Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Eskişehir'liler; ve Eskişehir'de yaşayanlar

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir Kullanıcı, 5 Masaüstü Kullanıcı
6.478
Cevap
49
Favori
371.566
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> Eskişehir'liler; ve Eskişehir'de yaşayanlar
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    2007 Mesaj
    Öncelikle geçmiş Ramazan bayramınızı kutlarım

    İkinci el bölümünde ;

    -ETYMOTİC ER6i Kulaklık
    -PACKARD BELL PULSE 2GB RADYOLU MP3 PLAYER
    http://forum.donanimhaber.com/m_18363546/mpage_1/key_//tm.htm#18363546

    -PSP2 ile takas edilmek üzere PALM TUNGSTEN T|X
    http://forum.donanimhaber.com/m_18407847/tm.htm

    Satıyorum.Öncelikle Eskişehir'li arkadaşlara söyliyim dedim Hem aynı şehirde olduğumuzdan ürünü inceleyip alma imkanları olur..
    İlgilenen arkadaşlar bana PM yoluyla ulaşabilir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PyRRhiC -- 16 Ekim 2007; 13:23:42 >
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    369 Mesaj
    selamın aleyküm herkese bende anadolu öğrencisiyim KAMU YÖNETİMİ yeah

    kılıçoğlu düzden lise mezunum
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    4606 Mesaj
    Herkese selamlar serseri is here
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    240 Mesaj
    topic yine hortlamış biri bana bu konu başlığını imzama nasıl ekliyeceğimi anlatsın konu bi kayboluyo sonra ara ki bulasın
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3456 Mesaj
    Güzel Yermiş
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    14630 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: _ANuBiS_

    topic yine hortlamış biri bana bu konu başlığını imzama nasıl ekliyeceğimi anlatsın konu bi kayboluyo sonra ara ki bulasın

    ilk sayfada imza kotları var aynen kopyala yapıştır imzana
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    14630 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: Muzonun_Mekanı

    ARKADAŞLAR ESKİŞEHİR TOPİĞİ İMZALARINIZA NASIL EKLENİR AŞAĞIDA ÖRNEK VERDİM (yapamayan ve bilmeyen arkadaşlar için)

    Metin Örnektir metni isteyen arkadaşlar değiştirebilirler...

    İmza kodları buyrun =



    [center][link=http://forum.donanimhaber.com/m_2873466/mpage_1/key_/tm.htm] 
    [b][color=#CC0000]ESKİ[/color]ŞEHİR[/b] D.H.Tüm Eskişehir'lilerin Buluşma Noktası [b][color=#CC0000]ESKİ[/color]ŞEHİR[/b] [/link][/center]


    bu kodları imza panelinize yapıştırdığınızda imzanız aşağıdaki gibi olacak



    işte size imza kodları buyrun imzanıza koyun



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Engin_ER -- 22 Ekim 2007; 10:03:27 >
    |
    |
    _____________________________




  • Binbaşı
    1137 Mesaj
    YUKARI YERİNE HORT MU DESEM?
    |
    |
    _____________________________
    ES-ES BİZE BİR ALIN YAZI
    SEVDAMIZ SİYAH
    -KIRMIZI
  • Binbaşı
    1299 Mesaj
    günaydın!!!!!!
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    369 Mesaj
    benide ekleyin buluşmalara heryere gelirim eskişehirr forever
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    14630 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: FREE-4

    benide ekleyin buluşmalara heryere gelirim eskişehirr forever

    eklendiniz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Engin_ER -- 1 Kasım 2007; 11:10:03 >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    14630 Mesaj
    e günaydıııınnnn
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1137 Mesaj
    buluşma mı var ? ve bende habersiz



    |
    |
    _____________________________
    ES-ES BİZE BİR ALIN YAZI
    SEVDAMIZ SİYAH
    -KIRMIZI
  • Yarbay
    14630 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: MuratK.

    buluşma mı var ? ve bende habersiz





    olmamııı;
    yalnız bu yıl açık öğretim öğrencileri nedense az gibi;

    bu işi birileriniz organize etsin bir hafta sonuna buluşursunuz, tabi ben gelmem her zamanki gibi gençlere ayak uydurmak zor
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    15721 Mesaj
    güzellllllllllllllll
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3543 Mesaj
    |
    |
    _____________________________
    (\__/)
    (='.'=)
    (")_(")
  • Binbaşı
    1005 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: gentleman_26

    Arkadaşlar özellikle eskli hemşerilerim buraya gelip full hd 1080p 2xhdmı phılıps plazma tv ve ps3 ün keyfini yaşamanızı dilerim. Yeni açılan bi yer nezih bir ortamdır. yeni çıkan oyunlar bulunur.ister 2 kişi ister 4 kişi vakit geçirebilirsiniz. ilk kez projeksiyon keyfini burada bulabilirsiniz. ve son olarak hem digitürk hemde d-smart maç yayınlarımızda vardır. öle sandalye tepelerinde sürünmeye gerek yok buraya gelin kocaman koltukta yayıla yayıla çayınızı yudumlayın. Yer cengiztopel cad. ekomar yanında esmar karşısında herkesi beklerim



    adı ne usta?
    mekan güzele benziyo uğrarız :)
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    369 Mesaj
    eskişehirde en çok hangi kafelere gidersiniz buluşma ayarlayın buluşalım ben ilk defa buluşcam nasıl oluyo yada daha önce buluştunuzmu neler yapıyorsunuz buluşunca
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    337 Mesaj
    oooooooooooooooo bu topiği nasıl görmemişim..

    Eskişehir buluşma olursa geliriz. Bu arada bende EAL deyim ama isterseniz geliriz yani küçük değiliz o kadar .....
    @ free kafe olarak da yeni espark açıldı işte hem media markt falan da var kafe sormuşsun ama
    buluşmaya en çok yakışacak yer Espark olur kanımca...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi justwritingmyname -- 6 Kasım 2007; 15:46:18 >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    337 Mesaj
    bu arada ben de imzayı falan ekledim habersiz ama eklerseniz beni de sevinirim .........
    |
    |
    _____________________________
HızlıCevap
Reklamlar
haberler
Mobilya Takımları
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,562
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.