|
Bildirim

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
Phenom II X4 940, Asus M3A78T (790GX), 2x2 GB DDR2-800 ,Samsung 2333SW 23"", Sapphire Ati HD6870 1GB, 160 Gb Intel X25-M SSD ve SCYTHE Silent Box içinde 3,5" Western Digital 750 Gb 5400 rpm sessiz HDD, 16 Mb önbellek , Lian-li PC-C32 Fanları kısılmış Kasa, Be-Queit 450 Watt güç kaynağı, Samsung DVD-RW Gümüş ön yüz, Microsoft Sidewinder X6, Cyber Snippa Intelliscope fare, SONY KDF-E50A11E 50" 3LCD HDTV, 2x Saitek P3000 Gamepad Scythe Zipang soğutucu
|
|
muhtemelen çinlilerin fiyatlarıyla rekabet edemedikleri için, ek vergilere rağmen, ab ve abd de elektrikli araç üretim hızı düşmüş. çinde tam tersine ufak bir artış da var. |
|
_____________________________
Phanteks P360A Enermax RevDfx1350w // i5 13500 // GB z790 D // Patriot Viper 6000 // Gigabyte 9070xt Aorus Elite // Crucial P3 Plus 1TB // Samsung Odyssey G5 32// Logitech G213 + Razer Deathadder V2 X HyperSpeed // Creative G6 + Takstar GM200 // S24 Ultra 12/256 Tit Black // _______ Odtü Matematik-BÖTE-İktisat-Tıp Fakültesi + Ekonomi YL _______ Life is just life. No more expectation! /b]
|
|
|
|
|
|
Tercümesi: Çin içimizden geçiyor. Liberallik solculuk yeşillik bir yere kadar kendi kitlesini uyutabiliyor. Yahudi efendilerimiz kar edemiyor, Avrupa piyasası çin'e kalıyor. |
|
_____________________________
|
|
400-500 bin km belki daha uzun giden araçlar var. Bu menzili yapacak bir vatandaş 20-25 sene araç sürmesi lazım. Motor yenilemek fantezi işi. İçten yanmalıda bu zorunlu değilken bataryalı araçlarda olması gerek gibi görünüyor. Elektrikli araçlar halen geleneksel motorlu araçlar kadar gelişmedi. |
| _____________________________ |
|
|