Şimdi Ara

Eski Araçlara Dünyanın Parasını Dökenler (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
45
Cevap
0
Favori
2.411
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Karbon 12 K kullanıcısına yanıt
    Bu testlerin çoğu zaman tüketimi teşvik için gerçeği yansıtmadığını düşünüyorum. Her tarafı çürümüş araba ile test yaparsan, markası modeli ne olursa olsun kağıt gibi parçalanır. Benzer şekilde, şasisi zarar görüp, düzeltilmiş araçlarda kağıt gibi katlanıyor. Ama açıkçası büyük bir kazada güvenlikten 5 yıldız almış yeni bir C sınıfı araç yerine, 90 küsür model W140 kasa bir mercedeste olmayı tercih ederdim. Susurlukta gösterdi nasıl bir araç olduğunu. Bu testleri yapanlar, W140 ile test yapsalar, eminim test ettikleri araç susurlukta son sürat kamyona giren araçtan daha çok hasar (daha doğrusu öldürücü hasar) alacaktır, hemde 50km hızla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DnzIrmk -- 23 Haziran 2017; 9:52:32 >
  • Adi sani duyulmamis dedigi araba da fiat chrysler grubu he

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • RaistEmre R kullanıcısına yanıt
    testin sayfası. Euro NCAP'e yakın bir test, off-set deforme olan bariyere 40 mil/s hızla, yani yaklaşık 64km/s.

    http://www.iihs.org/iihs/ratings/vehicle/v/mercedes-benz/e-class-4-door-sedan/1997?print-view

    Ben de 84 model bir araba kullanıyorum. Kendi yılındaki en iyi değerleri almıştı ama off-set testi yok mesela. Güvenlik bir bütün, en önemli faktör de sürücü. Sürücü arabasının zayıf ve iyi yönlerini bilerek güvenli kullanabilir. Eski arabalarda görüş çok daha iyi, ağırlık merkezleri yere daha yakın… direksiyonun büyüklüğü bile güvenliği iyi veya kötü yönde etkileyebilir.

    Temastan kaçınmak gerekir. Temastan sonra çok farklı şeyler olabiliyor. Benim itirazım üçe katlar fikrine. Katlamaz. Yeniler de eskileri katlamaz. Yeni araba kullanırken yandan yaklaşanlara daha korumacı davranıyorum mesela... yenilerin tekerlekleri açık, çamurluklar esnek, bir yere lastik temas ettiğinde çok kolay tırmanıp, düz yolda ters dönebiliyorlar. İstanbul E5'te böyle çekilmiş videolar dolu. Hele Fiat 500 cup var, komedi gibi. Fiat 500'ü ona göre kullanıyorum.

    * * *

    Nasıl Alman, İtalyan, Amerikan arabasını kendisi gibi kullanmak gerekiyorsa, bence güvenlik de biraz böyle. Biraz da riski görmek, kategorinin dışına çıkıp geniş görmek. Evet Susurluk'ta kamyona çarpan w-140'ta arka koltuktakiler yaşadı, ama İngiliz prensesi Diana öldü. Sürücüler zaten yaşamadı. Aşağıdaki videoda evet sağlam, ama süspansiyon gitti, karşı şeritte, 360 derece döndü. O anda iyi ki bir kamyon gelmedi, veya arkasındaki Chevrolet yerine bir kamyon yoktu. Temastan sonra çok şeyler olabiliyor. İyiye yormanın sonu yok.





  • Fiat 500 L güzel bir araba birkaö konuya da yazmıştım alabilirim yine tavsiye de etmiştim. bu konuyu da gördüğüm iyi oldu tek koltuklarını beğenmedim yan desteği yok gibi bişey iskemle gibi geldi. Alışmak gerek belkide

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Güvenlik paket dedikleri bu mu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.