Şimdi Ara

Elon Musk, Model 3 rezervasyonlarının 500.000'i geçtiğini doğruladı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
21
Cevap
0
Favori
643
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Elon Musk, Model 3 rezervasyonlarının 500.000'i geçtiğini doğruladı

    Model 3'ün Mart 2016'daki lansmanının ardından otomobil büyük rağbet görmüş ve şaşırtıcı sayıda rezervasyon almaya başlamıştı. Öyle ki Tesla, Mayıs 2016'dan itibaren son resmi rakam olan 375.000'i güncellemekten ve toplam rezervasyon sayısını paylaşmaktan kaçınıyor. Sonunda şirket CEO'su Elon Musk, Model 3 rezervasyonlarının yarım milyonun üzerine çıktığını doğruladı.

     

    Ayrıca Bkz.Tesla Model 3 geleneksel arabaların çok dışında bir iç mekana sahip
    Rezervasyon başına yaklaşık 1.000$ depozito ile (ülkelere göre farklılık gösterebilir) şirketin kasasına giren para 500 milyon doları bulmuş durumda. Ayrıca araba başına ortalama 42.000$ fiyatla kabaca 21 milyar dolarlık bir satış potansiyeli söz konusu. Ancak şirket Model 3'e olan gerçek talebi yansıtmadığını söyleyerek rezervasyon sayısını açıklamak istemiyor.

     

    Model 3'ü "satmamaya" çalışıyoruz


    Geçtiğimiz günlerde yapılan basın brifinginde Musk, bir yıldan uzun bir süre sonra ilk güncel rakamları vermeyi kabul etti. Ancak yine de bunun Model 3'e olan gerçek talebi yansıttığına inanmadığını tekrarlayarak "Aracı satmamak için elimizden gelen her şeyi yapacağız" dedi. Tesla'nın patronu daha önce reklam yapılmamasına ve Model 3'ü "satmamaya" çalışmalarına rağmen siparişlerin inanılmaz oranda artış gösterdiğini söylemişti.

     

    Musk şimdi ise kitlesel pazarlamaya bir kuruş para bile harcamayan şirketin buna rağmen yarım milyon insanın doğrudan rezervasyon yapmasını durduramadığını söylüyor. Ayrıca arabayı satmayı deneseler bile bu sayının patlayacağını umduğunu da ekliyor. Tesla'nın CEO'su önümüzdeki sene yıllık üretim kapasitesini 500.000 adet seviyesine çıkaracaklarından emin ancak bu süreçte üretilen hacmi tahmin etmenin zor olduğunu ifade ediyor.

     



    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    Tesla Model 3 geleneksel arabaların çok dışında bir iç mekana sahip
    Tesla Model 3 geleneksel arabaların çok dışında bir iç mekana sahip
    Tesla Model 3 geleneksel arabaların çok dışında bir iç mekana sahip
    Tesla Model 3 geleneksel arabaların çok dışında bir iç mekana sahip
    Tesla Model 3 geleneksel arabaların çok dışında bir iç mekana sahip







  • Dünya gücüyüz birilerine sorsan, adamlar Harika işler yapıyor biz anca izleriz. İronik

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • helal

  • Bir şirket tepe yöneticisi neden ürettikleri bir ürünü SATMAMAYA çalışır?


    NOLUYO?

  • Marka değeri olsun, kalite olsun, yenilik olsun kısa sürede tüm ezberi bozdu Tesla.


    Video da kaza testinde, Volvo s60 nasıl pert olduğu, Tesla nın başarısının kalitesinin tesadüfen olmadığı açık...

    görülüyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xxxx1 -- 1 Ağustos 2017; 19:22:16 >
  • 500bin aracın üretimi, kontrolleri , yedek parçası, dağıtımı, satış sonrası desteği çok zor iş. Adamlar LeeEco gibi firmaların büyüme sonrası ani çakılışını yaşamamak için temkinli davranıyor. Yoksa bu potansiyelle dünyanın en büyük şirketi olabilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • xxxx1 kullanıcısına yanıt
    Video da teslanın çarptığı direğin eğik olduğu da görülüyor. Tesla burda darbeyi çoğunlukla alt taraftan alıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: joven

    Diyelimki ben bu araba ile bugün Ankaradan çıktım izmire
    gideceğim kaç saatte izmire giderim?

    tek şarjla 225 mil gidiyormuş, şu rapid şarj denen şeylerden olsaydı yarım saat 45 dk içinde tekrar 225 mil daha gidebilirdin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: V4LKyR

    Bir şirket tepe yöneticisi neden ürettikleri bir ürünü SATMAMAYA çalışır?


    NOLUYO?

