Şimdi Ara

eski honda city tavsiye edermisiniz (14. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
383
Cevap
11
Favori
175.835
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • çok teşekkür ederim valla baya ugrasmıssınız elinize sağlık.. dediğiniz gibiyse mutlaka gidip fiyat alıcam.
  • malisanda M kullanıcısına yanıt
    İsa benim adım, havalimanında çalışıyorum, Turan ustaya selamımı iletirseniz sevinirim. kolay gelsin...
  • herkese hayırlı günler. arkadaşlar ben yeni katıldım. bir konuda size danışmak istiyorum. ben bir kaç aydır ortalama 20 ile 27 bin arası bir araba almayı düşünüyorum. çok kararsız biriyim ve bir arabayı bulup tam alırken bir kişinin o araba ile ilgili olumsuz bir durumunu söylediğinde çok çabuk soğuyorum. şimdi 2007 honda city sport bir araba buldum. 140 binde değişen vesaire yok. beyaz renk lpg yok. ve 25 bin istiyor. sizce bu araba alınır mı? ya da aldığım piyasası nasıl? elden çıkarmak istediğimde çabuk elden çıkıyor mu? ve piyasası düşer mi ne olur? biraz beni bu araba hakkında bilgilendirebilir misiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi asaf sedat -- 20 Ocak 2016; 15:48:04 >
  • asaf sedat A kullanıcısına yanıt
    ÖTV indirimi vesaire olmazsa Türkiye de kesinlikle araç fiyatları düşmez. Çin malı olanlar bile düşmüyor. Arkadaşınızın size söylediği olumsuz durum neydi merak ettim? Bu araçlar çok yaygın değil. Büyük şehirlerde çokca var ve cokca alıcısı var. Ancak elbette bir ford focus kadar hızlı satılmayabilir. Ancak bence her aracın eder fiyatını yazarsanız en geç 1 haftada satarsınız.
    Biraz almak istediğiniz aracın kilometresi fazla geldi bana.
  • s.a arkadaşlar 2006 model honda city var 1.4 sport 116 bınde benzinli piyasası nedir acaba almayı düşünüyorum da çok konforlu araca benziyor.olan arkadaşlar yorum yazabılrmı lutfen
  • ne varsa eskilerde var zaten
  • Aşağıdaki araç ile ilgili yorumlarınızı yazabilir misiniz?

    2007 Honda City 1.4 Comfort CVT Otmatik vites 120 bin KM araç.
    3 hasar kaydı var ( 1500 TL sağ kapı değişmiş, 400 TL ve 200 TL tamponlarda yüzeysel boyalar var) hasarlar ayrı zamanlarda oluşmuş.
    başka değişen boyalı parça yok.

    araç ilk sahibinden herhangi bir kazası vs. yok.

    28500 isteniyor.
  • Arkadaşlar temiz city isteyenler ilanı incelesin lütfen.

    No: 273146880
  • olaaras O kullanıcısına yanıt
    Bence fiyat gayet makul. hasarlar öenmi değil gibi görünüyor.
  • Merhabalar, 100 bin km altinda, otomatik, büyük kazasi olmayan eski kasa honda city bakiyorum. istanbulda oturuyorum, aracini satmak isteyen olursa benimle irtibata gecebilirse sevinirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2. el city alırken özellikle şanzımanını iyi kontrol ettirmenizi öneririm. Çünkü eğer bir sıkıntısı olursa maliyeti oldukça yüksek oluyor. Kaportaki durumdan çok daha önemli mekanik durum.
  • bende otomatik eski kasa city bakıyorum.
    bütçe 26-28 civarı
    yer denizli
  • Merhaba arkadaşlar.

    Ben de Honda City eski kasa otomatik lpg'li almayı düşünüyorum. Alırken nelere dikkat etmemi önerirsiniz. Sizlerin bu araçlarda en çok karşılaştığı sorunlar nelerdir? Bunların emareleri nelerdir? Şöyle yarım saatlik bir test sürüşü ve usta kontrolünde en çok neye dikkat etmemi önerirsiniz?
  • Merhaba öncelikle araç manuel mi cvt mi? Ayrıca lpg şart mı bu da önemli.

