebepten mi bilmiyorum kazıldı ve doldurulup üstü toprak halde bırakıldı. ne zaman asfaltalanacak belli değil. kaza tehlikesi yaratıyor araba kullananlar cukura girmemek için solaya da sağa kırıyor solda arabalar sağda kaldırım var.

    daha sonra doğalgaz için bütün sokaklar (bu sadece bizim mahalle için değil civar mahalleler için) kısım kısım kazıldı ve yama yapıldı bazıları arabanın bütün takımını bozacak cinsten.

    birde belediye eğitimciler caddesini daralttı ve sokak girişlerini kaldırım şeklinde yaptı. bizim sokağa giren yerde gereğinden fazla yükseklik var. sanırım bu büyükşehirin ama gene de söyliyim ben.

    en önemlisi; bunu defalarca dile getirmemize rağmen 2.yayla sokak ile uluzafer caddesinin tam birleştiği nokta da yağmur yağdığı zaman küçük bir havuz oluşuyor. kaç defa oraya logar koyun gerekli dememize rağmen hala aynı şekilde devam ediyor ve yağmur da oradan geçmek için dans ediyoruz resmen.

    birde mahallede bulunan küçük parkımızın çocukların eğlendiği yerdeki o siyah şeylerin bazıları kalkmış. hala o şekilde. orada çoluk çocuk oynuyor. bir taraflarını yaralamalarımı lazım acaba

    şimdilik bu kadar. sanırım belediye de çalışıyorsunuz.
    _____________________________
    elma değil bu yediğimiz galiba ......




  • Binbaşı
    1445 Mesaj
    Tepebaşı belediyesi Uluönder mahallesinde yaptığı çalışmayı her mahalleye yapsa çok iyi olur Biz de istiyoruz Ertuğrulgazi mahallesindekiler insan değil mi
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    4347 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Eoudoxias

    quote:

    Orijinalden alıntı: .Runaway.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Eoudoxias


    quote:

    Orijinalden alıntı: .Runaway.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Eoudoxias


    quote:

    Orijinalden alıntı: .Runaway.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Eoudoxias


    quote:

    Orijinalden alıntı: engin_er_26

    quote:

    Orijinalden alıntı: Eoudoxias

    quote:

    Orijinalden alıntı: Yazılımcı Online

    quote:

    Orijinalden alıntı: nieve

    quote:

    Orijinalden alıntı: Yazılımcı Online




    O boş alan eskiden tarlaydı, daha güzeldi yahu. 2. resimde soldaki apartmanda çocukluğumu geçirdiydim. Hasan Polatkan'a bakan tarafında en üst katta en soldaki dairede oturuyordum. Migros'un yeni yapıldığı zamanları da hatırladım.

    :) o boş alan değerlendirilse alsında çok güzel olurda niye odun pazarı belediyesi oraya bişey yapmıyor anlamıyorum. bina falan olmaz zaten zemin kötü sanırım fakat büyük bir park olabilir aslında. Bol yeşillik olacak, güzel bir yapay havuz falan mis gibi olur. Yaz kış işleyecek birde çay bahçesi tarzında bişey de yapılabilir.

    şahsa ait ise odunpazarı belediyesi el atamıyordur yoksa çoktan park olmuştu
    eskişehirin bu yönünün seviyorum adamlar beton yerine yeşillik yapıyor.

    tepebaşı belediyesine bağlıyım ama odunpazarı belediyesini kıskanıyorum valla

    odunpazarı bld.yesine hiç imrenme derim bunca zamandır hiç bir şey yapmadı, sadece büyükşehire inat bir şeyler yapmaya çalışıyor ama yaptığı şeylerin çoğu boş şeyler.

    Tepebaşı belediyesi hiç bişey yapmıyo be

    Neye dayanarak dedin ki bunu ?

    23 yıldır tepebaşı belediyesşne ait bir yerde oturuyorum. Bizim mahalleye hiç bir şey yapılmadı. Seçim arifesi göstermelik asfalt attılar o kadar.

    Şimdi 23 yılın acısını şimdiki belediyeye mal ediyorsan yanlışın var. Hangi mahallede oturuyorsunuz ?

    Acısını tek şu anki belediye başkanından çıkartmıyorum ki. Hepsi aynıydı. Ben taa lise de hazırlık okurken 2004 yılı olmsı lazım mahallemize altyapı geldi. Onuda büyükşehir belediyesi yaptı. Yalan olmasın bu sene seçimler var ve evimizşn 2 tarafındanki caddeler yeniden asfaltlandı. Şimdi hakkını yememek lazım fakt koca 3 sene neredeydi bu belediye başkanı?
    Sütlüce mh oturuyorum. Esentepe ve yeşiltepenin arasında kalıyor. Uluzafer camiinin bir sokak aşağısında.

