DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Yeni DH Portal arayüzümüz herkese açık ALFA sürümüne girmiştir, siz de bu deneyime davetlisiniz. Gizle Detaylar ve Geri Bildirim
ERYAMAN'A NASIL GİDİLİR??
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
6
Cevap
0
Favori
8.862
Tıklama
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> ERYAMAN'A NASIL GİDİLİR??
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
    • Yarbay
      2930 Mesaj
      23 Nisan 2009 09:21:59 Konu Sahibi
      arkadaşlar arabayla gidecem de. 6. etaba en kısa yoldan nasıl gidebilirim??

      istanbul yolundan gideceğim dimi?? çok karıştırıyorum oraları. birçok yerden giriş var.



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      23 Nisan 2009 09:56:39
      İstanbul yolundan gidersen karıştırabilirsin, orası direkt olarak göksu parkına ve 3-4.etaplara çıkar. Ama Ayaş yolundan girersen karıştırmazsın. Ayaşa gidiş istikametinde Optimum'u geçtikten sonra çevre yolu köprüsünden hemen sonra sağa dön, sol taraf Eryaman Evleri'ne, Devlet Mahallesine, Fatih Mahallesine gider, sağ taraf Atakent'te ve 5.etaba gider. Hangi siteye gideceğini biliyorsan daha çok yardımcı olabilirim.


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      2930 Mesaj
      23 Nisan 2009 10:03:01 Konu Sahibi
      quote:

      Orjinalden alıntı: James Hetfield

      İstanbul yolundan gidersen karıştırabilirsin, orası direkt olarak göksu parkına ve 3-4.etaplara çıkar. Ama Ayaş yolundan girersen karıştırmazsın. Ayaşa gidiş istikametinde Optimum'u geçtikten sonra çevre yolu köprüsünden hemen sonra sağa dön, sol taraf Eryaman Evleri'ne, Devlet Mahallesine, Fatih Mahallesine gider, sağ taraf Atakent'te ve 5.etaba gider. Hangi siteye gideceğini biliyorsan daha çok yardımcı olabilirim.


      hangi site olduğunu şu an bilmiyorum. sanırım anladığım dediğini...

      ilk eryaman tabelasından girmeyeceğim devam edeceğim optimum u geçtikten sonra gireceğim.

      optimum dan sonra yaklaşık olarak ne kadar gittiğimde köprü gelecek ve bi de sağa dönüş için tabelada neler yazıyor??

      kusura bakma yabancı o taraflara da iyice öğreneyim de şaşırmayayım yolu...



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      23 Nisan 2009 10:10:01
      Ayaş Yolu İstanbul yolundan Gersan sanayi sitesini geçtikten sonra ayrılan yoldur. Ankara'dan İstanbul yönüne giderken sağda Türkkuşu hava müzesi falan var, Arçelik-Beko fabrikası var, orayı geçtikten sonra yol ikiye ayrılır, sağ taraf Ayaş ve Batıkent'e gider, zaten tabelalarda yazar Ayaş, Sincan, Eryaman, Yenikent vs. diye... sol taraf da Kazan'a ve İstanbul'a devam eder. Aslında sol taraf da Eryaman'a gider ama dediğim gibi 3-4.etaplara çıkar o yol, karıştırırsın. Sen sağ taraftan Ayaş-Sincan istikametinde gideceksin, sonra o yol seni şeker fabrikasının önüne çıkaracak, orayı geçtikten sonra 3-4 km sonra solda Optimum'u görürsün zaten... Ayaş yolundan Eryaman'a 4-5 tane giriş var, Optimum'u geçmeden önce ve geçtikten sonra iki ana giriş var, sen geçtikten sonraki girişten girersen çok daha kolay bulursun.


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      2930 Mesaj
      23 Nisan 2009 10:16:34 Konu Sahibi
      quote:

      Orjinalden alıntı: James Hetfield

      Ayaş Yolu İstanbul yolundan Gersan sanayi sitesini geçtikten sonra ayrılan yoldur. Ankara'dan İstanbul yönüne giderken sağda Türkkuşu hava müzesi falan var, Arçelik-Beko fabrikası var, orayı geçtikten sonra yol ikiye ayrılır, sağ taraf Ayaş ve Batıkent'e gider, zaten tabelalarda yazar Ayaş, Sincan, Eryaman, Yenikent vs. diye... sol taraf da Kazan'a ve İstanbul'a devam eder. Aslında sol taraf da Eryaman'a gider ama dediğim gibi 3-4.etaplara çıkar o yol, karıştırırsın. Sen sağ taraftan Ayaş-Sincan istikametinde gideceksin, sonra o yol seni şeker fabrikasının önüne çıkaracak, orayı geçtikten sonra 3-4 km sonra solda Optimum'u görürsün zaten... Ayaş yolundan Eryaman'a 4-5 tane giriş var, Optimum'u geçmeden önce ve geçtikten sonra iki ana giriş var, sen geçtikten sonraki girişten girersen çok daha kolay bulursun.


      kardeş Allah razı olsun... çok sağol... eryaman bana hep çok karışık gelir. anlattığın gibi gidersem bulurum herhalde. son aşamada optimum'u geçtikten sonraki girişte tabelada ne yazıyor onu da söylersen %100 anlamış olacağım...



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      23 Nisan 2009 10:27:08
      Valla tabelada ne yazıyor hatırlamıyorum ama muhtemelen Eryaman Evleri, Doğakent, Aile yaşam merkezi falan yazıyordur. Optimum'un önündeki altgeçitten çıkar çıkmaz otoban viyadüğünü görürsün, o viyadükten 50 metre sonra falan bir altgeçit daha var, o altgeçite girmeyeceksin, sağa tali yola döneceksin. Zaten başka dönüş yok orada, hemen görürsün... sağda mavi renkli blokları görürsün orası Doğakent sitesidir, o sitenin duvarını takip ederek sağa döneceksin, çok kolay bulursun... İyi günler...


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      2930 Mesaj
      23 Nisan 2009 10:32:29 Konu Sahibi
      quote:

      Orjinalden alıntı: James Hetfield

      Valla tabelada ne yazıyor hatırlamıyorum ama muhtemelen Eryaman Evleri, Doğakent, Aile yaşam merkezi falan yazıyordur. Optimum'un önündeki altgeçitten çıkar çıkmaz otoban viyadüğünü görürsün, o viyadükten 50 metre sonra falan bir altgeçit daha var, o altgeçite girmeyeceksin, sağa tali yola döneceksin. Zaten başka dönüş yok orada, hemen görürsün... sağda mavi renkli blokları görürsün orası Doğakent sitesidir, o sitenin duvarını takip ederek sağa döneceksin, çok kolay bulursun... İyi günler...


      tamam kardeş anladım. çok sağol...



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.