Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Eskişehir'liler; ve Eskişehir'de yaşayanlar

6.478
Cevap
49
Favori
371.543
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> Eskişehir'liler; ve Eskişehir'de yaşayanlar
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    3732 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: troy

    arkadasla gecenin ilerleyen saatlerine dogru eskisehir bulusmasi diye topic acicam konu disina ayrica cunku burda ne yazsak arada kayniyor gidiyor acitigm topicigde buraya eklerim saygilar.

    |
    |
    _____________________________
    elma değil bu yediğimiz galiba ......
  • Yarbay
    4347 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: atoxi

    quote:

    Orijinalden alıntı: .Runaway.

    Çibörek için en iyi adres Kırım Çibörek Evi'dir.

    kolay yoldan nerede oldugunu tarif edebilir misiniz

    Kırım Caddesi diye mi geçiyor orası tam çıkaramadım ama şu şekilde tarif edeyim. Tramvayla opera binasına gittiğini düşün operaya gelmeden hemen sağda.

    Bu arada buluşma ayarlanırsa güzel olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi .Runaway. -- 24 Kasım 2011; 20:40:29 >
    |
    |
    _____________________________




  • Binbaşı
    1182 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    Quintana!


    quote:

    Orijinalden alıntı: zekiz

    Bir istanbullu olarak eti kaliteli yağı taze ağır olmayan temiz bir çiğbörekçi hangisi şimdi... Birde kanal 26 da tanıtımı yapılan yemek dünyası iso tiso kalite belgesi sahibi çok temiz bi yermiş ama 5 tl ye 3 kap yemeği nasıl malzeme ile imal edip kar ediyorlar anlamıyorum. kola su vs ilemi kar ediyorlar. Genelde lokantalar yemek yanındaki içecekten çok kar ederler...

    orda genelde 3 kap yemege 5 lira vericem diye alıyosun ama 7-8 lira veriyosun.
    ve 2 yıl önce sevgililer gününden sonra oraya baskın yapılmıştı diye hatırlıyorum polis tarafından.
    sevgilisiyle gelene sevgililer gününde 3 kap yemek 1 lira gibi bişeydi.
    |
    |
    _____________________________
    Monster Abra A5 V13.4
  • Yarbay
    5542 Mesaj
    ben eskisehire 23 aralikta gelicem 23 araliktan 8 ocaga kadar ordayim bi bulsuma ayarlayalim araliga daha cok var diye topigi 23 araliga yakin bir zamanda acicam
    |
    |
    _____________________________
    Forever Alone
    Vienna University Of Technology Elektro Technik
  • Yarbay
    4347 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: troy

    ben eskisehire 23 aralikta gelicem 23 araliktan 8 ocaga kadar ordayim bi bulsuma ayarlayalim araliga daha cok var diye topigi 23 araliga yakin bir zamanda acicam

    Değiştir artık şu avatarını...
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    5542 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: .Runaway.

    quote:

    Orijinalden alıntı: troy

    ben eskisehire 23 aralikta gelicem 23 araliktan 8 ocaga kadar ordayim bi bulsuma ayarlayalim araliga daha cok var diye topigi 23 araliga yakin bir zamanda acicam

    Değiştir artık şu avatarını...

    asil sen degistir
    |
    |
    _____________________________
    Forever Alone
    Vienna University Of Technology Elektro Technik




  • Yarbay
    3732 Mesaj
    onur gelmişken benim laptobada bi el atarsın demi
    |
    |
    _____________________________
    elma değil bu yediğimiz galiba ......
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    7 Not
    Eskişehir bi başka şehirdir.Doğup büyüdüğüm yer.Ama küçük yer çarşıya çıktığımda hep birini görüyorum.Çünkü gidilcek mekanlar kısıtlıdır.Ama güzel şehirdir.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    5542 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Eoudoxias

    onur gelmişken benim laptobada bi el atarsın demi

    gelince cöpe aticam onu :D
    _____________________________
    Forever Alone
    Vienna University Of Technology Elektro Technik
  • Yüzbaşı
    457 Mesaj
    Mesajım bulunsun hemşehrilerim
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3732 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: troy

    quote:

    Orijinalden alıntı: Eoudoxias

    onur gelmişken benim laptobada bi el atarsın demi

    gelince cöpe aticam onu :D


    alırım macbook'u
    |
    |
    _____________________________
    elma değil bu yediğimiz galiba ......
  • Teğmen
    184 Mesaj
    nerelerde oturuyorsunuz la
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    4347 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: mer-guana

    nerelerde oturuyorsunuz la

    Senin ev Ankara'ya yakın galiba la falan dediğine göre.
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    184 Mesaj
    yav hem bizim tramvay işi noldu? birlik caddesine bide ray yaptılar.kandırdılarmı bizi?
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    184 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: .Runaway.

    quote:

    Orijinalden alıntı: mer-guana

    nerelerde oturuyorsunuz la

    Senin ev Ankara'ya yakın galiba la falan dediğine göre.

    yok ya tepebaşında oturuyorum behzat ç izlemekten hep bunlar
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    4347 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: mer-guana

    quote:

    Orijinalden alıntı: .Runaway.

    quote:

    Orijinalden alıntı: mer-guana

    nerelerde oturuyorsunuz la

    Senin ev Ankara'ya yakın galiba la falan dediğine göre.

    yok ya tepebaşında oturuyorum behzat ç izlemekten hep bunlar

    Uluönderdeyim ben de.
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    259 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Eoudoxias

    büyükerşen yıllardır diyor zaten.

    eskişehir araçların şehri değil, yayaların şehri olacak diye. ama abarttı ya. iş çıkışları ve hafta sonları araba ile gidecek yer yok.trafik tıklım tıklım. tamam iyi hoş güzel yayalara önem veriyorsun, araç olmasın diyorsun da. bir zahmet yolları yeniden asfaltla, gerekirse bir kaç sokağı veya caddeyi ulaşıma aç.


    hayatımda gördüğüm en kötü asfalt eskişehirde.bir çukurdan kaçıyorsun arka teker kesin çukura giriyor

    sadece trafik değil ki dostum heryer tıklım tıklım.tramwaylara millet sığamıyor.dediğin gibi ulaşım biraz sorun bu şehirde...
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    11294 Mesaj
    arkadaşlar güzel bir göz hastanesi var mı? Bir tane buldum da çok pahalıya benziyor.
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    259 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: smd

    arkadaşlar güzel bir göz hastanesi var mı? Bir tane buldum da çok pahalıya benziyor.

    Acıbadem iyi bakıyor.
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1173 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Leopard26


    quote:

    Orijinalden alıntı: Cloud Nine

    En iyi doner - Tasan Doner
    En iyi Kebap - Gaziantep ve Urfa Kebap
    En iyi Ciger tava - Cigerci Metin
    En iyi Ciger Durum - Cigerci Sedar
    En iyi Kunefe - Amcabey Kunefe
    En iyi Lahmacun - Birsen
    En iyi ev Yemegi - Birsen
    En iyi Cafe - Leman Kultur
    En iyi Eglence - 222
    En iyi Gokart - Carrefour
    En iyi manzarali Cafe - Selale Park
    En iyi Piknik alani - Musaozu Goleti
    En iyi Sinema - Su anda Espark yakinda Ozdilek

    Eve gidince daha detayli yazicam bi rehber olsun :) Cepten bu kadar :)


    Aga urfa kebab da sirf verdigi extralar bile doyuruyor adami

    Aynen
    |
    |
    _____________________________




HızlıCevap
Reklamlar
google reklamları
son dakika
Mobilya Takımları
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,359
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.