Şimdi Ara

Eligium - The Chosen One

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir Kullanıcı, 2 Masaüstü Kullanıcı
318
Cevap
1
Favori
15.162
Tıklama
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    2315 Mesaj
    Evet arkadaşlar kısa bir özet geçeyim.
    Şuan oyunda lvl 13 oldum, 2. sınıfımı seçmek için 15. level olmak lazım. Oyunun grafiklerini maksimumda oynuyorum. Açıkçası yeni nesil oyunlara göre grafikleri biraz eski gözüküyor ancak bir kaç saat sonra gözünüz grafiklere alışıyor. Çin oyunu olduğu için malesef müzikler uzakdoğu tadında.(seven arkadaşlar vardır tabi ama o kadar çok uzakdoğu temalı oyun oynadım ki artık dayanamıyorum :)
    W-A-S-D kontrolü var ama açıkçası kullanışlı değil. Oyun skill spam üzerine, skillerin cdleri aşırı derecede düşük. Flyff'deki gibi skiller kullandıkça level atlıyor. Pre-CB olduğundan ötürü olabilir ama oyun belli bir leveldan sonra elinizden tutmayı bırakıyor. Eşekler gibi görev arıyorum şuanda.
    Oyunun en kötü özelliği karakterimizin üzerinde değişiklik yapamıyoruz, sadece sınıf ve cinsiyetimizi seçiyoruz, yani etrafta bir sürü klonunuz oluyor. şimdilik bu kadar sorusu olan arkadaşlar varsa cevaplayabilirim.
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    285 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Elluin

    Evet arkadaşlar kısa bir özet geçeyim.
    Şuan oyunda lvl 13 oldum, 2. sınıfımı seçmek için 15. level olmak lazım. Oyunun grafiklerini maksimumda oynuyorum. Açıkçası yeni nesil oyunlara göre grafikleri biraz eski gözüküyor ancak bir kaç saat sonra gözünüz grafiklere alışıyor. Çin oyunu olduğu için malesef müzikler uzakdoğu tadında.(seven arkadaşlar vardır tabi ama o kadar çok uzakdoğu temalı oyun oynadım ki artık dayanamıyorum :)
    W-A-S-D kontrolü var ama açıkçası kullanışlı değil. Oyun skill spam üzerine, skillerin cdleri aşırı derecede düşük. Flyff'deki gibi skiller kullandıkça level atlıyor. Pre-CB olduğundan ötürü olabilir ama oyun belli bir leveldan sonra elinizden tutmayı bırakıyor. Eşekler gibi görev arıyorum şuanda.
    Oyunun en kötü özelliği karakterimizin üzerinde değişiklik yapamıyoruz, sadece sınıf ve cinsiyetimizi seçiyoruz, yani etrafta bir sürü klonunuz oluyor. şimdilik bu kadar sorusu olan arkadaşlar varsa cevaplayabilirim.

    Panda race açık mı üstat.Ph serverinda kapalıydı ama?
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    850 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: karga_22

    quote:

    Orijinalden alıntı: Elluin

    Evet arkadaşlar kısa bir özet geçeyim.
    Şuan oyunda lvl 13 oldum, 2. sınıfımı seçmek için 15. level olmak lazım. Oyunun grafiklerini maksimumda oynuyorum. Açıkçası yeni nesil oyunlara göre grafikleri biraz eski gözüküyor ancak bir kaç saat sonra gözünüz grafiklere alışıyor. Çin oyunu olduğu için malesef müzikler uzakdoğu tadında.(seven arkadaşlar vardır tabi ama o kadar çok uzakdoğu temalı oyun oynadım ki artık dayanamıyorum :)
    W-A-S-D kontrolü var ama açıkçası kullanışlı değil. Oyun skill spam üzerine, skillerin cdleri aşırı derecede düşük. Flyff'deki gibi skiller kullandıkça level atlıyor. Pre-CB olduğundan ötürü olabilir ama oyun belli bir leveldan sonra elinizden tutmayı bırakıyor. Eşekler gibi görev arıyorum şuanda.
    Oyunun en kötü özelliği karakterimizin üzerinde değişiklik yapamıyoruz, sadece sınıf ve cinsiyetimizi seçiyoruz, yani etrafta bir sürü klonunuz oluyor. şimdilik bu kadar sorusu olan arkadaşlar varsa cevaplayabilirim.

    Panda race açık mı üstat.Ph serverinda kapalıydı ama?

    Nereden oynadığınızı anlatında bizde deniyelim oyunu.
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    711 Mesaj
    oyunu denemek zor ya cbt keyleri saçma sapan şekilde dagıtmışlar bulunmuyor hiç bi yerde :D
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2315 Mesaj
    @Karga_22 pandalar lvl 60 bir karakterin olduğun zaman açılıyor, pre-cbde açık değil en azından.(açık ancak yani en başta seçemiyorsun) ama kaldıracaklar diye geçiyordur forumda.
    @Pato sınırlı sayıda kişiye pre-cb keyi yolladılar. sanırım bin kişi falan biri de bana geldi :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Elluin -- 17 Aralık 2011; 23:44:40 >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    285 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: [Pato]

    quote:

    Orijinalden alıntı: karga_22

    quote:

    Orijinalden alıntı: Elluin

    Evet arkadaşlar kısa bir özet geçeyim.
    Şuan oyunda lvl 13 oldum, 2. sınıfımı seçmek için 15. level olmak lazım. Oyunun grafiklerini maksimumda oynuyorum. Açıkçası yeni nesil oyunlara göre grafikleri biraz eski gözüküyor ancak bir kaç saat sonra gözünüz grafiklere alışıyor. Çin oyunu olduğu için malesef müzikler uzakdoğu tadında.(seven arkadaşlar vardır tabi ama o kadar çok uzakdoğu temalı oyun oynadım ki artık dayanamıyorum :)
    W-A-S-D kontrolü var ama açıkçası kullanışlı değil. Oyun skill spam üzerine, skillerin cdleri aşırı derecede düşük. Flyff'deki gibi skiller kullandıkça level atlıyor. Pre-CB olduğundan ötürü olabilir ama oyun belli bir leveldan sonra elinizden tutmayı bırakıyor. Eşekler gibi görev arıyorum şuanda.
    Oyunun en kötü özelliği karakterimizin üzerinde değişiklik yapamıyoruz, sadece sınıf ve cinsiyetimizi seçiyoruz, yani etrafta bir sürü klonunuz oluyor. şimdilik bu kadar sorusu olan arkadaşlar varsa cevaplayabilirim.

    Panda race açık mı üstat.Ph serverinda kapalıydı ama?

    Nereden oynadığınızı anlatında bizde deniyelim oyunu.

    Sen iste yeterki.:)Site bu,bende indirip oyuna girene kadar eligium olduğunu bilmiyordum ama :

    http://mj2.cubizone.com/

    Üyelik alımda yada başka biryerde sorun yaşarsan yardımcı olamya çalışırım..
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    2315 Mesaj
    bu arkadaşın link verdiği çin sitesi, benim oynadığım ingilizce çıkacak versiyonu bu arada :) (phde olabilir )



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Elluin -- 17 Aralık 2011; 23:46:35 >
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    285 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Elluin

    bu arkadaşın link verdiği çin sitesi, benim oynadığım ingilizce çıkacak versiyonu bu arada :) (phde olabilir )

    Adam haklı ,adam haklı dedim .Phmi Chinese mi bende bilmiyorum ama ph diye aklımda kalmış .
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    850 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: karga_22

    quote:

    Orijinalden alıntı: [Pato]

    quote:

    Orijinalden alıntı: karga_22

    quote:

    Orijinalden alıntı: Elluin

    Evet arkadaşlar kısa bir özet geçeyim.
    Şuan oyunda lvl 13 oldum, 2. sınıfımı seçmek için 15. level olmak lazım. Oyunun grafiklerini maksimumda oynuyorum. Açıkçası yeni nesil oyunlara göre grafikleri biraz eski gözüküyor ancak bir kaç saat sonra gözünüz grafiklere alışıyor. Çin oyunu olduğu için malesef müzikler uzakdoğu tadında.(seven arkadaşlar vardır tabi ama o kadar çok uzakdoğu temalı oyun oynadım ki artık dayanamıyorum :)
    W-A-S-D kontrolü var ama açıkçası kullanışlı değil. Oyun skill spam üzerine, skillerin cdleri aşırı derecede düşük. Flyff'deki gibi skiller kullandıkça level atlıyor. Pre-CB olduğundan ötürü olabilir ama oyun belli bir leveldan sonra elinizden tutmayı bırakıyor. Eşekler gibi görev arıyorum şuanda.
    Oyunun en kötü özelliği karakterimizin üzerinde değişiklik yapamıyoruz, sadece sınıf ve cinsiyetimizi seçiyoruz, yani etrafta bir sürü klonunuz oluyor. şimdilik bu kadar sorusu olan arkadaşlar varsa cevaplayabilirim.

    Panda race açık mı üstat.Ph serverinda kapalıydı ama?

    Nereden oynadığınızı anlatında bizde deniyelim oyunu.

    Sen iste yeterki.:)Site bu,bende indirip oyuna girene kadar eligium olduğunu bilmiyordum ama :

    http://mj2.cubizone.com/

    Üyelik alımda yada başka biryerde sorun yaşarsan yardımcı olamya çalışırım..

    Sağol


    @Elluin sen nereden oynuyorsun?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi [Pato] -- 17 Aralık 2011; 23:57:21 >
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    285 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: [Pato]

    quote:

    Orijinalden alıntı: karga_22

    quote:

    Orijinalden alıntı: [Pato]

    quote:

    Orijinalden alıntı: karga_22

    quote:

    Orijinalden alıntı: Elluin

    Evet arkadaşlar kısa bir özet geçeyim.
    Şuan oyunda lvl 13 oldum, 2. sınıfımı seçmek için 15. level olmak lazım. Oyunun grafiklerini maksimumda oynuyorum. Açıkçası yeni nesil oyunlara göre grafikleri biraz eski gözüküyor ancak bir kaç saat sonra gözünüz grafiklere alışıyor. Çin oyunu olduğu için malesef müzikler uzakdoğu tadında.(seven arkadaşlar vardır tabi ama o kadar çok uzakdoğu temalı oyun oynadım ki artık dayanamıyorum :)
    W-A-S-D kontrolü var ama açıkçası kullanışlı değil. Oyun skill spam üzerine, skillerin cdleri aşırı derecede düşük. Flyff'deki gibi skiller kullandıkça level atlıyor. Pre-CB olduğundan ötürü olabilir ama oyun belli bir leveldan sonra elinizden tutmayı bırakıyor. Eşekler gibi görev arıyorum şuanda.
    Oyunun en kötü özelliği karakterimizin üzerinde değişiklik yapamıyoruz, sadece sınıf ve cinsiyetimizi seçiyoruz, yani etrafta bir sürü klonunuz oluyor. şimdilik bu kadar sorusu olan arkadaşlar varsa cevaplayabilirim.

    Panda race açık mı üstat.Ph serverinda kapalıydı ama?

    Nereden oynadığınızı anlatında bizde deniyelim oyunu.

    Sen iste yeterki.:)Site bu,bende indirip oyuna girene kadar eligium olduğunu bilmiyordum ama :

    http://mj2.cubizone.com/

    Üyelik alımda yada başka biryerde sorun yaşarsan yardımcı olamya çalışırım..

