Şimdi Ara

en az kokan sigara hangisi

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
40
Cevap
0
Favori
70.538
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • soru açık millet ama çok pahalı markaları yazmayın
    _____________________________
    Katılım zamanı : 24 Mart 2011
    B - İ - C - S
  • Yapay Zekanın Yanıtı

    En Az Kokan Sigara Markaları

    Sigara içenler için sigaranın kokusu bir endişe kaynağı olabilir. Neyse ki, piyasada daha az koku yayan bazı sigara markaları bulunmaktadır. İşte en az kokan sigara markalarından bazıları:

    • Mevius: Mevius sigaraları, düşük katran içeriği ve özel filtresi sayesinde az koku yapmalarıyla bilinirler.
    • IQOS: IQOS, tütünü yakmadan ısıtan bir cihazdır. Bu, geleneksel sigaralara kıyasla önemli ölçüde daha az koku üretmesini sağlar.
    • Glo: Glo, IQOS'a benzer bir cihazdır ve tütünü yakmadan ısıtır. Bu da daha az kokuya neden olur.
    • Ploom: Ploom, tütünü daha düşük bir sıcaklıkta ısıtan bir başka cihazdır. Bu, daha az koku ve daha az zararlı madde üretir.
    • blu: blu, elektronik sigara markasıdır ve geleneksel sigaralara kıyasla daha az kokuya sahiptir.

    Yukarıda listelenen markalar, en az koku yapan sigara markaları arasında yer alır. Ancak, tüm sigara markaları bir miktar koku yayar. Sigara dumanının kokusunu azaltmanın en iyi yolu sigarayı bırakmaktır.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Viceroy içme en çok kokanı o,Camel iç.
    _____________________________
  • viceroy
  • murattı ıle winston nasıl lira zaten cok icen biri değilim haftada 1 paket anca
    _____________________________
    Katılım zamanı : 24 Mart 2011
    B - İ - C - S
  • winston code
    _____________________________
  • böle sacma soru mu olur hepsi aynı zıkkım aynı pislikte kokuyo azı coğu mu var bunun
    _____________________________
  • _____________________________

    "Three passions, simple but overwhelmingly strong, have governed my life: the longing for love, the search for knowledge, and unbearable pity for the suffering of mankind."
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Parliament
    _____________________________
  • içmeyin kardeşim şu mereti en az kokan diye sorduğuna göre ailendende gizli içiyosun tahminimce lise öğrencisisin yazık etmeyin o yaşta ciğerlerinize.
    _____________________________
    MK VII TSI
  • marlboro mentolü
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _ahtuner_

    böle sacma soru mu olur hepsi aynı zıkkım aynı pislikte kokuyo azı coğu mu var bunun


    azı coğu var tabi ondan soruyoz
    _____________________________
    Katılım zamanı : 24 Mart 2011
    B - İ - C - S
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KNTLG

    Parliament


    ucuz diyo adam sen en pahalısını diyon nasıl olcak
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 0RK

    Dawidoff slim gold. Bizi bozar dersen slim almazsın da biraz daha çok kokar.

    Yukarıda yazılanların hepsini denedim, benim dediğim çok daha az kokuyor.



    tecrübeye güveniyoruz deniycem sağol
    _____________________________
    Katılım zamanı : 24 Mart 2011
    B - İ - C - S
  • pall mall
    _____________________________
  • Parliament elde koku yapmaz , ama her hangi bi yerin kokusu icin diyosan marlboro light
    _____________________________

    bu hesap 2 kisi tarafindan kullanilmaktadir/psn id:kewl_dude1
  • Senin çekişine bağlı
    _____________________________
  • Davidos
    _____________________________
    Kalbinizden sevgiyi hiç eksik etmeyin. Çünkü sevgi her şeyin anahtarıdır ve paylaştıkça çoğalır.Barış Akarsu
  • Djarum serisi
    _____________________________
    I Am The Eye In The Sky
    Looking At You
    I Can Read Your Mind
  • djarum nasıl az kokuyor ya.bi yerde içsen kaç metre ötede kokmaya başlıyor:S
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kokkoreç


    quote:

    Orijinalden alıntı: KNTLG

    Parliament


    ucuz diyo adam sen en pahalısını diyon nasıl olcak


    Öyleymiş. mesajı okumadım. başlığa göre yazmıştım... O zman Winston blue olabilir...
    _____________________________
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.