Şimdi Ara

Ertesi gün hapı sonrası 10 gün sonra adet olunur mu?

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
1
Favori
252
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 2 ay
  • Cevaplayan Üyeler 3
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 3
  • Ortalama Mesaj Aralığı 5 saat 47 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 3
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 2
  • Favoriye Eklediklerim 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Emynem (3 mesaj) Kütahyalı 77 (2 mesaj) Robinson_Crusoe (2 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Mobil (3 mesaj) Mini (1 mesaj) (3 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Erkek Kişisel Bakım >> Cinsel Sağlık >> Ertesi gün hapı sonrası 10 gün sonra adet olunur mu?
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Onbaşı
    30 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Merhabalar kız arkadaşım ile 9 10 gün önce Bi sürtünme oldu nolur nolmaz diye 22 saat sonra ertesi gün hapı içti. Regl nın bitiminden sonraki ilk gündü. Şimdi 2 sorum var arkadaşlar, İlki kız arkadaşımı hapı içtikten 10 gün sonra adet gibi kanaması var bu normal mi? İkincisi de sadece sürtünme vajina nın üst kısmına boşalma oldu tam akması gibi içeri sildim zaten ayrıca regl biriminin ilk günüydü ve 22 saat sonrası ertesi gün hapı içti yine de hamile kalma ihtimali yüzde kaç? Görüşleriniz için şimdiden Teşekkür ederim ederim.



    |
    |
  • Yarbay
    2195 Mesaj
    Bişey olmaz korkma
  • Onbaşı
    30 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Şuan kız arkadaşım için korkuyorum çünkü sulu Bi şekilde çok kanıyormuş
    |
    |
    Kütahyalı 77 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    2195 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Emynem

    Şuan kız arkadaşım için korkuyorum çünkü sulu Bi şekilde çok kanıyormuş

    Adet görüyordur

    |
    |
  • Yarbay
    6968 Mesaj
    Geçende dedim % 5 bir ihtimal var sıkıntı olmaz rahat ol,
  • Onbaşı
    30 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Kanka mesajın içimi çok rahatlattı fakat benim bu seferki sorum kız arkadaşım iyi mi, bu kadar kan normal mi gibisinden 3 gündür kanıyormuş. Teşekkür ederim yorumun için.
    |
    |
    Robinson_Crusoe kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    6968 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Emynem

    Kanka mesajın içimi çok rahatlattı fakat benim bu seferki sorum kız arkadaşım iyi mi, bu kadar kan normal mi gibisinden 3 gündür kanıyormuş. Teşekkür ederim yorumun için.

    Stresin etkisi çok düzensiz adete bir kaç gün bekleyin olmadı bi dr görünsün,

    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
pubg mobile uc
pubg mobile uc
Sohbet
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR1
0,313
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.