    Yetkili serviste lpgli araçların birtakım sıkıntılar çıkardığını duydum. Eğer şart değilse benzinli almak daha iyi olabilir.

    Standart kontrolleri bosh car servis gibi bir yerde yaptırmak da faydalı olabilir. Eğer cvt ise bunun için test sürşünüz mümkünse biraz detaylı olsun. Manuel ise motor ideal ısıya geldikten sonra(mavi soğuk lambası söndükten birkaç dakika sonra) rölanti devri düşmesine bakılmalı. Hızlanırken herhangi bir titreme, garip ses, tekleme(bunun için rampalar idealdir) var mı bakılabilir.

    Ateşleme bobinleri 4 önde 4 arkada olmak üzere 8 adettir ve genelde şikayetler arka bobinlerin bozulması üzerine diyor yetkili servis. Tanesi 361tl fiyat aldım işçilik hariç. Yan sanayisi 65tl, sanayide orj ise 230tl. Muhtemelen bizim aracın da gitti, tekleme oluyor ara sıra 2-3bin devir arası.

    Onun haricinde kısa farlar testiniz boyunca açık olsun ve direksiyonun hemen arkasında olan koruma kapağının orada ısınma veya koku durumunu kontrol edin.

    Klima araçtan gücü etkili olarak alır bu araçlarda ve dururken devirde çok düşme olmaması gerekir.

    120 üstü süratleri öncelik güvenlik ardından yakıt ekonomisi için önermem. Yine de imkany olursa Rot balans için deneyebilirsiniz.

    Şimdilik aklıma gelenler bunlar. En önemlisi varsa cvt şanzıman, gerisi motor diyebilirim. Çünkü cvt daha hassas. Servisleri bile sevmediklerini söylüyorsa düşünmekte fayda var. 18bin tl sıfır fiyatı aldım bugün.

    Eğer lpg olmazsa olmazınız ise unutmayın fabrika çıkışı olmayan lpg illaki bir sure sonra zarar verebilir. Yakıt için 5,5-7,5 diyebilirim. Son 500km ortalamam ki %70 civarı trafik ve bunun çoğu dur kalktır bende, 6,6 şu anda.

    Hayırlısı olsun hakkınızda.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ayerli -- 7 Eylül 2016; 0:11:52 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ayerli kullanıcısına yanıt
    Genel olarak çok olumsuz konuşmuşsunuz gibi geldi bana. CVT şanzımanı neredeyse herkes önerirken servisin önermediğini söylemişsiniz. Eski şanzıman olmasına rağmen hala bugün bazı sıfır araçlar CVT ile çıkıyor. Bence japon otomatik candır. En basitinden Volsvagen gibi bir markanın 2010lu yıllarda kullandığı DSG lerin sorununu sağır sultanlar bile duymuşken japon araçların geneli yıllardır taş gibi.
  • Merhaba, 8000km'de aldığımız ve şuan 103bin km'de olan aracımız ile yaşadığım tecrübeleri paylaştım sadece. Her şanzımanın artı ve eksi yanları vardır muhakkak. Kişilerin önermeleri de elbette dikkate alınmalı lakin yaşadıklarımız da ilerde seçimimize yön verebiliyor. Bu demek değildir ki herkes benimle aynı sorunu yaşar. Kullanım tarzı, trafik, yük durumu gibi etkenler de var. 95bin km'nin 85bini İstanbul şehir içinde geçti ve malum trafiği, dur kalkı çok olan bir yer. Bu yüzden şanzıman sakin bir Anadolu şehrinden daha çok zorlandı vs. gibi.

    Aynı servis Cvt'yi önermezken Civic'lerdeki ileri klasik otomatiği çok öneriyor mesela. Yeni Jazz için yorum bile yapmadılar. Ama sattıkları için fazla olumsuz birşey duymak sanırım beklenmez onlardan. Tabi belki de eski bizim City'nin daha geliştirilmiş halidir o olabilir. Yalnız 2009 City'lerde niyeyse Cvt kullanılmadı, güncel City'ler ülkemizde yok ancak yine Cvt kullanılmış videolardan gördüğüm kadarıyla.

