Şimdi Ara

En İyi Boş DVD sizce hangisi ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
285
Cevap
0
Favori
20.961
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar piyasadaki en iyi boş DVD yi tespit edelim

    Nec 3520A ile yaptığım testler sonucu

    * NT (-R) 8X hiç sorunsuz yazdım Fakat LG DVD Combolarda Okuma sorunu oluyor. 1 ytl

    * Magic Marka (-R) 8X denedim Güzel fakat üstü çok renkli ve yazılar var... (bence çok hoş değil) 70 ykr
    Birde

    *COGİTO diye bir marka denedim o da LG lerde sorun yaptı hiç okumadı... Ama diğer DVD lerde çalışıyor... 50 ykr

    DMS ve başka markaları denemedim... Piyasadaki DVD ler hakkında bilgisi ve deneyimi olan bizimle paylaşırsa memnun oluruz...

    FİYATLARDAN DA BAHSEDERSENİZ ÇOK İYİ OLUR...

    İyi Çalışmalar...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hekimoglu -- 27 Mayıs 2005, 21:07:20 >



    _____________________________
    Ne aradığını bilmeyen, Ne bulduğunu anlayamaz !!!
  • MARKA OLARAK DEĞİL ÜRETİCİ OLARAK EN İYİSİ ===>>>>>TAIYO YUDEN mükemmel ötesi müüüüüüüüüükemmeellllll başka sözüm yok
    _____________________________
    <<<22" iiYAMA VM PRO 514(1600x1200-100hz)==DFI LANPARTY ULTRA-D==AMD ATHLON 64 VENICE 3200+==2X256TWINMOSS==MSI NX GEFORCE 6600GT PCI-E==120GB SEAGATE SATA HDD==AOPEN H600A==FSP BLUE STORM 500 WATT==SKYSTAR2 v2.6C==CREATIVE AUDIGY 2 ZS==CREATIVE MEGAWORKS 550 THX 5.1==NEC 3500AG 16X DVD WRITER ==TOSHIBA 16X DVDROM==GEEK PRO-MAX UE1 256K >>>
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HYDRA

    MARKA OLARAK DEĞİL ÜRETİCİ OLARAK EN İYİSİ ===>>>>>TAIYO YUDEN mükemmel ötesi müüüüüüüüüükemmeellllll başka sözüm yok
    dmsler nasıl ya yarın dms almaya gidicem baya toplu olrak.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: snsnc

    dmsler nasıl ya yarın dms almaya gidicem baya toplu olrak.

    Alıntıları Göster
    verbatim tanesi yaklaşık 1 YTL.
    _____________________________
    AMD64 x2 4000+- Asus m2npv_mx- 2*1024 Dual DDR2 667- 320GB WD 16 mb sata2 HDD-Samsung 226 NW ------Audigy2 ZS &LOGITECH Z5500 & Crea 37" LCD TV & ACER PH530 WIDESCREEN HD PROJECTOR----
  • quote:

    Orijinalden alıntı: airfatih

    verbatim tanesi yaklaşık 1 YTL.

    Alıntıları Göster
    tdklar nasil peki...
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mbyc

    tdklar nasil peki...

    Alıntıları Göster
    kesinlikle verbatım.diamond'dan uzak durun..
    _____________________________
    * İntel 11600k işlemci *Asus tuf Z590 wifi plus anakart *Patriot 2*8 4133 mhz ram *gigabyte 3070 ekran kartı

    İntel İ7 6700k *** Asus Z170 Gaming Pro *** Coolmaster Seidon 12v***EVGA GTX 1070 FTW *** 2x8 GB Gskill 3200 MHZ Ram *** 2x1 TB Caviar Black Sata 2 Raid 0 ve 2 Tb Green HDD *** Ocz Vrtex 4 128 gb***Kingston 3k Hiperx 128 GB***Corsair C70 Kasa***ASUS PG348Q Monitör***Seasonic 850 watt GOLD PSU***Logitech z906 Hoparlör Set***Sony Mdr Hw700DS 9.1 Kulaklık
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyazfatih

    kesinlikle verbatım.diamond'dan uzak durun..

