Şimdi Ara

EN KALİTELİ DİZEL MOTORLAR..? (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
123
Cevap
2
Favori
2.201
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Opel astranin 95 hp lik motoru nasıldır sizce

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • crdi motor da iyi bence.
  • bmw nin 2.0 d motoru efsanedir. hem performans hem de yakıt olarak rakipsiz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Schneeflocke

    Abi valla yorum yaparken azıcık araştırın be.
    Cdti dedigin motor zaten multijet herkes yazmış ama illa yazalım yani

    1.6 cdti opelin kendi motoru yani gm nin.
    https://en.m.wikipedia.org/wiki/GM_Medium_Diesel_engine



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi berkaydj -- 3 Temmuz 2016; 12:23:09 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera


    quote:

    Orijinalden alıntı: apache0990

    2.0D BMW motoru şuan segmentin de rakipsiz.

    Neye göre rakipsiz mercedes in 2 litre dizeli 194 hp

    vw in dizeli 190 hp, volvo nun 2 litresi de 190 hp,bmw nin ki de 190 hp.


    Beygire göre mi motor iyi kötü oluyor? Mesela BMW Twinturbo 1.6 benzinli motoru çok kötü problem çıkartan o kadar fazla aracı var ki fakat tek turbo 1.6 156 beygir Mercedes motoru sıkıntısız ve performans olarak kötü ama 2.0 D BMW motoru yıllarca hep en iyi kondisyona sahip en stabil sessiz ve performanslı motor oldu mesela 3 nesil 5.20D kullandım şuan E kullanıcısıyım motor olarak asla o güveni vermiyor ama benzinli motor olarak da BMW bana o güveni vermiyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: apache0990

    quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera


    quote:

    Orijinalden alıntı: apache0990

    2.0D BMW motoru şuan segmentin de rakipsiz.

    Neye göre rakipsiz mercedes in 2 litre dizeli 194 hp

    vw in dizeli 190 hp, volvo nun 2 litresi de 190 hp,bmw nin ki de 190 hp.


    Beygire göre mi motor iyi kötü oluyor? Mesela BMW Twinturbo 1.6 benzinli motoru çok kötü problem çıkartan o kadar fazla aracı var ki fakat tek turbo 1.6 156 beygir Mercedes motoru sıkıntısız ve performans olarak kötü ama 2.0 D BMW motoru yıllarca hep en iyi kondisyona sahip en stabil sessiz ve performanslı motor oldu mesela 3 nesil 5.20D kullandım şuan E kullanıcısıyım motor olarak asla o güveni vermiyor ama benzinli motor olarak da BMW bana o güveni vermiyor.

    Şöyle söyleyim hani güven veren bmw dizel motorları varya 2.elde sandık motor ilanlarıyla dolu.motor ömründe mercedes in dizelinin eline su dökecek fazla dizel yok.

    Yakınımda w211 e220 cdi 350 bin km de maşaalahı var hala.

    Ben performansa göre en iyi dizel merco da dedim, uzun ömürlülük te genelde onda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera


    quote:

    Orijinalden alıntı: apache0990

    quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera


    quote:

    Orijinalden alıntı: apache0990

    2.0D BMW motoru şuan segmentin de rakipsiz.

    Neye göre rakipsiz mercedes in 2 litre dizeli 194 hp

    vw in dizeli 190 hp, volvo nun 2 litresi de 190 hp,bmw nin ki de 190 hp.


    Beygire göre mi motor iyi kötü oluyor? Mesela BMW Twinturbo 1.6 benzinli motoru çok kötü problem çıkartan o kadar fazla aracı var ki fakat tek turbo 1.6 156 beygir Mercedes motoru sıkıntısız ve performans olarak kötü ama 2.0 D BMW motoru yıllarca hep en iyi kondisyona sahip en stabil sessiz ve performanslı motor oldu mesela 3 nesil 5.20D kullandım şuan E kullanıcısıyım motor olarak asla o güveni vermiyor ama benzinli motor olarak da BMW bana o güveni vermiyor.

    Şöyle söyleyim hani güven veren bmw dizel motorları varya 2.elde sandık motor ilanlarıyla dolu.motor ömründe mercedes in dizelinin eline su dökecek fazla dizel yok.

    Yakınımda w211 e220 cdi 350 bin km de maşaalahı var hala.

    Ben performansa göre en iyi dizel merco da dedim, uzun ömürlülük te genelde onda.

    Bana sorarsan bir arabanın uzun ömürlülüğünden çok performansı önemli performans derken kastım hız değil keyif vermesi güven vermesi zaten 100.000 üstü araçları gereksiz buluyorum ben bir araç en fazla 2 yıl kullanılıp değiştirilmeli ama Türkiye de algı uzun km ve az yakıt olduğu için siz de haklısınız mercedes gerçekten kaliteli araçlar yapıyor dediğim gibi şuan E kullanıcısıyım ama bana dizel motor dense aklıma direk 2.0 D BMW geliyor.




  • Dci
    Hdi
    Mj
    Cdi

    Ve diğerleri



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 40karakule40 -- 3 Temmuz 2016; 14:56:39 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • apache0990 kullanıcısına yanıt
    Hocam zaten yeni w213 kasa ile öne geçti dizelde mercedes.sizinki w212 sanırım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera

    Hocam zaten yeni w213 kasa ile öne geçti dizelde mercedes.sizinki w212 sanırım

    W213 kasa hakkın da henüz bir fikrim yok 2 kere test ettim sadece :) W212FL benim aracım 2015 model ama benzinli dizel olarak 2012 E350 4Matic kullanıyorum ve 5.25 Xdrive bana daha performanslı oturaklı ve eğlenceli geliyor bunu kast ettim.
  • TDI

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Uzun süreli kullandığım dizel motorların hepsi hdi ve türevleriydi.
    Şuan bluehdi kullanıyorum ve çok memnunum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BabyLatte

    Hemen hemen bütün dizelleri kullandim..... HDi en az yakaniydi ve sorunsuzdu.. favorim Hdi PSA grubu

    Aynen durum bu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Motor dedinmi akla Peugeot gelir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mühendis Kafası

    Biliyorum hocam, bundan önce de linea vardı bizde. Her ne kadar aynı motor olsalar da cdti multijet'e göre çok daha sessiz ve konforlu. Babamı inandıramıyorum aynı motor olduğuna

    Sessizlik konusuna katılmıyorum opelin yalıtımı daha iyi çünkü. Enjektör ve zincir sistemi aynı olduğundan ses konusunda birbirinin önüne geçemezler.
    Opelin kullandığı yazılım ile fiatın kullandığı yazılım farklı. Opel biraz daha rafine sürüşe odaklı bir yazılım kullanıyor. Haliyle güç devir bantına biraz daha yayılmış gibi hissettiyor ama bunun yanında opelde kullanılan multijetde türlü türlü egr, motor kısmı elektronik arıza vermekteyken fiatta cephesinde kolay kolay bozulan egr, motor elektronik arızası göremezsiniz.
    Birisi aynı motoru konfor için yapılandırmışken birisi tamamen sorun çıkartmasın diye yapılandırmış.
    -
    hep yazarım hyundai servisinde olan birisi olarak Crdi kadar salak motor yoktur. Bazı arkadaşlar 150 - 160 bin kullanıp sorun çıkartmadığını söylüyorlar zaten o kmlerde fransız motorları bile arıza vermemekte. Hele eski nesil crdi ler (özellikle 3 silindirli olanları), sürekli sensör arızası, turbo arızası v.s. boğuşup dururlar.

    160k km sonra egzantirik zinciri şarıl şarıl şelale gibi ses yapmayan 1.5 crdi motor yok denecek kadar azdır. O kmde ses yapmadıysa emekli bir amca sürmüştür yazlığına, köyüne falan giderken. Zincir değişimi 1300 tl tutmakta crdi motorda.

    Yine benzer kilometrelerde turbosu ses yapmaya başlar. Düşük devirde Hayvani sıkıştırma yapan turbo erken bırakmakta kendini. özellikle turbo emme tarafından kırılıp motora yağ basar arkadan bembeyaz dumanları görürsünüz. Dikkat etmyip devam edersiz motor ambeleye (avareye) kalkar olanlar olur. Haftalık fix menümüzdür ambeleye kalmış era görmek bizim için.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Du Hast -- 4 Temmuz 2016; 0:06:37 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Du Hast

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mühendis Kafası

    Biliyorum hocam, bundan önce de linea vardı bizde. Her ne kadar aynı motor olsalar da cdti multijet'e göre çok daha sessiz ve konforlu. Babamı inandıramıyorum aynı motor olduğuna

    Sessizlik konusuna katılmıyorum opelin yalıtımı daha iyi çünkü. Enjektör ve zincir sistemi aynı olduğundan ses konusunda birbirinin önüne geçemezler.
    Opelin kullandığı yazılım ile fiatın kullandığı yazılım farklı. Opel biraz daha rafine sürüşe odaklı bir yazılım kullanıyor. Haliyle güç devir bantına biraz daha yayılmış gibi hissettiyor ama bunun yanında opelde kullanılan multijetde türlü türlü egr, motor kısmı elektronik arıza vermekteyken fiatta cephesinde kolay kolay bozulan egr, motor elektronik arızası göremezsiniz.
    Birisi aynı motoru konfor için yapılandırmışken birisi tamamen sorun çıkartmasın diye yapılandırmış.
    -
    hep yazarım hyundai servisinde olan birisi olarak Crdi kadar salak motor yoktur. Bazı arkadaşlar 150 - 160 bin kullanıp sorun çıkartmadığını söylüyorlar zaten o kmlerde fransız motorları bile arıza vermemekte. Hele eski nesil crdi ler (özellikle 3 silindirli olanları), sürekli sensör arızası, turbo arızası v.s. boğuşup dururlar.