    Ben yaşadığım tecrübelere göre bu aracın manuelini öneririm. Ancak alıp uğraşmak isteyen ki sıfır parça bulur mu bilmiyorum servis 18bin tl diyor, denenebilir. Almadan önce de üst mesajda dediğim gibi kontrolleri yaparsanız ilerde olası sıkıntı yaşamamak adına faydalı olabilir. Mesela şimdi yine vuruntular başladı ve o servis şefinin dediği gibi tüm bobinleri değiştirdim yine sıkıntı çözülmedi, neyse ki servise 3000tl civarı bir ücret ödemeden sıkıntının şanzımanda olduğunu yineleyebildik. Sorun da genelde yokuşlarda gaz kesip tekrar verince 2000-2500d/d civarlarında yoğun br tekleme yapması. Mesela gaz kesmeyip çıkarsanız ya da daha fazla gaza basarsanız titreme olmuyor. Umarım yine ciddi masraf çıkarmaz çünkü araçtan gayet memnunuz şanzıman dışında.

    Vw ise uzun süre tecrübe etmedim bu yüzden yorum yapmam ne kadar doğru olur. Ben de çoğu kişi gibi internetten okuyorum sorunları, videolardan görüyorum birde tamircide. Bana kalırsa malının arkasında durmayan, garanti bitince umursamayan her firma aynıdır. Sorun ülkemizdeki yaptırımlar da olabilir tabiki. Adaletli olmak gerektiğine inanıyorum. Yinede yapı itibariyle hiç alakası olmayan şanzıman tipleri. Gönlüm tam otomatikten yana yinede onlar da şans işi. Tamircime 2014 yılında gitmiştim ve orada garantisi bitmiş bir audi A8 vardı, 8 ileri zf şanzıman arıza yapmış sıfırına 45bin dedikleri için sanayiye gelmiş düşünün.

    İşin keyif konusu var birde ve Cvt ile keyif vs beklememek gerek bana kalırsa. Konfor ve ilk kalkış güzel ancak rampada o güç kaybını hissetmeniz, dip gazda sabit devir ve bir süre sonra can sıkan motor sesi, geri viteste yokuşu zor çıkan bir araç vs. Sadece motor gücüne bakmayın Nissan'ı(2014 Micra)da aktif kullanıyordum ve o City'nin Cvt'den daha verimsiz bana kalırsa. Bu arada City Cvt ile kaldırıma sıfır yanaşıp ardından çımaya çalışın ya da araçta 4 kişi ile Sarıyer yokuşu, Fulya yokuşu ile durum kalkın ve geri yokuş çıkın demek istediğimi anlayınca hak verirsiniz.

    Her fikre saygım var, malımın da kölesi değilim o olsun olacaksa. Satana kadar öven satınca söven de bir yapıp yok neyse o, saygılar.




  • Ozellikle bu araclarda yokus kalkisin olmamasi ve motorun 1.4 8v olmasi sizin bahsettiginiz su yokuslardaki yigilmanin sebebi bence. Dediginiz gibi kasa biraz agir kaliyor ve bazen aracin zorlandigini hissediyorsunuz. Otomatik vites araclar marka ne olursa olursa olsun patlamaya hazir bomba gibi adeta.sorun halinde masraflari ne yazikki uçuk.
    Aracinizin sorun cikarmasi hakketten cok can sikici. Umarim dusuk maliyetlerle halledersiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Evet otomatik vites her zaman riski daha yüksek bencede.

    Teşekkür ederim umarım kolay olur. Bu arada tekrar yineleyeyim. Araçtan çok memnunuz ailecek, evet her araç gibi kusurları var ancak f/p olarak bu rahatlığı almak eksikliklerini örtebiliyor çoğunlukla.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Burada da eski city almayı düşünenlerin işine yarayacak tecrübeler var paylaşayım istedim.
    https://www.kullananlar.com/honda-city.html
  • By_EKReM kullanıcısına yanıt
    Bende 2008 comfort aldım.Tüp taktırmayı düşündüm fakat tüp uyumlu değil boşa masraf etme dediler.Sizin araç lpgli kısa bir bilgi verseniz lpg ile ilgili..
  • 
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.