Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Eskişehir'liler; ve Eskişehir'de yaşayanlar

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir Kullanıcı, 4 Masaüstü Kullanıcı
6.478
Cevap
49
Favori
371.566
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> Eskişehir'liler; ve Eskişehir'de yaşayanlar
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    428 Mesaj
    saat 13:30 da eskişehirden çıktık. o saate kadar özdilekte kauçuk kar zinciri vardı ondan alayım dedim ama oda benim lastiğin ölçüsünde yoktu. fiyatıda 48 tl gibi bişeydi. neyse yola çıktık, bozüyükte biraz kar atıştırdı poyra falan çok rahattı, bilecikte tekrar kar başladı, pamukovaya gelmeden tipi başladı yol resmen karla kaplandı sadece sağ şeritten trafik akıyordu. sapanca civarı kar kesildi ve günlerdir bangır bangır bağırdıkları istanbulda üthiş kar yağacak iddiası fos çıktı. uzun zamandır köprüden bu kadar rahat kesintisiz geçmemiştim. 17:20 gibi eyüpte evdeydim...pazar hava durumuna göre öğleden sonra yola çıkarım. umarım dönüşte buzlanma vs olmaz...

    yazılımcı online arkadaşım bitene kadar yarışmasına bende katılacaktım ama sadece reklam amaçlı. benzer duyumları çok duyuyoruz. Resimin gerçekten güzel ben beğendim:)
    _____________________________
  • Yarbay
    4347 Mesaj
    Çok iyi kar yağıyor şu anda.
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    428 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: .Runaway.

    Çok iyi kar yağıyor şu anda.

    zaten bugün yoğun kar yağışlı diyordu tahminde. neyse dönüşte yolda yakalanmayalımda yağsın dolsun:)
    _____________________________
  • Yarbay
    4347 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: zekiz

    quote:

    Orijinalden alıntı: .Runaway.

    Çok iyi kar yağıyor şu anda.

    zaten bugün yoğun kar yağışlı diyordu tahminde. neyse dönüşte yolda yakalanmayalımda yağsın dolsun:)

    Biraz çıktım dolaştım az önce. Kar biraz azalmıştı direkt ayaza çekmiş yine hava.
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    428 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: .Runaway.

    quote:

    Orijinalden alıntı: zekiz

    quote:

    Orijinalden alıntı: .Runaway.

    Çok iyi kar yağıyor şu anda.

    zaten bugün yoğun kar yağışlı diyordu tahminde. neyse dönüşte yolda yakalanmayalımda yağsın dolsun:)

    Biraz çıktım dolaştım az önce. Kar biraz azalmıştı direkt ayaza çekmiş yine hava.

    YOLDA bilecik tünellere girmeden sağa çektim ihtiyaç molasına. arabadan indim kulaklarım düşecek sandım çok feci soğuktu. istanbulda şimdi yerler falan kar ama hava ılık ılık. zaten eskişehirden sonra bura antalya gibi. Yalnız ev 15 gündür boştu kombiyi dipgaz yaptım ev anca şimdi ısındı. battaniye altında yazıyom:)
    |
    |
    _____________________________




  • Emekli Yönetici
    16210 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: zekiz

    saat 13:30 da eskişehirden çıktık. o saate kadar özdilekte kauçuk kar zinciri vardı ondan alayım dedim ama oda benim lastiğin ölçüsünde yoktu. fiyatıda 48 tl gibi bişeydi. neyse yola çıktık, bozüyükte biraz kar atıştırdı poyra falan çok rahattı, bilecikte tekrar kar başladı, pamukovaya gelmeden tipi başladı yol resmen karla kaplandı sadece sağ şeritten trafik akıyordu. sapanca civarı kar kesildi ve günlerdir bangır bangır bağırdıkları istanbulda üthiş kar yağacak iddiası fos çıktı. uzun zamandır köprüden bu kadar rahat kesintisiz geçmemiştim. 17:20 gibi eyüpte evdeydim...pazar hava durumuna göre öğleden sonra yola çıkarım. umarım dönüşte buzlanma vs olmaz...

    yazılımcı online arkadaşım bitene kadar yarışmasına bende katılacaktım ama sadece reklam amaçlı. benzer duyumları çok duyuyoruz. Resimin gerçekten güzel ben beğendim:)

    hocam kauçuk kar zincirinin fiyatı müthişmiş 60 liraya normal zincir aldım ben yola çıkacaktım geçenlerde kar lasitğim var ama ceza yememek için almıştım. Keşke önceden görseydim onu :/

