|
Bildirim

|
TCL marka televizyonları Türkiye’de Vestel üretiyor. Ufak bir teselli olsun 😊
|
|
3 sene önce hardwareplus ersin akman,atmaca holding uretim fabrikasina gidip video cekmisti.(sunny,axen)
3.katta philips tv montaj bandi vardi. Sonra adama videoyu sildirdiler Adam bununla ilgili isyan etmisti,konuyu bilenler cikacaktir. |
|
Yanlış biliyorsunuz hocam, Tcl n bazı Tv leri Arcelik fabrikasında montajlaniyor. |
|
Sony'nin adi bile yok..Samsung Zaten 100 cesit tv ile birinciligi normal, fiyatlari da makul her musteriye uygun fiyatli...
Seneye Tcl yetisir bunlara.. |
|
Hayır , Philips Vestel fabrikasında üretiliyor. TCL Tv'ler Arçelik fabrikasında üretiliyor. |
|
TCL’in Türkiye distribütörü KOÇ grubu sizce kendi fabrikası varken Vestel’e üretim yaptırır mı.
|
|
Philips, sony ve maalesef 1 tane dahi Türk markası yok listede.
|
|
oled tv lg derim geçerim..
|
|
Şu an Türkiye de satılan en iyi TV’leri LG üretiyor. Ama bakıyorsun, satın alıp kullanan bile şikayetçi. Madem gidip Samsung alın arkadaşlar. LG’nin yerinde olsam Sony gibi çekilirdim piyasadan. Samsung bu piyasaya çok bile.
Şuraya gelip yorum okuyan birisi de aman LG iyi TV üretmiyormuş uzak durayım diye düşünür. O kadar basit anlatıyor ki, “uzaktan kumandası için almış” o uzaktan kumandanın benzeri bile yok rakiplerinde. Kimse sattığı malın Türkçe kullanım kılavuzunu bile yayınlamıyor. LG’de ise Türkçe dil desteği ile sesli komut verebiliyorsun televizyona. Samsung kim bilir kaç milyon telefon sattı bixby’ye Türkçe dil desteği verdi mi? |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Hayir.. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Bende 65 G5 aldim..Bazi yazilimsal sorunlari olamsina ragmen cok iyi Tv gercekten. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
psn:alpino16
|
|
|
Yanlış biliyorsunuz hocam, Tcl n bazı Tv leri Arcelik fabrikasında montajlaniyor. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ffgul -- 11 Ağustos 2025; 17:12:42 > |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
Sen öldüğün gün bende öldüm canım anneannem...
|
|
|
Hayır , Philips Vestel fabrikasında üretiliyor. TCL Tv'ler Arçelik fabrikasında üretiliyor. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
Sen öldüğün gün bende öldüm canım anneannem...
|