|
Babam emekliliği doldu asgari ücretle çalısan birisi.Şimdi zamlı ilk maaşı aldıktan sonra mı vermemiz gerekiyor yoksa şimdi versekte zamlı tazminat alırmıyız.Bilgisi olan cevap verirs sevinirim teşekkürler |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler







