Şimdi Ara

En iyi ayt matematik kaynağını seçiyoruz

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
23
Cevap
1
Favori
1.080
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 2 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 18
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 1
  • Ortalama Mesaj Aralığı 26 dakika
  • Favoriye Eklediklerim 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Yigit3735 (3 mesaj) hipokratamca (3 mesaj) baskaan (2 mesaj) Aslı Özan (1 mesaj) GrazieRagazzi (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (8 mesaj) Mobil (7 mesaj) (8 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • Sınavdan önce kesinlikle çözülmesi gerek dediğiniz bir ayt matematik soru bankası veya fasikülü var mı

    Varsa hangisi ya da hangileri


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    |
    |
  • yok

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • karrekok

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • ne varsa çözün

  • Belki çıkmış sorular dışında hiçbir kaynak mutlaka çözülmeli, çözülmezse olmaz değildir. Hele ki AYT için...

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • ulan 5 defa okudum yine anlamadım a*k

  • karekök

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Karekök
  • 13trance kullanıcısına yanıt
    Çıkmış sorular dışında hiçbir kaynak illa çzülmeldir diye bir şey yok demiş hele ayt için

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yigit3735

    Çıkmış sorular dışında hiçbir kaynak illa çzülmeldir diye bir şey yok demiş hele ayt için

    knk ben bunu da anlamadım ak

  • karekök

  • kesinlikle karekök değil. son halinden bahsediyorum.

  • Boşver knk zorlama daha fazla da bu arada matematik öğrt.yim 8 yıllık. Yani büyük ihtimal senden yaşça büyüğüm

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Endemik
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yigit3735

    Boşver knk zorlama daha fazla da bu arada matematik öğrt.yim 8 yıllık. Yani büyük ihtimal senden yaşça büyüğüm

    napim ak


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • apotemi fasikülleri

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • E biraz saygılı ol, edepsizlik yapma. Üslubunu bil. Düzgün konuş.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Eski basım karekök yeterli bence.345 alınabilir neden bilmiyorum ama bu kitabı cozememek icimde ukte kaldı eğer kazanırsam bu sene valla yazın alıp cozecem bunu baştan sona.İcimde kalmasını istemiyorum çok güzel soruları var ama işte salak salak seviye gitme olayını yapmasa daha iyi


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Orijinal bence.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • orijina+ apotemi çözdüm orijinal fazla balon ama güzel yorum soruları baya geliştirir apotemi artık işin özünü kavramak için kullanılır karekök de aynı işlevde karekök veya apotemi + orijinal yeterli bence sonradan denemlere gecerseniz sonra tak 40 net

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.