Şimdi Ara

Eski sevgiliyle aynı ortamda bulunmak

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
30
Cevap
1
Favori
21.367
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Beyler ayrılmak zorunda kaldığım sevgilimle haftanın 5 günü rahat aynı ortamdayız.Ben her ne kadar o yokmuş gibi davransamda çok kötü oluyorum. En çok acıtan yönü ise o yokmuş gibi davranmaya çalışmak . Ayrılmak zorundaydım ve ayrıldım ama hala unutamıyorum. Ne önerirsiniz ne yapayım. Gerçekten kötü oluyorum ders bile çalışmama engel oluyor. Geçen gün çok kötü bişey yaptım hayatım sonlanabilirdi, bi arkdaşım sayesinde kurtuldum. Bu durumda olup atlatanlar yardımcı olabilirmi lütfen



  • up
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Acrph0bias

    up
    Önünü arkasını düşünmeden içinden geçeni yap. Burada ne kadar konuşsakta yaşayacak olan sensin. Bir karar al ne kadar zor olsada onu uygula.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kroto

    Önünü arkasını düşünmeden içinden geçeni yap. Burada ne kadar konuşsakta yaşayacak olan sensin. Bir karar al ne kadar zor olsada onu uygula.

    Alıntıları Göster
    çok özel değilse neden ayrılmak zorunda kaldın?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yasinb3y

    çok özel değilse neden ayrılmak zorunda kaldın?

    Çünkü çok değer verdiğimi anlamıştı. İpler onun elindeydi, beni hep üzüyordu. Buna bir dur demek zorundaydım çünkü çocuk gibi hareketleri vardı. Detaylı anlatırdımda çok uzun mevzularda var. Kısacası hiç bişeyi takmıyordu kendi kafasına göre yaşıyordu yol verdim ama hala düşünüyorum.

    Ek olarak şunu söyliyeyim: Arkadaşlarından duyduğum kadarıyla, onun hayatında şuana kadar olan erkeklerin hiç biri ona postayı koymamış. Bu hataya ilk defa ben düşmüşüm bi yandan şuna seviniyorum. Beni hiç unutamayacak çünkü ona ilk defa postayı koyan ben olmuşum bu yönden biraz daha içimi rahatlatıyor açıkcası



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Acrph0bias -- 14 Nisan 2012; 1:50:20 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Acrph0bias

    quote:

    Orijinalden alıntı: yasinb3y

    çok özel değilse neden ayrılmak zorunda kaldın?

    Çünkü çok değer verdiğimi anlamıştı. İpler onun elindeydi, beni hep üzüyordu. Buna bir dur demek zorundaydım çünkü çocuk gibi hareketleri vardı. Detaylı anlatırdımda çok uzun mevzularda var. Kısacası hiç bişeyi takmıyordu kendi kafasına göre yaşıyordu yol verdim ama hala düşünüyorum.

    Ek olarak şunu söyliyeyim: Arkadaşlarından duyduğum kadarıyla, onun hayatında şuana kadar olan erkeklerin hiç biri ona postayı koymamış. Bu hataya ilk defa ben düşmüşüm bi yandan şuna seviniyorum. Beni hiç unutamayacak çünkü ona ilk defa postayı koyan ben olmuşum bu yönden biraz daha içimi rahatlatıyor açıkcası

    Alıntıları Göster
    bi kiz için hayatini sonlandirmak.. Allah Akıl Fikir Versin..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: reDsbLacKSK

    bi kiz için hayatini sonlandirmak.. Allah Akıl Fikir Versin..

    Bilmeden konuşuyorsun bilader ya. Bigün benim durumuma düşersin ne olduğunu o zaman anlarsın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Acrph0bias

    quote:

    Orijinalden alıntı: reDsbLacKSK

    bi kiz için hayatini sonlandirmak.. Allah Akıl Fikir Versin..

    Bilmeden konuşuyorsun bilader ya. Bigün benim durumuma düşersin ne olduğunu o zaman anlarsın.

    ben bu hayatta kendimi bi kiz için feda edecek kadar boş insan değilim..
    annem varken...
    asla bi kiza hakketiğinden fazla değeri vermiceksin.. verirsen sonuclari ortada..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: reDsbLacKSK

    quote:

    Orijinalden alıntı: Acrph0bias

    quote:

    Orijinalden alıntı: reDsbLacKSK

    bi kiz için hayatini sonlandirmak.. Allah Akıl Fikir Versin..

