Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Eskişehir'liler; ve Eskişehir'de yaşayanlar

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir Kullanıcı, 5 Masaüstü Kullanıcı
6.478
Cevap
49
Favori
371.610
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> Eskişehir'liler; ve Eskişehir'de yaşayanlar
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    6060 Mesaj
    Tabi abi. Bizim kulüpte verdiğin linke bi tıklayım dedim kendimi burda buldum Tesadüf dünyası işte.
    Saygılar...
    |
    |
    _____________________________
    Siyah-beyaz devam.
  • Yarbay
    14631 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: erhaninho_cArsi

    Tabi abi. Bizim kulüpte verdiğin linke bi tıklayım dedim kendimi burda buldum Tesadüf dünyası işte.
    Saygılar...

    yaw sen zaten eskiden beri burdaymışsın yani yeni değilsin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Engin_ER -- 10 Temmuz 2007; 16:17:29 >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1137 Mesaj
    iyi geceler
    |
    |
    _____________________________
    ES-ES BİZE BİR ALIN YAZI
    SEVDAMIZ SİYAH
    -KIRMIZI
  • Yüzbaşı
    997 Mesaj
    vayy todorov hoşgeldin. nerelerdesin yaa


    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    14631 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: beorn26

    vayy todorov hoşgeldin. nerelerdesin yaa




    bak seni tanımayan yok beyaw
    |
    |
    _____________________________
  • Er
    0 Mesaj
    merhaba beyler...:-)

    selamialeyküm hemseriler,

    bu forumu tesadüfen internette bulduguma cok memnun oldum.

    herhalde türkcem obicim berbat afedersiniz, ama 40 seneden sonra gene ilkdefa türkce yaziyorum. ben hamburg`da (almanyada) yasiyorum ama memleketim eskisehir. yani 1960 senesinde eskisehirde dogdum.

    benim bir problemim var, ve sizin yardiminizi rica edicegim. dogdugum evi ve ilkokulumu bir görmek isterdim, (cok özledim), ama o ev dahe orda duruyormu? onu bilmiyorum.

    caddenin ismini bilmiyorum ama istasyon caddesine, istasyon yönüne giderken 300-400 metre evvel sol cadde tarafinda bir büyük ilkokul vardi ve caddenin öbür tarafinda tren yolunlarin üzerinden gecen bir köprü vardi. iste o okulun ön tarafinda giren caddedeki ücüncü ev (okulun karsisinda), benim dogum evimdi!

    size bir ricam var, acaba burda bu mesaji okujan bir arkadasin bu okuldan ve bu caddeden resimleri varmi? ve bu resimleri forumda gösterebilirmi? yoksa acaba (vakti oldugu zaman) resimleri yeni cekipte foruma koyabolirmisiniz? beni cok mesut edersiniz !!



    cok tesekkürler ve iyi günler
    -------------------------------------
    erdogan

    :-)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Merlin.. -- 13 Temmuz 2007; 12:48:46 >
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    997 Mesaj








    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    752 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: beorn26














    hocam orası açılmışmı ya?
    |
    |
    _____________________________
    "TÜRKIYE'DE ILK OLARAK YAPILACAK ÜÇ ŞEY VAR. BUNU YAPMADIKÇA BU IŞLER OLMAZ. MAARIF, EKONOMI VE SAVUNMA MILLÎ OLACAK. BUNLARI SEN KUMANDA EDECEKSIN, EL ALEME KUMANDA ETTIRIRSEN BÖYLE OLUR. BIZ SAVUNMAYI NATO'YA VERMIŞIZ, EKONOMIYI AMERIKA'YA VERMIŞIZ. BAKIN MUSTAFA KEMAL’IN AĞZINDAN HIÇBIR ZAMAN ‘GARPLILAŞACAĞIZ’ LAFI ÇIKMIYOR.GAZI, BÜTÜN NUTUKLARINDA ‘MUASIR MILLET OLACAĞIZ’ DIYOR.MUASIRLAŞMANIN MUADILI ÇAĞDAŞLIKTIR, BATILILAŞMA DEĞIL. İSMET İNÖNÜ ILE BIRLIKTE BAŞLAMIŞTIR BU BATICI DEĞIŞIM.. OYSA CUMHURIYET KURULUR KURULMAZ MUSTAFA KEMAL’IN ILK IŞLERINDEN BIRI TÜRK DIL VE TARIH KURUMLARINI KURMAK OLMUŞTUR." ATTİLA İLHAN




  • Yarbay
    9011 Mesaj
    Orası neresi yahu?
    |
    |
    _____________________________
  • Onbaşı
    16 Mesaj
    herkese merhaba
    |
    |
    _____________________________
    akide
  • Yarbay
    3543 Mesaj
    hola
    |
    |
    _____________________________
    (\__/)
    (='.'=)
    (")_(")
  • Yarbay
    6060 Mesaj


    quote:

    Orjinalden alıntı: Engin_ER


    quote:

    Orjinalden alıntı: beorn26

    vayy todorov hoşgeldin. nerelerdesin yaa




    bak seni tanımayan yok beyaw
    |
    |
    _____________________________
    Siyah-beyaz devam.




  • Yüzbaşı
    997 Mesaj
    @yunemars: evet açılmış. gerçi ben görmedim. okulun siteden indirdim
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    752 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: beorn26

    @yunemars: evet açılmış. gerçi ben görmedim. okulun siteden indirdim

    senin okul bitti heralde artık görmezsin:)ben giderim senin yerinede.moldu mezun oldun dimi.iş durumu ne alemde?çalışıyomusun arıyomusun yoksa tatilmi yapıyosun?askerleik falan ne alemdesin?
    |
    |
    _____________________________
    "TÜRKIYE'DE ILK OLARAK YAPILACAK ÜÇ ŞEY VAR. BUNU YAPMADIKÇA BU IŞLER OLMAZ. MAARIF, EKONOMI VE SAVUNMA MILLÎ OLACAK. BUNLARI SEN KUMANDA EDECEKSIN, EL ALEME KUMANDA ETTIRIRSEN BÖYLE OLUR. BIZ SAVUNMAYI NATO'YA VERMIŞIZ, EKONOMIYI AMERIKA'YA VERMIŞIZ. BAKIN MUSTAFA KEMAL’IN AĞZINDAN HIÇBIR ZAMAN ‘GARPLILAŞACAĞIZ’ LAFI ÇIKMIYOR.GAZI, BÜTÜN NUTUKLARINDA ‘MUASIR MILLET OLACAĞIZ’ DIYOR.MUASIRLAŞMANIN MUADILI ÇAĞDAŞLIKTIR, BATILILAŞMA DEĞIL. İSMET İNÖNÜ ILE BIRLIKTE BAŞLAMIŞTIR BU BATICI DEĞIŞIM.. OYSA CUMHURIYET KURULUR KURULMAZ MUSTAFA KEMAL’IN ILK IŞLERINDEN BIRI TÜRK DIL VE TARIH KURUMLARINI KURMAK OLMUŞTUR." ATTİLA İLHAN
  • Yarbay
    14631 Mesaj
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3543 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: Engin_ER





    |
    |
    _____________________________
    (\__/)
    (='.'=)
    (")_(")
  • Yarbay
    14631 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: KageBunshinNoJutsu


    quote:

    Orjinalden alıntı: Engin_ER







    memet karşımda sigara içerek beni yeniden sigaraya başlatırsan ilk paketi sana aldırırım bilmiş ol...
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    997 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: yunemars


    quote:

    Orjinalden alıntı: beorn26

    @yunemars: evet açılmış. gerçi ben görmedim. okulun siteden indirdim

    senin okul bitti heralde artık görmezsin:)ben giderim senin yerinede.moldu mezun oldun dimi.iş durumu ne alemde?çalışıyomusun arıyomusun yoksa tatilmi yapıyosun?askerleik falan ne alemdesin?


    bugün diplomayı aldım. haziranda tecili bozdurup ağustos döneminde askere gitmek için başvurdum. inşallah kabul edilir de ağustosta askere giderim. iş başvurusu yapmadım. cv bile hazırlamadım. askerlik olmazsa bakalım birşeyler yapacaz artık.
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    752 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: beorn26


    quote:

    Orjinalden alıntı: yunemars


    quote:

    Orjinalden alıntı: beorn26

    @yunemars: evet açılmış. gerçi ben görmedim. okulun siteden indirdim

    senin okul bitti heralde artık görmezsin:)ben giderim senin yerinede.moldu mezun oldun dimi.iş durumu ne alemde?çalışıyomusun arıyomusun yoksa tatilmi yapıyosun?askerleik falan ne alemdesin?


    bugün diplomayı aldım. haziranda tecili bozdurup ağustos döneminde askere gitmek için başvurdum. inşallah kabul edilir de ağustosta askere giderim. iş başvurusu yapmadım. cv bile hazırlamadım. askerlik olmazsa bakalım birşeyler yapacaz artık.


    eğer ağustosta gidebilirsen bana haber verebilirmisin.bu işin mümkün olup olmadığını merak ediyorumda.inşallah allah gönlüne göre verir.bende gidebildiğim ilk fırsatta gitmek istiyorum...tabi seneye :)
    |
    |
    _____________________________
    "TÜRKIYE'DE ILK OLARAK YAPILACAK ÜÇ ŞEY VAR. BUNU YAPMADIKÇA BU IŞLER OLMAZ. MAARIF, EKONOMI VE SAVUNMA MILLÎ OLACAK. BUNLARI SEN KUMANDA EDECEKSIN, EL ALEME KUMANDA ETTIRIRSEN BÖYLE OLUR. BIZ SAVUNMAYI NATO'YA VERMIŞIZ, EKONOMIYI AMERIKA'YA VERMIŞIZ. BAKIN MUSTAFA KEMAL’IN AĞZINDAN HIÇBIR ZAMAN ‘GARPLILAŞACAĞIZ’ LAFI ÇIKMIYOR.GAZI, BÜTÜN NUTUKLARINDA ‘MUASIR MILLET OLACAĞIZ’ DIYOR.MUASIRLAŞMANIN MUADILI ÇAĞDAŞLIKTIR, BATILILAŞMA DEĞIL. İSMET İNÖNÜ ILE BIRLIKTE BAŞLAMIŞTIR BU BATICI DEĞIŞIM.. OYSA CUMHURIYET KURULUR KURULMAZ MUSTAFA KEMAL’IN ILK IŞLERINDEN BIRI TÜRK DIL VE TARIH KURUMLARINI KURMAK OLMUŞTUR." ATTİLA İLHAN




  • Yüzbaşı
    997 Mesaj
    evet bugün askerlik için sevkimi aldım. 1 ağustosta polatlıda sınava girecem yedek subaylık için. daha önce polatlıda sınava giren var mı? saat kaçta oluyor bu sınav?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi beorn26 -- 17 Temmuz 2007; 21:39:44 >
    |
    |
    _____________________________
HızlıCevap
Reklamlar
SEO
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
son dakika
Mobilya Takımları
üniversite
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,500
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.