DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
en az yakan lpg li araba
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
116
Cevap
0
Favori
61.425
Tıklama
Sayfaya Git:
Sayfa: 1 2 3 4 5 6 sonraki >>>
Giriş
Mesaj
    • Yarbay
      3224 Mesaj
      28 Temmuz 2006 00:36:06
      arkadaslar en az yakan lpg li araç hangisi. 100 lira yakan arabalar duydum. sizce en az hangi araba yakıyor.


      _____________________________

      Resimli Hali

      [link=http://forum.donanimhaber.com/m_40697741
    • Yarbay
      11050 Mesaj
      28 Temmuz 2006 00:52:11
      bizim arkadaşta 98 corolla 1.6 var
      daha 3 ay önce filan bağlattılar tüpü
      bu yeni sıralı sistem lpglerden
      araba km'de 125.000 yakıyor
      tam yarı yarıya düştü



      _____________________________

    • Yarbay
      2781 Mesaj
      28 Temmuz 2006 01:04:13
      yaris 1.0 alacaksın bi de sıralı sistem al sana ekonomi


      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      28 Temmuz 2006 01:08:59

      quote:

      Orjinalden alıntı: shamsheytani

      yaris 1.0 alacaksın bi de sıralı sistem al sana ekonomi

      O araç yerinden kalkarsa bana haber verirsin, yada daha doğrusu rampaya çıkıpta 1. vitesle dahi çıkamadığını trafiği alt üst edip geri vitesle çıktığını anlatırsın puhahah



      _____________________________

      V8
    • Binbaşı
      1361 Mesaj
      28 Temmuz 2006 01:29:27

      quote:

      Orjinalden alıntı: ankarametinerr

      arkadaslar en az yakan lpg li araç hangisi. 100 lira yakan arabalar duydum. sizce en az hangi araba yakıyor.


      küçük araba bozmaz diosan c2,206,106,saxo,yaris,corsa hepsi aşşa yukarı 100 bin yakar



      _____________________________

    • Yarbay
      3224 Mesaj
      28 Temmuz 2006 10:09:25

      quote:

      Orjinalden alıntı: lord of chaos



      Alıntıları Göster



      küçük araba bozmaz diosan c2,206,106,saxo,yaris,corsa hepsi aşşa yukarı 100 bin yakar


      İçlerinde hangisi fiyat-performans değerlendirmesinde en önde.



      _____________________________

      Resimli Hali

      [link=http://forum.donanimhaber.com/m_40697741
    • Yarbay
      11050 Mesaj
      28 Temmuz 2006 10:18:20
      106,206,corsa,saxo iç piyasada çok tutuldu...


      _____________________________

    • Teğmen
      207 Mesaj
      28 Temmuz 2006 11:02:01
      bucakli saxo iç piyasada çok tutuldu derken, ikinci eli de mi kastettin.
      en az yakan lpgli araç diye bir şey yoktur. bu tamamen size bağlıdır. aynı araç farklı iki şoför aracın yakıtını yarıya farkettirebilir de ondan diyorum. bizim kayınco benim arabaya benim iki katımı yaktırıyor. arabayı bağırttırma, üzme , bakımlarını falan muntazam yaptır falan filan. yakıtı etkileyen faktörleri az çok biliyorsunuzdur. işte ondan. aldığınız lpg bile değişir. ben ankarada kurtuluş shell'i severim mesela güzel gazı var.



      _____________________________

    • Binbaşı
      1589 Mesaj
      28 Temmuz 2006 14:21:18

      quote:

      Orjinalden alıntı: TSMC



      Alıntıları Göster


      O araç yerinden kalkarsa bana haber verirsin, yada daha doğrusu rampaya çıkıpta 1. vitesle dahi çıkamadığını trafiği alt üst edip geri vitesle çıktığını anlatırsın puhahah


      Arabayı bisiklet yaptın 2dk da ha .. sonucta o da bi motor 1,0 olsada .. lpg de yaşanan %4 luk bı performans kaybı ne etkılerki ? 3. viteste bile çıkar çok dik depilse rampayı .. benzınlıyken neyse lpg dede hemen hemen o ..



      _____________________________

      The Ultimate Driving Machine



    • Binbaşı
      1925 Mesaj
      14 Ağustos 2006 00:47:56

      quote:

      Orjinalden alıntı: ankarametinerr



      İçlerinde hangisi fiyat-performans değerlendirmesinde en önde.


      biras bekle yenı cıvıc vtech e uygun lpg kıtı cıkınca fiyat / performansın kralı olacak ustune tanımıcaksın



      _____________________________

    • Yüzbaşı
      296 Mesaj
      14 Ağustos 2006 01:02:10
      bende palio var arkadaşım .1.4 motor var aracta sehır ıcı 155 -160 yakıyorum .babam kullanınca bu fıyat 140 lara kadar dusuyor.yanı fidelio76 arkadasın dedıgıne katılıyorum.ama bence gunumuzde 155 ytl yakıt hıc fene dııl.


      _____________________________

      GALATASARAY
    • Teğmen
      225 Mesaj
      14 Ağustos 2006 16:31:26
      EN AZ YAKAN ARAÇ RENAULT 9 1.4 RNİ


      _____________________________

    • Yarbay
      2259 Mesaj
      14 Ağustos 2006 17:20:10
      Forumda "En ekonomik dizellere hodri meydan!!! " diye bir konu var aynen aktarıyorum ...

      onur@ | 30 Nisan 2006; 12:26:30

      ist-edirne-ist arası arkadaşımın honda jazz ı ile 100 km de 2.65 lt benzine eşdeğer yakıt tükettik dün. nasıl mı?

      araç lpg li ve 2500 deviri geçmemek şartıyla 100 kmde 5.5 lt lpg yaktı. 5.5*1.35=7,4 ytl
      yani araç kmde 74 bin lira yaktı. bu da 100 km de 2.65 lt benzin ediyor. bence gayet iyi...

      hatta en ekonomik dizellere hodri meydan!!! en iyimseri 4lt eurodizel yakıyor. o da eder 95 bin lira...


      Şu an için Lpg 1.5 ytl den hesaplarsak 5.5 x 1.5 = 8.25 Ytl ediyor. Yani km de 82.5 kuruş yapar. Ama Jazz gibi bir araca Lpg takmak da cesaret işi doğrusu ...



    • Yarbay
      8280 Mesaj
      14 Ağustos 2006 18:37:43
      olurmu broadway tüplü olanlar şehir dışı 110kr yakıyor.


      _____________________________

      "3,14159 26535 89793 23846 26433 83279 50288 41971 69399 37510 58209 74944 5923"
    • Yüzbaşı
      278 Mesaj
      23 Ağustos 2006 22:30:00
      valla bilmiyorumda temmuzda benim 2000mod 1,4 karbüratörlü uno m normal yolda 90 ı sivrihisardan sonra 110 u gecmiyecek sekilde izmirden ankaraya 29 lt lpg ile fulleyince 543 km gitti :) honda jazz la hemen hemen aynı hesaba gelir


      _____________________________

    • Yarbay
      15099 Mesaj
      24 Ağustos 2006 18:32:34

      quote:

      Orjinalden alıntı: shamsheytani

      yaris 1.0 alacaksın bi de sıralı sistem al sana ekonomi

      fiat bis alcaksın bide lpg asıl al sana ekonomi



      _____________________________

      Fiat bravo 1.4 t-jet+lpg Hakkaten bravo !
    • Yarbay
      2157 Mesaj
      24 Ağustos 2006 20:40:25
      benim 1.25 16v fiestaya
      bi sıralı taktırsam baya ekonomik olur heralde
      sıralı sistemde performans ta düşmez



      _____________________________

      Bırakın adalet yerini bulsun , isterse kıyamet kopsun.. Freud....

      Bmw 3.20d M Performance
    • Teğmen
      176 Mesaj
      24 Ağustos 2006 21:01:06
      2 ay önce taktırdım imzamdaki araca.22 ykrş dan 11 ykrş a düştü sarfiyat.Tabiki sıralı sistem.


      _____________________________

    • Yarbay
      2157 Mesaj
      24 Ağustos 2006 22:44:56
      decrypter35 hocam
      performans düşmedi dimi ??



      _____________________________

      Bırakın adalet yerini bulsun , isterse kıyamet kopsun.. Freud....

      Bmw 3.20d M Performance
    • Yüzbaşı
      365 Mesaj
      29 Ağustos 2006 04:28:15
      honda jazz zaten cok ekonomik birde tup takarsan en ekonomik arac olur bence.


      _____________________________

Reklamlar
https://ad.doubleclick.net/ddm/trackimpj/N103003.2
-x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.