    Sağol


    @Elluin sen nereden oynuyorsun?


    http://www.eligium.com/en/free-to-play.html

    arkadaş key bulmuş bağzı şanslılardan heralde.ama 19unda farklı bir şekilde oyuna giriş olacak diye tahmin ediyoruz.
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    850 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: karga_22

    quote:

    Orijinalden alıntı: [Pato]

    quote:

    Orijinalden alıntı: karga_22

    quote:

    Orijinalden alıntı: [Pato]

    quote:

    Orijinalden alıntı: karga_22

    quote:

    Orijinalden alıntı: Elluin

    Evet arkadaşlar kısa bir özet geçeyim.
    Şuan oyunda lvl 13 oldum, 2. sınıfımı seçmek için 15. level olmak lazım. Oyunun grafiklerini maksimumda oynuyorum. Açıkçası yeni nesil oyunlara göre grafikleri biraz eski gözüküyor ancak bir kaç saat sonra gözünüz grafiklere alışıyor. Çin oyunu olduğu için malesef müzikler uzakdoğu tadında.(seven arkadaşlar vardır tabi ama o kadar çok uzakdoğu temalı oyun oynadım ki artık dayanamıyorum :)
    W-A-S-D kontrolü var ama açıkçası kullanışlı değil. Oyun skill spam üzerine, skillerin cdleri aşırı derecede düşük. Flyff'deki gibi skiller kullandıkça level atlıyor. Pre-CB olduğundan ötürü olabilir ama oyun belli bir leveldan sonra elinizden tutmayı bırakıyor. Eşekler gibi görev arıyorum şuanda.
    Oyunun en kötü özelliği karakterimizin üzerinde değişiklik yapamıyoruz, sadece sınıf ve cinsiyetimizi seçiyoruz, yani etrafta bir sürü klonunuz oluyor. şimdilik bu kadar sorusu olan arkadaşlar varsa cevaplayabilirim.

    Panda race açık mı üstat.Ph serverinda kapalıydı ama?

    Nereden oynadığınızı anlatında bizde deniyelim oyunu.

    Sen iste yeterki.:)Site bu,bende indirip oyuna girene kadar eligium olduğunu bilmiyordum ama :

    http://mj2.cubizone.com/

    Üyelik alımda yada başka biryerde sorun yaşarsan yardımcı olamya çalışırım..

    Sağol


    @Elluin sen nereden oynuyorsun?


    http://www.eligium.com/en/free-to-play.html

    arkadaş key bulmuş bağzı şanslılardan heralde.ama 19unda farklı bir şekilde oyuna giriş olacak diye tahmin ediyoruz.

    Neyse Rode açıldı. 19una kadar Rode oynuyacam.
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    2315 Mesaj
    evet benwww.eligium.com yani global versiyonunu oynuyorum. 19unda cb olacak. hadi bakalım.
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    163 Mesaj
    beta key lazım mail key gelmiyor
    |
    |
    _____________________________


    ŞAMPİYONLUK YAKIN,IŞIKLARI KAPATIN !
  • Yüzbaşı
    847 Mesaj
    betaya girip deneyenilen oldu mu?
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    711 Mesaj
    The Eligium beta test phase starts on 19/12/2011. The release in Europe has been slated for the spring of 2012, initially in English. German, French and Polish versions will follow. ( bahara kadar boşuna beklemeyin ) key felen yok artık :)
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2315 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Kestane Korkusu

    betaya girip deneyenilen oldu mu?

    konuya bakmadın heralde. ben denedim. sorunuz varsa sorun demişim hatta.
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    380 Mesaj
    beyeler ben id yazarden @ isaretini koyamıyom oyuzden oyunada giremiyom
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2315 Mesaj
    ek olarak bu cb içinde kabul edilmişim bakalım ne değişmiş.
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    163 Mesaj
    beta key e-posta aldık
    |
    |
    _____________________________


    ŞAMPİYONLUK YAKIN,IŞIKLARI KAPATIN !
  • Yüzbaşı
    711 Mesaj
    beta key göndermiyorlar ayın 21 inde yapılacak olan yarışmaya katılacaksın kazanan kişiler girme hakkı kazanıcak
    _____________________________
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
son dakika
Canlı Tv izle
Mobilya Takımları
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,500
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.