    160k km sonra egzantirik zinciri şarıl şarıl şelale gibi ses yapmayan 1.5 crdi motor yok denecek kadar azdır. O kmde ses yapmadıysa emekli bir amca sürmüştür yazlığına, köyüne falan giderken. Zincir değişimi 1300 tl tutmakta crdi motorda.

    Yine benzer kilometrelerde turbosu ses yapmaya başlar. Düşük devirde Hayvani sıkıştırma yapan turbo erken bırakmakta kendini. özellikle turbo emme tarafından kırılıp motora yağ basar arkadan bembeyaz dumanları görürsünüz. Dikkat etmyip devam edersiz motor ambeleye (avareye) kalkar olanlar olur. Haftalık fix menümüzdür ambeleye kalmış era görmek bizim için.



    crdi ile ilgili yazdıklarınızı ilk defa okuyorum, aksine bana servisin söylediği 250 bin km gibi zincir ses yaptığı için değişir, sonra devam... Ben cerato kullandım 140 binlerden 205 bine kadar, bir sorun yaşamamıştım. Pek sakin de kullanmadım hani. Orjinal turbo hafif ötüyordu, zincir sesi de hafiften vardı ama henüz erkendi.

    3 silindirli ilk crdi'ler servisler tarafından da pek tavsiye edilmez ama 4 silindirli 1.5 ve 1.6'lar dayanıklı makinalar diye biliyoruz. Bahsettiğiniz durumlar hangi model yıllarında mesela?




  • Du Hast D kullanıcısına yanıt
    Haklısınız hocam, sessinlik konusunun yalıtımdan dolayı olduğu ben de sonradan farkettim. Dün babam arabayı park ederken dinledim ve dedim ki evet bu motor köküne kadar multijet. Yalnız burada opel'i ciddi manada tebrik etmek lazım multijet gibi bir motoru bile yalıtmayı başarmışlar. Multijet diğer dizellere nazaran sesli bir motor ancak arabanın içerisinde rahatsız edici bir gürültü yok.

    Ayrıca lineadan önce de era vardı 4 silindirli olandan. Zincir sesi yoktu ama turbo sesi vardı. Pek severdim o sesi.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Du Hast D kullanıcısına yanıt
    İ20 1.4 75 lik crdi ler nasıl 102 bin olacak sene sonuna satacağız zaten d sıkıntı çıkaracak bi durum var mı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sanerdk

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mühendis Kafası

    Bmw 520d'nin tüketim değerleri bizdeki 1.3 cdti astra ile aynı. Bence 20d en başarılı motorlardan birisi.

    Ayrıca opelin yeni 1.6 biturbo cdti motorunun teknik verileri

    1.3 cdti astra dediğiniz motor 1.3 multijet'tir bilginize. Opel toplama bir araç olduğundan sorun etmemek lazım

    Opel mi toplamaymış. Günümüzde her firma motor alışverişi yapıyor birbirinden. Ona bakarsan 1.3 motor karşılığı opelin verdiği platform olmasa fiat araba üretemeyecek. Pandadan tut 500l ye doblodan 500x e hepsi opelin platformunu kullanıyor. Adamlar sırf başka platforma para harcamamak ve daha iyisini yapacak kapasiteleri olmadığı için c ve d sınıfı araç üretmiyorlar Egeayı lineayı falan c sınıfı diye yutturmaya çalışıyorlar ama yemezler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi white without pressure -- 4 Temmuz 2016; 14:08:20 >




  • eski aracım citroen c4 istanbul-tekirdağ tekirdağ-istanbul arası 88 km cc aktif 5.vites 3.6 litre yaktırdım "BENZİNLİ" idi motor :). nasıl yaktırdım bende bilmiyorum dileyen olursa o.t değerlerini atarım.

    en son kiraladığım c elysee diesel 1.6 istanbul-tekirdağ-çanakkale-çanakkale edirne edirne-istanbul 3.7 litre yaktırdım %90 klima açık dur kalk stop vs bol bol yapıldı.günümüzdeki çoğu motor insaflı kullanınca az yakıyor bizim ülkemizde benzin mazot pahalı arkadaş.
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.