Şimdi Ara

En çok hangi hayvandan hoşlanıyorsunuz?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
21
Cevap
0
Favori
1.052
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Benim en çok hoşlandığım hayvan türü kutup ayıları. Malum tükenmek üzereler:(

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



    _____________________________
    Yalnız olmalı insan, ama çaresiz kalmamalı, bu yüzden yalnız kalmalı, bi çocuk kalbi taşımalı, onun gibi yalnız olmalı... çocukça yalnızlık
  • Senin türünden

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Tofaş Doğan SLX

    Intel 4460/Sapphire R9 380X/Gskill 8GB RipjawsX/Msi H-81M Pro-Vd/WD 1TB Caviar Blue/Zalman R1/Pionner/Logitech G300/Logitech G103/Logitech F310/Sony Xperia X
  • Tembel hayvan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Kanatlı hayvanları severim , en çok ördek seviyorum iç güdüsü köpeklerden bile güçlü çok da zeki , kurumuş ekmeği yerden alıp su kabında yumaşatıp yemesini görmelisiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Her şeye canını sıkma ey gönül,
    Ne bu dertler kalıcı ne ömür.
  • Kartal ve kurt(beşiktaşlı değilim)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • muhabbet kuşuna ayrı bi sempatim var



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi YuriBoyaka -- 3 Ekim 2017; 12:40:47 >
    _____________________________
  • kedi. En çok kucağıma alıp okşamak istiyorum. Kendi evime alacam bi tane.
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Köpek

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • at
    _____________________________
  • -Üniversiteli- - kullanıcısına yanıt

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • itlerden nefret ederim.kedileri de sevmem.aylık 200tl bana hava parası ve tüm mamalarını ilaçlarını vs verseler yine it ve kedi beslemem.500tl ye bikaç ay katlanırım eğer terrier olursa. bahçede kendi halinde takılacaksa ve istediğim an bikaç günlüğüne hiç ilgilenmesem olacaksa daha uzun süre de bakabilirim ama aylık 2000tl alırım.



    aslan maslan kartal vs onlar zaten hiç sevilmez.



    ördek ve bazı kuşlar favorim onlara da ayy cici şey derim maksimum 2saat yeterli.



    su kaplumbası gördüğümde kabuğunu çıkarırsam kaç gün yaşar onu düşünürüm. sineklerin üstüne kolonya dökmeye bayılırım.ölü sivrisinekleri tuzaktan temizlemek oldukça eğlenceli o temizliği hep ben yaparım.



    maymunu severim ufaklarını.bikaç saat takılır ona muz veririm ama asabi hareketler yapıp bana vurmaya çalışırsa döverim daha da ileriye giderse arabanın arkasına iple bağlar arabayla maksimum hız testi yaparım.



    koyun yavrusunu severim 15dakikadan fazlası sıkar.



    yetermi hacı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • oulmes O kullanıcısına yanıt
    seni forumca tanımak istiyoruz yiğidim bizi ara
    _____________________________
  • Saldırmadığı sürece her hayvanı severim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________

    Dünyanın bütün karanlıkları bir araya gelse bir mumun ışığını söndüremez.
  • Hiç kuşkusuz aslan.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Faniyim, fani olanı istemem.
    Acizim, aciz olanı istemem.
    Ruhumu Rahman’a teslim eyledim, başka istemem.
    İsterim, fakat bir ölümsüz dost isterim.
  • Orca

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________

    Güneşin doğuşunu yakalayamazsınız. Yağmuru durduramazsınız. Suları durgunlaştıramazsınız. Havayı temizleyemezsiniz.
    Hayatta kalma arzusunu hafifletemezsiniz. Şartlar için pazarlık yapamazsınız. Çağrıyı göz ardı edemezsiniz. Neden isteyesiniz ki?
    Doğa evcilleştirilemez. Onu böyle kabul edin!

    Gelen yanıtlara cevap yazmıyorsam üşendiğim içindir.
  • AT
    _____________________________
  • Guş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Hangi hayvan bilmiyorum ama kedi olmadığı kesin



    Not: Evde kedi var

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Koyun. Her an karşılaşılma ihtimali yüksek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -Üniversiteli-

    kedi. En çok kucağıma alıp okşamak istiyorum. Kendi evime alacam bi tane.

    Hocam kedilere bayılıyorum ya muhteşem ve kusursuz değiller mi? Cidden kucağıma alıp saatlerce bırakmadan okşamak istiyorum
    _____________________________
    Bir gül kadar güzel olacaksın ama dikeni kadar zalim olmayacaksın. Öyle bir söz söyleyeceksin ki; ya yaşatacaksın, ya öldüreceksin ama asla yaralı bırakmayacaksın.. -Ali Rahmet FEKELİ
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.