    Bilmeden konuşuyorsun bilader ya. Bigün benim durumuma düşersin ne olduğunu o zaman anlarsın.

    ben bu hayatta kendimi bi kiz için feda edecek kadar boş insan değilim..
    annem varken...
    asla bi kiza hakketiğinden fazla değeri vermiceksin.. verirsen sonuclari ortada..

    aynen abi ne kadar sevip alışsan bile yapmıcaksın bunu bak benim 3 senelik ilişkim bitti çok koydu yeri geldi kendi kendime ağladım ayrılmayalım diye baya dil dökmüştüm çünkü bizimki farklıydı ikimizde temizdik ve ciddiydik ayrılma sebebi benim davranışlarımdı orası ayrıda.ama şimdi pişmanım keşke o kadar dil dökmeseydim o ayrılalım deyince tmm istemiyorsan zaten zorla olmaz deyip noktayı koysaydım.tecrübe konuşuyor asla bir kıza çok değer vermeyin verseniz bile ona bunu belli etmeyin.bizde bunun tersi oldu gerçi. o da bana çok değer vermişti bende kalbini çok kırmıştım.sonra işte geri alamıcam hatalar yapınca ailesinin zoruylada ayrıldık..

    kimseye olduğundan fazla değer verip ona bunu göstermeyin yoksa 3 kuruşluk adam yeri gelir kendisini senden üstün görüp saçma hareketlere başlar.buda onla olan ilişkinizi ciddi derecede zedeler. sadece annene babana abine ablana kardeşine göster bu sevgiyi ilgiyi alakayı ötesi olmasın....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MühendisMurat -- 14 Nisan 2012; 5:45:41 >




  • Haklısınız ama ben takıntılı bi adamım bóyle yapmayı bende istemezdim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Acrph0bias

    Haklısınız ama ben takıntılı bi adamım bóyle yapmayı bende istemezdim.
    Sen Niye Kız Yokmuş Gibi Yapıyosunki Bence Saçma Bir Uygulaman Var Kızdan Ayrılmışsın Bitmişte Yani Senin Olayın Onun Olduğu Yerden Geçmemek Onun Olduğu Yerdeki Muhabbetlere Katılmamak Sanırım Bence Böyle Birşey Yapmamalısın Ama Tabi Herkeste Benim Kadar Rahat Değil
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FIF

    Sen Niye Kız Yokmuş Gibi Yapıyosunki Bence Saçma Bir Uygulaman Var Kızdan Ayrılmışsın Bitmişte Yani Senin Olayın Onun Olduğu Yerden Geçmemek Onun Olduğu Yerdeki Muhabbetlere Katılmamak Sanırım Bence Böyle Birşey Yapmamalısın Ama Tabi Herkeste Benim Kadar Rahat Değil

    Alıntıları Göster
    üzüldüm senin adına adres ver gelip kızın ağzına kürekle vurayım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DeathWarrior

    üzüldüm senin adına adres ver gelip kızın ağzına kürekle vurayım.

    Alıntıları Göster
    Bende benzer durum yaşadım, kıza sevdiğimi söylüyordum ama o ara başka biriyle çıktım. Oda biliyor ve benim gibi görmemezlikten geliyor. Fakat ne kadar zorlarsam zorlayayım ister istemez görüyorum ve değişik oluyorum. Bir çözüm yolu yok, benim son 2 sene. Ondan sonra hiç görmem zaten.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Al Yazmalım

    Sen Niye Kız Yokmuş Gibi Yapıyosunki Bence Saçma Bir Uygulaman Var Kızdan Ayrılmışsın Bitmişte Yani Senin Olayın Onun Olduğu Yerden Geçmemek Onun Olduğu Yerdeki Muhabbetlere Katılmamak Sanırım Bence Böyle Birşey Yapmamalısın Ama Tabi Herkeste Benim Kadar Rahat Değil

    Dostum zaten ne muhabbetine katılırım nede gözlerine bakarım. Aynı ortamda olmak zorundayız çünkü dershanede aynı sınıftayız. Ben sınıfımı değiştirsem arkamdan kesin olarak ; Çok iradesizmiş baksana sınıf değiştirdi ! diyecek arkadaşlarına. Evet onunla aynı ortamı solumak bile bana yetiyo ama görüncede tuhaf oluyorum . O Yokmuş gibi davranmak zorundayım, zaten beni iplemiyo buna kesin olarak eminim artık. Bende önüme bakıcam artık umrumda değil ama işte görünce tuhaf oluyorum asıl sorun burada.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lil wayne22

    Bende benzer durum yaşadım, kıza sevdiğimi söylüyordum ama o ara başka biriyle çıktım. Oda biliyor ve benim gibi görmemezlikten geliyor. Fakat ne kadar zorlarsam zorlayayım ister istemez görüyorum ve değişik oluyorum. Bir çözüm yolu yok, benim son 2 sene. Ondan sonra hiç görmem zaten.

