Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

eski formami buldum ulaaa

8
Cevap
0
Favori
183
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> eski formami buldum ulaaa
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    Kac senelik beyler tahminen ?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    |
    |
    _____________________________
    20. katta seni dilediğim kadar izleyebilceğim günü bekliyorum
    hepimiz biçiz
    -------------------
    10.02.13 tarihi itaberi ile foruma 1 yıl ara vermiş bulunmaktayım. 2014 yılında görüşmek üzere :(
  • Yüzbaşı
    629 Mesaj
    10



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    955 Mesaj
    97-98 sezonunun bu saniyorum
    _____________________________
    "Celladına aşık olmuşsa bir millet,
    İster ezan ister çan dinlet.
    İtiraz etmiyorsa sürü gibi illet,
    Müstehaktır ona her türlü zillet."
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orijinalden alıntı: narrator12

    10

    Zannetmem hocam o zamanlar aria sponsordu diye hatirliyorum sanirim 97 sezonundan kalma



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    20. katta seni dilediğim kadar izleyebilceğim günü bekliyorum
    hepimiz biçiz
    -------------------
    10.02.13 tarihi itaberi ile foruma 1 yıl ara vermiş bulunmaktayım. 2014 yılında görüşmek üzere :(
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orijinalden alıntı: Friedrich Engels

    97-98 sezonunun bu saniyorum

    Aynen hocam, bi ara para eder mi diye dusunmedim degil yani



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    20. katta seni dilediğim kadar izleyebilceğim günü bekliyorum
    hepimiz biçiz
    -------------------
    10.02.13 tarihi itaberi ile foruma 1 yıl ara vermiş bulunmaktayım. 2014 yılında görüşmek üzere :(
  • Yüzbaşı
    955 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Kütüphane


    quote:

    Orijinalden alıntı: Friedrich Engels

    97-98 sezonunun bu saniyorum

    Aynen hocam, bi ara para eder mi diye dusunmedim degil yani

    Camia aykut aykut diye aglarken 11 numaraysa o forma hic giyemedigi bu formaya dunya para verecek biri kesin cikar
    _____________________________
    "Celladına aşık olmuşsa bir millet,
    İster ezan ister çan dinlet.
    İtiraz etmiyorsa sürü gibi illet,
    Müstehaktır ona her türlü zillet."
  • Yüzbaşı
    401 Mesaj
    m.ö 1000li yıllarda
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2324 Mesaj
    Pantolon kesin İspanyol paçadır
    |
    |
    _____________________________
    Şampiyon Cimbom Yazdıracağız!
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orijinalden alıntı: Friedrich Engels

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kütüphane


    quote:

    Orijinalden alıntı: Friedrich Engels

    97-98 sezonunun bu saniyorum

    Aynen hocam, bi ara para eder mi diye dusunmedim degil yani

    Camia aykut aykut diye aglarken 11 numaraysa o forma hic giyemedigi bu formaya dunya para verecek biri kesin cikar

    ahahah :D yok hocam arkasında numara yazmıyo ama yazdırırız gerçi

    Edit: ya o degilde bende eskiden bende uchenin parası vardı 2-3 sene önce bi yerden çıkmıştı sonra tekrar kaybettim lanet olsun ya

    bu yani ;




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kütüphane -- 30 Mayıs 2013; 17:32:11 >
    |
    |
    _____________________________
    20. katta seni dilediğim kadar izleyebilceğim günü bekliyorum
    hepimiz biçiz
    -------------------
    10.02.13 tarihi itaberi ile foruma 1 yıl ara vermiş bulunmaktayım. 2014 yılında görüşmek üzere :(




HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
e-ticaret
Blogio
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
haberler
Lastik Fiyatları
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,234
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.