Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Eskişehir'liler; ve Eskişehir'de yaşayanlar

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir Kullanıcı, 3 Masaüstü Kullanıcı
6.478
Cevap
49
Favori
371.595
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> Eskişehir'liler; ve Eskişehir'de yaşayanlar
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1338 Mesaj
    Arkadaşlar bana esnaf sarayının önünde oturan yaşlı adam heykelinin fotosu lazım yardımcı olabilirmisiniz ?? Teşekkürler şimdiden !!
    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    arkadaşlar ben bu sene tercihlerimin tümüne eskişehir yazmayı düşünüyorum da rica etsem bademlik kampüsü ve 2 eylül kampüs resimlerini bolca koyar mısınız . hangisi daa güsel bi bakem
    |
    |
    _____________________________
    Kıyamet gelse de bi kopsak
  • Binbaşı
    1048 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: BajaxIZ

    arkadaşlar ben bu sene tercihlerimin tümüne eskişehir yazmayı düşünüyorum da rica etsem bademlik kampüsü ve 2 eylül kampüs resimlerini bolca koyar mısınız . hangisi daa güsel bi bakem

    ikiside güzel değil

    yunusemre kampüsünü yaz
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1048 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: AKİDE

    edirneden eskişehire günaydınlar herkes uyuyomuuuuuuuuuuuuu. içtima geçe kalıcak. burda sadece bir er ve teğmen miuyanık




    edit: yanlış yazım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aKaSa -- 5 Haziran 2007; 11:37:38 >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3013 Mesaj
    bu topicte yeni bir yarışma başlatıyorum varmısınızzzzzz


    herkes Eskişehir'de bir yerlerin fotosunu çekecek ve burası neresidir diye soracak ve bizlerde bilmeye tahmin etmeye çalışacağız;
    ama çekeceğiniz fotolar öyle sokak araları olmasın en azından çok kimsenin gelip geçtiği yerler olsun;

    ne dersiniz varmısınızzzz,,,

    hadi o zaman ne duruyorsunuzz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Muzonun_Mekanı -- 7 Haziran 2007; 12:36:19 >
    |
    |
    _____________________________
  • Onbaşı
    16 Mesaj
    edirneden selamlar.iyi fikir ama bende eski fotolar var. onşlarda sokak araları falan. bu arada bazıları dikkat etsin .artık msn diliyle yazmıyorum. kına yaksın.
    |
    |
    _____________________________
    akide
  • Yarbay
    3543 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: BarışNet

    Arkadaşlar bana esnaf sarayının önünde oturan yaşlı adam heykelinin fotosu lazım yardımcı olabilirmisiniz ?? Teşekkürler şimdiden !!



    |
    |
    _____________________________
    (\__/)
    (='.'=)
    (")_(")
  • Yüzbaşı
    997 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: BajaxIZ

    arkadaşlar ben bu sene tercihlerimin tümüne eskişehir yazmayı düşünüyorum da rica etsem bademlik kampüsü ve 2 eylül kampüs resimlerini bolca koyar mısınız . hangisi daa güsel bi bakem


    bademlik 2 eylülden daha güzel.
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1137 Mesaj
    up
    bugün işten ayrıldım sorumluluk sınavlarım var onlara hazırlanıyorum
    inş. kurtulup yatay geçiş yapacam
    |
    |
    _____________________________
    ES-ES BİZE BİR ALIN YAZI
    SEVDAMIZ SİYAH
    -KIRMIZI
  • Binbaşı
    1048 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: Muzonun_Mekanı

    bu topicte yeni bir yarışma başlatıyorum varmısınızzzzzz


    herkes Eskişehir'de bir yerlerin fotosunu çekecek ve burası neresidir diye soracak ve bizlerde bilmeye tahmin etmeye çalışacağız;
    ama çekeceğiniz fotolar öyle sokak araları olmasın en azından çok kimsenin gelip geçtiği yerler olsun;

    ne dersiniz varmısınızzzz,,,

    hadi o zaman ne duruyorsunuzz



    tamamdır

    pazartesi bir kaç resim eklemeye çalışacağım
    |
    |
    _____________________________




  • Binbaşı
    1137 Mesaj
    up
    uyanın elimde surahi geliom
    |
    |
    _____________________________
    ES-ES BİZE BİR ALIN YAZI
    SEVDAMIZ SİYAH
    -KIRMIZI
  • Binbaşı
    1137 Mesaj
    yağmur yağıyor piknik iptal
    olsun nfs oynarım
    |
    |
    _____________________________
    ES-ES BİZE BİR ALIN YAZI
    SEVDAMIZ SİYAH
    -KIRMIZI
  • Yarbay
    4606 Mesaj
    Bütün Eskişehirli dostlara selam olsun...Oraları çok özledim...Şu askerlik bitsin gelicem yine

    Engin sana özellikle selamlar
    |
    |
    _____________________________
  • Emekli Yönetici
    16229 Mesaj
    Finaller bitti stajıda yaparsam bu sene mezun oluyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Yazılımcı Online -- 10 Haziran 2007; 11:29:09 >
    |
    |
    _____________________________

    Egemenlik kayıtsız şartsız milletindir
    Ne mutlu Türküm Diyene

  • Binbaşı
    1137 Mesaj
    GRUPCULAR GELMEDİ DEMİ
    |
    |
    _____________________________
    ES-ES BİZE BİR ALIN YAZI
    SEVDAMIZ SİYAH
    -KIRMIZI
  • Binbaşı
    1338 Mesaj
    @KageBunshinNoJutsu
    abi çok teşekkür ederim. msnden bir arkadaş istemişti.. başka şehirde yaşıyor, okulundaki öğretmeni yapmış bu heykeli. Arkadaşdan fotografını çek getir demiş benden istedi fırsatım olmuyor çarşıya inemedim
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    162 Mesaj
    merhaba herkese günaydınnnn.. gün çoktan aydı amaa..
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1338 Mesaj
    Günaydın @esdum
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3013 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: serseri

    Bütün Eskişehirli dostlara selam olsun...Oraları çok özledim...Şu askerlik bitsin gelicem yine

    Engin sana özellikle selamlar

    waaaawwwwwuu serseri askerde; ee bende askerdeyin ne olmuş yani;

    hayırlı teskereler serseri;

    engin abin yaklaşık 10 gün sonra yanıma gelecek (yemin törenine)
    |
    |
    _____________________________




  • Binbaşı
    1137 Mesaj
    up !
    |
    |
    _____________________________
    ES-ES BİZE BİR ALIN YAZI
    SEVDAMIZ SİYAH
    -KIRMIZI
HızlıCevap
Reklamlar
üniversite
haberler
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
son dakika
Masal
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,469
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.