    Ters psikoloji
  • Şahsi fikrim Türkiye de de en az 5 bin sipariş olduğu yönünde hepsi alır mı onu bilemem

  • quote:

    Orijinalden alıntı: joven

    Anlaşıldı bizim için bu teknolojinin gelişim katetmesi gerekecek bilgi için teşekkürler

    300 km ye yakın ediyor; 45 km mola verip bi 300 km daha gidebiliyorsun.

    valla burda olsa ulaşılınabilir maliyette olsa ben alırdım.

    varsın 1.5 saat geç varayım varacağım yere, 10-15 liraya gideceksin izmire düşünsene

    yeterki o hızlı şarj istasyonları yayılsın.

    hayırlı günler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sniper23

    quote:

    Orijinalden alıntı: V4LKyR

    Bir şirket tepe yöneticisi neden ürettikleri bir ürünü SATMAMAYA çalışır?


    NOLUYO?

    Ters psikoloji

    Kafayı fazla sallamayın
    Ters dönecek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: V4LKyR

    Bir şirket tepe yöneticisi neden ürettikleri bir ürünü SATMAMAYA çalışır?


    NOLUYO?

    Araçtan güzel bir kar elde edilememesi ve üretim hatlarının talebi yetiştiremeyecek olması nedeniyle. Ekonomi amaçlı ve yaygınlaşma amaçlı olan güzide proje ana ürün kıvamına geldi. Araba da güzel sonuçta :D

    Ayrıca Model iii demek biraz ters sanırım, 3 daha doğru bir yaklaşım (bkz. model s-x ve tabii ki E/3 :) hatta sıradaki y olacak muhabbeti vardı? )
  • Standart pil seçenekli model 362 km gidecek, modelde yeni tip 2170 bataryalar kullanılıyor, içeriği itibarı ile daha yoğun enerji depoluyor; piller kalibre olduğunda menzil 400kmye yaklaşır 100km/saat hızlarda çok rahat. Tesla Model 3 ile bmw 3 serisini hedef alıyor, DH'in devamlı alıntı yaptığı electrek.co sitesinde model 3 vs 330i paket karşılaştırmasında aynı donanımlar baz alındığında bile standart 35000$ baz modele karşın aynı özelliklere sahip bmw 330i abd de 43,950$ a geliyor sadece satın alırken.
    https://electrek.co/2017/07/31/tesla-model-3-vs-bmw-3-series/

    Bize uygularsak bmw 330i yakıt parası, zaruri km bakımları üstüne bizdeki yıllık mtv, bandrol vs masraflarını katarsak eğer, tesla almak cidden ekonomik; tek pedal sürüş keyfi ve neredeyse hiç bakım istemeyen yapısı ile bu saatten sonra 100.000tl üstü araçlarda atmosferik motorlu araçlara yatırım yapmak koca bir saçmalık.

    Genel olarak elektrikli arabalar için konuşursak Forumdan e_kodak'ın Renault Z.E arabası ile 22 aylık macerası:

    - 22 ayda 41000 km yol yapmışım
    - 41000x0,3krş(eski aracının yaktığı yakıt)=12.300 lira cebimde kalmış
    - 4 kez 10.000 bakım 1200tl
    - İki kez vergi ödemedim, egzos muayenesi yaptırmadım 1.500tl cepte
    - toplam 15.000tl mazotlu Renault masrafı. Z.E masrafı tek bakım 297tl+1650tl elektrik faturası= 1947tl

    Hesap ortada 1947tl masrafa karşın 15.000tl harcama.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shaq t -- 1 Ağustos 2017; 20:48:56 >




  • bende elektrikli aracı savunuyorum zaten.

    hayırlı günler.
  • tasshelhoff kullanıcısına yanıt
    Çok pardon menzil kısmına düzeltme yapayım diye yazarken, bu haberlerin altına sürekli aynı şeyleri yazanlar aklıma geldi. Tok kapıcılar, egzos ve motor sesi hastaları, "yok ya, alınmaz bu; daha şehirler arası gidemez (zannedersin ki yılda 365 gün şehir dışı gidiyor) nerde şarj edicen" cilere biraz bilgi somut vereyim dedim. Bu işi sizin gibi ciddiye almalarını sağlamak lazım, sağlıcakla kalın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shaq t -- 2 Ağustos 2017; 1:26:24 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu araba ülkeye resmi olarak gelsin, 3 Serisi'nden çok satar ama sigorta şirketlerinin bile kasko yapmadığını düşünürsek...

  • Ulaşılabilir fiyatlarla Türkiye'ye gelirse iyi satış potansiyeli var. Bir de buraların gerçeği var ki bu araçların Türkiye'ye gelmesi ve yaygınlaşması demek devletin %100 elektrikli her arabadan daha az ötv kazanması demek. Bu yüzden Tesla resmi olarak Türkiye'ye gelirse elektrikli araçlara özel ötv leri katlarlar, şaşırmam.

    Tekerlekli tabutlarla devam yani...
  • İşini alnının akıyla yapar ve iyi/doğru şeyler üretince reklam yapmaya gerek kalmıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tamam
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.