Şimdi Ara

Electrolux Rezilliği (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
51
Cevap
0
Favori
3.509
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
33 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar bu olayla ilgili Electrolux servisini tüketici hakem heyetine şikayet ettim.Servisin yaptığı savunma bu
    "Cihazın dış etkenli bozulmasindan dolayı servis ücretine itiraz edilmiştir,elemanım psikolojik baskı altında kalmış müşteri evinden kovulma derecesine gelmiş servis evrağı düzenleme aşamasına geldiğinde müşterimizin kaba tutumları yüzünden doldurulamamistir." Tüketici hakem heyeti bilgi ve belge eksikliği nedeniyle reddetmiş.Elimde ne fatura var ne servis fişi var . Tüketici mahkemesine gideceğim.Bu savunmaya bu kararı vermek çok enteresan.İlk başta servis ücretine itiraz diyor sonra psikolojik baskı,sonra kaba tutum diyor. Sallayabileceği bütün yalanları söylediği yedi yoldan belli oluyor.utanmasa benden şikâyetçi olacak.Mantiksizlik şöyle ki hangi tüketici servis fişi duzenlenmesin diye psikolojik baskı yapsın.Servis fişi düzenlenmezse mağduriyetin giderilmez.Malesef bu tüketici hakem heyetide bu savunmaya rağmen başvuruyu reddetmiş.Malesef ülkemde hak aramak zor ama sonuna kadar gideceğim.Sikayet ettiğim serviste yetkili sery bırakmış.Ondan sonrada iki servis daha değişmiş.Electrolux servis çağırırsaniz ,psikolojik baskı yapmayın,kaba davranmayın,itiraz etmeyin, süt dökmüş kedi gibi bekleyin,eve psikolog çağırın belki servis elemanının psikolojisi bozulabilir.
    ..... ELECTROLUX ALMAYIN ALDIRMAYIN

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • onatba O kullanıcısına yanıt
    Garantili ürüne yol parası alamaz garanti harcmde alır. Garantili cihaza giderken km hesabı var belli km üzerindeki bedel elektrolüx tarafından servise verilir.Garantil cihaz için yol ücreti talep edemez..
    İnceleyin http://www.electrolux-servis.com/servis/Scripts/prodView.asp?idproduct=1259

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Ebrar21 E kullanıcısına yanıt

    Electrolux ün Fırınından da uzak durun. Bende buharlı, çubukla etin sıcaklığını ölçen modeli var. En iyisi diye aldık, çöp oldu. Foruma yeni yazdım. Fırının kapağındaki conta lastiği koptu iki sene olmadan. En fazla 200 derecede kullandım fırını, temizlerken de sadece ıslağını gayet hassas bir şekilde kuru peçeteyle temizledim kimyasal kullanmadan. İki aydır bekliyorum gelecekler de conta lastiği takacaklar diye. Hala yok. Geçen gün söylediler aramalarım arasında kullanıcı hatası olduğundan 200tl ücret olacak diye. Hem bu kadar beklet! hem de üstüne para iste. Fırının lastiği 200 dereceye dayanmıyorsa kullanıcının suçu ne ?

    Aman aman uzak durun. Alın yedek parçası bol ve ucuz olan bir fırın rahat edin.

  • Ben de bunların çamaşır makinesi mağduruyum.En son serviste bıraktım almadım.Az daha bulaşık makinesini de bunlardan alacaktım iyi ki almamışım.

  • instructor12345 kullanıcısına yanıt

    Fırın modeli neydi hocam? KOCBP31X olana bakıyordum tam da.

  • thorondor06 kullanıcısına yanıt
    Bendeki fırının modeli EOB6631TOX.
    Electrolux hemen her sene model numaralarını güncelliyor sanırım, satın almak için araştırma yaparken bu fırınla aynı özelliklerde başka bir model numaralı da vardı fark ne diye sormuştum yeni üretim başka fark yok denmişti. Hakikaten kitapçıklarını inceledim fark yoktu değerlerinde ve üretim yerinde.
    Bu marka ile Yedek parça sıkıntısı yaşarsınız, iki ayda fırın contası değişti. Ayrıca firma müşteriye karşı ilgisiz. Genel merkezlerine kadar yazdım, twitter dan twitledim cevap vermediler bile. Şikayetvar a yazdım, mail gönderin bize diye cevap geldi. mail gönderdim kullanıcı hatası isterseniz hukuki haklarınızı kullanabilirsiniz dediler pişkin pişkin.. velhasıl ben olsam Electrolux ten uzak dururdum, uğraşılmaz. Öncesinde bir Electrolux hayranı olarak söylüyorum bunları..
  • hassan01 kullanıcısına yanıt
    Geçmiş olsun. Fırın bozulup firma ile yüzgöz olmadan önce çamaşır makinelerini de almış bulunduk. Bakalım ne kadar gidecek. Ömürlü olur inşallah, ama şimdiden onun da sıkıntılarını yaşıyorum. Standart Yıkama süreleri çok uzun mesela.
  • MoonRider M kullanıcısına yanıt
    Her noktasına katılıyorum. Firma ile aynı süreci bende yaşadım ama tüketici haklarına başvurmadım ben. Böyle benim gibiler sayesinde ayakta duruyorlar demek ki.. uğraşmak lazımdı aslında.. iyi yapmışsınız emeğinize değmiş.
  • Beyaz eşya gibi bir üründe yaygın servis ağı,yedek parça stoğu olan ürünleri tercih etmek gerekir.Electrloux dükkanı kapatıp gitse kaldınız ortada.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: pelstina

    Yıllardır Arçelik ten başka hiçbir marka beyaz eşya almadım, kullanmadım.

    Arçelik dururken saçma sapan markalara hiç ama hiç gerek yok.

    Yol yakınken dönün derim. Argeyse arge, ürün gamıysa ürün gamı, servis ağıysa servis ağı hepsi gayet iyi.

     

  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.