|
Hespiburadanın ihtiyaç kredisi sistemi ve 3 ay ertele sistemiyle geçen sene baya baya malzeme aldım. GA-Z68X-UD7-B3 anakartıma güç kaynağı, rtx 3060 12 GB OC, soğutma sistemleri, ssd, 2. bir hp laptop ve bunun gibi tonla ıvır zıvır aldım. 50.000 TL İhtiyaç kredim vardı, 9 aya yaydım ve şu an aldığım ürünlerin çoğunun fiyatı uçmuş. Üstüne hepsiburada artık bana bu kadar kredi vermiyor en fazla verdiği 10.000 TL baktılar bu bizi sömürüyor dediler heralde Hem yatırım yaptım maaşın %70'i ile geriye kalan para ile fatura vs ödedim. Tonla aldığım kripto para var. Onları da dipten aldım. Şu an 3000 TL borcum kaldı onu da önümüzde ki ay ödeyeceğim. Sonrasında borç falan kalmıyor. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-B048CF933 -- 5 Haziran 2025; 21:13:4 > |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler
kullanıcısına yanıt

kullanıcısına yanıt






