Şimdi Ara

Elveda Passat (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
167
Cevap
0
Favori
17.788
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
134 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bu konuyu ne zaman foruma girsem görür oldum ve içindeki saçma mesajlar biraz irrite ettiğinden aracı kullanan biri olarak yazma gereği hissettim. En yüksek paketlisinin net fiyatı normal şartlar altında 240.000-250.000 olan bir aracı zorla övdürüyorsunuz daha ne diyeyim.

    Öncelikle boşun boşu bir model alarak arabayı eleştirmek saçma. Kendi aracımdan bir örnek vermek istersem, içine binince karşılaştığım manzara şu şekilde;

    Elveda Passat

    Gözü yormayan, teknoloji anlamında gereksinimleri karşılayan ve sade yapılı bir konsol sizleri karşılıyor. Konu başlığında olan resimlere göre aracı eleştirmek bu nedenle çok sağlıklı değil.

    Aracın dışı için de benzer şeyleri söyleyebilirim aslında.

    Evet bir bmw ya da mercedes değildir ama bu konuda sizlerin ne istediği önemlidir.

    Yukarıdaki araçlara kıyas ile yetkili servisteki bakım masrafı kabul edilebilen ölçüde olan, yedek parça sıkıntısı hiç çekmediğim, bir çok büyük ilde birden fazla servis imkanımın olduğu ve ikinci eli ülkemizde talep gören bir araçtır genel haliyle.

    İçinde bulundurduğu kalite algısı ülkemiz şartları içinde yaşayan ve beyaz yakalı bir çalışan olarak beni tatmin etmektedir.

    Araç konusunda genel kitlenin itibar ettiği araç modelleri dışına çıkmak bana göre bir risktir ve ikinci eli kuvvetli olan modellerde değer kaybı daha az olur.

    İlave olarak piyasadan önceki kullanım şartlarının ne olduğu belli olmayan bir aracı almakta bana göre risk içerdiğinden, gerek konforu yerinde olan gerekse de marka algısı olumlu olan sıfır bir araç alıp herhangi bir sorun çıktığında servisin bunu gidereceğinin bilincinde olmak (üç kez tecrübe ettim ve memnun ayrıldım servisten) beni rahat hissettirmektedir.

    Sedan üretiminin durma ihtimali olsa da sw üretimi devam edeceğinden, “ahahah aldığınız araba ... mi girdi” şeklinde bir tutum abesle iştigal etmektir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi blueways -- 4 Aralık 2020; 16:47:0 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ben zaten hep şahin e biniyom
  • quote:

    Orijinalden alıntı: blueways

    Bu konuyu ne zaman foruma girsem görür oldum ve içindeki saçma mesajlar biraz irrite ettiğinden aracı kullanan biri olarak yazma gereği hissettim. En yüksek paketlisinin net fiyatı normal şartlar altında 240.000-250.000 olan bir aracı zorla övdürüyorsunuz daha ne diyeyim.

    Öncelikle boşun boşu bir model alarak arabayı eleştirmek saçma. Kendi aracımdan bir örnek vermek istersem, içine binince karşılaştığım manzara şu şekilde;



    Gözü yormayan, teknoloji anlamında gereksinimleri karşılayan ve sade yapılı bir konsol sizleri karşılıyor. Konu başlığında olan resimlere göre aracı eleştirmek bu nedenle çok sağlıklı değil.

    Aracın dışı için de benzer şeyleri söyleyebilirim aslında.

    Evet bir bmw ya da mercedes değildir ama bu konuda sizlerin ne istediği önemlidir.

    Yukarıdaki araçlara kıyas ile yetkili servisteki bakım masrafı kabul edilebilen ölçüde olan, yedek parça sıkıntısı hiç çekmediğim, bir çok büyük ilde birden fazla servis imkanımın olduğu ve ikinci eli ülkemizde talep gören bir araçtır genel haliyle.

    İçinde bulundurduğu kalite algısı ülkemiz şartları içinde yaşayan ve beyaz yakalı bir çalışan olarak beni tatmin etmektedir.

    Araç konusunda genel kitlenin itibar ettiği araç modelleri dışına çıkmak bana göre bir risktir ve ikinci eli kuvvetli olan modellerde değer kaybı daha az olur.

    İlave olarak piyasadan önceki kullanım şartlarının ne olduğu belli olmayan bir aracı almakta bana göre risk içerdiğinden, gerek konforu yerinde olan gerekse de marka algısı olumlu olan sıfır bir araç alıp herhangi bir sorun çıktığında servisin bunu gidereceğinin bilincinde olmak (üç kez tecrübe ettim ve memnun ayrıldım servisten) beni rahat hissettirmektedir.

    Sedan üretiminin durma ihtimali olsa da sw üretimi devam edeceğinden, “ahahah aldığınız araba ... mi girdi” şeklinde bir tutum abesle iştigal etmektir.

