Şimdi Ara

Enjeksiyonu kontrol ettiriniz

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
10
Cevap
0
Favori
13.254
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Renault Laguna 2.0 dci aracımda 3-4 gün kadar küçük bir performans kaybı oldu. O arada yakıt bitiyordu her zaman olduğu gibi aynı Shell istasyonundan fulledim. Akşama “Enjeksiyonu kontrol ettiriniz” uyarısı çıktı 2 gündür duruyor emisyon vs başka uyarı veya lamba yok bakalım ne çıkacak Sensörlerden ve dpf den şüpheleniyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • egerki deponun tam boşalamasını beklediyseniz sürekli, belki deponun içinde biriken pislikler zamanla enjektörleri tıkamış olabilir. ya bir ustaya gösterin yada yakıta enjektör temizleyici würtlerden falan ekleyerek bir süre kullanın
  • kill_them_all kullanıcısına yanıt
    Bugün baktırdım dpf ve ona bağlı viskozite uyarıları bulunuyor. 2009 model ve 135,000 km de olması 1. sebep, şehiriçi kullanım 2. sebep olsa da bahsettiğiniz depo tortuları da etken olmuş olabilir. Würth diğer araçlarımda kullanıp çok memnun kaldığım bir ürün öncelikle yakın zamanda 1000 km uzunyol yapacağım için katkı ve yüksek devirli yolculuğu deneyeceğiz. Olmazsa servis ortamında rejenereasyon yapılacak. Peki bu depo tortuları için devamlı çeyrek depoda yakıt aldık diyelim her seferinde iyice dolmayacak mı? Bir süre sonra çeyrek depoyu da bulandıracak noktaya gelecek. Temizlik yaptırsak araç leş gibi mazot kokacak. Birkaç depoda bir uzunyol, yüksek devir, sıcak egsoz da depo sıfırlansa o arada hemen üstüne katkılı temiz mazot ekleyip uzunyola devam etsek bence daha başarılı bir çözüm olabilir. Fakat maliyetli ve ciddi zaman isteyen bir iş. Dizel almasa mıydık.
  • Uzun süre hiçbir enjektör temizleyicisi falan kullanılmamıs aracta biriken toru veya pislikleri belli bir süre sonunda bu tür kimyasallarla temizlemek de bazen sıkıntılara yol acabilir. Eğer depoda iriken tortular aşırı miktardaysa birden bire çözünen bu pislikler enjektörleri daha da kötü yapabilir.
    Bu yüzden aracımızı ilk baştan beri biz kullanıyorsak belli zamanlarda bu ürünü yakıta katmamız bizim faydamıza, çünkü tortu veya pislik birikmesine mani oluruz. aksi takdirde mecburen depo temizliği yaptırmak daha mantıklı olur.
  • https://www.youtube.com/watch?v=28ZglmDDyLg

    görüşlerinizi bekliyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: redboxer82

    https://www.youtube.com/watch?v=28ZglmDDyLg

    görüşlerinizi bekliyorum
    Lambda sensörü arızalı olabilir veya algıladığı bir emisyon problemi olabilir. Araç normal çalışıyorsa, rolantide 4000 üzeri devirlere çıkıyorsa yakıtı değiştirip denemeye devam edin.
  • Yakın zamanda dizel olan aracımda iki bakımda bir veya 20000km bile olmadan yakıt filtresinin neredeyse her tarafının karardığını aralarına sıkışan küçük küçük çamurumsu kirlenmeleri gördükten sonra her bakımda yakıt filtresinin değişmesine kani geldim. Kaliteli deyip Shell, Opet... gibi markaların büyük merkezi istasyonlarından yakıt almaya özen gösterirken böyleydi.

    VW namı ile müsemma olan Vag grubu arabalarda 4. vites 3000 devir 15-20 dakika kullanımda DPF temizliğini kendi yapar. Sizde bu şekilde deneme yapın belki faydası olur.

    Arkadaşlarında dediği gibi Würth, Liqui dizel yakıt katkılarından ekleyip tam depo 3000 devir bandında çeyrek depo kalana kadar kullanıp olmazsa enjektör bakımlarını yaptırmanız uzun vadede yararınıza olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dmclskn -- 1 Aralık 2019; 9:5:21 >
  • 2010 koleos 2.0 dci 140000 km. Uzun yolda yokuş çıkarken manuel vitese alıp yüklendiğimde enjeksiyonu kontrol edin uyarısı ile turbo devreden çıktı. Hız sabitleme ve cruise kontrol iptal. Motoru durdurup tekrar çalıştırınca uyarı kayboldu fakat ilk yokuşta aynı şekilde arıza verdi.Düz yolda sorun yok. Şehir içi kullanımda sorun yok .Sadece yokuş çıkarken 2000 devirde rahatsız edici silkeleme hissediyorum.Kelebek değişimi oldu ancak silkeleme devam ediyor. Sorun çözümü hakkında fikri olanlar varsa tavsiyelere uyarım.
  • buarbu B kullanıcısına yanıt

    Çözüm bulabildiniz mi? Megane 2 1.5 dCi benzer sorunu yaşıyorum


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.