    Alıntıları Göster
    2 hafta once 70 gb dvd ye yazdim . Bunlardan 1 tanesi NT idi. geresi 15-16 tanesi 4/7 gb lik diamond dvd. no problemo. super dvd diaamond ....Diamond dan vazgecme
    _____________________________
    ******************* Feel the Magic *************************
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    En iyi f/p bölümü ne sizce
    2 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Diskde başka tanımam ...VERBATİM...
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sybermagicc

    2 hafta once 70 gb dvd ye yazdim . Bunlardan 1 tanesi NT idi. geresi 15-16 tanesi 4/7 gb lik diamond dvd. no problemo. super dvd diaamond ....Diamond dan vazgecme

    Alıntıları Göster
    dms ler hakkında yorum yokmu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Northern

    dms ler hakkında yorum yokmu

    Alıntıları Göster
    ben philips kullanıyorum,memnunum
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Northern

    dms ler hakkında yorum yokmu

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Northern

    dms ler hakkında yorum yokmu


    Olmazmı ben hep DMS kullanıyorum ve hiçbir sorun oluyor. Birde LG Multidriverda çalıştırıyorum No Problem

    ok. DMS.

    Dvd Medyadan Performans almak istiyorum yazım hızını 2x yapacaksın çok acil durumlarda 4x de olabilir.




    _____________________________
    AMD X2 4200+ 2200 ( o/c 2770 )- ASUS M2N MX SE - KİNGSTON 2*1 GB 667 - SAMSUNG 200 GB HDD - ASUS EAX 1550 SİLENT 512 MB - CM RS-340 ELİTE

    AMD ' den ŞAŞMA ---- 4 Gb kotayı AŞMA




  • quote:

    Orijinalden alıntı: €sc@p€

    quote:

    Orjinalden alıntı: Northern

    dms ler hakkında yorum yokmu


    Olmazmı ben hep DMS kullanıyorum ve hiçbir sorun oluyor. Birde LG Multidriverda çalıştırıyorum No Problem

    ok. DMS.

    Dvd Medyadan Performans almak istiyorum yazım hızını 2x yapacaksın çok acil durumlarda 4x de olabilir.






    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: ckd

    quote:

    Orjinalden alıntı: Northern

    dms ler hakkında yorum yokmu


    Olmazmı ben hep DMS kullanıyorum ve hiçbir sorun oluyor. Birde LG Multidriverda çalıştırıyorum No Problem

    ok. DMS.

    Dvd Medyadan Performans almak istiyorum yazım hızını 2x yapacaksın çok acil durumlarda 4x de olabilir.







    hiç bir sorun oluyor :D

    düzelt olm yazını
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Scarface

    quote:

    Orjinalden alıntı: ckd

    quote:

    Orjinalden alıntı: Northern

    dms ler hakkında yorum yokmu


    Olmazmı ben hep DMS kullanıyorum ve hiçbir sorun oluyor. Birde LG Multidriverda çalıştırıyorum No Problem

    ok. DMS.

    Dvd Medyadan Performans almak istiyorum yazım hızını 2x yapacaksın çok acil durumlarda 4x de olabilir.







    hiç bir sorun oluyor :D

    düzelt olm yazını

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Lloyd Banks


    quote:

    Orjinalden alıntı: ckd

    quote:

    Orjinalden alıntı: Northern

    dms ler hakkında yorum yokmu


    Olmazmı ben hep DMS kullanıyorum ve hiçbir sorun oluyor. Birde LG Multidriverda çalıştırıyorum No Problem

    ok. DMS.

    Dvd Medyadan Performans almak istiyorum yazım hızını 2x yapacaksın çok acil durumlarda 4x de olabilir.







    hiç bir sorun oluyor :D

    düzelt olm yazını



    Düzeltiyorum hiçbir sorun olmuyor seni bile yazarım bunu içerisine ok.

    DMS DMS

    _____________________________
    AMD X2 4200+ 2200 ( o/c 2770 )- ASUS M2N MX SE - KİNGSTON 2*1 GB 667 - SAMSUNG 200 GB HDD - ASUS EAX 1550 SİLENT 512 MB - CM RS-340 ELİTE

    AMD ' den ŞAŞMA ---- 4 Gb kotayı AŞMA




  • quote:

    Orijinalden alıntı: €sc@p€

    quote:

    Orjinalden alıntı: Lloyd Banks


    quote:

    Orjinalden alıntı: ckd

    quote:

    Orjinalden alıntı: Northern

    dms ler hakkında yorum yokmu


    Olmazmı ben hep DMS kullanıyorum ve hiçbir sorun oluyor. Birde LG Multidriverda çalıştırıyorum No Problem

    ok. DMS.

    Dvd Medyadan Performans almak istiyorum yazım hızını 2x yapacaksın çok acil durumlarda 4x de olabilir.







    hiç bir sorun oluyor :D

    düzelt olm yazını



    Düzeltiyorum hiçbir sorun olmuyor seni bile yazarım bunu içerisine ok.

    DMS DMS



    Alıntıları Göster
    DMS lerden bence uzak dur. Çok sorun yaşadım..
    Verbatim ve Princo önerim...
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Corporal

    DMS lerden bence uzak dur. Çok sorun yaşadım..
    Verbatim ve Princo önerim...

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Corporal

    DMS lerden bence uzak dur. Çok sorun yaşadım..
    Verbatim ve Princo önerim...


    Dostum yaşadığın sorun nedir.

    _____________________________
    AMD X2 4200+ 2200 ( o/c 2770 )- ASUS M2N MX SE - KİNGSTON 2*1 GB 667 - SAMSUNG 200 GB HDD - ASUS EAX 1550 SİLENT 512 MB - CM RS-340 ELİTE

    AMD ' den ŞAŞMA ---- 4 Gb kotayı AŞMA




  • quote:

    Orijinalden alıntı: €sc@p€

    quote:

    Orjinalden alıntı: Corporal

    DMS lerden bence uzak dur. Çok sorun yaşadım..
    Verbatim ve Princo önerim...


    Dostum yaşadığın sorun nedir.



    Alıntıları Göster
    peki tdklar nasil?
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: €sc@p€

    quote:

    Orjinalden alıntı: Corporal

    DMS lerden bence uzak dur. Çok sorun yaşadım..
    Verbatim ve Princo önerim...


    Dostum yaşadığın sorun nedir.



    Alıntıları Göster
    Philips 1640B kullanıyorum DMS + 8X medyalarda yazarken (daha doğrusu yazamazken :) ) dolu hatayla karşılaştım ben ve aynı marka PHilips kullanan bir abim,

    DMS den arkadaşlar da bu konuda Philipslerin yakında bir Firmware çıkaracakları için, DMS örnek medya aldıklarını belirttiler,

    Yani demek istediğim yazıcıya göre MEDYA seçimi çok önemli oluyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mercury

    Philips 1640B kullanıyorum DMS + 8X medyalarda yazarken (daha doğrusu yazamazken :) ) dolu hatayla karşılaştım ben ve aynı marka PHilips kullanan bir abim,

    DMS den arkadaşlar da bu konuda Philipslerin yakında bir Firmware çıkaracakları için, DMS örnek medya aldıklarını belirttiler,

    Yani demek istediğim yazıcıya göre MEDYA seçimi çok önemli oluyor

    Alıntıları Göster
    TDK, Diamond.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nodar

    TDK, Diamond.

    Alıntıları Göster
    verbatim sık bulunmuyor,tdk pahalı,en az 500 dms kullandım allaha şükür hiç sorun yok.
    _____________________________
    "millet senin engin denizlerde verdiğin mücadelelere değil,gemiyi limana getirip getirmediğine bakar"
  • quote:

    Orijinalden alıntı: synthkey

    verbatim sık bulunmuyor,tdk pahalı,en az 500 dms kullandım allaha şükür hiç sorun yok.

    Alıntıları Göster
    Zaten nero cd bilgisinde da DIAMOND un üretici kısmında Verbatim yazıyor

    Yani DIAMOND Verbatim'in 2. sınıf diskleri
    _____________________________
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.