DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Yeni DH Portal arayüzümüz herkese açık ALFA sürümüne girmiştir, siz de bu deneyime davetlisiniz. Gizle Detaylar ve Geri Bildirim
en iyi motorlar?
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
120
Cevap
0
Favori
3.009
Tıklama
Giriş
Mesaj
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      11 Temmuz 2006 17:13:27
      ben mercedes hastasıda diilim ama motor dayanıklığında mersedesi tek geçiyorum ayrıca reno cıtroen felan hikaye kalır dizellerin babası die bilinen bir araba vardır oda mercedes 220 DİSEL


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      11 Temmuz 2006 17:13:49
      quote:

      Orjinalden alıntı: bettyonpower


      gerçekten çok ilginç
      bunu öncelikle söyliim.

      nedense her c.rail dizel aynı kalitede değil.kusura bakmayın ancak mercedes cdi kullanıyor diye diğer c.rail kullanan her aracın motoru aynı kalitede mi olacak.

      o zaman mercedes motoru ile peugeot motorunu hyundai motorunu aynı ömürde mi,aynı kalitede mi diyeceğiz.

      başka bakımdan da şunu diyebilirim.
      dünyadaki tüm benzinli motorlar aynı çalışma prensibine sahip
      o zaman dünyadaki tüm benzinli motorlar aynı kailtede ve aynı sağlamlıkda. ne hikmetse aynı kalite ve ömürde olmuyorlar.

      sizin dediğiniz mantıkla işe bakarsak böyle bir sonuç ortaya çıkar.


      pejo ile mercedes motorunun ömür ve kalitesini karşılaştıran mı oldu

      en iyi dizeli sen mercedes yaptın.mercedes in kullandığı sistem en iyi ise.

      ikinci vw olamaz.bu kadar basit.

      vw ,pumpe düse sistemi geri kaldığı için bırakıyor.

      ne sen ne de bir başkası bunu değiştiremez.

      @asilix

      common-rail i bulan FİAT.yüksek basınçlı enjektör üretimi için önce bosch ile anlaştı.Daha sonra seri üretime geçebilmek içib patenti bosch a sattı.yaptıkları antlaşma sonucu ilk common-rail dizel motor fiat grubundan alfa 156 ya takıldı.

      1993 - FIAT erfindet die Common-Rail-Einspritzung und lässt sie patentieren.



      http://de.wikipedia.org/wiki/Dieselmotor



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      11 Temmuz 2006 17:18:56
      dostum en cok yol giden motor dediler kısacası mercedes diyorum ben japonlardan bahsediyolar vosvosa bıse diyemem 403 lerın bu konuda dayanıklılığıda meşhur dur


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      11 Temmuz 2006 17:22:41
      (akın ) genelde motorlarda fazla bı değisik calısma piressibi yok aslında ya pompa farkı vardır işte gömlekler pistonlar fazla bı değisiklik yok dayanıklılık ben ce motor piston açılarından gelıyo aynı zamanda motor için kullanılan materyalın alaşımıda cok önemlı diye biliyorum acaba sen ne dusunuyosun


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Binbaşı
      1669 Mesaj
      11 Temmuz 2006 17:27:30
      MERCEDES...

      EN KÖTÜ DURUMDA

      3.000.000 KM görür...

      HATTA MERCEDES SONSUZ KİLOMETRE (ÖMÜR BOYU) GARANTİSİ VERİR..



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      3034 Mesaj
      11 Temmuz 2006 17:31:23
      amcamda olan mercedes 300 d şunada 600,000 km dedir ve hala sorunsuz çalışmaktadrı..

      en iyi motorları merso üretir..



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

      KATATONIA

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      11 Temmuz 2006 17:43:05
      quote:

      Orjinalden alıntı: DRIVERWRX

      (akın ) genelde motorlarda fazla bı değisik calısma piressibi yok aslında ya pompa farkı vardır işte gömlekler pistonlar fazla bı değisiklik yok dayanıklılık ben ce motor piston açılarından gelıyo aynı zamanda motor için kullanılan materyalın alaşımıda cok önemlı diye biliyorum acaba sen ne dusunuyosun


      Dayanıklılık elbet kullanılan malzeme ve devir ile ilgili.

      püskürtme sistemi farklı.

      common-rail çok daha sessiz .linkte anlatıyor

      http://tr.wikipedia.org/wiki/Common_rail



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      11 Temmuz 2006 17:45:12
      Küçük dizel tamam ama büyük dizel mercedesin değil MAN ın işidir.
      quote:

      Orjinalden alıntı: hayathonda

      bu durum mercedesin başarısından değil dostum,aynı şey man motorları içinde geçerli mesela.bu tip taşıtlarda uzun ömür birinci planda olduğu için bu kesime hitap eden tüm motorlar uzun ömürlü

      Alıntıları Göster






      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

      Tüp mü?
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      11 Temmuz 2006 17:47:10
      mtu nedir bilen var mı?