    Çözüm yolu var aslında, onun yanında başka kızlarla konuşup takılmak en güzelide , ben bunu yaparsam etrafımdakiler bu durumdan rahatsız olur yani bana ters, biri ya vardır , yada benim için tamamen yoktur. O yüzden aynı ortamda eski sevgiliyle rahat olamıyorsun, daralıyorsun olmuyo işte.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Acrph0bias

    quote:

    Orijinalden alıntı: Al Yazmalım

    Sen Niye Kız Yokmuş Gibi Yapıyosunki Bence Saçma Bir Uygulaman Var Kızdan Ayrılmışsın Bitmişte Yani Senin Olayın Onun Olduğu Yerden Geçmemek Onun Olduğu Yerdeki Muhabbetlere Katılmamak Sanırım Bence Böyle Birşey Yapmamalısın Ama Tabi Herkeste Benim Kadar Rahat Değil

    Dostum zaten ne muhabbetine katılırım nede gözlerine bakarım. Aynı ortamda olmak zorundayız çünkü dershanede aynı sınıftayız. Ben sınıfımı değiştirsem arkamdan kesin olarak ; Çok iradesizmiş baksana sınıf değiştirdi ! diyecek arkadaşlarına. Evet onunla aynı ortamı solumak bile bana yetiyo ama görüncede tuhaf oluyorum . O Yokmuş gibi davranmak zorundayım, zaten beni iplemiyo buna kesin olarak eminim artık. Bende önüme bakıcam artık umrumda değil ama işte görünce tuhaf oluyorum asıl sorun burada.

    Alıntıları Göster
    hangi dershane




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Piccadilly Circus

    hangi dershane

    Alıntıları Göster
    ah liseliler
    büyüyünce hepsi geçer meraklanmayın.
    sonra benim gibi kendi halinize pişmiş kelle gibi sırıtırsınız
  • quote:

    Orijinalden alıntı: B J K

    ah liseliler
    büyüyünce hepsi geçer meraklanmayın.
    sonra benim gibi kendi halinize pişmiş kelle gibi sırıtırsınız

    Alıntıları Göster
    "Öyle yaparsam böyle düşünür mü, şunu yapsam yanlış anlar mı" vs. düşünmeden rahat takıl.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Acrph0bias

    quote:

    Orijinalden alıntı: Al Yazmalım

    Sen Niye Kız Yokmuş Gibi Yapıyosunki Bence Saçma Bir Uygulaman Var Kızdan Ayrılmışsın Bitmişte Yani Senin Olayın Onun Olduğu Yerden Geçmemek Onun Olduğu Yerdeki Muhabbetlere Katılmamak Sanırım Bence Böyle Birşey Yapmamalısın Ama Tabi Herkeste Benim Kadar Rahat Değil

    Dostum zaten ne muhabbetine katılırım nede gözlerine bakarım. Aynı ortamda olmak zorundayız çünkü dershanede aynı sınıftayız. Ben sınıfımı değiştirsem arkamdan kesin olarak ; Çok iradesizmiş baksana sınıf değiştirdi ! diyecek arkadaşlarına. Evet onunla aynı ortamı solumak bile bana yetiyo ama görüncede tuhaf oluyorum . O Yokmuş gibi davranmak zorundayım, zaten beni iplemiyo buna kesin olarak eminim artık. Bende önüme bakıcam artık umrumda değil ama işte görünce tuhaf oluyorum asıl sorun burada.

    Ondan sonra siniftan bi kizla cikmak neden diye soruyosunuz iste bu yuzden

    Bence hic bise yapma yanina gidip ayrilfiginiz icin uzuldugunu soylersen vb. burnu kalkar kabul etmez zaten umursamaz davraniyomus sevmiyo demektir intikam almana gerek yok en azindan o senle konusana kadar onla konusma laf soyleme mesela 5 kisi konusuyolar aralarina katilma





    Yukarida yazdiklarim tamamen siradan bi insan icin istedigini yap hicbirseyden mahrum kalma (eger hayati hakkettigi gibi yasamak istiyosan)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Acrph0bias

    quote:

    Orijinalden alıntı: lil wayne22

    Bende benzer durum yaşadım, kıza sevdiğimi söylüyordum ama o ara başka biriyle çıktım. Oda biliyor ve benim gibi görmemezlikten geliyor. Fakat ne kadar zorlarsam zorlayayım ister istemez görüyorum ve değişik oluyorum. Bir çözüm yolu yok, benim son 2 sene. Ondan sonra hiç görmem zaten.

    Çözüm yolu var aslında, onun yanında başka kızlarla konuşup takılmak en güzelide , ben bunu yaparsam etrafımdakiler bu durumdan rahatsız olur yani bana ters, biri ya vardır , yada benim için tamamen yoktur. O yüzden aynı ortamda eski sevgiliyle rahat olamıyorsun, daralıyorsun olmuyo işte.

    Evet haklısın. Eski olaylar geliyor aklına, birlikte geçirdiğiniz vakit. En iyisi yeni bir sevgili yapıp onu unutmak için daha çok şey yaşamak.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.