Şimdi Ara

Elektrikli Peugeot e-Traveller'ın menzili yüzde 40 arttı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
0
Favori
682
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Elektrikli Peugeot e-Traveller'ın menzili yüzde 40 arttı



    Geçtiğimiz yılın ortasında tanıtılan elektrikli Peugeot e-Traveller, 2021 model yılıyla birlikte yeni bir batarya seçeneğine kavuştu. Aracın tasarımında ise herhangi bir değişim yapılmadı.



    Araç tanıtıldığından bu yana tek seçenek olarak görev yapan 50 kWh'lık batarya paketi Peugeot e-Traveller'a WLTP'ye göre 230 kilometre sürüş menzili sağlıyordu. Yeni gelen 75 kWh'lık batarya paketi ile elektrikli minibüsün sürüş menzili 322 kilometreye yükseldi. Fransız marka böylece e-Traveller'ın menzilini yüzde 40 gibi dişe dokunur bir oranda artırmış oldu.



    Ayrıca Bkz.Tesla resmi olarak İsrail'de satışlara başladı, Model 3'ün fiyatı şaşırttı



    Peugeot e-Traveller'ın motoru değişmedi, küçük elektrik motoru hala 136 beygir (100 kW) güç ve 192 Nm tork sağlıyor. e-Traveller'ın 50 kWh'lık bataryaya sahip versiyonu 0-100 km/s hızlanmasını 13.1 saniyede tamamlarken maksimum hızı da 130 km/s ile sınırlandırılmıştı. 75 kWh'lık versiyonun performans verileri henüz belli değil fakat değerler benzer olacaktır.



    Elektrikli Peugeot e-Traveller'ın menzili yüzde 40 arttı



    Peugeot e-Traveller'ın yeni versiyonunda head-up display, özel grafiklere ve TomTom 3D uydu navigasyona sahip multimedya sistemi ve Eco, Normal ve Power olmak üzere üç farklı sürüş modu bulunuyor. e-Traveller Almanya'da Active ve Allure isimli iki donanım seviyesiyle satılıyor. 50 kWh'lık versiyon için başlangıç fiyatları sırasıyla 55.900 ve 63.160 euro. 75 kWh'lık versiyon ise sırasıyla 61.900 ve 69.160 euro'dan başlıyor.









  • Bu tarz haberler T.C. de yaşayan insanların %99.9999 unu ilgilendirmiyor.

  • LINEBACKER L kullanıcısına yanıt
    Dünkü olaydan sonra dediğim saçma olacak ama İstanbul, Ankara, izmir ve vb. şehirlere şehir içi taşıma için bu tarz arabaların zorunlu getirilmesi lazım. Hele bazı kargocu arabaları hurdalıktan çıkmış gibi yağ yaka yaka gidiyorlar.

  • "El arabasına" otv haberi yarın sabah gelir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi codeThoreau -- 3 Şubat 2021; 20:57:15 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Elektrikliarabasever E kullanıcısına yanıt

    Nerede yaşıyorsun kuzum, İsviçre mi Norveç mi ?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: codeThoreau

    Nerede yaşıyorsun kuzum, İsviçre mi Norveç mi ?

    İşte hocam zaten saçma olacak diye başladım cümleye Elektrikli Peugeot e-Traveller'ın menzili yüzde 40 arttı Keşke olsa Karsan yurt dışına elektrikli otobüs satıyor ama biz İstanbul'da dizel otobüsleri çekiyoruz metrobüs hattı tamamen elektrikli yapılabilir rahatça ama orda da dizel kullanılıyor bizim ülke ne zaman Avrupa seviyesine gelecek çok merak ediyorum belki de hiç göremeyeceğiz.

  • Olması gerekenler olsaydı halam amcam olurdu.

  • Hani matbaanın yasaklandığı bir devir var ya... İşte o devirdeyiz.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LINEBACKER

    Bu tarz haberler T.C. de yaşayan insanların %99.9999 unu ilgilendirmiyor.

    Kesinlikle öyle. Boşa vakit kaybı şöyle konuları açmaları. Zerre umurumda olmadan çıkıyorum konudan. Alamayacağım şeye asla bakmam


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • genel kültür için güzel bir bilgi !

  • Menzil problem değil ki elektrikli arabalarda. Asıl problem dolum hızında onu çözmeliler.

  • Elektrikliarabasever E kullanıcısına yanıt

    Keşke "yetmeseydi ve olanla yetinseydik." "Yetmez ama Evet", "Hep Daha Fazlasını iste", "Ateş seni çağırıyoooo" şeklinde pazarlama unsurları ile parti secmeseydik... (genel çoğunluk)


    Keşke otobüsü..




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi codeThoreau -- 7 Şubat 2021; 8:53:3 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drknl35

    Menzil problem değil ki elektrikli arabalarda. Asıl problem dolum hızında onu çözmeliler.

    Hocam şimdi 2023 e kadar en üst segment arabalarda 700-1100 km orta segmentte 500-600km menzil göreceğiz 2030 da belkide alt segment arabalarda bu menzil olacak batarya fiyatı düşerse ben şahsen 1000 km menzil için 40 dk beklerim 500km yol bile yapacağım zaman 5 saat gaza basılı gitmiyorum ben çekiyorum bir yere yemek yiyorum hareket ediyorum 40dk sıkıntı değil yani.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Elektrikliarabasever

    Hocam şimdi 2023 e kadar en üst segment arabalarda 700-1100 km orta segmentte 500-600km menzil göreceğiz 2030 da belkide alt segment arabalarda bu menzil olacak batarya fiyatı düşerse ben şahsen 1000 km menzil için 40 dk beklerim 500km yol bile yapacağım zaman 5 saat gaza basılı gitmiyorum ben çekiyorum bir yere yemek yiyorum hareket ediyorum 40dk sıkıntı değil yani.



    Alıntıları Göster

    40 dakika kadar olabilirse süper olur tabii.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: drknl35

    40 dakika kadar olabilirse süper olur tabii.



    Alıntıları Göster

    Yeni kimya ve yeni soğutma sistemleri daha yüksek hızlarda şarj imkanına izin verecek ama kısa sürede 5 dk da 500km menzil kazandıracak sistemlerin olacağını sanmıyorum hocam.

  • Bu araç bizde havalimanı taksi olarak kullanılabilir. Hem çok bagajı olan yolcular için çözüm hem de dönüp sıra beklerken şarj olabilir

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.