Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Emule ayarları

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı
8
Cevap
0
Favori
285
Tıklama
Cevapla
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    571 Mesaj
    Arkadaşlar şu düşük id sorununu nasıl çözeceğimizi yazarsanız sevineceğim. Hileleri ve ayarları nelerdir? Bilen var mı?



    |
    |
  • Yüzbaşı
    863 Mesaj
    hilesi filan yok bu bi hile deil zaten modeminden emule portunu kendi network ip ne yonlendiriosun bu kadar basit
    |
    |
  • Yüzbaşı
    571 Mesaj
    peki bunu nasıl yaparım biraz açıklama please?
    |
    |
  • Yüzbaşı
    571 Mesaj
    ayrıca burada konuşmak yasak ama ayrıntıya girmeden değineyim upload crack'leri varmış böylece sadece download yapıp hızı yükseltebiliyorsun...
    |
    |
  • Yüzbaşı
    826 Mesaj
    herkes download yapıp upload unu kapatırsa bu da kazaa gıbı olur
    tcp 4662 ve udp 4672 portlarını port forwarding seklınde ayarlarsan sorunun kalmaz
    |
    |
  • Yüzbaşı
    875 Mesaj
    emule open source oldugu icin istedigin gibi kodu degistirip upload yapmamasini saglayabilirsin, bunda yasal olmayan bisey yok.
    |
    |
  • Yüzbaşı
    371 Mesaj
    High id Ayarlarını burada bulabilirsinhttp://bocu.host.sk/vb/showthread.php?t=16 üye olmak gerek görebilmek için...
    |
    |
  • Yüzbaşı
    571 Mesaj
    hocam benim modemimde firewall yok ama nat var. onda da farklı bi ayar çekmen gerekior mu? ZyXEL 650 HW
    |
    |
  • Yüzbaşı
    571 Mesaj
    <blockquote id='quote'><font size='1' face='Verdana, Arial, Helvetica' id='quote'>quote:<hr height='1' noshade id='quote'><i>Originally posted by varidat</i>
    <br />herkes download yapıp upload unu kapatırsa bu da kazaa gıbı olur
    tcp 4662 ve udp 4672 portlarını port forwarding seklınde ayarlarsan sorunun kalmaz

    <hr height='1' noshade id='quote'></blockquote id='quote'></font id='quote'>
    ya haklısın bende senin gibi düşünüyorum ama hız çok yavaş. çok fazla etkiliyor. ona bakarsan benim dc++ da 100gb min share olan hubda uyeligim var. o yüzden ben emulede bunu yapmanın bi sorun olacağını düşünmüyorum.
    |
    |
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
Mobilya Takımları
son dakika
Masal
üniversite
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,219
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.