Şimdi Ara

En ucuz Timberland nereden bulabilirim İstanbul'da?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı
13
Cevap
0
Favori
1.241
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> En ucuz Timberland nereden bulabilirim İstanbul'da?
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    2718 Mesaj
    Selamlar arkadaslar,

    250 TL lik bi butcem var bugun deriden e gittim baktım 255 liraya dusen 2 timberland modeli begendım ama ilgilenen arkadas bu modellerin yanlarında açılma oluyor vs. diyince soguttu beni biraz.Deriden dışında istanbul ucuza orjinal timberland bulabilecegim nereleri var?deriden de tarçın rengi modeli 325 ti 250 tl ye bulmam mumkun mu? mumkunse gittigidiyor tarzı siteleri onermeyın ınternetten almayı dusunmuyorum hıc bı sekılde gıdıp gorup ayagıma deneyıp alacagım.

    Simdiden tesekkurler.



    |
    |
    _____________________________
    ''I have to return some videotapes''
  • Yarbay
    2718 Mesaj
    up
    |
    |
    _____________________________
    ''I have to return some videotapes''
  • Binbaşı
    1124 Mesaj
    Metrodan almistim tarcin rengi 260 liraya 2 senedir giyiyorum ve pek dikkat etmedigim halde hicbir sorun yok. Alirken cok dusundum ama bi sıkıntısı yok tas gibi ve rahat. Hala o fiyatta diye biliyorum oraya bakabilirsin.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________


    2001 FIAT MAREA 1.6 ELX>> 2010 PEUGEOT PARTNER TEPEE PREMİUM P. 1.6 110 BG
  • Yüzbaşı
    298 Mesaj
    metro da 250 tl civarinda.viaport avm ye de bakabilirsin.timberland da indirim vardi.300tl ye aldigim yelek 180 e dusmustu kalp krizi geciriyodum az kalsin :D
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2718 Mesaj
    Beyler amerikan pazarı nda ne kadardır? ve orjinal mi ordakıler?
    |
    |
    _____________________________
    ''I have to return some videotapes''
  • Yarbay
    2718 Mesaj
    up
    |
    |
    _____________________________
    ''I have to return some videotapes''
  • Yarbay
    2268 Mesaj
    illa timberland alma sende
    |
    |
    _____________________________

    |AC/DC|Iron Maiden|Kiss|Metallica|Nickelback|Muse|Guns N'Roses|Duman|Deep Purple|Three Days Grace|Airbourne|
    |Supernatural|How I Met Your Mother|The Big Bang Theory|Game of Thrones|
    PSN:ulas_ulas
  • Yarbay
    4124 Mesaj
    ben allahtan gecen sene aldim 3oo TL ye dolar yukseldi adamlar simdi timber i 36o TL civarinda bi fiyat yaptilar
    _____________________________
  • Binbaşı
    1445 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Gurkαn

    ben allahtan gecen sene aldim 3oo TL ye dolar yukseldi adamlar simdi timber i 36o TL civarinda bi fiyat yaptilar

    dolar falan hikaye hocam. 2008 yılında dolar 1.2 tl idi o zaman da fiyatı 300 liraydı. arz talep meselesi peynir ekmek gibi satılınca 300 liralık bot haliyle 360 ı dayamışlardır.
    metronun 40-50 lira ucuza satıyor deli gibi kar ediyor 360 tl ye bi şey demiyorum .s
    _____________________________
    Türk Birliği’nin bir gün hakikat olacağına inancım vardır. Ben görmesem bile gözlerimi dünyaya onun rüyaları içinde kapayacağım. TÜRK Birliği’ne inanıyorum. Onu görüyorum. Yarının tarihi yeni fasıllarını TÜRK Birliği ile açacak. Dünya sükununu bu fasıllar içinde bulacaktır. TÜRK'lüğün varlığı bu köhne áleme yeni ufuklar açacak. Güneş ne demek, ufuk ne demek o zaman görülecek. Hayatta yegane varlığım ve servetim TÜRK olarak doğmamdır. MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
  • Yarbay
    4124 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: bozkurt35

    quote:

    Orijinalden alıntı: Gurkαn

    ben allahtan gecen sene aldim 3oo TL ye dolar yukseldi adamlar simdi timber i 36o TL civarinda bi fiyat yaptilar

    dolar falan hikaye hocam. 2008 yılında dolar 1.2 tl idi o zaman da fiyatı 300 liraydı. arz talep meselesi peynir ekmek gibi satılınca 300 liralık bot haliyle 360 ı dayamışlardır.
    metronun 40-50 lira ucuza satıyor deli gibi kar ediyor 360 tl ye bi şey demiyorum .s

    aynen ole dostum , bnm aldgim bi lacoste vardi 218 TL normalde fiyati bu dolar yukseldginde 235 TL yaptilar fiyatini...halbuki onlar dolar yukselmisken almiyor gene yani o anki duruma gore veriyorlar adamlar zaten en bastan kâri yapiyor kim bilir bunlarin maliyeti ne kadar.. muthis para
    _____________________________




  • Binbaşı
    1445 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Gurkαn

    quote:

    Orijinalden alıntı: bozkurt35

    quote:

    Orijinalden alıntı: Gurkαn

    ben allahtan gecen sene aldim 3oo TL ye dolar yukseldi adamlar simdi timber i 36o TL civarinda bi fiyat yaptilar

    dolar falan hikaye hocam. 2008 yılında dolar 1.2 tl idi o zaman da fiyatı 300 liraydı. arz talep meselesi peynir ekmek gibi satılınca 300 liralık bot haliyle 360 ı dayamışlardır.
    metronun 40-50 lira ucuza satıyor deli gibi kar ediyor 360 tl ye bi şey demiyorum .s

    aynen ole dostum , bnm aldgim bi lacoste vardi 218 TL normalde fiyati bu dolar yukseldginde 235 TL yaptilar fiyatini...halbuki onlar dolar yukselmisken almiyor gene yani o anki duruma gore veriyorlar adamlar zaten en bastan kâri yapiyor kim bilir bunlarin maliyeti ne kadar.. muthis para

    acayip komisyon ve kar var ithal ayakkabı ve tekstilde.
    |
    |
    _____________________________
    Türk Birliği’nin bir gün hakikat olacağına inancım vardır. Ben görmesem bile gözlerimi dünyaya onun rüyaları içinde kapayacağım. TÜRK Birliği’ne inanıyorum. Onu görüyorum. Yarının tarihi yeni fasıllarını TÜRK Birliği ile açacak. Dünya sükununu bu fasıllar içinde bulacaktır. TÜRK'lüğün varlığı bu köhne áleme yeni ufuklar açacak. Güneş ne demek, ufuk ne demek o zaman görülecek. Hayatta yegane varlığım ve servetim TÜRK olarak doğmamdır. MUSTAFA KEMAL ATATÜRK




  • Yarbay
    4124 Mesaj
    aynen , o 18o TL lik tigerlarin maliyeti 1o$ diye duymustum
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3910 Mesaj
    Beyler gidin CAT alin kasmayin bu kadar TImber diye
    |
    |
    _____________________________
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
SEO
Mobilya Takımları
üniversite
Bey Azura
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,406
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.