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      742 Mesaj
      11 Temmuz 2006 17:52:46
      quote:

      Orjinalden alıntı: Akincl


      Alıntıları Göster



      pejo ile mercedes motorunun ömür ve kalitesini karşılaştıran mı oldu

      en iyi dizeli sen mercedes yaptın.mercedes in kullandığı sistem en iyi ise.

      ikinci vw olamaz.bu kadar basit.

      vw ,pumpe düse sistemi geri kaldığı için bırakıyor.

      ne sen ne de bir başkası bunu değiştiremez.

      @asilix

      common-rail i bulan FİAT.yüksek basınçlı enjektör üretimi için önce bosch ile anlaştı.Daha sonra seri üretime geçebilmek içib patenti bosch a sattı.yaptıkları antlaşma sonucu ilk common-rail dizel motor fiat grubundan alfa 156 ya takıldı.

      1993 - FIAT erfindet die Common-Rail-Einspritzung und lässt sie patentieren.



      http://de.wikipedia.org/wiki/Dieselmotor




      iyi demek kalite ve uzun ömürlü olmak demektir.
      tabiki kıyaslayacağım.

      benim için de mercedes 1 gelir vw ise ikinci gelir. bunu da sen değiştiremezsin.



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

      teknoloji olmada asla...
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      11 Temmuz 2006 18:06:03
      servisler turbo patlatan passatlarla dolu

      senin düşünceni değiştirmek isteyen yok ki.

      otorite falan olmadığına göre.....



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      742 Mesaj
      11 Temmuz 2006 18:13:51
      quote:

      Orjinalden alıntı: Akincl

      servisler turbo patlatan passatlarla dolu

      senin düşünceni değiştirmek isteyen yok ki.

      otorite falan olmadığına göre.....


      zaten değiştiremezsin bu birincisi.

      ikincisi siz bunu ne siz nede başkası değiştirebilir demişsiniz bence yazdıklarınızı bi daha okuyun ondan sonra cevap yazın.

      burada ben belki otorite değilim ancak burada otoriteler konuşacak olsaydı bu otoritelr kim olacakti?
      siz mi?

      ayrıca burası otoritelerin konuşma zorunluluğu olan bir platform değil. bunu da hatırlatırım



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

      teknoloji olmada asla...
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      11 Temmuz 2006 18:21:25
      quote:

      Orjinalden alıntı: bettyonpower


      Alıntıları Göster



      zaten değiştiremezsin bu birincisi.

      ikincisi siz bunu ne siz nede başkası değiştirebilir demişsiniz bence yazdıklarınızı bi daha okuyun ondan sonra cevap yazın.

      burada ben belki otorite değilim ancak burada otoriteler konuşacak olsaydı bu otoritelr kim olacakti?
      siz mi?

      ayrıca burası otoritelerin konuşma zorunluluğu olan bir platform değil. bunu da hatırlatırım


      hatırlatmaların çok hoş

      sen vw nin common-rail e geçiceğini bilmeyenlerdensin

      senin gibilerle bugüne kadar boşuna tartıştım.

      ben otoriteyim demedim ki.senin cümlelerini irdeledim sadece

      vw ,mercedes den sonra gelirmişmiş

      vw geri kalmış teknolojilerin sorunlu uzmanı.

      biraz servislere takılmanı tavsiye ederim



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Binbaşı
      1150 Mesaj
      11 Temmuz 2006 18:27:35
      Genel olarak avrupa ve japonlardan bahsedilmiş. Amerikanlar nasıl? Daha çok km yapabildiklerini duymuştum.


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      742 Mesaj
      11 Temmuz 2006 18:28:22
      quote:

      Orjinalden alıntı: Akincl


      Alıntıları Göster



      hatırlatmaların çok hoş

      sen vw nin common-rail e geçiceğini bilmeyenlerdensin

      senin gibilerle bugüne kadar boşuna tartıştım.

      ben otoriteyim demedim ki.senin cümlelerini irdeledim sadece

      vw ,mercedes den sonra gelirmişmiş

      vw geri kalmış teknolojilerin sorunlu uzmanı.

      biraz servislere takılmanı tavsiye ederim








      ben c.railde geçeceğini biliyorum.merak etme bir tek sen bilmiyorsun
      hatta golf de 1,6 tdi kullanılacak diye o sınıfta dizel araç almıyorum.
      çıkacağından yeni kasada kullanılacağından da haberim var


      sizinle tartışma olsa olsa boşuna zaman kaybı olur

      bu kadar yeterli.