    Aslında kauçuk kar zinciri gibi başka bir fikir var aklımda ama keşke üretim yapılabilecek bir yer bulsam


    Vallaha yarışma tamamen fiyasko. Yorumları siliyorlar albümden, kötü eleştiri kaldıramıyor hiç bi şekilde bitenekadar.com , önce yorumlarımı sildiler sonra sayfadan attılar birde engellemişler. Mail attım falan sitedende üyeliğimi silin birdaha sizden alışveriş falan yapmayacam dedim. Hala cevap yok fotoğrafımda duruyor.

    Saf saf inandık doğru düzgün bişey olur dedik. 1000 foto nedir yahu bariz reklam çabası işte.
    _____________________________

    Egemenlik kayıtsız şartsız milletindir
    Ne mutlu Türküm Diyene





  • Teğmen
    184 Mesaj
    çok soğuk ya bizim burada bugün sular dondu. .
    |
    |
    _____________________________
  • Er
    6 Mesaj
    porsuktaki buzu test etmek için maden suyu şişesi attım az kalsın şişe kırılıyodu sekti sonuçta kırılmadı buz
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    11294 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: zekiz

    saat 13:30 da eskişehirden çıktık. o saate kadar özdilekte kauçuk kar zinciri vardı ondan alayım dedim ama oda benim lastiğin ölçüsünde yoktu. fiyatıda 48 tl gibi bişeydi. neyse yola çıktık, bozüyükte biraz kar atıştırdı poyra falan çok rahattı, bilecikte tekrar kar başladı, pamukovaya gelmeden tipi başladı yol resmen karla kaplandı sadece sağ şeritten trafik akıyordu. sapanca civarı kar kesildi ve günlerdir bangır bangır bağırdıkları istanbulda üthiş kar yağacak iddiası fos çıktı. uzun zamandır köprüden bu kadar rahat kesintisiz geçmemiştim. 17:20 gibi eyüpte evdeydim...pazar hava durumuna göre öğleden sonra yola çıkarım. umarım dönüşte buzlanma vs olmaz...

    yazılımcı online arkadaşım bitene kadar yarışmasına bende katılacaktım ama sadece reklam amaçlı. benzer duyumları çok duyuyoruz. Resimin gerçekten güzel ben beğendim:)

    Ben dün otobüsle geldim, Tuzla Mehmetçik Vakfın'da tıra geçirdik. Otobüs kaydı buzdan.
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    428 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Yazılımcı Online

    quote:

    Orijinalden alıntı: zekiz

    saat 13:30 da eskişehirden çıktık. o saate kadar özdilekte kauçuk kar zinciri vardı ondan alayım dedim ama oda benim lastiğin ölçüsünde yoktu. fiyatıda 48 tl gibi bişeydi. neyse yola çıktık, bozüyükte biraz kar atıştırdı poyra falan çok rahattı, bilecikte tekrar kar başladı, pamukovaya gelmeden tipi başladı yol resmen karla kaplandı sadece sağ şeritten trafik akıyordu. sapanca civarı kar kesildi ve günlerdir bangır bangır bağırdıkları istanbulda üthiş kar yağacak iddiası fos çıktı. uzun zamandır köprüden bu kadar rahat kesintisiz geçmemiştim. 17:20 gibi eyüpte evdeydim...pazar hava durumuna göre öğleden sonra yola çıkarım. umarım dönüşte buzlanma vs olmaz...

    yazılımcı online arkadaşım bitene kadar yarışmasına bende katılacaktım ama sadece reklam amaçlı. benzer duyumları çok duyuyoruz. Resimin gerçekten güzel ben beğendim:)

    hocam kauçuk kar zincirinin fiyatı müthişmiş 60 liraya normal zincir aldım ben yola çıkacaktım geçenlerde kar lasitğim var ama ceza yememek için almıştım. Keşke önceden görseydim onu :/

    Aslında kauçuk kar zinciri gibi başka bir fikir var aklımda ama keşke üretim yapılabilecek bir yer bulsam


    Vallaha yarışma tamamen fiyasko. Yorumları siliyorlar albümden, kötü eleştiri kaldıramıyor hiç bi şekilde bitenekadar.com , önce yorumlarımı sildiler sonra sayfadan attılar birde engellemişler. Mail attım falan sitedende üyeliğimi silin birdaha sizden alışveriş falan yapmayacam dedim. Hala cevap yok fotoğrafımda duruyor.