    Neleri eksik gördüğünüzü kabaca yazarsanız yardımcı olmaya çalışacağım. Tabi yetki alanı Tepebaşı Belediye'sinde olduğu sürece.

    uluzafer caddesi daha yeni asfaltlandı. ama su patladığı için mi yoksa başka bir sebepten mi bilmiyorum kazıldı ve doldurulup üstü toprak halde bırakıldı. ne zaman asfaltalanacak belli değil. kaza tehlikesi yaratıyor araba kullananlar cukura girmemek için solaya da sağa kırıyor solda arabalar sağda kaldırım var.

    daha sonra doğalgaz için bütün sokaklar (bu sadece bizim mahalle için değil civar mahalleler için) kısım kısım kazıldı ve yama yapıldı bazıları arabanın bütün takımını bozacak cinsten.

    birde belediye eğitimciler caddesini daralttı ve sokak girişlerini kaldırım şeklinde yaptı. bizim sokağa giren yerde gereğinden fazla yükseklik var. sanırım bu büyükşehirin ama gene de söyliyim ben.

    en önemlisi; bunu defalarca dile getirmemize rağmen 2.yayla sokak ile uluzafer caddesinin tam birleştiği nokta da yağmur yağdığı zaman küçük bir havuz oluşuyor. kaç defa oraya logar koyun gerekli dememize rağmen hala aynı şekilde devam ediyor ve yağmur da oradan geçmek için dans ediyoruz resmen.

    birde mahallede bulunan küçük parkımızın çocukların eğlendiği yerdeki o siyah şeylerin bazıları kalkmış. hala o şekilde. orada çoluk çocuk oynuyor. bir taraflarını yaralamalarımı lazım acaba

    şimdilik bu kadar. sanırım belediye de çalışıyorsunuz.

    Yok hayır çalışmıyorum ama ilgili kişilere söyleneceğinden emin olabilirsiniz.
    _____________________________




  • Yarbay
    3732 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: .Runaway.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Eoudoxias

    quote:

    Orijinalden alıntı: .Runaway.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Eoudoxias


    quote:

    Orijinalden alıntı: .Runaway.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Eoudoxias


    quote:

    Orijinalden alıntı: .Runaway.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Eoudoxias


    quote:

    Orijinalden alıntı: engin_er_26

    quote:

    Orijinalden alıntı: Eoudoxias

    quote:

    Orijinalden alıntı: Yazılımcı Online

    quote:

    Orijinalden alıntı: nieve

    quote:

    Orijinalden alıntı: Yazılımcı Online




    O boş alan eskiden tarlaydı, daha güzeldi yahu. 2. resimde soldaki apartmanda çocukluğumu geçirdiydim. Hasan Polatkan'a bakan tarafında en üst katta en soldaki dairede oturuyordum. Migros'un yeni yapıldığı zamanları da hatırladım.

    :) o boş alan değerlendirilse alsında çok güzel olurda niye odun pazarı belediyesi oraya bişey yapmıyor anlamıyorum. bina falan olmaz zaten zemin kötü sanırım fakat büyük bir park olabilir aslında. Bol yeşillik olacak, güzel bir yapay havuz falan mis gibi olur. Yaz kış işleyecek birde çay bahçesi tarzında bişey de yapılabilir.

    şahsa ait ise odunpazarı belediyesi el atamıyordur yoksa çoktan park olmuştu
    eskişehirin bu yönünün seviyorum adamlar beton yerine yeşillik yapıyor.

    tepebaşı belediyesine bağlıyım ama odunpazarı belediyesini kıskanıyorum valla

    odunpazarı bld.yesine hiç imrenme derim bunca zamandır hiç bir şey yapmadı, sadece büyükşehire inat bir şeyler yapmaya çalışıyor ama yaptığı şeylerin çoğu boş şeyler.

    Tepebaşı belediyesi hiç bişey yapmıyo be

    Neye dayanarak dedin ki bunu ?

    23 yıldır tepebaşı belediyesşne ait bir yerde oturuyorum. Bizim mahalleye hiç bir şey yapılmadı. Seçim arifesi göstermelik asfalt attılar o kadar.

    Şimdi 23 yılın acısını şimdiki belediyeye mal ediyorsan yanlışın var. Hangi mahallede oturuyorsunuz ?