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

      teknoloji olmada asla...
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      11 Temmuz 2006 18:34:26
      çok zaman kaybettin o zaman

      boş sıralamalarla işim olmaz benim



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      3442 Mesaj
      11 Temmuz 2006 20:35:48
      quote:

      Orjinalden alıntı: asilx

      Common rail çok eski bir teknoloji.. fiat falanda bulmadı

      fiat katkı yapmış olabilir otomobil dünyasına gelmesinde ama onu da asıl yapan boschtur

      History
      The common rail system prototype was developed in the late 1960s by Mr. Hiber of Switzerland. After that, Ganser of the Swiss Federal Institute of Technology developed the common rail technology further. In the mid-nineties, Dr. Shohei Itoh and Masahiko Miyaki, of the Denso Corporation, a Japanese automotive parts manufacturer, developed the Common Rail Fuel System for Heavy Duty Vehicles and finally turned into its first practical use on their ECD-U2 common Rail system, which was mounted on the HINO RAISING RANGER truck and sold for general use in 1995. Later in 1997 the German automotive parts manufacturer Robert Bosch GmbH extended its use for passenger cars.

      Common rail engines had been used in marine and locomotive applications for some time. The Cooper-Bessemer GN-8 (circa 1942) is an example of a hydraulically operated common rail diesel engine, also know as a modified common rail.

      With rising fuel prices throughout the 1990s, a number of companies, including Robert Bosch GmbH, Fiat, Volvo, and MTU, under their MultiJet brandname. The engines are suitable for all types of road car, including small hatchbacks such as the Fiat Panda.



      ne commonrail i fiat bulmadımı? abi ingilizcem yok hayrına birisi çevirsin.... ondanmı dünya üzerindeki ilk common rail motorlu araç fiat?



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      3442 Mesaj
      11 Temmuz 2006 20:39:31
      quote:

      Orjinalden alıntı: bettyonpower


      gerçekten çok ilginç
      bunu öncelikle söyliim.

      nedense her c.rail dizel aynı kalitede değil.kusura bakmayın ancak mercedes cdi kullanıyor diye diğer c.rail kullanan her aracın motoru aynı kalitede mi olacak.

      o zaman mercedes motoru ile peugeot motorunu hyundai motorunu aynı ömürde mi,aynı kalitede mi diyeceğiz.

      başka bakımdan da şunu diyebilirim.
      dünyadaki tüm benzinli motorlar aynı çalışma prensibine sahip
      o zaman dünyadaki tüm benzinli motorlar aynı kailtede ve aynı sağlamlıkda. ne hikmetse aynı kalite ve ömürde olmuyorlar.

      sizin dediğiniz mantıkla işe bakarsak böyle bir sonuç ortaya çıkar.



      kardeşim sana şunu söylüyorum TÜRKİYE ŞARTLARINDAKİ EN SAĞLAM DİZEL ESKİ NESİL DİZELLERDİR.... BUA OTOBÜSLERDEN KAMYONLARDAN TUT ESKİ VW DE FİATTA FORDDA DAHİLDİR... YENİ TEKNOLOJİYE GELELİM COMMONRAİL SİSTEMİNDE İSE EN İYİSİ FİAT VE FİAT IN VERDİĞİ SİSTEMLERDİR. ÇÜNKİ FİAT HEM BU SİSTEMLERİ PİYASAYA İLK SÜRMÜŞ HEMDE BU SİSTEMLERİ TÜRKİYE ŞARTLARINA GÖRE SÜREKLİ REVİZE ETMİŞTİR BAK İSTERSEN MYLTİJETE BİZİM AKILLI TAKSICİLER ADINI ÇIKARDI KÖTÜ MAZOT KULLANIP ADAMLAR KÖTÜ MAZOTLA ÇALIŞACAK ŞEKİLDE DİZAYNI DEĞİŞTİ BUNU MERCEDES YAPARMI? AYNI ŞARTLARDA Bİ MERCEDES ARABASINI VER TAKSİCİLERE AYNI MAZOTLA KULLANSINLAR BAKALIM SONUÇ NE?



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Binbaşı
      1564 Mesaj
      11 Temmuz 2006 20:47:27
      dizel fiat motorların su anda dunya çapında çok iyi oldugunu biliyorum..birçok markayada dizel motorlarını veriyorlar..pratikte de bilhassa multijetlerde 400-450 bin km yapmıs doblolar var..ki doblonun bılıyorsunuz aşırı uzun bir geçmişi yok..3 senede yapılmıs kmler bunlar..1 milyon km yapabılecek motorlar.


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

      The Power of Dreams Honda

    • Yarbay
      3657 Mesaj
      11 Temmuz 2006 20:52:19
      1milyon yapmış silverado truck biliyom bi tane,benim lesabre de 650000de


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

      parmağını bastığında izi ayyıldız çıkanlar
Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.