Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

En Sexy Bayan Sesi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir Kullanıcı, 2 Masaüstü Kullanıcı
54
Cevap
0
Favori
7.209
Tıklama
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    3467 Mesaj
    whitne houston ;celin dion
    seslerini iyi kullanan sanatcilar
    |
    |
  • Yüzbaşı
    535 Mesaj
    bence en sexi ses bülent ersoyda yani sütüne tanımıyorum.. :)
    |
    |
  • Binbaşı
    1623 Mesaj
    :)
    |
    |
  • Yüzbaşı
    446 Mesaj
    <blockquote id='quote'><font size='1' face='Verdana, Arial, Helvetica' id='quote'>quote:<hr height='1' noshade id='quote'><i>Originally posted by LorDDarK</i>
    <br />bence en sexi ses bülent ersoyda yani sütüne tanımıyorum.. :)
    <hr height='1' noshade id='quote'></blockquote id='quote'></font id='quote'>puhahaha hem sesi hem kendisi sexi onun [^]
    |
    |
  • Çavuş
    87 Mesaj
    <blockquote id='quote'><font size='1' face='Verdana, Arial, Helvetica' id='quote'>quote:<hr height='1' noshade id='quote'><i>Originally posted by generoso</i>
    <br />yaw sesiyle sölüyo şarkıyı bacağıylamı bacağı olmasada sarkı söler dimi ama bununda konuyla bi alakası yok ya neyse :)
    <hr height='1' noshade id='quote'></blockquote id='quote'></font id='quote'>
    Bundan daha iyi bir cevab#305; avukat#305;n bile veremezdi!!!
    |
    |
  • Binbaşı
    1603 Mesaj
    <blockquote id='quote'><font size='1' face='Verdana, Arial, Helvetica' id='quote'>quote:<hr height='1' noshade id='quote'><i>Originally posted by Bluecry</i>
    <br />Amy'ninde sesi çok güzel bence..
    <hr height='1' noshade id='quote'></blockquote id='quote'></font id='quote'>


    Sonunda Amy lee ci buldum bencede sesi cok güzel...
    |
    |
  • Yüzbaşı
    446 Mesaj
    evet cok güzel bi sesi var ama ateşli değil zaten rockçı
    |
    |
  • Yüzbaşı
    446 Mesaj
    evet cok güzel sesi daha fazla vardır amyci
    |
    |
  • Yüzbaşı
    553 Mesaj
    DEVON ;)
    |
    |
  • Yüzbaşı
    446 Mesaj
    puhahaha gta vc ve tony hawkda vardı o karı diğer işinden fazla kazanmıyo galiba
    |
    |
  • Er
    13 Mesaj
    kylie minoque derim başka bişey demem
    |
    |
  • Yüzbaşı
    535 Mesaj
    tasty sana çok katılıyorum...
    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    <blockquote id='quote'><font size='1' face='Verdana, Arial, Helvetica' id='quote'>quote:<hr height='1' noshade id='quote'><i>Originally posted by Tasty</i>
    <br />kylie minoque derim başka bişey demem
    <hr height='1' noshade id='quote'></blockquote id='quote'></font id='quote'>
    abi amma sexi bir topic bu yaw...
    arkadaşa katılıyorum kylie minogue....
    ona hastayım ben...
    bu arada kendisini forumda yeni görüyorum hoşgeldin...[frndsp]
    |
    |
  • Binbaşı
    1952 Mesaj
    danii minoque sesi çok küsel bilmeyenler için:
    kylie minoque un kardeşi dir :)
    |
    |
  • Yüzbaşı
    446 Mesaj
    evet özellikle put the needle on it dirrty hands demesi baya hoştu
    |
    |
  • Onbaşı
    38 Mesaj
    banu alkan[byes]
    |
    |
  • Yarbay
    2139 Mesaj
    bu topic bana birşey hatırlattı.
    ortaokula yeni başlamıştım, tabii daha cd falan yok o zamanlar, video yeni çıkmış. Bir arkadaş al bak çok güzel bir kaset dedi birşey tutuşturdu elime. Eve gitiim teybe koydum, teyzenin biri ahlayıp ohluyor [:I] ben 5 dakika saf saf şarkı başlayacak diye bekledim. Sonra kapattım. Aslında daha 1 saat dinlerdim ama birileri gelebilirdi :P

    Neyse ben japon çizgi filmlerindeki kızların seslerini çok seksi buluyorum (tabii japonca olacak)...
    |
    |
  • Binbaşı
    1589 Mesaj
    pinar altug derim tek geçerim
    |
    |
  • Yüzbaşı
    478 Mesaj
    mariah carey tabikide ...
    |
    |
    _____________________________
    Since 2004 @ DH
  • Teğmen
    163 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: fcaglayan

    Beyonce un sesi mi seksi hehe. Sakın fiziği ve klipleri olmasın [:P]




    BÜLENT ERSOYUN Kİ DAHA SEXY
    |
    |
    _____________________________
    MSI - K8N SLI PLATINUM. AMD - ATHLON 64 3000+ 939 VENICE. TWINMOS - 1 GB 400 DUAL DDR RAM. MSI - NX6600 TD256E. SEAGATE 160 GB SATA . PIONEER DVR 109. CRT 19" Philips 109B6Flat
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
google reklamları
son dakika
Mobilya Takımları
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,313
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.