    Saf saf inandık doğru düzgün bişey olur dedik. 1000 foto nedir yahu bariz reklam çabası işte.

    bende de kar lastiği var ve gerçekten çok farkediyor. bugün eyüpte evin sokağı dik bir yokuşta ve karla kaplıydı. ben alışkanlık kar yokmuş gibi daldım sokağa ve ortasında tekerler patinaja düştü ama hemen tekrar kavradı ve yavaş yavaş çıktım... zincir çok zahmetli ve kopuyor. sadece ceza yememek tsşıyoruz ama bende oda yok:) hiçte ihtiyacım olmadı. iyi bir kar lastiği ve uygun sürüşte gerek kalmıyor... buzlu yol ve ara sokaklar için uygun oluyor ama değmiyor işte. özdilekte sadece 205/17/45 50 vs ile 13" 155 tür ebatlar vardı... aynısı nette her yerde 130 civarı...(snowwolf basic ve clasic modeli )..
    şu an istanbul eyüpte kar çiseiyor ama eskişehirde tipi gibi yağıyor dediler. pazara yolda yakalanmasak bari. gelirken pamukovada bayağı bayağı yol tek şeride indi tipiden:)
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    428 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Crimson King

    quote:

    Orijinalden alıntı: zekiz

    saat 13:30 da eskişehirden çıktık. o saate kadar özdilekte kauçuk kar zinciri vardı ondan alayım dedim ama oda benim lastiğin ölçüsünde yoktu. fiyatıda 48 tl gibi bişeydi. neyse yola çıktık, bozüyükte biraz kar atıştırdı poyra falan çok rahattı, bilecikte tekrar kar başladı, pamukovaya gelmeden tipi başladı yol resmen karla kaplandı sadece sağ şeritten trafik akıyordu. sapanca civarı kar kesildi ve günlerdir bangır bangır bağırdıkları istanbulda üthiş kar yağacak iddiası fos çıktı. uzun zamandır köprüden bu kadar rahat kesintisiz geçmemiştim. 17:20 gibi eyüpte evdeydim...pazar hava durumuna göre öğleden sonra yola çıkarım. umarım dönüşte buzlanma vs olmaz...

    yazılımcı online arkadaşım bitene kadar yarışmasına bende katılacaktım ama sadece reklam amaçlı. benzer duyumları çok duyuyoruz. Resimin gerçekten güzel ben beğendim:)

    Ben dün otobüsle geldim, Tuzla Mehmetçik Vakfın'da tıra geçirdik. Otobüs kaydı buzdan.

    otobüsle o yoldan gelinmez yahu. buzlunun otobüsü bugün poyradan aşağı Allah ne verdiyse indi gitti önümden. kelle koltuk gidiyorlar resmen. gerçi o kadar basıyorlar ama trafikte şişiyolar gene. geçen hafta cuma bi arkadaş akşam 17:30 binmiş gece yarısı 12 gibi otogardaymış. pendiğe kadar uçuyorlar ama tam uçmak... bazen 130 140 gittiklerine şahidim. geçende biri radara girmişti yandan bastım kornaya pis pis... milletide tehlikeye atıyorlar...yani sonuçta hiç şaşırmadım. Allah korumuş geçmiş olsun kardeşim... zaten otobüslerde kış lastiği yok buzda karda her lastik gider burda problem yok, problem kalkışta ve durmada oluyor. bugün gelirken yolun boş olduğu kısımlarda yol yüzeyi karla kaplıyken 60 70 ile sert fren yaptım deneme amaçlı tekerler kitlenir gibi oluyo ama bırakınca aynen kavrıyo devam ediyo. kızak frende ise savrulma olmadı. tabi bunları yol bomboş ve geniş kısımlarda düşük süratlerde yaptım. normal lastiklerle daha önceki denelemelerimde araç kontrolden çıkıp spin atmaya yanlamaya meyilleniyordu...bu arada sadece çekerde değil 4 tarafada kar lastiği takmak tam güvenli sürüşü sağlıyor... bu nedenle otobüsler genelde durmak istediklerinde duramıyorlar ve bi tarafa geçiriyorlar ve hala akıllanmadılar. bu yolda bilecik pamukova arasında tehlike arzediyorlar... tırlar ise genelde çok temkinli ve haddinden fazla yavaş gidiyorlar... Allahtan bu yol genelde çok tenha olan bir yol. çünkü ne kadar güzelleştirilmiş olsada hala tehlikeli iniş çıkışlar ve virajlar var ve karda gerçekten takip mesafesi bırakarak dikkatlice aşılması gereken bir yol... diğer tehlikeli kesim ise dilovası istanbul çıkış yönü. buradaki ağır vasıtaların en sol şeridi işgal etme gayretlerini anlamak mümkün değil. Kaç tane kaza oldu hala ısrarla sol şeritte gidiyor 4 tır yanyana sollama yarışı yapıyorlar... bazen polis oluyor o zaman rahat oluyor ama polis orada 24 saat olmalı...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zekiz -- 2 Şubat 2012; 22:31:56 >
    _____________________________




