Şimdi Ara

en iyi motorlar? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
122
Cevap
0
Favori
3.626
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: cncrd


    quote:

    Orjinalden alıntı: name159

    ben yaklaşık on senedir formula 1 yarışlarını takip ederim honda,bmv,mercedes,jaguar,toyota motorlarının alev alev yandığını çok gördüm (en son yarışta toyota nın moturu yanıyordu ) ama ferrari nin motorunun arızalandığını hiç görmedim.

    ferrarinin motorunun arızalandığını görebilmen için sadece busene F1 izlemen yeterliydi
    Ferrari 2 kez motor değiştirdi(normal kurallar harici)Ama Renault motoru hiç arızanladı


    motor değiştirmek ile motor arızası farklıdır.

    ben fisiko renoyu patlattı diye hatırlıyorum

  • quote:

    Orjinalden alıntı: turbo_diesel

    yaw sorum sorluktan çıktı.diorumki herkez vw motorunu övüyor gerçektende bu övgüyü hak ediyor mu?kaç bin yapar=?
  • tdi ler mercedeslerden sonra bence dünyanın en iyi dizel motorları.
    kim ne derse desin...

    hiç bir japon dizeli alman dizelinin eline su dökemez.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: bettyonpower

    tdi ler mercedeslerden sonra bence dünyanın en iyi dizel motorları.
    kim ne derse desin...

    hiç bir japon dizeli alman dizelinin eline su dökemez.


    kim ne derse desin böyle yorum olmaz

  • zaten yorum yapmadım.
    yorum yapılmış bir durum ortada yok zaten.

    japon dizelleri alman dizellerinin eline su dökemez dedim
  • quote:

    Orjinalden alıntı: bettyonpower

    tdi ler mercedeslerden sonra bence dünyanın en iyi dizel motorları.
    kim ne derse desin...

    hiç bir japon dizeli alman dizelinin eline su dökemez.



    ne en iyi dizelmi? arkadaşım tdı ı bulan fiat common rail i bulan fiat multijeti bulan fiat... o zaman en iyi dizel fiatta............
  • burada ben alman dizellerinin iyi olmasını almanların dizel motoru keşfetmesinden dolayı söylemedim.
    eğer birşeyleri keşfeden en iyisini üretir olsaydı rudolph diesel motor firması olur ve dünyanın en iyi dizel motorlarını üreten firması olurdu.ancak ortada böyle bir firmanın olduğunu zannetmiyorum...

    benzinli motorlarda belki japonlar iyi motorlar yapıyorlardı ancak japon araçlarının özellikle de honda nın esas baba pazarı kuzey amerika pazarıdır ve bu ülkelerde dizel sadece ağır vasıtaların kullandığı motor tipidir.

    ayrıca araba dediğimiz şey sadece motordan ibaret bir yapıda değil.
    bunun saç aksamı var,kasası var ayrıca,konfor,güvenlik ve diğer başka ve farklı komplike parçalardan oluşan bir üretim teknolojisi.

    safi motor kalitesi beni enterese etmiyor.ben bir araca bindiğim zaman onun bana vermesi gerekn bir ruh,bir güvenlik hissi,konfor ve özgünlüğün olması gerekiyor.

    ancak benim dediğim bu unurların hiç birisi birkaçı hariç japon arabasında yok!
  • Arkadaşım konu motor rahatlık konfor güvenlik değil.............. sen hangi konuyu tartışıcaksın karar ver ona göre tartışalım....... bi şeyi ilk yapan en iyisi değilse o zaman mercedeside övmeyin oda ilk arabayı buldu ama ne allahın hikmetidir ondan daha iyi bi ton makina var.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: bettyonpower

    zaten yorum yapmadım.
    yorum yapılmış bir durum ortada yok zaten.

    japon dizelleri alman dizellerinin eline su dökemez dedim



    japonlar da dizel yapabiliyor artık.

    honda accord 2.2 dizel ödül topluyor.biraz araştır.

    mercedes in kullandığı common-rail i de bulan fiat.

    senin cümlelerinden en iyi dizeli fiat ın en kötüsünü de vw nin yaptığı ortaya çıkıyor.

    vw ni ikinci sıraya oturtucam derken sonuncu yaptın

    not: vw yakında common-rail sisteme geçiyor.






