Şimdi Ara

Elektrikli Skoda Enyaq iV'nin dış tasarımını gösteren yeni çizimler paylaşıldı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
500
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Elektrikli Skoda Enyaq iV'nin dış tasarımını gösteren yeni çizimler paylaşıldı



    Çekyalı marka 1 Eylül’de resmi olarak tanıtmayı planladığı ilk elektrikli SUV modeli Skoda Enyaq iV ile ilgili teaser kampanyasına devam ediyor. Aracın dış tasarımı hakkında ipuçları veren yeni çizimler paylaşıldı.



    Markanın ilk elektrikli SUV’si olmanın yanı sıra Volkswagen Grubu’nun MEB platformu üzerine inşa edilen ilk Skoda modeli olma özelliğine de sahip olan Enyaq iV, kısaca “yenilikçi, etkileyici ve dinamik” bir otomobil olarak tanımlanıyor. Skoda için yeni bir çağın başlangıcını simgeleyen SUV’un tasarımındaki keskin detaylar dikkat çekiyor fakat elimizdeki görseller çizim olduğu için her zamanki gibi biraz abartılı çizgilere olduğunu unutmamak gerek.



    Çizimlerde son derece agresif görünen Skoda Enyaq iV’nin ön çamurluğundaki “Founder’s Edition” rozeti belki dikkatinizi çekmiştir. Bu rozet, aynı zamanda markanın kuruluşunun 125’inci yıl dönümünü de kutlayan modelin özel bir versiyonuna işaret ediyor. Çekyalı üreticinin kurulduğu yıla atıfta bulunarak sadece 1895 adet üretilecek Founder’s Edition versiyonu, tahmin edileceği üzere standart Enyaq iV’den hem tasarım hem de donanım açısından daha dolu olacak.



    Ayrıca Bkz.Rekabet Kurulu'ndan üç otomotiv şirketine soruşturma



    Kısa ön ve arka çıkıntıları sayesinde hem dinamik bir görünüme hem de ferah bir yaşam alanına sahip olan Skoda Enyaq iV’nin uzunluğu 4685 mm, genişliği 1877 mm, yüksekliği ise 1618 mm olarak açıklanmıştı. 2765 mm’lık aks mesafesi ise, aracın bahsettiğimiz ‘ferah yaşam alanı’ konusunda ne kadar ciddi olduğunu gösteriyor. Ayrıca Skoda, 0.27'lik hava sürtünme katsayısının bu boyuttaki bir SUV için son derece etkileyici olduğunun da altını çiziyor.



    Tamamen elektrikli Skoda Enyaq iV, pek çok farklı konfigürasyonla satın alınabilecek. Bunlar arasında 5 farklı güç seçeneği, 3 farklı batarya seçeneği, arkadan veya dört tekerlekten çekiş gibi seçenekler bulunuyor. Enyaq iV’nin gücü tercih edilen opsiyona göre 146 ila 302 beygir arasında, menzili ise 340 ila 500 kilometre arasında değişiklik gösteriyor.



    1 Eylül'de resmi olarak tanıtılması planlanan Skoda Enyaq iV, yıl bitmeden Mlada Boleslav'da üretime girecek ve 2021 yılının ilk çeyreğinde yollarda olacak.





    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    Elektrikli Skoda Enyaq iV'nin dış tasarımını gösteren yeni çizimler paylaşıldı
    Elektrikli Skoda Enyaq iV'nin dış tasarımını gösteren yeni çizimler paylaşıldı
    Elektrikli Skoda Enyaq iV'nin dış tasarımını gösteren yeni çizimler paylaşıldı
    Elektrikli Skoda Enyaq iV'nin dış tasarımını gösteren yeni çizimler paylaşıldı
    Elektrikli Skoda Enyaq iV'nin dış tasarımını gösteren yeni çizimler paylaşıldı
    Elektrikli Skoda Enyaq iV'nin dış tasarımını gösteren yeni çizimler paylaşıldı



    Kaynak:https://www.skoda-auto.com/news/news-detail/enyaq







  • Tasarım güzel

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Her arabanın dışı bana Egea'yı anımsatıyor. Artık hafızamda nasıl bir yer ettiyse 😁



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Abdülhak Hamit Tarhan -- 12 Ağustos 2020; 23:38:56 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Kodiaq bile görece eski olduğu halde halen çok modern duruyor. Bunun da son halinin SUV tasarımını bambaşka bir seviyeye taşıyacağına eminim. Hatlar çok hoş, çekik farlar nefis.

  • toyota chr ye benzettim. bunu alacağınıza gidin chr alın. en azından türkiyede üretiliyor.

  • cabriyo kullanıcısına yanıt

    Ne CH-R ı 😅 araç 4.7 metre neredeyse; elektrikli platform gereği içi Kodiaq tan bile geniş ve kullanışlı olacaktır. CH-R hibrit bir araç, bana göre 1.5 segment aşağıda ve arkası mezar gibi bir model. Dış tasarımı görece güzeldir ona bir sözümüz yok 👍🏻


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sonra bir geliyor jantları değişik kodiaq :D

  • Ey gidi skoda neydin ne oldun. Eskiden çarpık bacaklı yürüyenlere skoda geliyor derlerdi :))) Bizim de anadol vardı. Hala bir şeyler yapılabilir demek ki.

  • Skoda marka imajını oldukça yükseltti. Skoda deyince artık insanlar olumlu düşünüyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: auto_motive

    Ne CH-R ı 😅 araç 4.7 metre neredeyse; elektrikli platform gereği içi Kodiaq tan bile geniş ve kullanışlı olacaktır. CH-R hibrit bir araç, bana göre 1.5 segment aşağıda ve arkası mezar gibi bir model. Dış tasarımı görece güzeldir ona bir sözümüz yok 👍🏻

    chr benzinli alın bunun yerine diyorum. chr nin elektriklisi için alın demiyorum. yanlış anlaşılmasın.


    chr arka bagajı, mersedes gla arka bagajından geniş. mesela bmw x5 ile x6 aynı altyapıda ama x6 sportif şekilde olduğundan x5ten daha dar içi. bu tutupta x6 yı x3 sınıfına sokmaz. chr alt yapısı toyota prius altyapısı ile aynı. chr de küçük değil o yüzden. göründüğünden çok daha büyük kullanım alanı var. chr arka koltukları mersedes b yada bmw 2 serisinden daha geniş. hem chr hem 2 serisi araçta aynı marka çocuk koltuğu vardı, 2 serisinde koltuğu dönderim dedinmi sağa sola dayanıyorken, chr de daha rahat dönebiliyordu. böyle dışarıdan bakıp chr küçük şu araç küçük bu büyük demek yanlış. test yapsan dahi zor anlarsın. anca bir dönem kullanınca anlıyorsun.


    tutupta listedeki yazan rakamlara takılıp yok chr bagajı daha dar işte şu kadar litre falan diye yazmayın. biz gla bagajına sokamadığımız puseti chr bagajına soktuk. ayrıca bagaj hacimi ölçümlerinde omuz hizasına göre standart belirleyip kataloğa yazan var, koltuk hizasına göre standart belirleyip kataloğa yazan var. yani liste dalaveresi yapanlar var ki vw zaten emisyon değerlerinde bu dalaverenin kralını yaptı. o yüzden listeler sadece göstergedir benim için ancak %100 güvenilir kriter değildir.


    ayrıca suv tipi araçlarda bagaj kullanımını yukarıya doğru yaparak hacimsel olarak normal araçtan çok daha fazla hacim kullanıyorsunuz. o yüzden listede yazan bagaj hacimleri yada suv aracın kısa olması bagajını küçük yapmaz.


    ekmek köfte meselesi var birde. skoda vw grubunda diye bence hak etmediği paralar veriliyor. kötü araç demiyorum ama parasına göre kıyaslayarak araç satılıyor. parasına görede ben bu araç yerine aynı kasa/sınıfta chr tavsiye ediyorum. elektrikli diyede yüksekten satışlar oluyor yani senin kullanırken yapacağın ekonomiyi markalar hesap edip senden o parayı peşin alıyorlar şu anda. o halde elektrikli almanında bir anlamı kalmıyor. sen 300 liralık benzinli araba yerine 300 liraya elektrikli alacaksında ekonomi yapacaksın. tutarda elektrikli diye 350 verirsen ekonomi bunun neresinde? satarkende 300 lük arabayı 200e satsan, 350lik arabayı da 230a satarsın, verdiğin 50 bin fazla kadar parayı geri alamazsın. ondan elektrikli araç almanın bir anlamı olmalı. daha bir sürü sebep varda o yüzden chr diyorum ki donanım seviyesine hiç girmeyelim. chr çok dolu bir araç.





  • skoda artık güzel araba yapmaya başladı. Ben beğeniyorum artık skoda'yı

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.