Şimdi Ara

[ERTELENDI].:ISLE OF DREAMS ISTANBUL 2014:. (5-6-7 AĞUSTOS) Afrojack, Fedde, Alesso...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
144
Cevap
3
Favori
5.264
Tıklama
Tüm Forumlar >> Sinema - Dizi - Televizyon - Müzik - Kitap >> Müzik >> Müzik genel >> [ERTELENDI].:ISLE OF DREAMS ISTANBUL 2014:. (5-6-7 AĞUSTOS) Afrojack, Fedde, Alesso...
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    5046 Mesaj
    Arkadaşlar biletixte bilet satışlarının neden durdurulduğuna dair bilginiz var mıdır? eksisozluk vs gibi ortamlarda iptal olduğuna dair söylentiler var.

    Hafta içi olması çok düşündürüyor, ertesi günü işe nasıl gideceğiz o kafayla? :(
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2085 Mesaj
    Böyle bi rezillik olmaz. Etkinliğe 1 hafta kaldı hala açıklama yapılmıyor. Ertelencek diyenlerin sayısı yüksek. Onlarda neye göre söylüyorlar bilmiyoruz. Yıllık izni bu tarihe getirdik. Bunun dışında bu fest. için uçak bileti alan onlarca kişi var. Çok iyi madur ediyorlar milleti. İyice soğuttular yeminle...
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    14383 Mesaj
    etkinlik ertelendi detaylar gelecek



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    (ORIGIN ID: HAAltuntaas) İşlemci: INTEL CORE i7 4790K 4.0/4.4 GHz || Ekran Kartı: ZOTAC GTX 1070 AMP! EXTREME || Monitör: ASUS ROG SWIFT PG279Q /165 Hz/G-SYNC/IPS/2K/27" || Anakart: MSI Z97 GAMING 3 || Ram: GSKILL RipjawsX (4x4GB) 16GB DDR3 || Depolama: SAMSUNG 850 EVO 250GB SSD || Depolama2: WD CAVIAR BLACK 2 TB || Depolama3: SEAGATE BARRACUDA 1 TB || Kasa: CORSAIR GRAPHITE 780T BLACK FULL-TOWER || Güç Kaynağı: CORSAIR CX750M || Soğutma: CORSAIR H115i PRO RGB LIQUID CPU COOLER || Ses Kartı: CREATIVE SOUND BLASTER ZX || Ses Sistemi: LOGITECH Z906 5.1 500W DTS - DOLBY DIGITAL || Klavye: LOGITECH G710+ || Mouse: STEELSERIES RIVAL 700 || Kulaklık: HYPERX CLOUD 2 || Konsol: PLAYSTATION 4 PRO
    PSN ID: haaltuntas || Origin ID: HAAltuntaas
  • Yarbay
    2963 Mesaj
    israil ayağını erteleseler anlarım da bizimle ne alakası var



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Onbaşı
    19 Mesaj
    Varya ana bacı indiricem bu ne a..... kaç gündür bunu bekliyoz çıkıp ertelendi iptal olmadı diyolar bide eylülde yapacaklarmış yok ocakta yapın daha bi şenlik olur hem o kış ayının depresif havasına alır... türkiyede yaparsan bu olur organizatörler eşşek, kim bilir sorun ne?
    _____________________________
  • Yarbay
    2963 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: dynesseh

    Varya ana bacı indiricem bu ne a..... kaç gündür bunu bekliyoz çıkıp ertelendi iptal olmadı diyolar bide eylülde yapacaklarmış yok ocakta yapın daha bi şenlik olur hem o kış ayının depresif havasına alır... türkiyede yaparsan bu olur organizatörler eşşek, kim bilir sorun ne?
    quote:

    Orijinalden alıntı: dynesseh

    Varya ana bacı indiricem bu ne a..... kaç gündür bunu bekliyoz çıkıp ertelendi iptal olmadı diyolar bide eylülde yapacaklarmış yok ocakta yapın daha bi şenlik olur hem o kış ayının depresif havasına alır... türkiyede yaparsan bu olur organizatörler eşşek, kim bilir sorun ne?

    ben ortadoğunun durumu diyorum, djler gelmek istememiş olabilir



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Onbaşı
    19 Mesaj

    öyle olsa iptal olurdu diye düşünüyorum ne zaman biteceği belli değil ki bu durumun israildeki iptal olması lazım, organizasyondan kaynaklanan problem sanırım twitter hesabında bu organizasyonda yer alacak sanatçılarla yakın temasta bulunacağız diye enteresan bir tweet gördüm ordan bu kanıya vardım ama mallar açıklama yapmıyorki zaten birçok kişinin bende dahil hevesim kaçtı valla bundan sonra EKİME kadar yapsalar anca giderim
    |
    |
    Le Blanc kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1744 Mesaj
    Bizim turklerin yapacagi is bu kadar olur,iyiki bilet filan almadim



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Eski Kullanıcı Adlarım: vonyc,Brendan Rodgers
  • Binbaşı
    1744 Mesaj

    Al hocam ilk mesaja editlersin
    http://www.isle-of-dreams.com/?page_id=140



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Bahsedilenler: HAAltuntas
    _____________________________
    Eski Kullanıcı Adlarım: vonyc,Brendan Rodgers
  • Yarbay
    2963 Mesaj

    israil biraz saldırır durur hersene aynı şey. mesela eylülde falan ortalık sakinleşmiş olur. aslında bizle hiç alakası yok bu olayların ama yabancılar ülkeyi fazla tanımıyor maalesef.

    ne suç ne de organizasyon bizde değil @Brendan Rodgers



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Bahsedilenler: Brendan Rodgers , dynesseh kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    2085 Mesaj
    Arkadaşlar bu iptalin savaşla uzaktan yakından alakası yok. Ayrıca festival ertelenmedi iptal edildi. Açık açık söyleyemiyorlar. Eylül ekimde fln ümitlenmetin hiç. İptalin nedeni istenilen satış rakamına ulaşılamaması. Elektronik müziğin ülkemizdeki yer belli. Tiesto, armin gibi isim yapmış dj'ler dışında hiç bir büyük etkinlik kar yapmaz. Bunun örneğide bu festival.
    _____________________________
  • Teğmen
    190 Mesaj
    neler dönmüş , ya iptal olduysa böyle saçmalık olamaz.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2963 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: KARTALIZMA

    Arkadaşlar bu iptalin savaşla uzaktan yakından alakası yok. Ayrıca festival ertelenmedi iptal edildi. Açık açık söyleyemiyorlar. Eylül ekimde fln ümitlenmetin hiç. İptalin nedeni istenilen satış rakamına ulaşılamaması. Elektronik müziğin ülkemizdeki yer belli. Tiesto, armin gibi isim yapmış dj'ler dışında hiç bir büyük etkinlik kar yapmaz. Bunun örneğide bu festival.
    quote:

    Orijinalden alıntı: KARTALIZMA

    Arkadaşlar bu iptalin savaşla uzaktan yakından alakası yok. Ayrıca festival ertelenmedi iptal edildi. Açık açık söyleyemiyorlar. Eylül ekimde fln ümitlenmetin hiç. İptalin nedeni istenilen satış rakamına ulaşılamaması. Elektronik müziğin ülkemizdeki yer belli. Tiesto, armin gibi isim yapmış dj'ler dışında hiç bir büyük etkinlik kar yapmaz. Bunun örneğide bu festival.

    o mantığa göre life in color nasıl yapılıyor hocam ?

    dediğin gibiyse bile ülke potansiyeli belliyken bu işe kalkışıp, reklam yapıp bilet sattıktan sonra sayı yetersiz yaa iptal edelim diyen bir organizasyon şirketinin bir daha iş yapması imkansız.

    ağır hayalkırıklığına uğradım o yüzden biraz sinirliyim, lütfen yanlış anlama.
    _____________________________




  • Yarbay
    2963 Mesaj
    facebook sayfasındaki açıklama şöyle,

    Üzülerek belirtmemiz gerekir ki 5 6 7 Ağustos tarihlerinde İstanbul’da yapılacak olan Isle of Dreams Festivali ertelenmiştir.
    Tüm fanlarımızdan,sponsorlarımızdan ve destekçilerimizden özür diler, bilet alan herkese paralarını iade edeceğimizi bildiririz.
    Bu organizasyonda yer alacak sanatçılarla yakinen temasta olacağız ve Türkiye’nin hakettiği bu organizasyona ilişkin gelişmelerden sizleri haberdar edeceğiz.
    Festivalde her hangi bir iptal söz konusu değildir ,yeni tarihler belirlenir belirlenmez, seyircilerimizie ve müzikseverlere duyurulacaktır.


    bari fazla para veren arkadaşlar iade etsin biletlerini, yeni tarih gelince indirim olur yine.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2668 Mesaj
    vay be o kadar yüksek bilet fiyatlarına ragmen patates olmuş o kadar pop sanatçısını aynı anda book edersen olacagı bu, cocoon culara lafım yok
    _____________________________
  • Yarbay
    2085 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Le Blanc

    quote:

    Orijinalden alıntı: KARTALIZMA

    Arkadaşlar bu iptalin savaşla uzaktan yakından alakası yok. Ayrıca festival ertelenmedi iptal edildi. Açık açık söyleyemiyorlar. Eylül ekimde fln ümitlenmetin hiç. İptalin nedeni istenilen satış rakamına ulaşılamaması. Elektronik müziğin ülkemizdeki yer belli. Tiesto, armin gibi isim yapmış dj'ler dışında hiç bir büyük etkinlik kar yapmaz. Bunun örneğide bu festival.

    o mantığa göre life in color nasıl yapılıyor hocam ?

    dediğin gibiyse bile ülke potansiyeli belliyken bu işe kalkışıp, reklam yapıp bilet sattıktan sonra sayı yetersiz yaa iptal edelim diyen bir organizasyon şirketinin bir daha iş yapması imkansız.

    ağır hayalkırıklığına uğradım o yüzden biraz sinirliyim, lütfen yanlış anlama.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: Le Blanc

    quote:

    Orijinalden alıntı: KARTALIZMA

    Arkadaşlar bu iptalin savaşla uzaktan yakından alakası yok. Ayrıca festival ertelenmedi iptal edildi. Açık açık söyleyemiyorlar. Eylül ekimde fln ümitlenmetin hiç. İptalin nedeni istenilen satış rakamına ulaşılamaması. Elektronik müziğin ülkemizdeki yer belli. Tiesto, armin gibi isim yapmış dj'ler dışında hiç bir büyük etkinlik kar yapmaz. Bunun örneğide bu festival.

    o mantığa göre life in color nasıl yapılıyor hocam ?

    dediğin gibiyse bile ülke potansiyeli belliyken bu işe kalkışıp, reklam yapıp bilet sattıktan sonra sayı yetersiz yaa iptal edelim diyen bir organizasyon şirketinin bir daha iş yapması imkansız.

    ağır hayalkırıklığına uğradım o yüzden biraz sinirliyim, lütfen yanlış anlama.

    Life in color un toplam maliyeti bir tek isle of dreams'de Aviciinin maliyetine eşittir.

    Birisi 3 gün sürcek milyon dolarlık bir yatırımken diğeri üstünüze boya sıkılan 3-4 saatlik kıytırıktan bir etkinlik.
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    498 Mesaj
    Parasını geri alan var mı



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2963 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: KARTALIZMA

    quote:

    Orijinalden alıntı: Le Blanc

    quote:

    Orijinalden alıntı: KARTALIZMA

    Arkadaşlar bu iptalin savaşla uzaktan yakından alakası yok. Ayrıca festival ertelenmedi iptal edildi. Açık açık söyleyemiyorlar. Eylül ekimde fln ümitlenmetin hiç. İptalin nedeni istenilen satış rakamına ulaşılamaması. Elektronik müziğin ülkemizdeki yer belli. Tiesto, armin gibi isim yapmış dj'ler dışında hiç bir büyük etkinlik kar yapmaz. Bunun örneğide bu festival.

    o mantığa göre life in color nasıl yapılıyor hocam ?

    dediğin gibiyse bile ülke potansiyeli belliyken bu işe kalkışıp, reklam yapıp bilet sattıktan sonra sayı yetersiz yaa iptal edelim diyen bir organizasyon şirketinin bir daha iş yapması imkansız.

    ağır hayalkırıklığına uğradım o yüzden biraz sinirliyim, lütfen yanlış anlama.

    Life in color un toplam maliyeti bir tek isle of dreams'de Aviciinin maliyetine eşittir.

    Birisi 3 gün sürcek milyon dolarlık bir yatırımken diğeri üstünüze boya sıkılan 3-4 saatlik kıytırıktan bir etkinlik.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: KARTALIZMA

    quote:

    Orijinalden alıntı: Le Blanc

    quote:

    Orijinalden alıntı: KARTALIZMA

    Arkadaşlar bu iptalin savaşla uzaktan yakından alakası yok. Ayrıca festival ertelenmedi iptal edildi. Açık açık söyleyemiyorlar. Eylül ekimde fln ümitlenmetin hiç. İptalin nedeni istenilen satış rakamına ulaşılamaması. Elektronik müziğin ülkemizdeki yer belli. Tiesto, armin gibi isim yapmış dj'ler dışında hiç bir büyük etkinlik kar yapmaz. Bunun örneğide bu festival.

    o mantığa göre life in color nasıl yapılıyor hocam ?

    dediğin gibiyse bile ülke potansiyeli belliyken bu işe kalkışıp, reklam yapıp bilet sattıktan sonra sayı yetersiz yaa iptal edelim diyen bir organizasyon şirketinin bir daha iş yapması imkansız.

    ağır hayalkırıklığına uğradım o yüzden biraz sinirliyim, lütfen yanlış anlama.

    Life in color un toplam maliyeti bir tek isle of dreams'de Aviciinin maliyetine eşittir.

    Birisi 3 gün sürcek milyon dolarlık bir yatırımken diğeri üstünüze boya sıkılan 3-4 saatlik kıytırıktan bir etkinlik.

    sen de haklısın ama eğer durum buysa potansiyel belliyken küçük bir matematik hesabı yapmadan organiszasyonu ayarlamak büyük hata olmuş.

    bu arada israil de iptal oldu, artık bu savaştan dolayıdır



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    273 Mesaj
    Tam otobüs bileti, kalacak yer ayarlayacakken gelen maille sarsıldım. Hayır madem erteliyoruz diyorsunuz belli bir tarih verin, biz de ona göre ya iade edelim ya da planımızı yapalım. Nedeni de bilet satışlarının yeterli rakama ulaşamamasıysa o da ayrı bir rezillik. Neresinden tutsan elinde kalıyor ya sabah sabah sinirlerini hoplatıyorlar insanın
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2607 Mesaj
    Hmm ertelendiği iyi olmuş hafta sonu olursa gidilir
    |
    |
    _____________________________
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Bey Azura
SEO
SEO
Canlı Tv izle
kolayoto.com
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,531
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.