|
Bildirim
Malesef ülkemizi pek de ilgilendirmeyen konu. Elektrikli araçlardan bile vergi alıp, teşvik edici düzenleme yapmıyorsak, hem de fosil atıkta tamamen dışa bağımlı iken elektrikli arabaların pil maliyetinin düşmesi bizim için bir anlam ifade etmiyor. Yine gidip elektrikli Fluence'ye 80-90.000-TL vereceğimiz için ister elektrikli olsun ister benzinli. Önce devletin kendi halkını düşünmesi lazım. İnsan devlet için değil, devlet insan içindir anlayışı olmadığı sürece sadece haber okuyup vay be demekle kalırız.
|
2 seçenek var. Türkiye'ye gelen araçların şarj voltajı farklı olur ve evde vs başka biryerden şarj olmaz şarj istasyonu kurulur devlet orada iteler.
Diğer seçenek evde vs şarj olur elektrik ebesinin şeyi olur kw fiyatı yükselir aylık 300-350tl elektrik öderiz. Bizim için değişen sadece doğa temiz kalır. |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |