Chaos Walking 6/10 Öncelikle filmi izlerken 1 saniyesinde bile sıkılmadan izledim, oldukça akıcı bir film fakat filmin bilimkurgu tarafı çok havada kalıyor film baştan sona bir kovalamacadan ibaret ve bir bakıyorsunuz bitiyor. Filmin geçtiği evren ile alakalı en ufak bir bilgi yok. Çok daha iyi bir film olabilecekken yazık etmişler. Beklentiye girmeden boş vakitte izlenebilir. |
En Son İzlediğiniz Film ve Yorumlarınız (4961. sayfa)
-
-
Boynuzlar / Horns
3.5/10
Daniel Radcliffe in en dandik filmlerinden biri.Tv de arka planda izledim.Filmde bir metafor var onun üzerine gitmemişler.Yarım yamalak çekilmiş vasat bir film olarak kalıyor.İmdb puanıda şişirilmiş.İzlemezseniz birşey kaybetmezsiniz...
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Mean Machine /Sıradışı Sanıklar
7/10
Eğlenceli bir hapishane/futbol parodisi bir film.Futbol sevmeyenlerede hitap ediyor.Guy Ritchie yapımcı koltuğunda da olsa yinede filme etkisi var.Tabi Snatch,Lock Stock filmlerine göre zayıf bir film...
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Büyü /Yerli Korku filmi
5.5/10
İmbd puanı düşük kalmış.O kadar kötü bir film değil ama vasat bir film.Film yarım yamalak çekildiği için bir bütünlük,derinlik yok.Kadroda iyi oyuncular var.Fakat yapımcı Faruk Aksoy olunca kadın oyuncuları sütyensiz oynatayım dekolteden seyirci gelir.Basında da bir iki filmle alakalı sahte haber bı de galada ufak yangın çıktı mı seyirciyi götürürüm.Mantığında pazarlamış filmi.Adamı tanıyorum işi gücü gişe filmin içeriği değil.Filmde geçen yerde güzel o oyuncularla güzel bir iş çıkarılsa kült korku filmlerinden biri olurdu.Herkes filmi eleştiriyor ama o zamandan beri Yerli Korku filmlerinde bir adım öteye geçilmemiştir(birkaç istinasna haricinde)Sadece daha çok ses ve jumpscare koyuldu...
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
çok rahatsız edici hocam bence aldığı puanı haketmiyor. ama iskandinavlara ilginiz varsa izleyebilirsiniz
-
Jumanji: The Next Level
ilk film oldukça eğlendirdiği için bunu da izlemek istedim ama umduğumu bulamadım, komedi konusunda düşüşe geçmiş, yeni eklenen karakterlerin de gereksiz oluşu bonus olmuş ilk filmdeki gibi gitseymiş keşke.
5.1/10
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Elric. -- 7 Nisan 2021; 9:55:47 > -
Hayatımda bir dönüm noktası oldu bir filmdeki bir karakter ve sonra bu karakteri oynayan oyuncunun bütün filmlerini izlemeye karar verdim. Sorun şuydu ki hayatımda romantik filmin rsinden haz etmem, ortaokulda bir aşk filmine zorla götürülüp sinemada uyumamla ünlüyümdür hatta ama adamın (Hugh Grant) filmlerinin yüzde 95i romantik komedi. Kısaca filmleri hiçbir beklentim olmadan izliyorum ve yorumlarımı ona göre yapacağım. Neredeyse tüm filmlerinin ingiliz yapımı oldugunu söylememe de gerek yok sanırım
4 weddings 1 funeral
Atmosfer çok hoş ama filmin son yarısı biraz sinir bozucu
Spoiler: Kadını ilk başta çok sevdim ama sonra davranışları çok irite edici geldi. Adamın ona aşık olduğunu bile bile gelinlik seçmeye çağırıyor, adamı el altında tutuyor diğer adamla olmazsa diye ve utanmadan düğün günü ayrıldıklarını söylüyor. Olaylara baş karakterin gözünden bakarsak mutlu son evet ama izlerken bunlar beni rahatsız etti.
Puanım: 7
Hugh Grant olmasa beğenir miydim? Hayır izlemezdim bile
extreme measures
Ortalama bir film, ne çok iyi ne çok kötü. Sadece keşke Hugh Grant daha çok romentik komedi olmayan filmde oynasa dedirten film.
P:6.5
Hg olmasa beğenir miydim? Sanmıyorum
about a boy
Ben nedense çok beğendim -ama kesinlikle objektif değilim bu konuda- özellikle killing me softly sahnesi aşırı iyi.
Puan: 8
notting hill
Gerçekten çok sevimli bir romantik komedi filmi. Aşırı klişe bir konu ama dediğim gibi objektif değilim bu konuda. Julia Roberts da çok uymuş filme. Mevsim geçişi sahnesi ayrı güzel
Puan: 8
Love, Actually
İnsanı kanser eden bir film, ekşide o kadar beğenmelerine gerçekten şaşırdım. Dünyanın tüm klişeleri saçma sapan bir şekilde işlenmiş. Sadece şu arkadaşının eşine aşık olan çocuğun hikayesi biraz dokunaklıydı, Hugh Grant'ın rolü bile saçma sapandı, tabi şu dans sahnesi hariç, gerçi bi de İngiltereyle ilgili hoş bi repliği var. Filmde 10 tane aşk hikayesi varsa 8 tanesi ilk görüşte aşk. Abi Allah aşkına bu ne ya. Puanım da sadece oyuncular hatrına.
Puan:6
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-FBDF44A06 -- 7 Nisan 2021; 20:54:10 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Eraserhead • 1977 / David Lynch
Çok enteresan bir David Lynch filmi. Başından sonuna kadar net şekilde irrite edici. Tamamen başkalaşmış bir karakterin bilinçaltına yöneliyoruz bana kalırsa. Odak noktasındaki canavarlaşmış cenin kendisi ve film tamamen kendi cinsel dürtüleri üzerine kurulu. Hadım edilme, başka kadınları arzularken çığlık atmaya başlayan ceninin ağzını kapatarak aslında kendi cinselliğini bastırıyor oluşu ve daha nice anlatısıyla sürrealizm bombardımanı. Senaryo yerine imge ve metafor anlatısıyla kendisini kanıtlamaya çalışan bir örgüsü mevcut.
Yönetmenin kendisine seslendiği bir yapım dersek yanılmış olmayız. Herkese hitap etmediğini söylemekle birlikte eğer ki tuhaf filmleri seviyorsanız kesinlikle izlemeniz gereken filmlerden olduğunu düşünüyorum.
7.5/10
-
The World's End • 2013 / Edgar Wright
Yıllar önce altın yolu gezerek barları dolaşan kafadar arkadaşların, yıllar sonra tekrardan bunu gerçekleştirme hedefi üzerine kurulu bir konusu var. Normal ilerleyen film, yarısından sonra tamamen farklılaşıyor. Komedisi son derece az aksiyonu bol Edgar Wright anlatısı. Drive filmi dışında kendisine hiçbir zaman ısınamamıştım. The World's End işi de farklı olmadı benim açımdan. Yine de seveni bol onu da belirtmekte yarar var.
6/10
-
LAND 2020
STANDART BİR FİLM. into the wild gibi, şehirde yaşadığı zor ve sorunlu hayattan, doğaya kaçarak kurtulmaya
çalışan bir insanın hikayesi. tek başına hayatta kalmaya çalışıyor ama olmuyor. bir yardım alması gerekiyor.
sonra toparlıyor ve hoop şehire geri dönüyor.
izlenirmi? yani... eh işte... benzer hikayede çekilmiş 3.film bu. (in to the wild-wild-land) hepsi aynı...
-
-
Dune • 1984 / David Lynch
Uyarlamaya ne kadar sadık kalınmış bilmiyorum, Dune evrenine hakim değilim. Ancak salt olarak değerlendirirsem benim izlediğim en kötü fantastik işlerden biridir kesinlikle. İzlediğim extended cut versiyonda filmin yönetmeni Alan Smithee olarak geçiyor. David Lynch zaten yapım aşamasında birçok kez yapımcılarla tartışmaya girmiş. En sonunda da kendisi de filmden memnun olmamış ki Hollywood filmlerinin ne kadar kötü olduğunu belirten Alan Smithee'ye yıkmış her şeyi.
O kadar savruk bir anlatımı var ki ne kurgusu belli ne de akışı mevcut. Son derece dağınık, abuk, ne olduğu belli olmayan bir şey çıkmış ortaya. Filmdeki efektler klasik b filmlerinden hallice. Yaptıkları solucan o kadar komik ki Viking Kanı filmindeki ahtapot daha inandırıcı duruyor. 2001: A Space Odyssey filmi 1968 olmasına rağmen çok iyi efektler mevcutken 1984 yapımı olan Dune, tek kelimeyle komik kalıyor. Hele ki sondaki jenerik inanılmaz komikti. Eğer aklınızda merak ederim de izlerim düşüncesi varsa koşarak uzaklaşın.
3/10
-
King Kong vs. Godzilla (2020)
7/10
-
Vivarium
7/10
Sinir bozucucu ve farklı kafada bir film.Bazı sahneleri uzattıkları için sonlara gelmeden biraz sıkılır gibi oldum.O sahnelerin yerine 1-2 çarpıcı sahne daha koyulsa çarpıcı bir film olurmuş.Başrollerin oyunculukları güzel.İmdb puanı düşük kalmış.7 puana kadar yolu var.Genel olarak beğendim filmi izleyebilirsiniz...
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MaxPayne87 -- 16 Nisan 2021; 0:45:24 >
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Afterlife / Diriliş
6/10
Filmin fazla derinliği olmamasına rağmen,yer yerde insanı sıkmasına rağmen.İnsan merak ediyor kim haklı,kim haksız diyerek filmin sonuna kadar geliyorsunuz.Genel olarak izlenebilir bir film olsada zayıf kalmış...
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MaxPayne87 -- 14 Nisan 2021; 4:41:54 >
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Ready Player One
8/10
Zamanında ilk fragmanı gördüğümde Z kuşağına hitap ediyordur demiştim.Ama Spielberg ve bilimkurgu filmi olduğundan kötü iş çıkmaz diyordum.
Daha yeni izledim filmi.Hem oyun severlere hemde sinema severlere hitap eden bir film olmuş.İzlemediyseniz tereddüt etmeden izleyebilirsiniz...
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MaxPayne87 -- 15 Nisan 2021; 0:46:59 >
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
King Kong
Bu tarz filmlerin girişi uzun tutup asıl olaylara az zaman ayırmasını sevmiyorum ama king kongun en iyi yanı giriş kısmıydı
2017 yapımı olandan daha çok beğendim ama onun sonu daha iyi gibiydi. PJ'in Lotr'da kullandığı CGI benim için pek iyi sayılmazdı ama bu filmde o kaliteyi kullanması göze çok batıyor, 4 senede biraz olsa gelişseymiş keşke. Sıkmadan izleten bir film, extended olarak izlenmesi daha iyi olur netten baktım güzel 2-3 sahne varmış. Andy Serkis acaip karizmatikti bu arada
6.8/10
Predators (2010)
Okullarda ders olarak okutulması gereken filmlerden. Yönetmenliğin ne kadar önemli olduğunu anlatan iğrenç geçişleri var. giderek temposunu kaybeden yapısıyla beklentilerimi pek karşılamadı, az buçuk gerilime sahip olması yüzünden katlandım.
5.5/10
Journey 2
Jumanji izlerken zevk aldığım için bu filme de bir şans vereyim dedim ama maalesef olmamış, jumanji klişelerine rağmen yetişkinleri sıkmayan ve 2 3 yerde güldüren bir yapımdı ama bu direkt çocuk filmi olmuş, zaten olayların ilerleme hızı da bunu belli ediyor. michael Caine'e yazık.
4.5/10
-
Godzilla vs. Kong (2021) 10 / 5 Fazladan boş vaktiniz varsa izleyin bu sefer olmamış
-
THE SQUARE 8/10
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _Türkolog_ -- 18 Nisan 2021; 15:27:26 > -
PENINSULA 4/10
Not : Train to Busan'dan sonra tam bir rezalletti..
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X