  • Yarbay
    11294 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: zekiz

    quote:

    Orijinalden alıntı: Crimson King

    quote:

    Orijinalden alıntı: zekiz

    saat 13:30 da eskişehirden çıktık. o saate kadar özdilekte kauçuk kar zinciri vardı ondan alayım dedim ama oda benim lastiğin ölçüsünde yoktu. fiyatıda 48 tl gibi bişeydi. neyse yola çıktık, bozüyükte biraz kar atıştırdı poyra falan çok rahattı, bilecikte tekrar kar başladı, pamukovaya gelmeden tipi başladı yol resmen karla kaplandı sadece sağ şeritten trafik akıyordu. sapanca civarı kar kesildi ve günlerdir bangır bangır bağırdıkları istanbulda üthiş kar yağacak iddiası fos çıktı. uzun zamandır köprüden bu kadar rahat kesintisiz geçmemiştim. 17:20 gibi eyüpte evdeydim...pazar hava durumuna göre öğleden sonra yola çıkarım. umarım dönüşte buzlanma vs olmaz...

    yazılımcı online arkadaşım bitene kadar yarışmasına bende katılacaktım ama sadece reklam amaçlı. benzer duyumları çok duyuyoruz. Resimin gerçekten güzel ben beğendim:)

    Ben dün otobüsle geldim, Tuzla Mehmetçik Vakfın'da tıra geçirdik. Otobüs kaydı buzdan.

    otobüsle o yoldan gelinmez yahu. buzlunun otobüsü bugün poyradan aşağı Allah ne verdiyse indi gitti önümden. kelle koltuk gidiyorlar resmen. gerçi o kadar basıyorlar ama trafikte şişiyolar gene. geçen hafta cuma bi arkadaş akşam 17:30 binmiş gece yarısı 12 gibi otogardaymış. pendiğe kadar uçuyorlar ama tam uçmak... bazen 130 140 gittiklerine şahidim. geçende biri radara girmişti yandan bastım kornaya pis pis... milletide tehlikeye atıyorlar...yani sonuçta hiç şaşırmadım. Allah korumuş geçmiş olsun kardeşim... zaten otobüslerde kış lastiği yok buzda karda her lastik gider burda problem yok, problem kalkışta ve durmada oluyor. bugün gelirken yolun boş olduğu kısımlarda yol yüzeyi karla kaplıyken 60 70 ile sert fren yaptım deneme amaçlı tekerler kitlenir gibi oluyo ama bırakınca aynen kavrıyo devam ediyo. kızak frende ise savrulma olmadı. tabi bunları yol bomboş ve geniş kısımlarda düşük süratlerde yaptım. normal lastiklerle daha önceki denelemelerimde araç kontrolden çıkıp spin atmaya yanlamaya meyilleniyordu...bu arada sadece çekerde değil 4 tarafada kar lastiği takmak tam güvenli sürüşü sağlıyor... bu nedenle otobüsler genelde durmak istediklerinde duramıyorlar ve bi tarafa geçiriyorlar ve hala akıllanmadılar. bu yolda bilecik pamukova arasında tehlike arzediyorlar... tırlar ise genelde çok temkinli ve haddinden fazla yavaş gidiyorlar... Allahtan bu yol genelde çok tenha olan bir yol. çünkü ne kadar güzelleştirilmiş olsada hala tehlikeli iniş çıkışlar ve virajlar var ve karda gerçekten takip mesafesi bırakarak dikkatlice aşılması gereken bir yol... diğer tehlikeli kesim ise dilovası istanbul çıkış yönü. buradaki ağır vasıtaların en sol şeridi işgal etme gayretlerini anlamak mümkün değil. Kaç tane kaza oldu hala ısrarla sol şeritte gidiyor 4 tır yanyana sollama yarışı yapıyorlar... bazen polis oluyor o zaman rahat oluyor ama polis orada 24 saat olmalı...