    O kadar laf kalabalığı yapmışsın fotoğraf falan koymuşsun da "ikinci eli iyi" diye almışsın işte. Başka da olayı yok arabanın. Konsolu göz yormuyor diye özellik mi olur.Elveda Passat 





  • Peugeot tercih edipte passatin kronik sorunlarini eleştirmekte anca bu ulkede olurdu zaten

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sleeper kullanıcısına yanıt
    Dsg, turbo,göstergenin toz ile dolması benim bildiğim kronik sorunları
  • Tebrikler süper özetlemişsin, iyi sağdılar bizi.
  • Şahsen benim kendi fikrim b7 b8 kasa passatlar rakiplerine göre bence biraz geride. Ama b5 ve makyajlı kasası olan b5.5 passat kasaları içerisinde favorim. Yeni kasanın 0 fiyatları dudak uçuklatıcı. O paraya daha nece araçlara sahip olunabilir. Yine söylüyorum bu benim kendi fikrim,düşüncem.
  • Aracım manuel. İkinci elde dsg almam.
    Bakımını düzenli yaparım, motoru zorlamam. Güzel araba kullanırım. Kolay kolay turbo arızası yaşamam diye düşünüyorum. Tsi de çok kronik olduğunu duymadım. Daha önce 3-4 yıl b6 kasa tsi kullandım sorun yaşamadım.
    Göstergeye gelince evet zamanla toz oluyor ama elektronikçiye temizletilebilir.
  • 2011 Civic imi satıp araç ararken 2017 manuel trendline sıfır 100.000 TL ye bulup almıştım. Passata binip o rahatlığı görünce bu zamana kadar bindiğim civic tutkumdan vazgeçtim.

    Haber doğruysa çok üzüldüm.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ment

    2011 Civic imi satıp araç ararken 2017 manuel trendline sıfır 100.000 TL ye bulup almıştım. Passata binip o rahatlığı görünce bu zamana kadar bindiğim civic tutkumdan vazgeçtim.

    Haber doğruysa çok üzüldüm.

    Haber uydurma. Civic ben de kullandım, aradaki fark çok fazla. Dsgli olsa bir de bayılırdın. Manuel fena öldürüyor konforu.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ayda 300 400 dolar kazanan fakirler passat hazretlerine laf söylüyor. Tez makarnaları kesile..

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-EFAE9B29C

    Peugeot tercih edipte passatin kronik sorunlarini eleştirmekte anca bu ulkede olurdu zaten

    Sen bak bakalım peugeot ile vw grubunun arıza verme oranları ya da kronik sorunları hangi düzeyde?


    Yeni nesil ya da bir önceki nesil 508 ile passatın arasında ne kadar fark var bir araştır..

    Hala burada peugeot'u 90'lardan kalma sorunları var sanıyorsunuz.


    Hiç bir araç kusursuz değildir.


    Passatı burada neredeyse 5 kasa bmw ya da e kasa mercedes ile aynı düzeyde tutacak insanlar var..


    Bir kaç sene önce, bu forumda "passata biniyorsun, dsg arızası verirse o kadar da önemsemeyeceksin" diye yazanarı gördü bu gözler..

  • quote:

    Orijinalden alıntı: john mclane

    Sen bak bakalım peugeot ile vw grubunun arıza verme oranları ya da kronik sorunları hangi düzeyde?


    Yeni nesil ya da bir önceki nesil 508 ile passatın arasında ne kadar fark var bir araştır..

    Hala burada peugeot'u 90'lardan kalma sorunları var sanıyorsunuz.


    Hiç bir araç kusursuz değildir.


    Passatı burada neredeyse 5 kasa bmw ya da e kasa mercedes ile aynı düzeyde tutacak insanlar var..


    Bir kaç sene önce, bu forumda "passata biniyorsun, dsg arızası verirse o kadar da önemsemeyeceksin" diye yazanarı gördü bu gözler..



    Alıntıları Göster

    Adblue ve 1.2 lerdeki piston sorunları , 3008 lerdeki motor sorunları vs vs daha yazacak çok şey varda anlayan olmayacağı için gerek yok ..


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Kasaptan bozma, sonradan görme çakma müteahhit arabası. Kaldırılması iyi olmuş. Bir de apaçi belirteci Seat Leon kaldırılırsa cuk oturur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-EFAE9B29C

    Adblue ve 1.2 lerdeki piston sorunları , 3008 lerdeki motor sorunları vs vs daha yazacak çok şey varda anlayan olmayacağı için gerek yok ..



    Alıntıları Göster

    Sen kronik dsg sorunlarından bahsetsene?

    Sonra golf'lerdeki beyin probleminden?

    Unutmadan passatlardaki bagaja su alma problemini de yazalım.

    tiguan'lardaki kronik hale gelen elektrik sistemi problemi.

    Daha sayayım mı?

  • 100 tane bu işleri bilen kişiye hangisi daha problemli diye sorsan 99 u peugeot der o 1 de sen ve senin gibiler..


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: El Fuego

    Kasaptan bozma, sonradan görme çakma müteahhit arabası. Kaldırılması iyi olmuş. Bir de apaçi belirteci Seat Leon kaldırılırsa cuk oturur.

    Çok güldüm ya , acayip tanımlamışsınız 🤣👍🏻


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • blueways B kullanıcısına yanıt

    Gayet anlaşılır ve basitçe tercih sebeplerinizi ifade etmişsiniz. Aslında anlayana çok şey ifade etmişsiniz. Güzel açıklama.

  • Sleeper kullanıcısına yanıt

    Tercihinize saygı duymakla beraber, DSG servis garantili ise neden alınmasın? Örnek. Araç 100 binde olsun ve DSG bakımı yapılıp mekatronik değişmiş olsun. 2 yıl servis garantili olacağı için hiç tereddüt etmemeden alırım.

  • overpaid bir araç için bu kadar mesaj girmek gereksiz.
    vw ufaktan elektrikli araçlara girme planları yapıyor.
    diğer modeller de kaldırılacak zaten.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.