    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sephiroth -- 11 Temmuz 2006; 16:37:17 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Fiatci

    Arkadaşım konu motor rahatlık konfor güvenlik değil.............. sen hangi konuyu tartışıcaksın karar ver ona göre tartışalım....... bi şeyi ilk yapan en iyisi değilse o zaman mercedeside övmeyin oda ilk arabayı buldu ama ne allahın hikmetidir ondan daha iyi bi ton makina var.


    mercedes ilk arabayı yaptı ve bugün ondan çok daha iyileri var ise o zaman fiat da ilk dizel motorlarda turboyu koydu o zaman fiat dan daha iyi dizel üreten bir ton firma daha var
  • quote:

    Orjinalden alıntı: bettyonpower

    quote:

    Orjinalden alıntı: Fiatci

    Arkadaşım konu motor rahatlık konfor güvenlik değil.............. sen hangi konuyu tartışıcaksın karar ver ona göre tartışalım....... bi şeyi ilk yapan en iyisi değilse o zaman mercedeside övmeyin oda ilk arabayı buldu ama ne allahın hikmetidir ondan daha iyi bi ton makina var.


    mercedes ilk arabayı yaptı ve bugün ondan çok daha iyileri var ise o zaman fiat da ilk dizel motorlarda turboyu koydu o zaman fiat dan daha iyi dizel üreten bir ton firma daha var



    e tamam ben farklı bişeymi söylüyorum sana?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    quote:

    Orjinalden alıntı: bettyonpower

    zaten yorum yapmadım.
    yorum yapılmış bir durum ortada yok zaten.

    japon dizelleri alman dizellerinin eline su dökemez dedim



    japonlar da dizel yapabiliyor artık.

    honda accord 2.2 dizel ödül topluyor.biraz araştır.

    mercedes in kullandığı common-rail i de bulan fiat.

    senin cümlelerinden en iyi dizeli fiat ın en kötüsünü de vw nin yaptığı ortaya çıkıyor.

    vw ni ikinci sıraya oturtucam derken sonuncu yaptın

    not: vw yakında common-rail sisteme geçiyor.






    pardon ama bana vw i hangi yazımda sonuncu yaptığımı bi zahmet gösterebilir misiniz ?
  • ben ne c.rail e kötü dedim ne de fiat motorlarına.
    sadece japon motorlarının alman dizellerinin eline su dökemeyeceğini söyledim.

    bunu söyleme gereğim de yukarıda bahsettiğim cümleler içerisinde geçiyor.
    japonlar ağırlıklı olarak benzinli araç yaparlar.

    avrupa da ise dizel araç satışları çok yüksektir

    ayrıca vw dizelleri kötü olsaydı almanların üretikleri adını hatırlayamadığım tankları var ve üzerlerinde vw nin TDI dizel motorları kullanılıyor.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: bettyonpower

    ben ne c.rail e kötü dedim ne de fiat motorlarına.
    sadece japon motorlarının alman dizellerinin eline su dökemeyeceğini söyledim.

    bunu söyleme gereğim de yukarıda bahsettiğim cümleler içerisinde geçiyor.
    japonlar ağırlıklı olarak benzinli araç yaparlar.

    avrupa da ise dizel araç satışları çok yüksektir

    ayrıca vw dizelleri kötü olsaydı almanların üretikleri adını hatırlayamadığım tankları var ve üzerlerinde vw nin TDI dizel motorları kullanılıyor.



    ya arkladaşım tdı ı fiat kaç sene önce atmış gitmiş vw almış tamam iyi güzel hoşta eskidi artık o teknoloji commonrail çıktı.... e bunu japon araçları kullanmayada geçti demekki japonlar vw den bir adım önde.....
  • vw bildiğim kadarı ile muhafazakar bir firma ve ortak motor işine falan kendi grup firmaları dışında girmiyor.

    mesela ford ve psa grubun aynı motorları kullanmaları,opel ve fiatın aynı motorları kullanmaları.

    adamlar demekki teknolojiyi başkasından almak(yanlış anlaşılmasın aynı teknoloji fakat farklı motor tasarımı) veya teknik ortaklık yoluna gitmek istemiyor.

    ben bunun tek nedenini bu olarak görüyorum.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: bettyonpower

    quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    quote:

    Orjinalden alıntı: bettyonpower

    zaten yorum yapmadım.
    yorum yapılmış bir durum ortada yok zaten.

    japon dizelleri alman dizellerinin eline su dökemez dedim



    japonlar da dizel yapabiliyor artık.

    honda accord 2.2 dizel ödül topluyor.biraz araştır.

    mercedes in kullandığı common-rail i de bulan fiat.

    senin cümlelerinden en iyi dizeli fiat ın en kötüsünü de vw nin yaptığı ortaya çıkıyor.

    vw ni ikinci sıraya oturtucam derken sonuncu yaptın

    not: vw yakında common-rail sisteme geçiyor.






    pardon ama bana vw i hangi yazımda sonuncu yaptığımı bi zahmet gösterebilir misiniz ?


    bu cümlen

    "tdi ler mercedeslerden sonra bence dünyanın en iyi dizel motorları."

    mercedes den sonra diğer common-rail kullanıcıları gelir.vw de sona yerleşir.
  • JAPON motorları kaliteli ve uzun ömürlü. Adamlar yapıyo kim ne derse desin. Aralarından da göze çarpan honda ve mitsubishi.

  • gerçekten çok ilginç
    bunu öncelikle söyliim.

    nedense her c.rail dizel aynı kalitede değil.kusura bakmayın ancak mercedes cdi kullanıyor diye diğer c.rail kullanan her aracın motoru aynı kalitede mi olacak.

    o zaman mercedes motoru ile peugeot motorunu hyundai motorunu aynı ömürde mi,aynı kalitede mi diyeceğiz.

    başka bakımdan da şunu diyebilirim.
    dünyadaki tüm benzinli motorlar aynı çalışma prensibine sahip
    o zaman dünyadaki tüm benzinli motorlar aynı kailtede ve aynı sağlamlıkda. ne hikmetse aynı kalite ve ömürde olmuyorlar.

    sizin dediğiniz mantıkla işe bakarsak böyle bir sonuç ortaya çıkar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bettyonpower -- 11 Temmuz 2006; 17:05:59 >
  • Common rail çok eski bir teknoloji.. fiat falanda bulmadı

    fiat katkı yapmış olabilir otomobil dünyasına gelmesinde ama onu da asıl yapan boschtur

    History
    The common rail system prototype was developed in the late 1960s by Mr. Hiber of Switzerland. After that, Ganser of the Swiss Federal Institute of Technology developed the common rail technology further. In the mid-nineties, Dr. Shohei Itoh and Masahiko Miyaki, of the Denso Corporation, a Japanese automotive parts manufacturer, developed the Common Rail Fuel System for Heavy Duty Vehicles and finally turned into its first practical use on their ECD-U2 common Rail system, which was mounted on the HINO RAISING RANGER truck and sold for general use in 1995. Later in 1997 the German automotive parts manufacturer Robert Bosch GmbH extended its use for passenger cars.

    Common rail engines had been used in marine and locomotive applications for some time. The Cooper-Bessemer GN-8 (circa 1942) is an example of a hydraulically operated common rail diesel engine, also know as a modified common rail.

    With rising fuel prices throughout the 1990s, a number of companies, including Robert Bosch GmbH, Fiat, Volvo, and MTU, under their MultiJet brandname. The engines are suitable for all types of road car, including small hatchbacks such as the Fiat Panda.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi asilx -- 11 Temmuz 2006; 17:08:49 >
  • mıllet eğer bır motorun uzun yol gitmesini istıyosanız alacağınız tek araba mercedes tir mersedes 1000'000km yol yapmaktadır hatta size örnek olarak bazı mercedeslerde amersedes amblemının altında 1'000'000km yazar
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.