    Otobüs 100'ü geçmedi yolda en önde olduğum için dikkat ettim. Bazen sollama yapmak için falan hızlandı o kadar. Tırlar bizden çok basıyordu sol şeritte.
    Biz birini almak için oradaki Opet'e girdik, çıkarken tırların park ettiği bir yer var baya tır vardı. 10la falan gidiyordu otobüs birden kaymaya başladı , şöför de gaza basacağına frene bastı iyice kaydı otobüs, toparlamaya çalıştı ama olmadı tabi, park halindeki tıra vurduk. Tırın arkadaki kapısı göçtü , bizim otobüsün de muavinin olduğu taraf gitti komple kapı falan. Muavin otursaydı yerinde ölürdü sanırım. Biraz daha derine girseydi en öndekiler için sıkıntı olacaktı, ve en öne çocuk oturtmuşlar yanında başkomiser var diye emanet çocukmuş galiba. Rezillikti orası. Ben sol tarafta tekli koltukların en önünde olduğum halde bana bile camlar geldi, o çocuk korkmuştur baya.
    |
    |
    _____________________________




  • Binbaşı
    1445 Mesaj
    Bursa yolundaki Şiraz'ın yerine Metro Cash&Carry açılacakmış. Perakende olarak ne kadar işe yarar bilemem ama yinede bu tarz ünlü marketlerin şehrimize gelmesi güzel.
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    324 Mesaj
    Müthiş kar yağıyor şu anda.Sabaha kadar devam etmesi bekleniyormuş.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    4347 Mesaj
    Hakkaten çok iyi yağıyor inşallah durmaz sabaha kadar.

    Bu arada konuda otobüs şoförleriyle ilgili çok şikayet vardı, büyükşehir belediyesi otobüs şoförlerine seminer veriyor. Bilmiyoruz ne kadar faydası olur ama bilginiz olsun.
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    648 Mesaj
    Eskişehirliler, tramvay uzatma inşaatları nasıl gidiyor bilen var mı?
    _____________________________
  • Teğmen
    184 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: umut228

    Eskişehirliler, tramvay uzatma inşaatları nasıl gidiyor bilen var mı?

    arkadaşım büyükşehir belediye başkanına soruyoruz devlet planlama izin vermiyor diyor.akp milletvekiline sordum.belediye ye tüm teşvik sağlanıyor.onlara kalmış birşey diyor.doğruda yani.herşey büyükerşene kalmış.çamlıca birlik caddesine rayda yapıldı ama birşey yok.süs duruyor orada.
    _____________________________
  • Yarbay
    9011 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: CyberSheyTaN

    Bursa yolundaki Şiraz'ın yerine Metro Cash&Carry açılacakmış. Perakende olarak ne kadar işe yarar bilemem ama yinede bu tarz ünlü marketlerin şehrimize gelmesi güzel.

    Carrefour'un ust tarafina, kapali pazarin oradaki arsaya gelecek diye duydum bende.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Teğmen
    184 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Cloud Nine


    quote:

    Orijinalden alıntı: CyberSheyTaN

    Bursa yolundaki Şiraz'ın yerine Metro Cash&Carry açılacakmış. Perakende olarak ne kadar işe yarar bilemem ama yinede bu tarz ünlü marketlerin şehrimize gelmesi güzel.

    Carrefour'un ust tarafina, kapali pazarin oradaki arsaya gelecek diye duydum bende.

    ne marketi ki orası ?
    _____________________________
  • Binbaşı
    1618 Mesaj
    bu kar sabah kdar yağar
    |
    |
    _____________________________
HızlıCevap
Reklamlar
Masal
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
Mobilya Takımları
üniversite
google reklamları
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,812
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.