    Acısını tek şu anki belediye başkanından çıkartmıyorum ki. Hepsi aynıydı. Ben taa lise de hazırlık okurken 2004 yılı olmsı lazım mahallemize altyapı geldi. Onuda büyükşehir belediyesi yaptı. Yalan olmasın bu sene seçimler var ve evimizşn 2 tarafındanki caddeler yeniden asfaltlandı. Şimdi hakkını yememek lazım fakt koca 3 sene neredeydi bu belediye başkanı?
    Sütlüce mh oturuyorum. Esentepe ve yeşiltepenin arasında kalıyor. Uluzafer camiinin bir sokak aşağısında.

    Neleri eksik gördüğünüzü kabaca yazarsanız yardımcı olmaya çalışacağım. Tabi yetki alanı Tepebaşı Belediye'sinde olduğu sürece.

    uluzafer caddesi daha yeni asfaltlandı. ama su patladığı için mi yoksa başka bir sebepten mi bilmiyorum kazıldı ve doldurulup üstü toprak halde bırakıldı. ne zaman asfaltalanacak belli değil. kaza tehlikesi yaratıyor araba kullananlar cukura girmemek için solaya da sağa kırıyor solda arabalar sağda kaldırım var.

    daha sonra doğalgaz için bütün sokaklar (bu sadece bizim mahalle için değil civar mahalleler için) kısım kısım kazıldı ve yama yapıldı bazıları arabanın bütün takımını bozacak cinsten.

    birde belediye eğitimciler caddesini daralttı ve sokak girişlerini kaldırım şeklinde yaptı. bizim sokağa giren yerde gereğinden fazla yükseklik var. sanırım bu büyükşehirin ama gene de söyliyim ben.

    en önemlisi; bunu defalarca dile getirmemize rağmen 2.yayla sokak ile uluzafer caddesinin tam birleştiği nokta da yağmur yağdığı zaman küçük bir havuz oluşuyor. kaç defa oraya logar koyun gerekli dememize rağmen hala aynı şekilde devam ediyor ve yağmur da oradan geçmek için dans ediyoruz resmen.

    birde mahallede bulunan küçük parkımızın çocukların eğlendiği yerdeki o siyah şeylerin bazıları kalkmış. hala o şekilde. orada çoluk çocuk oynuyor. bir taraflarını yaralamalarımı lazım acaba

    şimdilik bu kadar. sanırım belediye de çalışıyorsunuz.

    Yok hayır çalışmıyorum ama ilgili kişilere söyleneceğinden emin olabilirsiniz.

    tamam teşekkür ederim ama şu anda içlerinde en önemlisi logar kapağı. gerçekten mini havuz oluşuyor o derece yani.
    ki parklara ilkbahar da bakım yapılıyor ama orası düzeltmiyor. ilginç bir biçimde
    |
    |
    _____________________________
    elma değil bu yediğimiz galiba ......




  • Teğmen
    184 Mesaj
    arkadaşlar kahve dünyasına falan hiç gitmedim biraz anlatırmısınız kahve kaça mesela asosyalimde
    _____________________________
  • Binbaşı
    1684 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: mer-guana

    arkadaşlar kahve dünyasına falan hiç gitmedim biraz anlatırmısınız kahve kaça mesela asosyalimde

    Kac cesit kahve türü var . Nescafe 5 tl, turk kahvesi 4.5 mocha falan 6,5 tl vs



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    DH KAFKAS ÇERKES KÖKENLİLER CEMİYETİ
    Şerefsizce yaşamaktansa şerefimle ölürüm
  • Yarbay
    4096 Mesaj
    Günaydın herkese.

    Cino arıyorum nerede bulabilirim, bizim buradaki bakkalarda yok.
    _____________________________
    Biz aslanın kral olmadığı,kartalın yuva yapamadığı,kanaryanın uçamadığı yerdeyiz...biz ESES'liyiz...




  • Yarbay
    2331 Mesaj
    Belediye başkanından memnunmusunuz partizanlık yapmadan söylerseniz



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yarbay
    4096 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: 'Sefa

    Belediye başkanından memnunmusunuz partizanlık yapmadan söylerseniz

    Partizanlık?

    Dostum, Eskişehir'in yarısından çoğu memnun, arada çürük elmalarda var tabi..
    |
    |
    _____________________________
    Biz aslanın kral olmadığı,kartalın yuva yapamadığı,kanaryanın uçamadığı yerdeyiz...biz ESES'liyiz...




  • Binbaşı
    1445 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: 'Sefa

    Belediye başkanından memnunmusunuz partizanlık yapmadan söylerseniz

    Bizde partizanlık yok Büyükerşen hangi partiden aday olursa olsun seçilir
    _____________________________
HızlıCevap
Reklamlar
SEO
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
son dakika
google reklamları
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,516
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.